Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 12
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Merkit iholla, jälkiä menneistä elämistä mahdollisesti?  (Luettu 107756 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Fiona
Vieras
« Vastaus #120 : 14.07.2009 22:37:11 »

Täytyy nyt kai "ilmoittautua"...minullakin on luomi keskellä (vasenta) kämmentä. Itse asiassa se on myös keskellä jotain "käsiviivaa"...mikähän viiva se nyt olisi, se on se keskimmäinen vaakasuora viiva, elämänviiva? Jos joku haluaa nähdä kuvan, voin laittaa. Muuten en viitsi vaivautua. :Smiley Tosin mielestäni se ei ole aina ollut siinä, ei siis ole ollut syntymästä asti.
Tismalleen samassa kohtaan itelläki, outo homma Cheesy
Joo, outoa. Päätin sittenkin laittaa kuvan.
tallennettu
Morwenna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #121 : 15.07.2009 12:08:05 »

Mistä saisi tietoa menneistä elämistä? Muuten kuin unista siis... Selvännäkijöiltä, hypnoosissa..? Kiinnostaisi ihan älyttömästi mutten tiedä mistä aloittaa    idiot2
Osaako joku suositella suoraan jotain henkilöä kenen puoleen kääntyä?
tallennettu
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #122 : 15.07.2009 21:54:13 »

Mistä saisi tietoa menneistä elämistä? Muuten kuin unista siis... Selvännäkijöiltä, hypnoosissa..? Kiinnostaisi ihan älyttömästi mutten tiedä mistä aloittaa    idiot2
Osaako joku suositella suoraan jotain henkilöä kenen puoleen kääntyä?
Lienee yksi helpoimmista tavoista alkaa tulkitsemaan omia uniaan oikealla tavalla. Eli jos koet jonkin tapahtuman päivällä joka tuntuu niin "déjà vu":lta ettei siitä voi erehtyä, niin luultavasti olet kokenut jonkin vastaavan tapahtuman aiemmassa elämässäsi ja nyt koet että tilanne on "identtinen" joskin uudella ympäristöllä ja ihmisillä varustettuna. Näitä tutkimalla ja alkamalla pitää unipäiväkirjaa (esim.) saat varmasti vinkkejä siitä mitä olet aiemmissa elämissäsi sielun kanssa kokenut. Tapoja olisi monia muitakin, mutta ne ovat jotain sellaista joita valitettavasti en voi paljastaa täysin suoraan näin julkisesti. Jos aihe kiinnostaa laajemmalti voin käydä keskustelua kanssasi kahden kesken asiasta esim. yksityisviestien muodossa, mutta suosittelen aloittamaan käytännöllisemmästä lähestymistavasta eli juuri unien kautta.

Taas nämä ihmiset jotka tulkitsevat olevinaan sun sielua oikein suosittelen kiertämään hieman kauempaa, heillä luultavasti ei ole mitään käsitystä siitä mitä tekevät tai jos onkin, niin luultavasti sielusi ei anna sitä tietoa ulkopuolisille juuri mitenkään ellei kyseessä ole jokin todella edistynyt persoona. Helposti huomaat myös itse mihin kannattaa luottaa ja käytä omaa harkintakykyäsi aina, sielusi kyllä tietää mitä se tekee joten anna sen johdattaa sua. Jos se kokee tarpeelliseksi osoittaa jotain sun aiemmista elämistä, niin helpoiten se tapahtuu unien kautta (jossa kohtaat henkioppaita tms. jotka kertovat kun vain osaat kysyä). Eli, kuuntele itseäsi ja jos tulee jotain pakottavaa tarvetta tehdä jotain asiaa tee se välittömästi äläkä mieti pidempään, sielusi haluaa oppia mahdollisimman paljon uutta tämän elämänsä aikana ja sillä on jokin suunnitelma sun "päänmenoksi" varmasti kokoajan meneillään Smiley

Aihe on niin laaja ja mielenkiintoinen että voisin puhua tästä vaikka koko yön, mutta ehkä lopetan tähän Smiley
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Morwenna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #123 : 15.07.2009 22:50:56 »

Kiitoksia vastauksesta!

Saat oikein mielellään laittaa yv:nä lisävinkkejä, olen tosiaan ihan toope näissä asioissa =)

Olen usein nähnyt todella merkittäviä unia, joista muistan pätkiä edelleen mutta nykyään tuntuu että uneni ovat lähinnä saman toistoa, eivät tunnu mitenkään merkittäviltä. Tietenkin jos alkaisi sitä unipäiväkirjaa pitämään, voisi selvitä vaikka mitä..?  :Smiley

Noita selvännäkijöitä mietin vaan kun monet täällä ovat maininneet käyneensä selvännäkijän luona ja siten saaneet tietoja ed. elämistään. Mistä sitten tietää, kehen voi luottaa...  coolsmiley
tallennettu
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #124 : 15.07.2009 23:11:34 »

Noita selvännäkijöitä mietin vaan kun monet täällä ovat maininneet käyneensä selvännäkijän luona ja siten saaneet tietoja ed. elämistään. Mistä sitten tietää, kehen voi luottaa...  coolsmiley
Periaatteessa "et mistään", mutta käytännössä oma järki sanoo että onko "ennustaja" jokin hörhö vai oikea alansa tuntija. Esim. aina voi testata "ennustajaa" mitä hän sinusta oikeasti tietää ja varsinkin sielusta, helppoja kysymyksiä voisivat olla vaikkapa "mikä on mun tän elämän tarkotus" (johon yleensä sielu itse tietää vastauksen, ja varmasti reagoi siihen jos joku yrittää syöttää sulle valetta) tai sitten "miksi synnyin juuri tähän aikaan" jne. Mulle alkaa noi sielun asiat tässä pikkuhiljaa valkenemaan joten keksin kyllä sulle kyssäreitä lisää jos haluat joskus testata jotakuta.

Voin kirjotella sulle huomenna vähän aiheesta lisää privaan, mut nyt tää ukkeli lähtee nukkumaan, alkaa olla myöhä ja huomenna taas paljon tekemistä, sielu vaatii työstämistä koko ajan Smiley
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #125 : 16.07.2009 20:31:32 »

Meillä on useita ketjuja siitä, miten menneitä elämiään voi alkaa muistella! Kannattaa hakea tuolla Astro foorumin HAKU-toiminnolla, se on näppärä pikku kapistus Smiley

Jos menneiden elämien tulkinnat kiinnostavat, minä teen niitä. Asiasta voi laittaa YV:tä tai sähköpostia. Sähköpostiosoite löytyy profiilista Smiley
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #126 : 24.07.2009 15:27:02 »


Onko kellään "merkkiä" iholla jonka luulet olevan arpi menneisyydestä? Vai onko kaukaa haettua?

 Smiley

Mulla on soma pikkuarpi oikenpuoleisen poskiluun päällä. Pikkutyttönä löin poskeni sohvapöydän kulmaan Smiley Alkava rämäpää Grin
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Asterix
Vieras
« Vastaus #127 : 24.07.2009 23:33:04 »

Tuuli hiuksi, minulla on myöskin arpi poskipäässä, vasemmassa,
mutta siksi että isoveljeni koppasi siihen tappelun yhteydessä, kun olin 5:n vanha. Tongue

Samaisen veljen myötä minulla on sellaisen 2 centtisen kokoinen kalju alue
takaraivossani. Tappelin sen kanssa, 5-6 v. ja pienempänä ja tyttönä en tietenkään pärjännyt sille,
ja hän pukkasi pääni kirjahyllyn kulmaan. crazy2

Mitäs eroa on noilla arvilla ja luomeilla, jotka tulevat käytännön elämässä
ja niillä, jotka ovat jo syntyessä? Huh


tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #128 : 25.07.2009 12:44:49 »

Mitäs eroa on noilla arvilla ja luomeilla, jotka tulevat käytännön elämässä
ja niillä, jotka ovat jo syntyessä? Huh




Hyvä kysymys! Hauskempia ovat olleet näkemäni verenpunaiset isot syntymämerkit taikka iso ja leveä kuin leikkausarpi jollainen on eräällä ystävälläni.

Kukaan ei ole muuten ikinä sanonut taikka huomannut tuota poskessani olevaa arpea, sillä se on niin jännästi siinä. Ja on mulla sitten vasemmassa nilkassa iso arpi, kun pikkutyttönä jäi nilkka pyöränpinnojen väliin. Jalka oli sitten 2-3 viikkoa kipsissä. Eli mistä mulle on tullut yleensä arpia, niin vilkkaasta mielestä ja touhottamisesta Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #129 : 29.07.2009 22:02:11 »

Sasha. Arvet jotka tulevat eläessä ovat niin sanottuja karma-arpia. Tuohon kohtaan kroppaa oli varastoituneena jokin menneen elämän energia, joka kanavoituaan ulos aiheutti arven. Sanotaan, että mita kovempaa kudosta ja kohtaa kropassa, sen vahvempi ja syvempi karma. Usein nuo karmat ovat tiedostamattomia muistoja ja kokemuksia menneistä elämistä. Esimerkiksi minulla on tosi kova karma hampaissa - saan reikiä suunnilleen jo ruoan näkemisestä, vaikka miten hampaita hoitaisi! Se voi olla esimerkiksi muisto siitä, että hampaiden kuuluukin kulua ja tyyliin tippua pois, kuten menneinä aikakausina, kun tuo "hammashuolto" oli mitä oli Grin

Tästäkin on ollut juttua Astrolla aiemmin, en vaan muista enää missä ketjussa...
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #130 : 29.07.2009 23:24:00 »

Ahaa..! Cheesy
Onkohan arven aiheuttajalla, jos siis joku (toinen) pers'öönä :Smiley
koppaa niin, että arpi jää, jotain tekemistä menneisyyden
vastaavan tapahtuman kanssa?

Siis kun esim. veljeni aiheutti minulle kaljun kohdan
takaraivooni, niin mahdollisesti hän on entisessä
elämässä listinyt minut ampumalla takaraivoon? angel
tallennettu
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


And I'm not fooling no-one.


Profiili
« Vastaus #131 : 12.12.2009 21:11:07 »

hmm... tässä mietin,että minulla nyt sattuu olemaan tuossa alaselässä kauhean kipeä kohta!  Cry (sattuu kun yrittää nousta) olisiko tämä semmoinen?
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #132 : 12.12.2009 22:49:49 »

Kuulostaa enemmän energiajumiutumalta esimerkiksi sakraalichakrassa tai juurichakrassa kuin menneen elämän karmakertymältä Smiley
tallennettu
Kurpitsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 326



Profiili
« Vastaus #133 : 08.01.2010 12:02:44 »

Jos tässä elämässä kuolee sairaana ja kärsivänä niin voidaanko näin olettaa että sairaudestakin jää merkkejä tuleviin elämiin? Kannattaa siis parantaa itsensä kaikin konstein ja kuolla mahdollisimman terveenä.
« Viimeksi muokattu: 08.01.2010 12:11:03 kirjoittanut Kurpitsa » tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #134 : 08.01.2010 16:26:35 »

Lukemani perusteella hyvin kivuliaasta tai väkivaltaisesta kuolemasta voi jäädä seuraavaan elämään jälkiä tai pelkotiloja.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 12
  Tulostusversio  
 
Siirry: