Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: avioliitto umpikujassa(ko)?  (Luettu 6043 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
vsl
Vieras
« : 29.01.2008 16:15:13 »

Olen sut tuore kävijä täällä enkä osaa hakea vastauksia.
Minusta tuntuu että minun avioliittoni on "tullut tiensä päähän"Huh
En tietenkään näin toivoisi  mutta kun meillä ei ole mitään yhteistä muuta kun lapset.Miehelläni on työ,harrastukset jne.Minulla ei ole muuta ku työ ja lapset.Miten tästä eteenpäin?Jos joku teistä  näkee ja tietää enemmän osaisi auttaa.Kiitos etukäteen smitten
Muutenkin tämä oma nyky tilanne on aika toivoton.
Aika pohjamudassa ollaan.Minä jo vastauksia sainkin mutta kun en oikein osaa tulkita niitä  Sad Suurin huoleni tietyy on minun  jaksaminen ja tulevaisuus :'(Näkeekö kukaan milloin elämä alkaa jälleen hymyillä  :smitten:Kiitos.
tallennettu
dissolve
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166



Profiili
« Vastaus #1 : 29.01.2008 20:55:34 »

Ilman syntymäaikoja on vaikea sanoa mitään. Myös avioliiton solmimispäivä helpottaisi asiaa.
tallennettu

Aurinko-Skorpioni, Kuu-Härkä, nousu-Vaaka
vsl
Vieras
« Vastaus #2 : 29.01.2008 22:51:52 »

Hei ja kiitos vastauksestasi.
Mieheni syntymä aika 20.1.1968
Minun 2.9.1968
Hääpäivämme 1.6.1996
Auttoiko yhtään?Tuhannet kiitokset Sinulle  angel
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 29.01.2008 23:40:36 »

Jos nimenomaisesti kaipaat astrologista näkökulmaa asiaan, niin nuo tiedot eivät ole riittävän tarkat. Jos sensijaan haluat näkijän apua, niin siirrän aiheen sopivammalle osastolle.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #4 : 30.01.2008 01:00:27 »

Hei ja kiitos vastauksestasi.
Mieheni syntymä aika 20.1.1968
Minun 2.9.1968
Hääpäivämme 1.6.1996
Auttoiko yhtään?Tuhannet kiitokset Sinulle  angel

Hei "vsl"


Tarvitaan lisäksi syntymäpaikkakunta ja syntymäkelloaika
sekä vihkimispaikkakunta ja kelloaika.



smitten Elämänilo

tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
vsl
Vieras
« Vastaus #5 : 30.01.2008 11:28:19 »

Jos se on mahdollista niin näkijän,kiitos.
Kun Hän varmaan osaa "nähdä"mitä on tulossa?
Mieheni syntymäpaikka on Pohjaslahti noin.13.30
Itse Kouvola 23.00.
Kouvolassa vihitty kellonaika on jäänyt unholaan....olisikohan ollut 14.00???En muista enää.Suurin huolenaiheeni on että miehelläni on toinen nainen!Ja tietty se miten pärjään elämässä yksin lasten kanssa?
Ja tietty ikuisuus kysymys työ,saanko antoisamman työpaikan vai pääsenkö opiskelemaan haluamallane alalla(lähihoitaja) smitten
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #6 : 30.01.2008 13:14:54 »

Jos se on mahdollista niin näkijän,kiitos.
Kun Hän varmaan osaa "nähdä"mitä on tulossa?
Mieheni syntymäpaikka on Pohjaslahti noin.13.30
Itse Kouvola 23.00.
Kouvolassa vihitty kellonaika on jäänyt unholaan....olisikohan ollut 14.00???En muista enää.Suurin huolenaiheeni on että miehelläni on toinen nainen!Ja tietty se miten pärjään elämässä yksin lasten kanssa?
Ja tietty ikuisuus kysymys työ,saanko antoisamman työpaikan vai pääsenkö opiskelemaan haluamallane alalla(lähihoitaja)


Hei "vsl"

20.1.1968 Pohjaslahti n. 13.30
- onko tämä Oulussa = ?

2.9.1968 Itse Kouvola 23.00

1.6.1996 Kouvolassa vihitty kellonaika 14.00 ?



smitten Elämänilo
« Viimeksi muokattu: 30.01.2008 13:39:17 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
vsl
Vieras
« Vastaus #7 : 30.01.2008 14:10:34 »

Pohjaslahti on Vilppulan kuntaan kuuluva kylä
 Pohjois-Pirkanmaalla.Hääpäivän kellonaikaa en tarkasti muista  Undecided
Mutta onko näistä jotakin hyötyä?Laitan lisää tietoa jos tarvitsee.
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #8 : 30.01.2008 15:12:00 »

Pohjaslahti on Vilppulan kuntaan kuuluva kylä

Hei

Ohessa kartta-linkki


http://kartta.org/suomi.htm

Aviomiehen kartta on tehty Oulun tiedoilla = ??


smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #9 : 04.02.2008 19:17:58 »

Avioliitolle nousi tarotiksi

LANTTIEN PRINSSI
Avainsanat: Maan ilmaelementti, rakenteiden, muotoilun, arkkitehtuurin hallinta, voimakas energia työskenneltäessä aineen, materian kanssa, järkkymättömyys, harkitsevaisuus, meditaatio, fyysinen toimeliaisuus

Lanttien Prinssi kuvaa kukkimista ja pölyttämistä. Tätä symboloivat hänen takanaan olevat monet erilaiset kukat. Prinssi istuu vahvan härän vetämissä tukevarakenteisissa vaunuissa. Härän symboli toistuu hänen kypärässään. Prinssin ympärillä olevat hedelmät kuvaavat hedelmöitymistä ja kasvukautta, seuraavan sadon runsautta.
Prinssin vasemmassa kädessä on pallo, maapallo, jossa on matemaattisia symboleita. Ne viittaavat kaiken jatkuvasti uusiutuviin ilmenemismuotoihin niin olemassaolon makro- kuin mikrotasollakin. Prinssin oikeassa kädessä oleva sauva, jonka päässä on pallo ja risti, edustaa  yleismaailmallista tietoisuutta, joka ilmenee kaikessa maan päällä.
Härkä vetää vaunuja ehtymättömällä tahdonvoimalla. Mikään ei voi pysäyttää sitä, mikään ei voi horjuttaa sen päätöstä saavuttaa päämäärä. Prinssi on hyvin meditatiivinen ja hänen luova vuorovaikutuksensa maan kanssa saa hänet ymmärtämään syvästi elämän tarkoituksen.
Päätelmä: Nyt on aika toimia. Jos toimit, koet merkittäviä asioita.
Kysymykset: Minkälaisesta tekemisestä pidät? Mikä auttaisi sinua ymmärtämään paremmin itseäsi?
Ehdotus: Etsi jokin liikuntamuoto, josta iloitse ja nautit.
Vahvistus: Löydän työn, josta nautin ja joka tyydyttää minua.

Kortti kehottaa toimintaan. Saadaksesi oikean päätöksen toiminnallesi suosittelen meditointia - ihan vain rauhoittumista kuullaksesi sisimmästäsi sen äänen, joka antaa sinulle ohjeita. Intuition voi helposti sekottaa egoon, mutta itselleni on muodostunut hyvä taktiikka erottaa ne toisistaan: intuitio sanoo aina, että tee näin tai noin, ego puolestaan selittää miksi niin pitäisi tehdä tai jättää tekemättä. Höpötysääni on siis ego ja intuitio se hiljainen, härkämäinen kaveri, jota kuunnella.
Erityisesti kortti kehottaa nyt etsimään jotain, mistä nautit. Älä turvaa mieheesi. Suhteessakin me olemme aina yksilöitä, joiden tehtävä on huolehtia itsestään sen sijaan,että eläisimme toisen kautta. Pitää olla yhteistä aikaa sekä omaa aikaa, ihan omat jutut. Etsiskele ja ryhdy puuhaamaan jotain, mikä tuo sinulle onnea ja nautintoa. Ehkäpä huomaatkin, ettei avioliitossa olekaan mitään vikaa, sinä olet vain onneton ja kun ryhdyt tekemään jotain mikä nautit, mikä tuo sinulle onnea, avioliittokin näyttää taas hyvälle.
Itsen hoitamisen kortti on tämä. Materiaalinen kortti. Pidä huolta kehostasi ja jaksamisestasi itsekkäästi. Siihen on nyt tarve.

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: