Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vetovoima - miehessä/naisessa?  (Luettu 52106 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #45 : 27.01.2009 16:31:09 »

Tummissa miehissä on mielestäni enemmän munaa ulkonäöllisesti. Ensinnäkin heidän piirteensä korostuvat paremmin kuin vaalean miehen. Tumman miehen silmissäkin on vain jotain sellaista intensiivistä että... Wink


Minä tykkään näin myös, vaikka tuo Vaaka-mieheni olikin blondina poikkeus,
mutta hänellä taas on  venus skorpioni ja  askendentti harka,
joten hänellä tuota salaperäistä tulisuutta ja charmia,
joka tehosi ainakin minuun. Tongue



Sasha kun mainitsi tuon ovulaatio-ajan. Hmmm... Miehen täytyy kyllä aistia feromoneihin liittyen nainen tässä asiassa. Vai?? :Smiley En tiedä, mutta itselläni noihin aikoihin tuntuu että on kovinkin mehukas olotila.

Itse asiassa keimailua ulospäin kun näkee upeen uroksen ja... Kiss

Luen tällä hetkellä Robin Barker; Sperm War, joka on tieteellisesti kirjoitettu eeppos siitä,
miten me oikein saame alkumme ja kuinka ihminen kykenee aistimaan oikean partnerin,
kuin myös parhaan mahdollisen hedelmöittymis ajankohdan.

Kirjasta sain vahvistuksen myös eräälle toiselle kokemalleni jutulle,
että kun on juuri rakastellut ja omaa siemennestettä sisällään
ja menee ulos ihmisten pariin, niin sillä on lähes tulkoon sama vaikutus kuin ovulaatio-ajalla miehiin.

-> kilpailu hedelmöittämisestä. Smiley

Linkki kirjaan, jos kiinnostaa;

http://www.seductionlabs.org/2007/05/04/sperm-wars-the-science-of-sex-reviewed-and-appraised/


Kiitti kirjavinkistä. Kun olen aistinut tuon ovulaation aikaan kuinka mies jotenkin sen aistii. En tiedä miten se tuntemattomassa naisessa näkyy ulospäin; onko se, se feromonihaju, mutta kun itsekkin tunnen, että olen erilainen silloin. Tunne on ihana... smitten
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #46 : 27.01.2009 16:31:48 »

ou nou..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #47 : 27.01.2009 16:36:55 »

no ainakaan en hajujen perusteella valitse miestä, vaikka tuoksuja usein käytänkin, toivottavasti nekään eivät haistele kuin koirat..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #48 : 27.01.2009 16:41:03 »

Kai sulle feromonia asia on tuttu? On ollut tiedejuttuja ja kokeita siitä kuinka esim mies haistaa naisen ovuaation aikaan Cheesy

tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #49 : 27.01.2009 16:42:24 »

no ei.. toivottavasti ei toimita sillä tasolla.. minua vaan rupeaa naurattamaan nämä kaikki mielikuvat, sori..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #50 : 27.01.2009 17:49:52 »

Kai sulle feromonia asia on tuttu? On ollut tiedejuttuja ja kokeita siitä kuinka esim mies haistaa naisen ovuaation aikaan Cheesy



On kuulemma jäänne jostain muinaisilta ajoilta. Johan tuo ois ihme, jos ei meissä mitään alkukantaista olis  :Smiley
Musta on ihana ajatus, että mua tiedostamattomasti viehättää vain jonkin tietyn tuoksuiset miehet. Tavallaan ihan kuin keho "tietäs" minkälainen mies on sopiva mulle  Grin mahtavaa !

tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #51 : 27.01.2009 17:51:48 »

Kai sulle feromonia asia on tuttu? On ollut tiedejuttuja ja kokeita siitä kuinka esim mies haistaa naisen ovuaation aikaan Cheesy



On kuulemma jäänne jostain muinaisilta ajoilta. Johan tuo ois ihme, jos ei meissä mitään alkukantaista olis  :Smiley
Musta on ihana ajatus, että mua tiedostamattomasti viehättää vain jonkin tietyn tuoksuiset miehet. Tavallaan ihan kuin keho "tietäs" minkälainen mies on sopiva mulle  Grin mahtavaa !



Näinpä juuri, Adele Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #52 : 27.01.2009 17:55:06 »

mahtavaa
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #53 : 27.01.2009 17:57:29 »

http://www.darwin-seura.fi/hajufero.ppt

Tällainen tiedeuutinen Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Asterix
Vieras
« Vastaus #54 : 27.01.2009 21:09:41 »

Smiley

Minulle on tosi tärkeää, mille miehen luonnollinen iho tuoksuu.
Jos se tuoksuu väärälle tai epämiellyttävälle,
niin mies on totaalisesti aivan sitten kokonaan väärä minulle. Wink

Ihmeellistä sinänsä, että seksuaalisesti varsin aktiivinen Vaaka-mieheni
sanoo samaa, että nainen voi käyttää ihan mitä tuoksuja tahansa,
mutta jos hänen luonnollinen ihonsa tuoksuu väärälle tai epämiellyttävälle hänen
nenäänsä, niin ei mitään armoa. Grin

Tosin taas kun tiedustelin yhtiöni juristilta... hmmm.. :Smiley vähemmän seksuaaliselta Jouskari-mieheltä, buck2
niin hänen mielestään hajulla ei ole väliä, kunhan ei haise likaiselle. Grin
Hän päätti testata asiaa juuri ja nuuhki kainaloitani. Grin 2funny

Vesimieheni nuuhkii kaulakuoppiani, hiuksia ja korviani.
Hän tuoksuu ihanan pehmeälle, ihan vauvalle. Tongue

tallennettu
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #55 : 29.01.2009 20:23:49 »

Kai sulle feromonia asia on tuttu? On ollut tiedejuttuja ja kokeita siitä kuinka esim mies haistaa naisen ovuaation aikaan Cheesy

Totta. Feromoneilla  tosin ei ole oikeastaan mitään tekemistä ominaistuoksun kanssa. On nimittäin tehty myös kokeita, joissa on todettu, että  varsinkin naiset - joilla on parempi hajuaisti kuin miehillä - kokevat seksuaalisesti vetoaviksi sellaisten miesten ominaistuoksut, jotka ovat geneettisesti suhteellisen "kaukana" heistä. Tällöinhän mahdollisilla jälkeläisillä on mm. pienempi riski sairastua perinnöllisiin sairauksiin.  Samoin on todettu, että e-pillerit heikentävät naisten hajuaistia niin, etteivät he enää välttämättä erota "geneettisesti" sopivia miehiä epäsopivista.  Siksi ainakin siinä vaiheessa, kun aletaan katsella miehiä myös perheenperustamismielessä, olisi alkuvaiheessakin hyvä turvautua johonkin muuhun kuin hormonaaliseen ehkäisyyn. Wink

Mutta muuten tätä tuoksuasiaa on mielestäni tutkittu ihan liian vähän. Luulen, että monet sellaiset asiat, joita pidämme "intuitiomme" meille kertomina, perustuvat itse asiassa hajuaistiin. Olen  esim. ihan varma, etteivät ihmiset koe sairaalan tuoksua epämiellyttäväksi vain, koska siellä on jotenkin kliinistä. Koirien on todettu haistavan esim. syöpäkasvaimet, ja vaikka ihmisellä ei ole yhtä hyvä hajuaisti kuin koirilla, niin varmaan tilassa, jossa sairauden tuoksu on voimakas, jopa ihmiset sen havaitsevat. Samoin saattaa olla, että äidit, jotka vain "tietävät" pienellä vauvallaan olevan jonkin vialla, itse asiassa haistavat sen. Itse haistan läheisistäni (valitettavasti kovin monien ihoa en pääse haistelemaan Grin) hyvin stressin ja väsymyksen. Eivät silloin välttämättä tuoksu ollenkaan yhtä hyvältä kuin levänneinä. Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #56 : 29.01.2009 20:59:12 »


Samoin on todettu, että e-pillerit heikentävät naisten hajuaistia niin, etteivät he enää välttämättä erota "geneettisesti" sopivia miehiä epäsopivista.  Siksi ainakin siinä vaiheessa, kun aletaan katsella miehiä myös perheenperustamismielessä, olisi alkuvaiheessakin hyvä turvautua johonkin muuhun kuin hormonaaliseen ehkäisyyn. Wink


Luin jostain, että e-pillerit vääristäisivät naisen geneettistä tuoksua
ja miehet haistavat väärin, mutta samapa tuo käytännön tasolla kummin päin se on.  Tongue

Olen kyllä huomannut tuon. En ole syönyt mitään pillereitä enään n. 10 vuoteen
ja tuo viimeiset 10 vuotta on ollut suhteellisen onnellista aikaa, kun miettii miessuhteitani.

Kun saisi vielä tuon äkkipikaisuuden ja nopean kyllästymistaipumuksen kuriin,
niin mikäs tässä olisi pötkötellessä. Grin 2funny
tallennettu
miumiu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #57 : 29.01.2009 21:59:48 »


Totta. Feromoneilla  tosin ei ole oikeastaan mitään tekemistä ominaistuoksun kanssa. On nimittäin tehty myös kokeita, joissa on todettu, että  varsinkin naiset - joilla on parempi hajuaisti kuin miehillä - kokevat seksuaalisesti vetoaviksi sellaisten miesten ominaistuoksut, jotka ovat geneettisesti suhteellisen "kaukana" heistä. Tällöinhän mahdollisilla jälkeläisillä on mm. pienempi riski sairastua perinnöllisiin sairauksiin.  Samoin on todettu, että e-pillerit heikentävät naisten hajuaistia niin, etteivät he enää välttämättä erota "geneettisesti" sopivia miehiä epäsopivista.  Siksi ainakin siinä vaiheessa, kun aletaan katsella miehiä myös perheenperustamismielessä, olisi alkuvaiheessakin hyvä turvautua johonkin muuhun kuin hormonaaliseen ehkäisyyn. Wink


Tuotapa olen omalla kohdallanikin miettinyt, olen nimittäin käyttänyt e-pillereitä jo siinä vaiheessa kun tutustuin nykyiseen poikaystävääni. Aika häiritsevä ajatus, että jos nyt lopetan pillereiden käytön, en enää tunnekaan vetoa häneen. Sad Mutta ehkä se ei kuitenkaan käytännössä ihan niin menisi...ehkä tuo tuoksu vaikuttaa enemmän siinä vaiheessa, kun sitä kumppania valitaan? Sitä paitsi itse uskon aika vahvasti jonkinlaiseen sielunsopimukseen ja siihen, että jokainen meille tärkeä ihminen on elämässämme jostain syystä ja että kaikella on tarkoituksensa... Siinä mielessä ajatus siitä, että olisin tuoksun perusteella valinnut itselleni jotenkin väärän miehen tuntuu hassulta.  idiot2

Ja voiko tai pitääkö kaikkea edes selittää biologialla, vaikka niin nykyisin näyttää olevan trendinä? Se tekee kaikesta jotenkin niin...kliinistä. Tongue
tallennettu
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #58 : 29.01.2009 22:28:09 »


Miehessä "haasteellisuus" kokonaisuuteena kiinnostaa. Voe, se ei ole hyvä juttu, mutta riittää siinä sarkaa ja mielenkiinto ei heti lopahda.
Tumma tietty ja pitkät hiukset,viep jalat alta, juu ja tiettyä "kovuutta" kasvoilla. Ja kun hänet saap avautumaan ja herkistymään...huh heijaa  Cheesy
No se voip olla vain hetkenkin juttu, ei välttis kuulu elämänkuvioihin pitkällä juoksulla, mut jos kuuluupi niin siinä sitä taistoa riittääpi ja haastetta (  skorpioni )
Hyvä ois kiinnostaa muunlaiset ukkelit  Tongue
Hää tuoksuupi mehtälle, savulle, tervalle, alkukantaiselle  Grin



tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #59 : 30.01.2009 17:07:49 »

Tuotapa olen omalla kohdallanikin miettinyt, olen nimittäin käyttänyt e-pillereitä jo siinä vaiheessa kun tutustuin nykyiseen poikaystävääni. Aika häiritsevä ajatus, että jos nyt lopetan pillereiden käytön, en enää tunnekaan vetoa häneen. Sad Mutta ehkä se ei kuitenkaan käytännössä ihan niin menisi...ehkä tuo tuoksu vaikuttaa enemmän siinä vaiheessa, kun sitä kumppania valitaan? Sitä paitsi itse uskon aika vahvasti jonkinlaiseen sielunsopimukseen ja siihen, että jokainen meille tärkeä ihminen on elämässämme jostain syystä ja että kaikella on tarkoituksensa... Siinä mielessä ajatus siitä, että olisin tuoksun perusteella valinnut itselleni jotenkin väärän miehen tuntuu hassulta.  idiot2

Ja voiko tai pitääkö kaikkea edes selittää biologialla, vaikka niin nykyisin näyttää olevan trendinä? Se tekee kaikesta jotenkin niin...kliinistä. Tongue

No hei, voihan olla, että olet ihan summassakin tehnyt oikean valinnan.  Grin Mutta tuo tuoksu yhdessä muutamien muiden tekijöiden kanssa (esim. miehillä on todettu jonkinasteista korrellatiota "uimareiden" kunnon ja kasvojen symmetrisyyden välillä)  kertoisi siis meille, ketkä ovat yhteensopivia kanssamme biologisesti, l. kenen kanssa saisimme paljon terveitä jälkeläisiä. Ei sitä, kenen kanssa pysytyisimme viettämään loppuelämämme tulematta hulluiksi. Wink

Ja ihan omakohtaisesti olen kokenut, ettei tuo tuoksuteoriakaan toimi kaikissa tapauksissa. Esim.  eksäni tuoksui mielestäni aivan taivaalliselta sekä silloin, kun en käyttänyt hormonaalista ehkäisyä kuin silloin, kun sitä käytin. Kuitenkin jo erottuamme ilmeni, että silmävaivat, joista hän kärsii, johtuvat perinnöllisestä silmänpohjan rappeumasta, joka on sokeuttanut isoäitini, ja tulee ilman lääketieteen suuria harppauksia sokeuttamaan eksän. Vaikka itse en silmänpohjan rappeumaa saisikaan, niin mahdollisesti kannan tuota geeniä, ja tulevilla lapsillamme olisi ollut erittäin suuri mahdollisuus sairastua.
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: