Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 18
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Edellinen elämä-leikki ;)  (Luettu 123775 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lumililja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83



Profiili
« Vastaus #120 : 18.10.2011 22:18:57 »

T.K-73 - mulle tuli visioksi sotilas, jolla on vihreä univormu ja kypärä, jossa on päällä jtn, verkkoa (?). Naama on likainen. Juokset hiekassa jokin iso ase kourassa, tuskaisa on ilmeesi, ja takana näkyy tankkeja. Jylinää ja meteliä, pieniä kyliä. Muuta ei näy. Huh, ahdistava näky.

Huomasin että ei tuu pakottamalla mitään, joten siksi T.K:lle "näky".  coolsmiley

Mitäs näkyisi tänne  Cheesy
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #121 : 20.10.2011 16:22:37 »

kiitoksia somalle.näkeekö joku muu minusta muuta?
tallennettu
titlingr
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16



Profiili
« Vastaus #122 : 21.10.2011 07:56:38 »

Lumililjasta tulee ensimmäisenä mieleen voimakas anglosaksi-nainen, jolla on pitkät vaaleat hiukset, voimakas tahto ja pari poikalasta. Tuli mielikuva leikistä lasten kanssa niityllä, isä on ilmeisesti sotilas sillä sen mukaiset leikit pojilla on.
Näkyisikö tänne jotakin  Wink
tallennettu

Aurinko Leijonassa ~ Nousumerkki Leijonassa ~ Kuu Oinaassa
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #123 : 21.10.2011 09:44:10 »

titlingr
Punertavan ruskeaan pukuun pukeutunut arvokas keski-iköinen nainen. Hiukset ovat upeat ja ne on koottu suureksi nutturaksi päälaelle. kasvoilla on vakava, ankarakin ilme, ja hän on keskittynyt ompelutyöhönsä, jota pitelee polvilaan. Hän istuu yksin hämärässä huoneessa takkatulen loimussa. Naisessa on jotain matriarkaalista, ja hänellä on kovasti murhetta ja huolta. Murheet koskevat jälkikasvua, joka siis on jo aikuista ja aiheuttaa ongelmia. Jotain paikallista poliittista sotkua, hirttotuomion uhka tai muu tähän liittyvä hengenvaara.
Nainen on parkkiintunut elämän myrskyissä kovaksi, mutta hänen lapsensa, erityisesti vanhin poika täyttyävät hänen sydämensä, ja niiden eteen hän tekisi mitä tahansa.
Vahva,viisas, kova, omiensa puolta pitävä, ja tarvittaessa julmuuteenkin kykenevä armollinen rouva.
 Grin
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #124 : 21.10.2011 12:30:45 »

Hahaa Cheesy onkohan oltu yhdessä rosvoilemassa eurooppaa kalapaistit kainalossa?
Harald ja Thorbjörn seikkailee Cheesy
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #125 : 25.10.2011 09:47:22 »

kuu-hilda sain voimakkaan tunteen sinusta nuorena vaalea hiuksisena neitona seisomassa niityllä jossa oli paljon apiloita
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #126 : 25.10.2011 12:31:57 »

Kukkaistyttö Smiley

Ehkäpä juuri aika lähihistoriassa jossain Suomen maaseudulla...minulla kun on vahva fiilis että olen seikkaillut täällä joskus sotien aikaan ainakin.
tallennettu
eailu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67


Profiili
« Vastaus #127 : 28.10.2011 22:27:47 »

Kuuhildasta tulee mulle aina mieleen nuori, voimakas viikinki nainen. Vaaleat paksut hiukset ja korkea povi.. Grin Grin Voimakastahtoinen hallitsijavaimo, joka pitää miehensäkin (monikossa) ruodussa. Lapsia siunaantuu aikanaa riittävästi. Oiskos Islannista nämä näkymät. Laivat ja meri on jokaisessa mielikuvassa...


Luinpa vasta tämän kirjotettuani nuo teidän edellissivun kalakammot ja viikinki jutut... Miusta on helpompi olla lukematta ennen kirjottamista muuta kuin viiminen viesti...Cheesy
« Viimeksi muokattu: 28.10.2011 22:34:20 kirjoittanut eailu » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #128 : 28.10.2011 22:57:28 »

 Grin Grin
Rehevät on menneisyyden näkymät  Wink
Ei oo ainakaan tuota ulkomuotoa säilyny tähän elämään asti sitten...tässä elossa olen...sanoisinko että  harmaa ruipelo? Grin
Luonteesta voisi kyllä poimia aika lailla yhtäläisyyksiä Kiss Embarrassed buck2

Meri ja laivat ovat olleet aina likeisiä Smiley Ajatustasolla näin vanhemmiten, mutta lapsena olin laivoilla paljon.

Ja sitten vesi on minusta jotenkin turvallinen elementti...mulla on karsee kammo huvipuistolaitteisiin, ihan shokki tulee, mutta jos siihen liittyy vettä, niin ei pelota ollenkaan Smiley Esim. tukkijoki, olkoon kuinka hurja tahansa, ei ole yhtään kamala...en koe olevani ilmassa minkään varassa, vaan vedessä  buck2 Koskeakin lasken niin että riemu raikaa.

Niinkun siis Viikingit ja vesi kulkis käsikädessä :Smiley

Mites, kun minä olen saanut yhden paikannimen, jossa olisin elellyt ja kohtaloni kohdannut joskus...tunnun olevan herkkä noissa paikannimissä..niin koittaiskos joku, tuleeko mitä nimeä sulle mieleen? Jos sais vahvistuksen vaikka! Smiley


tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #129 : 29.10.2011 10:38:44 »

nummi,hm..oisko skotlanti?



saisko joku meikäläisestä vielä jotain irti?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #130 : 29.10.2011 11:51:15 »

Koetin liveforever, ja sain korkeat, hallitsevat vuoret, joiden huiput oli lumipeitteessä. Niiden juurella, tai oikeestaan varjossa; koska ne vuoret oli tosi hallitsevat, oli semmonen Heidimäinen mökki. Mitään ihmistä en saanu, mutta ne vuoret ja se, että siellä elettiin...ja kuoltiinkin niiden vuorien armoilla.

nummi,hm..oisko skotlanti?



saisko joku meikäläisestä vielä jotain irti?

Mihin toi nummi..?
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #131 : 30.10.2011 20:15:15 »

Kokeillaanpas taas tätä hauskaa leikkiä ihan mielenkiinnosta, vaikka tiedänkin entisistä elämistäni yhtä jos toista...

Aminthir, "näen" ryhdikkään, jotenkin totisen ja vakavamielisen lyhythiuksisen miehen joka odottaa jotain. Odottaa vastausta johonkin tärkeään asiaan, jolla on suuri merkitys hänen tulevaisuuteensa. Ei tule muuta infoa...  :Smiley

Mitä seuraava vastaaja näkee minusta?  :Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #132 : 30.10.2011 20:29:59 »

Rv:
Näin tämän vastatessani toiseen ketjuun sinulle, jäi kai muhimaan kun lurkkasin tänne ensin. Kirjoitetaan se sitten:

Talvi ja lumipyry. Paikka on Venäjä. Viininpunertavaan pukuun pukeutunut nainen seisoo yksinään tässä maisemassa...takana ainakin on metsää. Ehkä tämä on metsätie, ehkä jotain muuta, mutta nainen on yksin. Kädet ovat puuhkan sisällä ja asento on hyvin ryhdikäs. Nainen on päättäväinen, mutta joku on pahasti pielessä.
 Smiley
tallennettu
eailu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67


Profiili
« Vastaus #133 : 08.11.2011 21:58:42 »

Viboja eailusta:

Näen runsaspovisen naisen jossain 1600-luvulla, ei ihan ylintä luokkaa mutta ei alintakaan. Porvaristoa, vaikkei sitä sillä nimellä kutsuttukaan siihen aikaan. Käsityöläisen tytär; kankaiden kanssa isä tekemisissä? Sinulla on päällä shampanjanvärinen mekko ja suurehko kampaus, josta puolet omaa tukkaa ja puolet kampaajan kiinnittämää; tämä kampaaja on tuttusi, joka on elämässäsi vieläkin; se tyyppi, joka tukee sinua eikä koskaan pyydä mitään vastineeksi.

Olet näyssä 16v, mutta jostain syystä et "joutunut" naimisiin, vaikka yritit kovasti. Kenties kuolit vähän aikaa kuvani jälkeen, kenties joku pilasi maineesi iäksi. Mutta saamassani kuvassa näen elinvoimaisen, jopa kikattelevan peruukkipäisen naisen. Maaksi en osaa arvata muuta kuin Saksaa.

Mitäs nähdään vielä minulle? Smiley

*A*

Ei välttämättä ollenkaan hutikaan..Smiley Tässä elämässäkin miull aon tekstiilialan tutkinto.
tallennettu
Lumililja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83



Profiili
« Vastaus #134 : 11.11.2011 20:31:43 »

titlingr kiitos  Cheesy Eipä hassumpaa ollenkaan  Cool Pitkä tukka on meikäläisellä ollut aina ja olen vannonut että tulee aina olemaankin, ja olen tahtoihminen jääräpäisyyteen asti  :Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 18
  Tulostusversio  
 
Siirry: