Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vetovoima - miehessä/naisessa?  (Luettu 52108 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #30 : 07.09.2008 09:29:47 »

Ui miten ihania miehiä olette kuvailleet  smitten paljon tullut samoja piirteitä, mikä omasta mielestäkin vetää puoleensa.

Olen huomannut, että viehätyn enemmän vaaleista miehistä. Ja isoista...kokoa pitää olla, sellainen köriläs, joka voi kaapata mut kainaloon ja kantaa tarvittaessa vaikka pätkän matkaa  Grin
Vahvat kädet, rakastan miehisiä käsivarsia ja isoja käsiä. Ei tarvitse olla salilla hankittua massaa, vaan miehen kokoinen mies käy, saa olla VÄHÄN miehekästä vatsaakin, jos hän kantaa sen reteesti hih..en tiiä mitä tällä tarkotan, en sitten tykkää yhtään sellasista plösöistä.  Miehekkyyttä, äijämäisyyttä, kaikenlainen naismaisuus ja hienostelevuus on mielestäni kamalaa, ihan kauheeta on hoidetut kynnet ja naismaiset hoikat ja pitkät sormet  Embarrassed
Elämänkokemus, olen viehättynyt nykyisin 40+ miehistä (itse olen 37). Se elämänkokemus ja viisaus, sellainen sisäinen varmuus ja vahvuus, joka joillakin jo varttuneimmilla miehillä on, on mielestäni ihan mahottoman ihanaa ja seksikästäkin. Mies, joka tietää mitä tekee..sängyssäkin, huiiii...

Silmät on tärkeät, niistä näkee paljon. Sellainen syvä katse, mystinen, joista näkee, että tyyppi "tietää" jollakin tasolla enemmän ja syvemmin asioita. En jaksa mitään diippadaappa juttuja mieheltä, sellasta pintaliitoa ja materialismia. Pinnallinen katse ja räpyttelevät silmät on juonikkaat, epäluotettavat.
Tykkään miehestä, joka ei hienostele eikä liiaksi mieti ulkomuotoaan. Huoleton renttu, mutta kiltillä luonteella ja sellanen ikuinen pikkupoika, joka hulluttelee ja nauraa ja vitsailee paljon. Ja naisten arvostus on tärkeää, kohteleminen hyvin ja kunnioittaminen, mutta sitten toisaalta mua kiihottaa ja kiehtoo sellanen uros naaras asetelma  Cheesy kunhan se toimii kunnioituksella.
Avarakatseisuus on hyvä. Antaa muiden olla sellaisia kuin on eikä ole ilkeä muille.

Tykkään myös isohuulisista miehistä. Pienet tiukat viivahuulet ei todellakaan käy!
Kaljut miehet, joilla on partaa tai pientä sellaista ja iso koko + em. piirteet saa multa jalat alta.
Ja muutenkin sellainen mies, joka osaa ropailla autoja tai prätkiä tai tekee jotain remppahommaa tuosta vain on ihana! Ja katsella sitä on vielä ihanampaa, salaa ihailla jostakin kaukaa tuota isoa miehekästä miestä, joka tekee antaumuksella jotakin ja illalla se sama mies ottaa mut kainaloon ja herkistelee aaahhh Tongue

Tykkään myös vähän "rosoisista miehistä". En tykkää kauniista miehistä.

Nyt vain odottelen tätä tyyppiä  :Smiley *ristii kädet ja rukoilee Jumalaa*  Wink
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #31 : 07.09.2008 09:48:00 »

Kuulostaa hyvälle Adele. Tein sellaisen huomion tässä topikissa, että nainen useimmin pitää ja haluaa miehen joka on kookas ja vahvan lihaksikas. Siitä tuli mieleen, että nainen haluaa miehestään turvaa ja sitä lämpöä, mitä iso ja lämmin syli voi antaa. Ihan samalla ajattelulinjalla olen itsekkin. 40+ miehet kiinnostaa itseänkin, sen ikäinen on tällä hetkellä itselläni Wink Tuo "rosoinen" mies oli kanssa kiehtova ilmaisu; sellainen ahavoitunut iho joka on nähnyt ja kokenut elämää... Itseäni ei ole koskaan kiinnostaneet sliipatut miehet...Erähenkisyyttäkin pitää olla miehessä; yhteiset mökki-ja nuotioillat ovat todella seksikästä... smitten
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #32 : 07.09.2008 11:18:12 »

Adele kirjoitti hieman "rosoisista" miehistä  Kiss Mä kanssa tykkään sellasista, en mistään kiiltokuvapojista..
Esim. näyttelijä Tommi Korpela on rosoinen mies mun mieleen ! Pitää olla ihana parransänki  Wink
Ja tykkäsin nuorempa Miami Vicen Don Johsonista, siinä vasta mies mun mieleen  Tongue
Silmat on tosiaan erittäin tärkeät, merensiniset joihin voi upota..
tallennettu
He|mi^
Astro-nauttija
****
Viestejä: 848



Profiili
« Vastaus #33 : 23.09.2008 10:46:12 »

 angel smitten
tallennettu

Elämän tärkeimmät asiat näkee vain sydämellään.

http://www.namaste.fi/oivallus
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #34 : 23.09.2008 23:09:29 »

Tigris!!!

uneni ovat usein paljon mielenkiintoisempia....  coolsmiley  Grin
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ave^^
Vieras
« Vastaus #35 : 25.09.2008 17:20:28 »

Eihän sillä iällä sitten ole väliä, jos joku vanhempi mies sattuu olemaan iskevä. Rajaa pidän vaan siinä että nuorempi kuin isä. Ei sitä olis kiva kotonakaan sitten käydä..  Cool Eli kakskytvuotta pelivaraa ylöspäin. Jaa-a. Käytännössä tuskin kuitenkaan.  Wink

Jostain kumman syystä olen ajautunut kiinnostumaan miehistä, joissa on jokin piirre joka ärsyttää mua ihan älyttömästi. Se jää kaivamaan mun mieltä niin että tulee nähtyä sitä tyyppiä useammin ja useammin ja sille tielle sitten jää. Mutta mikä sais mut täysin putoamaan tuolilta? Sellainen pistävä ja intensiivinen katse. Sellanen että unohtaa kaiken mitä äsken ajatteli. Ja ruskeat silmät. Ja semmoset karheat kädet..joo..  smitten
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #36 : 29.09.2008 15:42:17 »

Hui, eipä mua kyllä intensiivinen ja pistävä katse kiinnostaisi miehessä, jos kohtaan sellaisen tunkeilevan katseen niin käännän katseeni heti pois. Eri asia, jos katse on parisuhteessa ollessa intensiivisen seksikäs, mutta kaikessa muussa yhteydessä se on karmeeta.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #37 : 24.01.2009 18:32:40 »

Siis eiiii! Olin tänään tutulla lenkkelilyreitilläni kun näin pitkästä aikaa sen miehen johon olen useimmilla lenkkeilykerroilla "törmännyt". Voi juukeli, että teki hyvää nähdä häntä vaikken edes tunne.

Miten voin tuntea älytöntä vetovoimaa tuohon tuntemattomaan tummaan mieheen. Cheesy Eka kerralla hän ei kiinnittänyt vielä huomiota mutta nyt kun ollaan tultu useammin toisiamme vastaan katseet on alkeneet kohtamaan kun mennään toistemme ohi.

On ihan pakko ollut välillä kääntyä taakseni katsomaa kun se juosta jolkuttaa.

Pliis, sanokaa mitä mä teen; kaadunko mukamas tahallaan hänen eessä joskus, vai mitä ihmettä teen. En ainkaan ala kysymään klassista kellonaikaa... Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #38 : 25.01.2009 12:55:26 »

Tuntuu ettei tiedä oikeen hymyillä miten kun ollaan kohdalla niin katseessa on jo jotain sellaista pysäyttävää että out Grin
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #39 : 26.01.2009 07:43:26 »

Elwyn: Kyllä yleensä tähdenlennon huomaa melko nopeesti. Itse mesessä luulin, että nyt vois onnata, mutta mitäs, olikin yhdentähdenlento.

Ja muutes mikä on niin totta, että EI SUOMIMIES niin hevillä ala jollain lenkkipolulla hymyilemään, taikka edes jotain juttelemaan, paremminki sen tekee esim ulkomaalainen. Oon tsiikaillut tuolla lenkillä ollessani, kuinka voi ohitseni mennä useampikin mies katsomatta päin tai herättämättä mitään tuntemuksia.

Ja kun puhutaan vielä siitä, että mitkä vois olla paikkoja sen oikean kohtaamiseen baarin jälkeen... Smiley

Poikkeuksia toki on kuten jo edellä mainitsin Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Asterix
Vieras
« Vastaus #40 : 26.01.2009 22:13:03 »

Hmmm... :Smiley
Nyt kun olen muuttanut 1.bezerikille ja Stadpark ja Volksgarten ovat molemmat 2 min päässä
kotoani, niin meninpä sitten eilen sunnuntai aamulla lenkille Stadparkille ensimmäistä kertaa
ja heti olin ns. "sisäpiirissä", eli sinun on pakko asua ko. alueella, koska lenkkeilet siellä, etkä istuskele
auringossa ja voi hitsi, että miehet alkoivat tehdä rajusti tuttavuutta! Shocked

Tai sitten minulla on ovulaatio-aika tai molempia. uglystupid2

Kaksi herraa tiedusteli, koska tulen lenkille seuraavan kerran ja tavattaisiinko "lenkkeilyn" merkeissä. Tongue

Minuun iskee tuollaiset raamikkaat George Clooney-tyypit tällä hetkellä
-> Vesimieheni. Wink
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #41 : 27.01.2009 08:25:06 »

Tummissa miehissä on mielestäni enemmän munaa ulkonäöllisesti. Ensinnäkin heidän piirteensä korostuvat paremmin kuin vaalean miehen. Tumman miehen silmissäkin on vain jotain sellaista intensiivistä että... Wink

Ja voin hyvinkin uskoa, että siellä Wienissä kun on noita lenkkeilypuistoja kuin toisin täällä Suomessa, niin törmääminenkin on mahdollisempaa.

Välillä oon saanut oikeen syvään huokaista kun ei ole millään tullut lenkillä vastaan kunnon silmänruokaa Tongue
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #42 : 27.01.2009 10:09:42 »

Sasha kun mainitsi tuon ovulaatio-ajan. Hmmm... Miehen täytyy kyllä aistia feromoneihin liittyen nainen tässä asiassa. Vai?? :Smiley En tiedä, mutta itselläni noihin aikoihin tuntuu että on kovinkin mehukas olotila.

Itse asiassa keimailua ulospäin kun näkee upeen uroksen ja... Kiss
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Asterix
Vieras
« Vastaus #43 : 27.01.2009 16:02:26 »

Tummissa miehissä on mielestäni enemmän munaa ulkonäöllisesti. Ensinnäkin heidän piirteensä korostuvat paremmin kuin vaalean miehen. Tumman miehen silmissäkin on vain jotain sellaista intensiivistä että... Wink


Minä tykkään näin myös, vaikka tuo Vaaka-mieheni olikin blondina poikkeus,
mutta hänellä taas on  venus skorpioni ja  askendentti harka,
joten hänellä tuota salaperäistä tulisuutta ja charmia,
joka tehosi ainakin minuun. Tongue



Sasha kun mainitsi tuon ovulaatio-ajan. Hmmm... Miehen täytyy kyllä aistia feromoneihin liittyen nainen tässä asiassa. Vai?? :Smiley En tiedä, mutta itselläni noihin aikoihin tuntuu että on kovinkin mehukas olotila.

Itse asiassa keimailua ulospäin kun näkee upeen uroksen ja... Kiss

Luen tällä hetkellä Robin Barker; Sperm War, joka on tieteellisesti kirjoitettu eeppos siitä,
miten me oikein saame alkumme ja kuinka ihminen kykenee aistimaan oikean partnerin,
kuin myös parhaan mahdollisen hedelmöittymis ajankohdan.

Kirjasta sain vahvistuksen myös eräälle toiselle kokemalleni jutulle,
että kun on juuri rakastellut ja omaa siemennestettä sisällään
ja menee ulos ihmisten pariin, niin sillä on lähes tulkoon sama vaikutus kuin ovulaatio-ajalla miehiin.

-> kilpailu hedelmöittämisestä. Smiley

Linkki kirjaan, jos kiinnostaa;

http://www.seductionlabs.org/2007/05/04/sperm-wars-the-science-of-sex-reviewed-and-appraised/
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #44 : 27.01.2009 16:03:50 »

ei aavistustakaan. olen pudonnut kärryiltä. onko jossain vetovoimaa?

meneekö se siemennestekin sinne 4-5 ulottuvuuteen, kun planeetta kohoaa? ja p-- kohoaa?  anteeksi mutta tänään on huvittelupäivä.  2funny
« Viimeksi muokattu: 27.01.2009 16:11:22 kirjoittanut ~~Sac Xib Chac~~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: