Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 16
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuun huone...salaperäinen peräkammari  (Luettu 113606 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #15 : 22.05.2010 13:30:47 »

kuu ni on  leijona ssa ja 7. huoneessa, yhtymässä  pluto oon, joka on nippanappa  neitsyt en puolella.
 kuu ni muut aspektit:
 aspect_tri  aurinko
 aspect_squ  mars
 aspect_sex  jupiter
 aspect_opp  askendentti

että mausteissa löytyy   Grin



Ippuska! Miten minulle tuli aivan kumma kuva Kuunkammaristasi. Tiedän, että uskallan sen sinulle kertoa. Tuo Pluto siinä hajoittaa tuota kammaria. Kuu Leijonassa. Äitisi on tehnyt vieraskammarin turhan läpikulkevaksi. Ehkä hän on tehnyt sen pikkuisen liian avoimeksi kulkea, jotta se näkyy kaikkialle. Se on kuin salongiksi tehty, ihailtavaksi. Kuin sinä olisit istunut silkkikankain päällystetyllä sohvalla ja ohikulkevat ovat sitä kaikkea ihailleet. Yksityisyys uupuu, sellainen, johon voi turvallisesti kätkeytyä ( aspect_opp askendentti)...Tuo Pluto on tehnyt suuret kaksoisovet yhden oven lisäksi.  Huh

Oletko ehkä tuntenutkin, että sinulla ei ole sellaista peräkammaria, kuten edellä olen monelle kuvannut. 7. huone on ihmissuhteiden huone. Ihmisiä on tullut ja mennyt. Ja olet heille hymyillyt, väliin iloisesti, väliin kaihoten. Olet halunnut että kaikki viihtyisivät, olet oppinut miellyttämään. Ja olet mestari vuorovaikutussuhteissa ( aspect_sex jupiter). Mutta syvällä sisimmässäsi olet väliin tuntenut syvää yksinäisyyttä. Tuo Vaaka-opas on pitänyt otteessaan tätä huonetta ja unohtanut väliin sen omistajan tarpeet ( aspect_squ mars). Vastapäätä olevan huoneen Oinaan tuli on aina saanut sinut jaloilleen ja  aspect_tri Aurinko-energiasi.

Olenkohan nyt ihan tuon Pluto-ilmiön kurimuksessa tuossa?  idiot2
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #16 : 22.05.2010 13:58:26 »

Minun  kuu :ni möllöttää tukevasti 8. huoneessa, seuranaan  uranussaturnus ja  vesta

Taidan olla liikaakin jalat maassa, vai mitä?

Vastapäätä 2.huoneessa on vain  kuunsolmu

Aspekteista en ymmärrä mitään, voisitko valaista?

 smitten    maarita        smitten

Maarita, sinulla vasta salaperäinen Kuun huone onkin. Kun tuonne peräkammariisi viet vieraasi, niin hän voi yllättyä. Siellä asustaa Skorpionin henki, joka voi syvyyksillä yllättää sinutkin väliin.

Muistelen että Kuusi on Härässä, joten tuo huone pitäisi olla turvasatamasi, maakamarasi. Mutta siellä on myös taistelut itsesi kanssa. Vesta näyttää sinulle valoa, Uranus vie sinua uusille urille, uusii huonetta tarpeen mukaan ja Saturnus tarkkana katsoo, mitä sinne laitat ja kenet sinne viet. Myös mitä sinun pitää sieltä 'riisua'. Sillä 8.huone on jatkuvan uudistamisen huone. Vaikka äitisi sen kammarin aikoinaan hyvin ja tarkkaan petasi sinulle, olet sinä mullistanut sen monta kertaa! Itsesi näköiseksi. Siihen sinulla on vahva tahto ja tuo Skorpionin leima sitä tukee, vaikka se välillä vie sinua aika syviin vesiin ja tuntuu välillä että haukkoa pitää.

Ehkä tuo Skorpionin syvä vesi ja Härkä siinä rannalla onkin loppujen lopuksi aika voimakas vastakohtineen. Miten olet sen kokenut?  Kun tuo Kuunsolmusi vastakkaisessakin huoneessa on Härän aluetta. Jännä asetelma; kuin Skorpionin syvä virta ja Härkä kummallakin rannalla toisiaan mittelöimässä.  Menin aivan lukkoon!  buck2

Sieltäkö ne tulevatkin ne taistelut itsenikin kanssa, ennenkuin selkenee, skorpionin vaikutuksesta. Enpä tuota ole ennen ajatellutkaan, koska olen ajatellut että  harka  kyllä on tarpeeksi tasapaksu pitääkseen kurissa. Jotakin tässä selkenee ihmissuhteiden alueellakin. Mutta vähän ymmälläni olen minäkin...
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #17 : 22.05.2010 14:20:28 »

Vai oppaana Vaaka! Todella hauska yhteensattuma, äitini on nimittäin  aurinko vaaka Smiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #18 : 22.05.2010 15:02:12 »

Suljin, paljoa samalla tavoin kuin itsekin olet kuvaillut, olisin näitä aspekteja katsellut. Tietäen Ravun ystävällisyyden ja Vaa'an mielyttämisen taidon.  smitten Ja kun 7. huone on juuri vuorovaikutuksen ja ihmissuhteiden keskeinen alue.

En voi mitään, mutta minulla tulee mieleen vanha kesäinen tyttöjen aittarakennus!  Grin Sinne oli helppo koputella, vaikka siellä haka olikin. Ainakin kuiskutella nurkan takana ja sehän tepsi!  Wink Herkistyt kauniista sanoista, etkö vain? Ja siellä äidin ompelema tilkkutäkki, siitä on mukava kertoilla itsesi elämästä, päiväkirjat siellä tyynyn alla ja kuivakukatkin ovat muistona jääneet orsille roikkumaan.
Kesäleningit odottamassa iloisia kesäretkejä.

Mutta neliöt Venuksen ja Merkuriuksen kanssa jo kuvasitkin. Samoin Jupiterin sekstiilin. Ja riippumattomuuden halusi Marsin suhteen. Tuo Saturnus joskus itkettää tyynyä märäksi ja taas olet oppinut jotakin itsesi suhteesta toisiin ja toisinpäin ( aspect_opp askendentti pallas)

Kuusta sanotaan, että juuri se heijastaa herkästi muiden planeettojen energioita. Siksi kai pitäisi tutkia enemmänkin noita Kuun aspekteja ja sen kautta 'haavoittuvan lapsen ominaisuuksia' itsessä.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #19 : 22.05.2010 15:05:30 »

Shocked .. Poikaystävälläni on kuuaspect_conmerkurius, meinaako se, että
hänen kuunsa energiaan liittyy myös kaksosenergia?
Eli hänen kuunsa on ikäänkuin härkä-kaksos kuu?
Kuu hänellä siis "oikeasti" harka .. Menipäs sekavaksi buck2 Grin


Poikaystäväsi on varmaan juuri hän, joka on saanut sanoillaan pääsi vähän sekaisin ja sydämen heltymään. Mutta samalla hänellä on haasteena oppia seisomaan sanojensa takana! Ainakin hänen äitinsä on opettanut hänelle rehellisyyttä ja velvollisuuden tunnetta. En tiedä onko siinä onnistuttu, jos tuo Kaksos-merkki on voimakkaasti vaikuttava.  Huh
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #20 : 22.05.2010 16:48:37 »

 kuu vaaka kymppihuoneessa, seuranaan  pluto.
Vastapäätä majailee  aurinko oinas kolmannessa ja  venus merkurius neljännessä.

Transiiteista löytyy sitten
 aspect_opp merkurius
 aspect_opp venus
 aspect_squ mars
 aspect_tri jupiter
 aspect_sex saturnus
 aspect_sex neptunus
 aspect_con pluto
 aspect_con MC

Muuta en osaa sanoa kun että tunteet menee salamana laidasta laitaan ja syvälle. Välillä pohdin järkeviäkin, mut yleensä pään täyttää "hötö"ajatukset. Oon pilvilinnojen rakennus-(super)insinööri.
Sokeasti uskon ja luotan ihmisiin aina vaan uudestaan ja uudestaan..turpaanhan siinä tulee useimmiten.
Töihin karkaan kotiasioita ja kotiin työasioita. Jos toista ei ole-on olo jotain mitä en halua kokea enää ikinä!
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #21 : 22.05.2010 16:52:32 »

kuu ni on  leijona ssa ja 7. huoneessa, yhtymässä  pluto oon, joka on nippanappa  neitsyt en puolella.
 kuu ni muut aspektit:
 aspect_tri  aurinko
 aspect_squ  mars
 aspect_sex  jupiter
 aspect_opp  askendentti

että mausteissa löytyy   Grin



Ippuska! Miten minulle tuli aivan kumma kuva Kuunkammaristasi. Tiedän, että uskallan sen sinulle kertoa. Tuo Pluto siinä hajoittaa tuota kammaria. Kuu Leijonassa. Äitisi on tehnyt vieraskammarin turhan läpikulkevaksi. Ehkä hän on tehnyt sen pikkuisen liian avoimeksi kulkea, jotta se näkyy kaikkialle. Se on kuin salongiksi tehty, ihailtavaksi. Kuin sinä olisit istunut silkkikankain päällystetyllä sohvalla ja ohikulkevat ovat sitä kaikkea ihailleet. Yksityisyys uupuu, sellainen, johon voi turvallisesti kätkeytyä ( aspect_opp askendentti)...Tuo Pluto on tehnyt suuret kaksoisovet yhden oven lisäksi.  Huh

Oletko ehkä tuntenutkin, että sinulla ei ole sellaista peräkammaria, kuten edellä olen monelle kuvannut. 7. huone on ihmissuhteiden huone. Ihmisiä on tullut ja mennyt. Ja olet heille hymyillyt, väliin iloisesti, väliin kaihoten. Olet halunnut että kaikki viihtyisivät, olet oppinut miellyttämään. Ja olet mestari vuorovaikutussuhteissa ( aspect_sex jupiter). Mutta syvällä sisimmässäsi olet väliin tuntenut syvää yksinäisyyttä. Tuo Vaaka-opas on pitänyt otteessaan tätä huonetta ja unohtanut väliin sen omistajan tarpeet ( aspect_squ mars). Vastapäätä olevan huoneen Oinaan tuli on aina saanut sinut jaloilleen ja  aspect_tri Aurinko-energiasi.

Olenkohan nyt ihan tuon Pluto-ilmiön kurimuksessa tuossa?  idiot2

Kiitos Esmi analyysistäsi   Kiss
Mistä tuo  vaaka opas tulee?
Entäs  oinas aan tuli?
Siis polaritetti  vaaka  aspect_opp  oinas , mutta mistä sen sait?

Lapsena puuttui oma huone, oma peräkammari, kotimme ahtauden vuosi, ja kyllä sen sitten kartaltakin huomaa! Markku Manninenkin mainitsi aikoinaa "kipeästä  kuu stani" tulkinnassaan.
Lapsuuteni, nuoruuteni ja aikuisuutenikin on ollut yhtä kiltin tytön syndroomaan ja vasta vanhemmiten on elämä alkanut HIEMAN opettamaan myös tervettä itsekkyyttä  Wink
Vielä ON paljon oppimista  Grin

Kiitos kipeän kauniista tulkinnastasi, näen siinä itseni.
 Kiss smitten


tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #22 : 22.05.2010 17:01:46 »

Ippuska, ihan minuunkin koskee... Cry

Tuo Vaaka-Opas tulee siitä, että 7.huone on Vaa'an huone, ja olen oppinut että sillä on vaikutusta, se ei ole oikeasti Leijonan huone. Ja vastapäätä on huone 1 eli Oinaan huone. Ja kun olen oppinut, että (Rapuhan herkästi imee itseensä eli antaa vaikuttaa vaikutteita)Kuu on herkkä kaikelle, niin miksei myös vastapäiselle huoneellekin. Niiden henki ikään kuin 'keskustelee' keskenään ja avittaa sinun Kuutasi.

Voi mokoma sentään, kun joku näpsäyttäisi minua, jos olen väärässä!  knuppel2
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #23 : 22.05.2010 17:12:06 »

Ippuska, ihan minuunkin koskee... Cry

Tuo Vaaka-Opas tulee siitä, että 7.huone on Vaa'an huone, ja olen oppinut että sillä on vaikutusta, se ei ole oikeasti Leijonan huone. Ja vastapäätä on huone 1 eli Oinaan huone. Ja kun olen oppinut, että (Rapuhan herkästi imee itseensä eli antaa vaikuttaa vaikutteita)Kuu on herkkä kaikelle, niin miksei myös vastapäiselle huoneellekin. Niiden henki ikään kuin 'keskustelee' keskenään ja avittaa sinun Kuutasi.

Voi mokoma sentään, kun joku näpsäyttäisi minua, jos olen väärässä!  knuppel2
Kiitos Esmi empatiastasi  angel smitten

Onhan se niinkin, että koska olen nuo aspektit ja sijainnit itselleni valinnut  :Smiley , niin siinä se laiskanläksy sitten on aktivoitunut  Wink näinhän se on  nähtävä   laugh
Enkä kai tältä taajuudelta poistukaan ennenkuin olen JOTAIN edes oppinut  Grin
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #24 : 22.05.2010 17:15:54 »

kuu vaaka kymppihuoneessa, seuranaan  pluto.
Vastapäätä majailee  aurinko oinas kolmannessa ja  venus merkurius neljännessä.

Transiiteista löytyy sitten
 aspect_opp merkurius
 aspect_opp venus
 aspect_squ mars
 aspect_tri jupiter
 aspect_sex saturnus
 aspect_sex neptunus
 aspect_con pluto
 aspect_con MC

Muuta en osaa sanoa kun että tunteet menee salamana laidasta laitaan ja syvälle. Välillä pohdin järkeviäkin, mut yleensä pään täyttää "hötö"ajatukset. Oon pilvilinnojen rakennus-(super)insinööri.
Sokeasti uskon ja luotan ihmisiin aina vaan uudestaan ja uudestaan..turpaanhan siinä tulee useimmiten.
Töihin karkaan kotiasioita ja kotiin työasioita. Jos toista ei ole-on olo jotain mitä en halua kokea enää ikinä!


Eppana, voi mikä kammari!!  Cheesy  Mutta eikö 10-huoneen vastakkainen huone ole 4? Tarkoitatko että nuo kuviot olisi oppositiossa toisiinsa. Mutta varmaan tuo 10.huoneen Opas-Kauris vaikuttaa sinuun väliin tasapainoisesti, iskee järkeä päähän huomaamattasi, taputtaa olalle, ja muistat äidin ohjeita tai vaikka 'että mitäs minä sanoinkaan'. En tiedä luuraako tuo Pluto sinun Kuusi takana vai onko se repinut kammariisi oven auki, kuten Ippuskallakin. Silloinhan se on 'tuulinen' paikka! Ja varmasti vaikuttaa tunteisiisi (  aspect_opp venus) etkä väliin tiedä mitä tehdä ( aspect_squ mars).

Tulee mieleen, että Kuun huoneesi ei ole mikään rauhantyyssija, vaan täynnä aina sitä kamaa, mistä milloinkin olet opiskelujen ja työn suhteen kiinnostunut. Vieraita siellä tulee ja menee ja yhdessä tutkailette elämän ihmeitä. Mutta sängyn alla on arkku, mitä et näytä kuin harvoille. Siellä on Jupiterin ja Neptunuksen (myös Saturnuksen) salaiset aarteesi! Ainakin sen olemassaolo antaa sinulle lohtua ja tukea silloin kun Pluton myrskyt sinua koettelevat!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #25 : 22.05.2010 17:21:36 »

Ainakin kuiskutella nurkan takana ja sehän tepsi!  Wink Herkistyt kauniista sanoista, etkö vain? Ja siellä äidin ompelema tilkkutäkki, siitä on mukava kertoilla itsesi elämästä, päiväkirjat siellä tyynyn alla ja kuivakukatkin ovat muistona jääneet orsille roikkumaan.

Tuo Saturnus joskus itkettää tyynyä märäksi ja taas olet oppinut jotakin itsesi suhteesta toisiin ja toisinpäin ( aspect_opp askendentti pallas)

Kyllä, sanat ovat yleensä tepsineet hyvin minuun ja olen aiemminkin
täällä jossain sen sanonut, että ne ovat minulle ehkä yhtä tärkeitä
kuin kosketus Smiley Yleensä "romanssinikin" ovat alkaneet netin
välityksellä, joten siinäkin näkee sen, että kun on vain lausunut
maagiset sanat niin... :Smiley Grin ja just tuo kuiskuttelu!
Tai semmoinen vihjaileva flirtti niin aijai! Tongue

Tykkään kertoa omasta elämästäni, jos toinen vain
jaksaa kuunnella ja toivon aina, että se toinen jakaisi myös sitten
omia kokemuksiaan ja avautuisi samoin.. Usein tässä käy kumminkin
niin, että vain minä puhun ja toisilla vain ei tunnu olevan
kerrottavaa tai eivät tahdo kertoa ja sitten tunnen itseni hölmöksi..
buck2 Olen tosin opetellut kokeilemaan kepillä jäätä ennen
avautumistani..
Eli onko toinenkin valmis avautumaan, sillä paljon kivempi niin Smiley
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #26 : 22.05.2010 18:24:24 »

 kuu Oinas, 12. huone ja oppositio  uranus, yhtymä  chiron, avautuva sekstiili  saturnus, avautuva neliö  mars, avautuva sekstiili  aurinko.
Varmaan ihan sekava henkilö.  Cheesy
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #27 : 22.05.2010 18:51:47 »

kuu Oinas, 12. huone ja oppositio  uranus, yhtymä  chiron, avautuva sekstiili  saturnus, avautuva neliö  mars, avautuva sekstiili  aurinko.
Varmaan ihan sekava henkilö.  Cheesy

Kuka niin on sanonut, sekava? Sinä vain.  Wink Ehkä äitisi, sillä hän on ollut aika topakka ihminen ja tuo peräkammari on aika käytännöllinen, ei liiemmälti mitään ylimääräistä koristelua. Siisti ja yksinkertaisen kaunista (vastapäisellä Nietsythuoneella voi olla tämäkin vaikutus). Kaapit ovat tiukasti vierailta kiinni, ehkä lukossakin? Mutta lääkekaappi siellä voi olla, mistä ystäväsikin saa ottaa päänsärkyyn. Ja murheita istut sinä kuuntelemaan yömyöhäseen. Sillä tuossa huoneessa hallitsee vanha Kalat-kotihaltija ja vaikuttaa myös sinuun. Ehkä kuuntelet kiitollisenakin, sillä omistas et mielelläsi hiisku, mutta toisen huolet avartaa elämääsi ja joskus järkyttääkin ( aspect_opp uranus). Siksi jäät usein miettimään ja huomaat, että itsessä jotakin avutuu. Huonehan on alitajunnan huone.

Siksi saat joskus ihmeellisen puuskan ja 'järjestät kammarin uudestaan', vaikka huomaat sitten, että huonekalut tulivat vain toisille seinille ( aspect_sex Saturnus), mutta sekin piristää.

Nyt on kyllä niin nälkä, että en osaa oikein keskittyä. Uunista tulevat hyvät tuoksut, ah....

Kysy lisää... Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #28 : 22.05.2010 18:58:10 »

Mulla kuu on nelosessa jousimiehen merkissä ja tekee neliötä nousumerkkiin. Olen tulkinnut itse sen niin että minussa on paljon enemmän luonnetta kuin mitä ulkoinen olemukseni kertoo (ja se muuten kertoo ihan päinvastaista).

Kuulle tulevat aspektit sitten ovat minulle tosi vieraita ja haluaisin niistä tietää lisää. Merkurius tekee yhtymää kuulle - osaan ilmaista tunteeni sujuvasti sanoin?

Jupiter (keikkuu huoneen 10-11 välissä) tekee sulkeutuvaa kvinkunssia kuulle. Tuo koko kvinkunssi on minulle ihan vieras eikä tuo sepon sepustus auta yhtään.  idiot2

Saturnus (viitosesta) ja neptunus (nelos-viitos huoneen välistä) tekevät avautuvaa semisekstiiliä kuulle. Enkä osaa niistäkään oikein mitään sanoa.  Tongue

 
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #29 : 22.05.2010 19:15:48 »

Ippuska, ihan minuunkin koskee... Cry

...

Esmi, unohdin listata yhden tärkeän aspektin vielä  Cheesy
siis  kuu  aspect_opp  askendentti  &  chiron , koska nuo ovat yhtymässä ihan muutaman asteen tarkkuudella  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 22.05.2010 19:50:26 kirjoittanut Ippuska » tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 16
  Tulostusversio  
 
Siirry: