Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Venuksen perääntyminen 2012  (Luettu 39141 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5936



Profiili
« Vastaus #45 : 19.05.2012 22:32:46 »

Mulla näyttäs tulevan kolmio  juno orbi 4,
Neliö  venus orbi 6,
Yhtymä DC orbi 6,  askendentti oppositio tietty myös.
Oppositio Jupiter ja Uranus orbi 7
Ja jotain muuta sälää vielä, mutta ne vielä vähemmän tarkkoja kun nää.
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #46 : 20.05.2012 01:31:03 »

Ei ole poissuljettua etteikö myös sitten samaa tällä seuraavallakin kerralla, tosin ei mielellään
sen saman tapauksen kanssa... :Smiley

Tämä on kuitenkin uusi transiittipari. Wink Ja muistetaan, että Venus on paljon muutakin,
tällä hetkellä arvot varmaan tulevat kesällä olemaan kova sana kaikille, sehän on Kaksosissa
niin kommunikaatiossa varmasti näkyy arvot ja lujaa.

Tuota, ehkä on vähän yltiöromanttista odotella exältä soittoa kun harvalle se todellisuudessa
tapahtuu. Niin voi toki käydä jos Venus peruuttelee sopivassa kulmassa kartalle 7. huoneessa
mutta aika epätodennäköistä varmaan kuitenkin..  :Smiley

Mutta olishan se uppeeta jos olis kaikki kollit kintereillä 6.6.  Eletään toivossa  knuppel2

 smitten  -M-
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #47 : 20.05.2012 01:50:16 »

Mulla on  venus 20 astetta jousimies ja sitten on 5. Venus on mulla kakkos huoneessa. En tiedä näistä orbeista
ja miten tämä venuksen perääntyminen tähän vaikuttaa buck2


Iloinen lumikki,

20 asteen  venus  aspect_opp tr.  venus joten haasteellinen aika tulossa kun vaatii tekemään jonkin muutoksen, tosin mikä parasta kun on kasvanut ihmisenä kun sen jälkeen on myös ylpeä kun huomaa, että on mennyt eteenpäin joissain asioissa. Niiden huoneiden parissa missä Venukset ovat; niitä tietysti käsitellään. 2. huone edustaa myös sisäistä pääomaasi. 8. huone taas on sisäinen muutos eli vois kuvitella että muokataan sinun omaa sisäistä minääsi; arvomaailmaasi siis jotta löydät oman arvomaailmasi. Orbi on kulman väli eli astemäärää tarkoittaa mikä on planeettojen välillä. Tr.  venus suositeltu 5 orbia väliä kun sitä suurempi ei ole välttämättä enää kovin toimiva. Jos muita 5 orbin säteellä niin tutkit vaan minkä aspektikulman tekee ja katsot mitkä planeetat ja huoneet, sieltä löytyy vastaus jos vaikka on muitakin planeettoja syntymäkartallasi.

-M-
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #48 : 20.05.2012 02:09:32 »

Mulla näyttäs tulevan kolmio  juno orbi 4,
Neliö  venus orbi 6,
Yhtymä DC orbi 6,  askendentti oppositio tietty myös.
Oppositio Jupiter ja Uranus orbi 7
Ja jotain muuta sälää vielä, mutta ne vielä vähemmän tarkkoja kun nää.

Kuuhilduli,

Orbi siis tulis olla max 5 eli tulisi pitää tiukkana niin tuo 7 menee jo liian kauas mutta kyllähän tuo ehkä voi tulla haasteeksi kun oppositio on aina ihmissuhdeaspekti ja kun tiiän tilanteen niin juu ottaisin sinuna tuon huomioon et voi siitä tulla hankalaakin mutta kuten oon sanonu, elämä voittaa vaikeuksien jälkeen!!! Sähän voit katsoa miltä toisen osapuolen kartta näyttää niin tiiät missä sillä kalahtaa kun katsot aspektit ja huoneet missä osuu.. vähän sit tiiät..

Tuo Venuksen neliö itseensä on varteenotettava eli veikkaisin et arvot tuossa kolisee joten tuo väkisin silmiesi eteen asioita jotta ne simmut aukee ellei ne jo olleet avautuneetkin kuten luulen mutta jotain tuossa 15 asteessa varmaan huomaat Venuksen muuttavan   coolsmiley  Tuo kolmio menee yleensä omalla painollaan.

Mielenkiintoinen tuo aika varmasti tulee olemaan ja tuo neliö tuo varmaan kyllä sen, että palasia alat saamaan paikoilleen  Shocked

-M-
tallennettu
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #49 : 20.05.2012 11:54:07 »

                                        Hei Minsa,

Kiitos avusta! kakkoshuoneessa mulla on  mars 3 astetta ja 35. Huoneessa 11  pluto 5 astetta  neitsyt 45

On sitten alle viiden asteen huoneiden kärkiä. Neptunus AC:llä 0 astetta.

Miten tämä nyt siihen perääntymiseen vaikuttaa?


Iloinen lumikki
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #50 : 20.05.2012 20:39:00 »

Lumikki, ei kosketa noita kun 15 astetta Kaksosta orbin väli siis on 5 joten esim 11 aste jotain
merkkiä vielä mahtuisi orbiväliin. 5 astetta ei siis ota kosketusta Venukseen kun saapuu 15
asteeseen..

-M-
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #51 : 20.05.2012 21:01:58 »

Tuota, ehkä on vähän yltiöromanttista odotella exältä soittoa kun harvalle se todellisuudessa
tapahtuu. Niin voi toki käydä jos Venus peruuttelee sopivassa kulmassa kartalle 7. huoneessa
mutta aika epätodennäköistä varmaan kuitenkin..  :Smiley

On mulle ainakin yhden Venuksen retron aikana käynyt niin, Venus retroili silloin 11.huoneessa Neitsyessä. Mutta kyseisestä tapauksesta en suinkaan halunnut kuulla, enkä minä nyt varsinaisesti toivo, että joku niistä eksistä soittaisi, koska tapaan mieluummin uusia ihmisiä - mutta Venuksen retron aikana ei olle käsittääkseni suositeltavaa aloittaa uusia juttuja ihmissuhderintamalla paitsi jotain yhdenillanjuttuja.

En muuten olettaisikaan että törmään johonkin eksään, mutta mulla Venus retroaa mulla kesäkuussa 8.huoneessa ja tekee oppositiota mun nataali-Venukseen. Tietysti tuo voi yhtä hyvin liittyä rahaan, ja ehkä parempi niin. :Smiley
tallennettu
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #52 : 20.05.2012 21:34:44 »

                                               Hei Minsa,


Kakkosessa on kyllä 11 astetta juno ja sitten 37 ? smitten

t.Iloinen lumikki
tallennettu
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #53 : 20.05.2012 22:13:34 »


On mulle ainakin yhden Venuksen retron aikana käynyt niin, Venus retroili silloin 11.huoneessa Neitsyessä.


Tuo mennyt on varmaan käsitelty jo sen transiittiparin aikana eli ei sulla varmaan siltä osin enää ole opittavaa jäljellä, veikkaisin.
Tosin itsehän sie sen parhaiten tiedät onko jotain opittavaa existä vielä jäljellä mutta harvemmin niin kuitenkaan kaikille käy et exät hyppii takaisin.. joskus toki mutta ei suinkaan kaikille, ettei nuoret ala kuvittelemaan liikoja  Wink

Venushan tarkoittaa myös niitä arvoja jolloin arvomaailma voi muuttua, varsinkin kun vielä Venus pyörii juuri 8. huoneessa mikä on
sisäisen muutoksen huone. Oppositio on aina ihmissuhdeaspekti niin voi tarkoittaa sitäkin siis että arvot keskeisenä asiana mielessä mutta voi tuoda toki rakkaussuhteenkin mikäli olet siihen valmis niin ehkä se on se mutta tuossa huoneessa veikkaisin ehkä sitä että alat miettimään tarkemmin arvojasi, vaikka niin et mitä haluat mieheltä, minkälainen jne. jos sitä kautta löytyy uutta parisuhdetta niin sehän on piste iin päälle kun silloin se on toiminut. Mihin se siis vie, se on sitten eri juttu..
2. huone kuvaa myös sisäistä pääomaa eli ei pelkästään omaisuutta. Jos ajatellaan pelkästään tuota aspektia niin sehän voi tuoda laiskuutta ja yliampuvaa kulutusta rahan käytössä sekä herkuttelua koska sosiaalinen kanssakäyminen lisääntyy. Mutta huoneet kertoo musta eniten, tosin se on vain mun mielipide  :Smiley

Venuksen perääntymisen aikanakin on mahdollista löytää parisuhde jos on itse valveilla eikä liian ruusunpunaiset lasit silmillä eli kyllähän se riippuu aina parisuhteessa siitä ollaanko samalla kehitysasteella, toisille avoimia ja rehtejä.

Kertoile sitten meillekin miten käy kun 15 asteessa Kaksosia Venus majailee, mielenkiinnolla odottelen mitä kivaa se tuo sinulle kun kukaan meistä ei pysty varmuudella sanomaan miten siulla homma alkaa mutta 8. huoneessa kun Venus retroilee niin Plutomaista ajatteluahan se tuo hyvin vahvana tuossa Skorpionin huoneessa. Smiley Tiedä vielä millainen hyppy onkaan etiäpäin elämässäsi  idiot2

-M-


tallennettu
Bona Fide
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 179



Profiili
« Vastaus #54 : 21.05.2012 21:45:34 »

Mitä sanoisitte henkilöstä, jolla on 6.6 (ja pitkän aikaa ennen ja jälkeen) myös ProgMC  kaksoset 16 astetta. Muuta merkittävää Rx  kuunsolmu  harka 16. Seuraavaksi merkittävin retron aikainen venustransiitti syntymäkartalle olisi retron alku ja loppuasteet:  aspect_squ  uranus  neitsyt 22 ja  aspect_squ  saturnus, lilith ja Chiron  kalat 22-23. 31 Heinäkuuta myös Narcissus ja Quaoa ovat  jousimies 23.
tallennettu
Bona Fide
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 179



Profiili
« Vastaus #55 : 22.05.2012 00:16:41 »

Törmäsin eilen entiseen psykoterapeuttiini. Voisko tämän lukea Venus kontaktiksi?
Tuo auringonpimennyskin oli samana päivänä sekoittamassa.

Ja mulla on  kuunsolmu kaksoset 9 astetta, jonka ympärillä on paljon vilskettä tänä kesänä.  aurinko ja  merkurius menee yli jo toukokuun lopussa, venus seilaa edestakaisin, ja myöhemmin kesällä myös Jupiter, Ceres ja Vesta ylittävät sen. Ihan kiva. Kai terapeutti ennemmin vastaa  kuunsolmu:a kuin Venusta, vaikka vanha tuttu onkin.

Olen sitä ikäluokkaa, jolla on  uranus aspect_con pluto neitsyessä 14-15 astetta, ja saturnus  kalat 15 astetta. Onneksi Rx  venus on  vaaka 16 astetta, 4. huone.

Tässä on pitkä mielenkiintoinen artikkeli, web-sivu englanniksi http://darkstarastrology.com/venus-retrograde/#.T7qATvmB_5B
Siinä on perääntyvän venuksen teemana 2012 "karmic broken heart and healing".
tallennettu
Godiva
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70



Profiili
« Vastaus #56 : 28.05.2012 08:01:31 »

Mulla Rx venus peruuttaa neitsyessä eli huonosti sijoittunut venus noin ylipäänsä. Mutta nyt peruuttamisen aikana on ollut harvinaisen vauhdikasta, hauskaa ja tapahtumarikasta aikaa. Mun mielia-ala muuttui stressaantuneesta iloisekssi ja rennoksi kuin taikaiskusta samoihin aikoihin, kun venus alkoi peruttamaan. En tosin sitä syytä heti tajunnut, vaan vasta ehkä viikon jälkeen, kun joku järkevämpi siitä täällä tai jossain muualla kirjoitteli. Tässä on ollut reilun viikon aikana sosiaalisesti erittäin vilkasta aikaa, olen tavannut paljon kavereita ja ystäviä, joita ei tule niin usein nähtyä (esim jotkut asuvat toisella paikkakunnalla). Törmäsin perjantaina ex-poikaystävääni, jonka takia olen 1,5 vuotta kärsinyt sydänsuruista. Selvisi monta asiaa ja ihmettelen, että miten edes ikinä olen voinut olla ihastunut tuollaiseen narsisti tyyppiseen mieheen.  Ja helatorstaina tutustuin aivan ihanaan, kypsään, huumorintajuiseen mieheen, joka ikävä kyllä on varattu. Mutta hän antoi uskoa siihen, että tuollaisia fiksuja miehiä on vielä olemassa ja ehkäpä sellainen minun tielleni vielä tupsahtaa. Mulla ei ole menossa mitään ihmeellisiä transiitteja, mitä nyt  jupiter aspect_squ aurinko tarkentuu ja  mars lähestyy  :merkurius:ta.
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #57 : 29.05.2012 20:58:19 »

Eli  venus aloittaa perääntymisen 23o  kaksoset 59' 16.5. päätyen 28.6. 7o kaksoset 29'.

 venus perääntyminen tapahtuu mun 5. ja 4. huoneissa - kotirintamalla ilmeisesti aika kaoottista aikaa Tongue  Uutta romanssia/uudistusta rakkausrintamalla? Meillä ollut aika kuollut ajanjakso - mies nysvää töiden jälkeen konsolipelien ihmeellisessä maailmassa ja minä muuten vaan netin ihmeellisessä maailmassa :Smiley  Ja ei, en tod. ole tyytyväinen tähän, jotain tarttis tehdä, ollaan kuin kämppiksiä miehekkeen kanssa Undecided  Hyvä ajankohta olisi ainakin buustata rakkaus- ja kotielämää!

5. huoneesta puheenollen, sehän liitetään luovaan toimintaan ja  venus mitä parhaimmissa määrin edustaa kauneutta, taidetta: Olen tehnyt mitä parhaimpia sisustusideoita, jotenkin luovuus kulkee ihan omia raittejaan! Lisäksi innostuin ja hankin piirustusvälineitä ja maalasin pari taulua makuuhuoneen seinälle, myös olkkarin seinälle on projekti meneillään smitten  Kannattaa ottaa huomioon se, etten näin impulsiivisena ja karkeana  jousimies -merkin edustajana ole kovinkaan taiteellista tyyppiä, niin tämä on aikamoinen ihmetyksen aihe! Cheesy

Jashoo, ja katotaan transiitteja - tr.- venus opponoi mun  jousimies -stelliumia, auts! crazy2

Lähtötilanteessa:

 venus aspect_opp merkurius
 venus aspect_opp venus
 venus aspect_opp neptunus
 venus aspect_tri pluto

 venus peräytyessä käydään läpi seuraavat:

 venus aspect_opp aurinko
 venus aspect_sex kuu
 venus aspect_kvi juno (tässä varmaan käydään läpi sitä vaimokkeen roolia...)
 venus aspect_inc askendentti

Päädytään seuraavaan tilanteeseen:

 venus aspect_opp uranus
 venus aspect_opp pallas
 venus aspect_con IC ( venus jää 4. huoneen puolelle)

Semmottia...
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #58 : 29.05.2012 21:53:44 »

Mun natal  kuu 24 astetta  kaksoset , johon tuo  venus juuri pysähtyi ja alkoi perääntyä. Progressiivinen  kuu on nyt 13 astetta  jousimies  ja progressiivinen  venus 28 astetta  kaksosetShocked

Ja tuo peruuttava  venus liikkuu syntymäkartan 1. huoneessa ja nippanappa 2. huoneen puolella kävi, jossa  kuu.
Jotenkin mukavaa aikaa on ollut.  smitten
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5936



Profiili
« Vastaus #59 : 29.05.2012 22:59:35 »

Tuo r Venus menee mulla siis seiskassa, ja samaan aikaan chiron neliöi ascia...ihan kaikki menneet suhteet, joissa on jotain selvittämätöntä, tulee nyt näköjään tapetille tässä, ja tapahtuu aika suuriakin. Mulla myös noususomu seiskassa, että liekkö sekin vaikuttaa..1 aste rapua, että kuuden orbilla sekin,mutta tokkopa sitä lasketaan.

Juuei, mun tarvii nyt lähteä nukkumaan, puhun, tai kirjoitain, ihan läpiä päähäni näköjään Cheesy
« Viimeksi muokattu: 29.05.2012 23:10:58 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: