Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ufot unessa  (Luettu 4937 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sapis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18



Profiili
« : 21.09.2013 17:39:43 »

Olen usein nähnyt unta tummansinisestä tähtitaivaasta. Nyt asun sellaisella seudulla, että nään sen oikeastikin. Kaupungin valot eivät yletä tänne sitä upeaa näkymää peittämään. smitten

Usein olen näissä tähtitaivas-unissani nähnyt lentävän aluksen, joka minun reaktion (säikähdän/ pelkään) jälkeen lähtee pois. Kerran tässä unessa alus oli korkealla taivaalla, tähtien kokoinen. Kun säikähdin näkemääni niin alus teki käännöksen ja meni pois.
Kerran näin unta, että asuin talossa, jossa oli todella isot ikkunat. Nukuin sohvalla joka oli ikkunan edessä ja yhtäkkiä tummaa yötaivasta vasten oli ikkunan takana todella lähellä lentävä alus. Aluksen pohja minuun päin, joka hohti kirkasta valoa. Peitin kasvoni peitteellä, jonka alla nukuin ja heräsin siihen.
Minulla on monia aiheeseen liittyviä unia, joita en kovin tarkasti muista enkä jaksa tänne sepustaakaan. Olen aina nähnyt vain pelkän aluksen tai valoilmiön unessa. Tulkitsen ne aina ufoksi.

Luin joskus, että joku oli unien kautta viestinyt ufojen kanssa (anteeksi, jos "ufo"- ilmaisu on hieman kömpelö) ja minä muistin nämä uneni. Tosin olen jonkun verran kiinnostunut aiheesta ja lähisukulaiseni ovat kokeneet/ nähneet kirkkaita valoja ja aluksia.  Smiley

Itse en kyllä olisi valmis kohtaamaan... Pelottaa koko ajatuskin. Mitä olette mieltä? Kokemuksia? Ajatuksia?
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: