Sivuja: 1 ... 708 709 [710] 711 712 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5617300 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #10635 : 22.02.2010 10:10:44 »

Hoomenia!

Ylös, ulos ja lenkille - mentaliteetti täällä. Tosin juoksentelen varmaan päin kaikkea, koska silmät ovat yhtä ristissä kuin Axe-miehellä mainoksessa. Tsiizus, taas tällainen 5 tunnin yöunien jälkeinen puuropää. Kivaa päiväohjelmaa tiedossa: siipan kanssa heppailemaan, hiihtämään, mun vanhemmille syömään, kummitädille, serkulle ja sitten takaisin kotiin. 

Aika sekava pää kyllä, unet taas sellaista ahdistussäätöä.  buck2

Innolla odotan kyllä tämän päivän retkeilyä! Jee!
Hyvää päivää kaikille!  smitten
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10636 : 22.02.2010 11:22:30 »

energiat ja energiat..

energiat on ihan ok, mutta Espanjan residenssi on silti hyvä juttu. ja lennotkin saadaan "omasta takaa".

kaksosmiehen kujeet tuli selviksi; onkin menossa jonnekin Kiinaan kattelemaan naisia. no, minä en ole hänen vaimonsa (vaimo-parka). menen miel Sveitsiin tuttujen luo.. kumma kun taas luuli että miestä kiinnostaisi jooga tms, kuten sanoi, pääsisältö olikin saada minut nakuna jonnekin. ja jos ei, hän suuttuu. miehet.  2funny

« Viimeksi muokattu: 22.02.2010 11:32:22 kirjoittanut **Bella Luz** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #10637 : 22.02.2010 16:27:22 »

Ahdistus iskee kun kaikki täytyy kategorisoida, eikö vaan voisi olla olematta mitään erityisesti?

Baah, vapaudenkaipuu iskee aika kovaa ja elämä on vaan yhtä seksiä, taidetta ja hikeä, missä ei sinänsä ole mitään vikaa ^^ Miksei vaan voisi nussia ketä huvittaa? Tai no itsehän itseäni estän, mutta eikö ole inhottavaa välillä olla suhteessa, ainakin sen rajoittavuuden takia. Vaikka toinen onkin ihanuus, niin välillä tekisi vaan mieli antaa mennä.

Mitähän kartalla nytkin mättää kun seksi pyörii mielessä joka toinen sekuntti ja mistään muusta ei tule mitään. Tai sitten tämä vaan liittyy kevääseen ja sakraalichakran kanssa prosessointiin. =D

Ei kiva, vaikka silti ihan tajuttoman ihanaa.

Haha, aivot halkeaa, vaikka en missään puutteessa eläkään xD
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #10638 : 22.02.2010 21:03:41 »

mä oon ainaki ihan daun.
 Undecided
En saanu päättötyöstäni ku 4. sinänsä varmaan ihan ok. mutta odotin 5:ta.
jotenki enny vaan pääse täältä suasta ylös.160h tein töitä ja saman numeron sai nainen joka ei ees osannu mitään ja lopputyökseen stailas baaritiskin. *tähän tulee rumasana*
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #10639 : 22.02.2010 23:38:44 »

astro herättää mussa nykyään paskoja fiiliksiä.

 Sad

Tavan vuoksi tänne on tullut jo pitkän aikaa...



No kieltämättä ei minullakaan enää tästä ole pitkiin aikoihin ollut niin hyviä "fiiliksiä" kuin aiemmin...  :Smiley Ei ole enää niin henkisen syväluotaavaa...  angel Toisaalta kaikella on aikansa ja paikkansa. Olkoon astro sitä mitä se kulloinkin on.  smitten

Hmmm... :Smiley Eiko se ole hiukan merkki siita, etta omassa elamassa asiat ei ole,
niin kuin haluaisi, jos sita elamaansa pitaa ihan jonkun netin keskustelupalstan
henkeen peilata..? Huh

Eiko se nyt ole ihan yksi ja sama yksilon elamaan,
mita muut jossain nettipalstalla kirjoittelee? uglystupid2

Elaman tarkeimmat painopisteet pitaa olla jossain muualla kuin Astron nettikirjoittelussa,
joka tulee ehdottomasti elaman tarkeysjarjestyksen viimeisena.

Toki ymmarran, ainakin yritan, etta kaikilla ihmisilla ei ole ystavia,
sosialiteetteja ja tyota ja muuta taytetta elamassaan,
jolloin sellainenkin asia, mita muuta nettikirjoittelijat miettii, on jokin merkittava asia.

Silloin meikalainenkin on niin kiinnostava persoona, etta elamaa pitaa pyrkia seuraamaan
taman saitin ulkopuolellakin. uglystupid2


 Grin 2funny

Sorry vain nyt kaikki "fanini".. Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed
 

Arvasin... En voi muuta kuin nauraa... Niin, eihän meillä muilla olekaan mitään muuta elämää kuin tämä astro.  Cheesy 2funny smitten

Nain RV ma olen hiukan arvellut ja luultavasti se todellakin on niin, etta se koira alahtaa,
mihin kalikka kalahtaa.  Wink


Mie olen keskella lamminta ukkosmyrskya. Hitto miten nautin salamoinnista,
jyrinasta ja kaatosateesta, kun ei ole yhtaan kylma! Cheesy smitten



Niinpä niin, juupa juu...  Lips Sealed  Kiss  Grin

Ai että kunnon ukkonen on aivan ihanaa.  smitten
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #10640 : 22.02.2010 23:41:11 »

Huomenta  smitten
Kiire pukkaa, aamupalakin on fiksu idea ja täs samalla silmäilee meilit sun muut...
kirjauduin, koska halusin sanoa Sasha sinulle yhden asian;
avio-mies parhaimmillaan antaa vapautta, sellaista jota on vaikea kuvailla. Taludellinen tilanne saattaa olla helpompi, kun on kaksi jotka vastuun kantaa. Aina on kainalo, olkapää tai jopa tappelukaveri, joka ottaa vastaan fiilikset.
Tosin kauppa on kauppa, samat on annettava ja osa sinkkuvapaudesta on musito vain... mutta jos on hyvä kauppa tiedossa, miksi vaihtaa kassillinen hyvää kouralliseen?
Työtähän tuo vaatii, jotta homma toimii... mutta mikä ihmissuhde ei  idiot2
Ja valitettava klisee on, että usein nainen on se joka juttua pyörittää... miten? On sitten ihan jokaisen oma valinta  Wink

Skumppaa ja lihaa... lämmintä ja heinäsirkkojen siritystä... aaahhh  smitten
*huokaus* ei kun lumihommiin ja taloa lämmittämään, ettei elukat ja lapset jäädy lattiaan  2funny

No tassa mie olen punninnut, etta toisaalta monen hyvan asian lisaksi mie saan,
tai olen jo saanut, :Smiley superhyvan taloudellisen turvan.

Omat palkkatulot ei oikeastaan kulu mihinkaan muuhun kuin itseeni.
Mies hoitaa kaikki laskut ja asumiskulut, osti auton ja maksaa sen kulut,
remontoi mun asunnon omaan laskuunsa ja kayttorahani hanelta on
jonnin verran suurempi kuin normaali nettopalkkani.

Siksipa tama pidempi miettiminen maapallon toisella mantereella on mahdollista
ja mahdollista pitaa toista kaikki vapaat pois ja vahan ylimaaraista vapaata. Wink

80% se on suht hyvaluonteinen. Han matkustaa paljon ja on poissa paljon,
joka sopii allekirjoittaneelle mainiosti.   Smiley

Se on urheilullinen, joten silloin se kannustaa muakin pysymaan kunnossa.
Se on suht ok nakoinen ja omaa hyvan nimen.

Seksi on... hmmm.. sellaista tavallista normiseksia.
Ei se mikaan tekija ole, mutta ok, kaikkea ei voi saada samassa paketissa.
Onpahan ainakin enemman uskollinen aviomies, kun se ei ole niin seksuaalinen.

Sen erektio on aika pehmea, kun se on nuoruudessaan kayttanyt anabolisia aineita,
jolloin se samoilla aineilla kasvatti lihaksiaan, mutta pilasi munuaisensa
ja sen kunnollisen erektion buck2 , niin ilmeisesti myos mentaaliterveytensa,
kun se suuttuu niin silmittomasti valilla about nothing ja se ei pysty ottamaan puheesta
ja kirjoituksista kuin joka 3. lauseen ja loput pitaa sanoa monta kertaa ja vaantaa rautalangasta.

Toki jalkimmaiset sopivat tyypilliseen Jouskariinkin,
vikaa seksuaalisuudessa ja paassa. Tongue Grin 2funny

Tama on mulle jarki-avioliitto ajatellen omaa tulevaisuuttani ja elamaani. police
Mun kannattaa olla sen kanssa naimisissa sen 2-5 vuotta. Smiley
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #10641 : 23.02.2010 02:56:10 »

Sasha, normiseksiä? Hmm. kai siitäkin voisi nauttia, ei kiinnosta. Mutta jos jostain, no okei olen hiljaa.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #10642 : 23.02.2010 03:28:15 »

Sasha, normiseksiä? Hmm. kai siitäkin voisi nauttia, ei kiinnosta. Mutta jos jostain, no okei olen hiljaa.

No joo aika sellaista puuduttavaa jyystoa, jonka aikana mietin,
etta lukisinko kirjaa vai ottaisinko lapparini eteeni samalla kun se ottaa mut
takaapain ja surffailisinko netissa sen aikaa, kunnes se tulee. buck2

Se on sellainen suorittaja ja urheilija ja kun se huomaa,
etta mun mielenkiinto on lopahtanut (joka on muuten aika erikoista itseasiassa??!!),
niin se alkaa nuolla mun pimpsaa ihan hatapaissaan
ja suorittaen jotain ja mun klitoris on jo siina vaiheessa niin arka,
ettei siihen voi koskea enaan, kun silla kestaa prkle tunti, pari tulla,
kun sen kulli on niin kaputt niista anabolisten kaytosta nuoruudessa..
...tai sitten se on niita ei-seksuaalisia Jousimiehia. Undecided
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #10643 : 23.02.2010 04:05:19 »

Jos ihmisellä on hieman parempi tietoisuus ja kykenee rakastelemaan samanaikaisesti henkisesti kuin fyysisesti ja jos vielä rakastaa psyykkisesti niin siinä on luultavasti jotain sellaista, jota me molemmat kaipaamme. Siihen asti taidan tyytyä tuon kundalinin ja mielikuvituksen maailmaan.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10644 : 23.02.2010 10:11:37 »

ihania nuo Europe-miehet kun ottavat jo maksettuja naisia "työn alle".. heheh

ja minä kun luulin että jotakuta kiinnostaa henkinen kasvu täällä  2funny 2funny 2funny toivottavasti ihmisillä on aivot päässä, kun lukevat näitä se-merkki-on sitä ja tuo-tätä juttuja.. kaikessa on todella kyse yksilöistä..
« Viimeksi muokattu: 23.02.2010 10:20:53 kirjoittanut **Qadshu** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #10645 : 23.02.2010 10:34:20 »

ihania nuo Europe-miehet kun ottavat jo maksettuja naisia "työn alle".. heheh

ja minä kun luulin että jotakuta kiinnostaa henkinen kasvu täällä  2funny 2funny 2funny toivottavasti ihmisillä on aivot päässä, kun lukevat näitä se-merkki-on sitä ja tuo-tätä juttuja.. kaikessa on todella kyse yksilöistä..

No eihän (kai) kukaan ole NIIN yksinkertainen, että yleistäisi karrikoiden PELKÄN aurinkomerkin (tai minkä tahansa planeetta-merkin) puitteissa koko poppoota  uglystupid2 Täytyyhän sen olla pelkkää provosointia / huumoria  crazy2 ainakin mie näen sen niin  Undecided
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10646 : 23.02.2010 10:42:19 »

joo, ystäväni on kauris, ulkomailla, kyllä ne miehet kustantaa mutta kaurisnainen ainakin painaa duunia ja hoitaa lasta jne.. olikohan se leijonanaisella sama..  Cheesy kun luen niin negatiivisia juttuja aina tietystä merkistä, on huumori aika"hauska", ja ennen kaikkea, tarttuva..  angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #10647 : 23.02.2010 10:43:44 »

joo, ystäväni on kauris, ulkomailla, kyllä ne miehet kustantaa mutta kaurisnainen ainakin painaa duunia ja hoitaa lasta jne..  Cheesy kun luen niin negatiivisia juttuja aina tietystä merkistä, on huumori aika hauska, ja ennen kaikkea, tarttuva..  angel
2funny  mitä yl(e)istystä  2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10648 : 23.02.2010 10:44:01 »

kaikki on niin yleistä ja yleistettyä.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #10649 : 23.02.2010 10:45:51 »

kaikki on niin yleistä ja yleistettyä.
.. ja yleistyvää - yleishyvää  Wink
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Sivuja: 1 ... 708 709 [710] 711 712 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: