Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: näkeekö kukaan?  (Luettu 2903 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
vsl
Vieras
« : 12.01.2009 15:12:00 »

 Hyvää Uutta Vuotta Teille Kaikille.
Näkeekö kukaan minulle mitään?Milloin alkaa helpottamaan?
Työ rintamalla ei vieläkään mitään  Sad.
Entä taloudellinen tilanne?
Ahdistus ei vaan helpota kun tuntuu ettei elämä suju eikä koskaan kohtele minua kauniimmin Angry
Onko minulle koulutus näkymiä?
Anteeksi valitukseni olen vaan niin umpikujassa kaikkien ajatusten ja vastoinkäymisten takia kun tuntuu ettei mikään onnistu. Cry
Kiitos teille jotka tämän jaksaa lukea. angel
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1 : 12.01.2009 15:22:47 »

aloitapa tästä,., joku muu voi jatkaa..  smitten

http://www.visualisointi.opassivut.net/affirmaatiot.html



Onnen luominen

Luo onnea ja hyvinvointia

Luo onnea ja siunausta omaan ja läheistesi elämään. Valolla ja äänellä voit luoda onnea ja hyvinvointia. Luo elämääsi valoa ja kirkkautta, harmonisoi elämäsi. Elämä voi olla onnellista ja valoisaa. Se voi olla täynnä iloa ja rakkautta. Meillä on voima tehdä elämästämme kaunista ja ihmeellistä.

Kuvittele elämäsi täyteen valoa ja kirkkautta. Näe itsesi mielessäsi onnellisena ja tyytyväisenä. Siunaa valkoisella valolla koko elämäsi. Näe itsesi elämäsi tilanteissa, ja valo loistaa jokaiseen hetkeen. Kirkasta mielessäsi elämäsi ja maailmasi valolla ja rakkaudella. Loista tuolla siunaavalla ja onnea tuovalla valolla jokaiseen kohtaan sinussa ja elämässäsi.

Hymise, ja harmonisoi maailmasi ja elämäsi. ”Olen onnellinen. Kaikki on hyvin.” Kuvittele kuinka äänesi värähtelyt leviävät olemukseesi ja kaikkialle elämääsi. Tunne kuinka nuo värähtelyt harmonisoivat ja tasapainottavat kaiken. Elämäsi on harmonista ja onnellista. Kaikki on elämässäsi hyvin ja kunnossa.

Voit suunnata saman siunauksen myös kaikille läheisillesi. Voit nähdä heidän onnellisena ja täynnä valoa, ja lähetä heidän elämäänsä harmoniaa ja hyvinvointia. Laajenna se koskemaan koko maailma, ja siunaa se kaikkine asukkaineen omalla voimallasi.

Takaisin

 

Runsauden luominen

Luo runsautta ja rikkautta

Luo runsautta ja rikkautta elämääsi. Luo rajattomasti runsautta, luo itsellesi aikaa ja rahaa, ystäviä ja rakkautta. Jaa sitä myös muille, läheisillesi ja koko maailmalla. Luomisen voima on rajaton. Elämä on loputtoman runsas. Kaikille riittää sitä mitä he ikinä haluavatkaan.

Luo kuva elämästäsi runsaana ja täytenä. Näe mielessäsi elämäsi rikkaus ja runsaus. Sinulla on kaikki mitä ikinä haluat. Lisää ääni, ja hymise affirmaatioita; ”Kaikille riittää, kaikille on tarpeeksi. Minulla on kaikki mitä haluan. Elämäni on täynnä runsautta ja rikkautta.”. Tunne tuo rikkaus ja runsaus elämässäsi, kuvittele se mielessäsi elävänä ja selkeänä.

Luo vaurautta myös ympärillesi, koko maailmaan. Luo sitä ystävillesi ja tuttavillesi, siunaa heidät kaikki rikkaudella ja runsaudelle. Kaikkialla ja kaikille on tarpeeksi, runsautta riittää jokaiselle ihmiselle koko maailmassa.






Affirmaatio tulee latinan kielen sanasta af-fimare, joka tarkoittaa vahvistamista. Affirmaatio on eräänlaista itsesuggestiota, jossa myönteistä ajatusta toistamalla pyritään tekemään siitä todellisuutta. Negatiiviset ajatukset vaihdetaan vastaaviin positiivisiin ja kun alat toistaa jotakin affirmaatiota se menee suoraan alitajuntaasi, josta se alkaa ilmentyä todellisuuteesi.

Affirmaatio tulee asettaa aina preesensiin jolloin alitajunta käsittää ne totuuksina eikä tunteina, esimerkiksi ”Minä olen runsaus elämässäni” tai ” Joka päivä minusta tulee parempi”. Eihän teitä, autoja tai mitään muutakaan ollut olemassa ennen kuin jollakin oli niistä ajatus. Useat meistä ovat varmasti elämänsä aikana olleet rakastuneita ja tiedostamatta käyttäneet affirmaatiota ajatellessaan mitä kaikkea mukavaa uuden ihastuksensa kanssa voisi tehdä… Menetelmä sopii mainiosti jokaiselle meistä – vasten tahtoaan meitä ei ainakaan vielä voida ”ohjelmoida”.


affirmaatio :

- kerro alitajunnalle toiveesi :
- ole ajatustesi herra

- valikoi ajatuksesi: jos tulee ikäviä ja vahingoittavia ajatuksia, pyyhi ne lempeästi pois

- ole ajatuksissa ja puheissa varovainen, koska ne ennen pitkään vahingoittavat sinua itseäsi ja ne tulevat bumerangina takaisin

- kaikki, mitä sanot ja ajattelet menevät alitajuntaan ja rupeaa siellä elämään omaa elämäänsä

- jos toivot itsellesi jotakin, ajattele niin kuin se jo olisi tapahtunut - hyvää tai jotakin vielä parempaa

- ajatuksesi ja toiveesi EI SAA VAHINGOITTAA KETÄÄN
- ota vastuu siitä, mitä toivot tai haluat

- alitajunnalla ei ole huumorintajua
- anna energian virrata : samalla kun annat - saat takaisin monin verroin

tämä mielestäni sopii moneen mitä me pyydämme tai toivommekin

ja luin viime viikolla vrethammar annastinan kirjaa ja sieltä tuli mieleen nämä voimakkaasti :

- tiedä, kuka olet ja mitä olet
- tiedosta, mitä raahaat mukanasi

- rakasta itseäsi , hyväksy ja anna anteeksi
- harjoita affirmaatiota

- anna asioiden olla - älä takerru
- hiljenny

- rauha vapauttaa energiaa

kirjan nimi oli : ajattele elämäsi hyväksi
« Viimeksi muokattu: 12.01.2009 16:01:04 kirjoittanut ~~Celaeno~~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: