Sivuja: 1 ... 9 10 [11]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä 'eläin' olet?  (Luettu 89088 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #150 : 28.02.2007 20:43:34 »

pakko oli tää topici kaivaa tylsistyksissäni ylös. no vastataanpa samantien et mie olisin ainakin ehdottomasti intuektuelli delfiini. kiehtovia ja hyvin puoleensa vetäviä otuksia ovat... smitten
tallennettu

Jellona92
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #151 : 18.03.2007 17:42:32 »

No itse voisin olla hevonen, koska olen joihnakin asioissa utelias ja minusta on kiva "kirmata" ympäriinsä  angel ja olen nähnyt usein unta että olen hevonen. Ensin nelistän rauhallisesti vailla huolen häivää ja sitten yhtäkkiä pakenen jotakin, mitä minä pakenen ei ole viä selvinny Huh  niin ja toisaalta myös kettu koska osittain olen aika viekas   :Smiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #152 : 18.03.2007 23:16:39 »

pakko oli tää topici kaivaa tylsistyksissäni ylös. no vastataanpa samantien et mie olisin ainakin ehdottomasti intuektuelli delfiini. kiehtovia ja hyvin puoleensa vetäviä otuksia ovat... smitten

Ai kun hauska nähdä 'metsätonttu' tuolla areenalla vielä.

Tuo sinun symbolinen eläimesi on minullekin rakas, pikkusiskoni on ilmielävä delfiini. Aina kun hän näkee vettä kieppuu ja kierii hän siellä onnellisena. Myös talvella avannossa.

Äsken kävin tervehtimässä ihan ihka elävästi delfiinejä Kanariasaarten vesillä. Hauskaa, kun he heti tietyllä meren alueella tulivat siihen veneen ympärille keikistelemään ja kieppumaan. Selvästi he tietävät, että tuo moottoorihirvistys tuo ihmisiä. Kaunis esitys oli. Hiljaa lausuin niille terveiset siskoltani.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #153 : 18.03.2007 23:22:31 »

No itse voisin olla hevonen, koska olen joihnakin asioissa utelias ja minusta on kiva "kirmata" ympäriinsä  angel ja olen nähnyt usein unta että olen hevonen. Ensin nelistän rauhallisesti vailla huolen häivää ja sitten yhtäkkiä pakenen jotakin, mitä minä pakenen ei ole viä selvinny Huh  niin ja toisaalta myös kettu koska osittain olen aika viekas   :Smiley


Tällä topikilla on varmaan monta hevosta ja kettua. Voit niihin tutustua, kun vähän selaat taaksepäin.
Voit löytää sukulaisia.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: 1 ... 9 10 [11]
  Tulostusversio  
 
Siirry: