Sivuja: 1 ... 71 72 [73] 74 75 ... 110
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy AthaMaaritilta (nykyään maksu, lue lisää sivu 1)  (Luettu 709363 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
ArjaHelena
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili
« Vastaus #1080 : 25.02.2008 21:26:33 »

Mies mielessä,siihenkö se jää?
tallennettu

Nousumerkki Leijona
Aurinko Leijona
Kuu Neitsyt
Merkurius Rapu
Venus Leijona

Mars Härkä


Who praises all his kindred do?
Expects his friends to praise them too.
And cannot see their senseless view?
Ah,Leo!
Saapasjalkakissa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #1081 : 26.02.2008 14:06:40 »

Kiitos Athamaarit!  Smiley

Harmi kun nostamasi kortti tuli käänteisenä, olisi ollut niin paljon positiivisempi varsinaisessa merkityksessään. Mutta tosiasiat varmaan ovat ja pysyvät eikä tilanne muutu parempaan.

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1082 : 26.02.2008 15:36:18 »

Grrr

olkaa miesasioissa yksioikoisia kuten miehet, se on joko tai. Vai voisko se tiettyjen merkkien kanssa olla sekä että?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
pippurin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #1083 : 26.02.2008 17:47:28 »

Hei AthaMaarit,

Kiitos vastauksesta. Olen 43v leijona nainen, sydän vielä paikallaan kaikesta elämän kolhuista huolimatta ja rehellisyydestä olen yrittänyt myös puhua jo kohta aikuisille oleville pojillenikin. Se on kaiken A ja O.

Sinulta tuli aika pitkä vastaus, enkä kaikkea ymmärtänyt. Mutta olet aivan oikeassa siinä että haluaisin kulkea portin läpi, mutta epäröin  :Smiley

Ehkä jonain päivänä  Cheesy

Hyvää kevään jatkoa sinulle

Nyt kun aurinko on ruvennut paistamaan, olen minäkin saanut energia varastoani täytettyä ja mielikin on korkealla  Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1084 : 26.02.2008 19:39:20 »

Noh, nappaat vaan sieltä sen olennaisen, joka koskettaa sydäntäsi, eteenkin siitä itse kortin symbolista. Minun tulkinta on aina vain MINUN tulkinta, jolla yritän avata kortin sanomaa kysymykseen nähden, jottei ihan yksikseen tarvitse pähkäillä, että mitäs tää nyt meinaa Grin Minun tulkinnan pohjalta voi sitten lähteä kumoamaan tai kasvattamaan sieltä syntyviä ajatuksia itsenäisesti.
tallennettu
tiipoo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #1085 : 27.02.2008 20:16:56 »

No Huh Huh AthaMaarit Grin!

Kunpa kaikki olisikin selvänä mielessäni.... vaan kun ei ole.

Laitoin juuri hakemuksen sen alan työpaikkaan, johon olen koulutuksen saanut 20 vuotta sitten, mutta päivääkään en ole sen alan töitä tehnyt. Jotakin on nyt vaan yritettävä :Smiley.

Toisaalta jokin ääni sisälläni kovasti kehottaa muuttamaan pois tältä pieneltä paikkakunnalta isompiin ympyröihin jossa töitäkin olisi tarjolla huomattavasti enemmän, mutta kun sekään ei ole yksinkertaista, on niin monta mutkaa matkassa.
Tiedän että elämä kuljettaa, kunhan ei vaan tarvitsisi ihan pohjalle taas mennä talon menetyksineen sun muineen.
Olen ne jo kerran läpikäynyt, enkä tosiaan haluaisi uudelleen sinne pohjamutiin rämpimään.

No kaikki on vastaanotettava mikä annetaan Smiley.

Kiitos sinulle taas kerran. Kovin positiivisia olivat nämä viimeiset viestisi, joten katsellaan....kiitos sinulle smitten.

Tiipoo
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1086 : 28.02.2008 11:34:52 »

Atha, onnea 3000 viestin johdosta!  Cheesy smitten
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Aretha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« Vastaus #1087 : 28.02.2008 22:36:03 »

HEi AthaMaarit..  angel
  Olet erityisen onnekas saadessasi auttaa meitä kaikkia uteliaita ihmisiä  Wink
Tässä minäkin vaalea pitkänhuiskea 78 syntynyt Vaakaneitonenkin haluaa tietää kun niin moni asia on elämässäni auki että mitä sinä mahdat minulle nähdä rakkaus, perhe ja työrintamalla. Näetkö muutoksia, mullistuksia valoa, pimeää elämääni? Kaikki pienikin tieto ja vihje otetaan avoimin sydämin vastaan!  Smiley
                                       
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
Strelizia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70



Profiili
« Vastaus #1088 : 28.02.2008 23:49:03 »

Hei Atha!

Nostaisitko kortin minulle? Mistä tämä kumma "kivi sydämellä"-tunne voisi johtua? Miksi poden huonoa omaatuntoa, jopa hyvin onnistuneista asioista? Pari viikkoa olen kulkenut  Undecided, eikä loppua oikein näy. Muuten elämässä pitäisi mennä loistavasti.
tallennettu

It does not do to dwell on dreams, Harry, and forget to live.
-Dumbledore-
Mariska
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« Vastaus #1089 : 02.03.2008 13:10:24 »

Hei AM!  Smiley

Tällä hetkellä mielessäni pyörii kysymys tulevaisuudesta työpaikassani.  Huh Meillä on siellä taas tapahtumassa muutoksia, jotka vaikuttavat kaikken työntekijöiden toimiin.  Shocked

Miltä työ saralla mahtaa näyttää? Todennäköisesti lisää haastetta??? Entäpä muu elämä? Näkyykö mahdollisia muutoksia? Ai niin miten minun terveyteni? JOssain mättää...sen tiedän. Sad
entä Rakkaudessa, onko näkyvissä mitään?

Tiedän että tuossa on monta asiaa, mutta jos edes osaan saisi vastauksen...

Kiitos jo etukäteen!   

Mari


tallennettu

Synnyin tahtomattani, kuolen tahtomattani, antakaa minun edes elää niinkuin itse tahdon.
sipsukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili
« Vastaus #1090 : 02.03.2008 18:33:21 »

Hei Athamaarit,
Sinulta kysyisin neuvoa kinkkisiin ihmissuhteisiini. Siis suhteisiini!  :Smiley. Iso möykky sisälläni vaivaa vietävästi, en saa asioita sutjaantumaan omin avuin  Undecided. Huoli lasten tulevaisuudesta on suuri...  Kiss
Ja katso ihan sillä välineellä, mikä tuntuu parhaimmimmalta.  smitten
tallennettu
Dimma
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 278



Profiili
« Vastaus #1091 : 03.03.2008 14:06:06 »

Lainaus
Dimma. Sinulle päätin ottaa enkelikortin. En omista kortteja -vielä- joten otin sinulle netistä kortin. Käännän sen suomeksi.

Seikkailu
Elämä on seikkailu. Ole valmiina ottamaan vastaan odottamattomia yllätyksiä ja käytä ihania tilaisuuksia hyväksesi. Enkeliviisaus kehottaa sinua irrottautumaan kaikista jämähtäneistä tavoistasi tai rutiineistasi. Tee jotain erilaista ja kohtaa elämä ihmetellen sen ihanuutta.
Jos tie edessäsi näyttää synkälle, toimi kuin tutkisit tuntematonta,pimeää paikkaa. Pyydä enkeleitä valaisemaan tiesi. Etsi sitten merkkejä ja vihjeitä jotka kertovat, minne ja miten sinun tulee edetä.
Tutki uusia asioita innostuksella ja rohkeudella. Nämä magneettiset olemusmuodot vetävät puoleensa rajaa ja työmahdollisuuksia ja antavat upean lisän ihmissuhteisiisi.
Enkelit rohkaisevat sinua liikkumaan eteenpäin luottavaisella, odottavalla ja iloisella mielellä.
Vahvistus: Kohtaan elämäni seikkailut innolla

Kiitos AM! Niin itsestäänselvää, mutta samalla niin haastavaa todella oppia ajattelemaan ja elämään näin..  angel
tallennettu

To know it is to be fearless, and to know it is to be full of love.
hanna.76
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14



Profiili
« Vastaus #1092 : 04.03.2008 09:20:20 »

hei, Athamaarit! mieltäni painaa minne päin pitäisi suunnata? työpaikan vaihtoa suunnittelen onnistuuko? rakkaus rintamalla kolme miestä kiinnostunut onko joku niistä se oikea? lapsesta haaveilen saanko koskaan?  Huh valitse minkä avulla haluat tulkita.... kiitos jo etukäteen
tallennettu
Aamu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #1093 : 04.03.2008 19:52:20 »

Hei AthaMaarit!

Minua polttelee kysymys työstäni. En ole vielä löytänyt omaa paikkaa työelämässä ja tuntuu etten tiedä, mihin suuntaan jatkaisin. Saisiko sinulta vinkkiä siihen, mikä työ minulle sopisi tai että miten sen voisin löytää?

En osannut valita antamistasi katsomisvaihtoehdoista, joten katso sillä, mikä tuntuu parhaimmalta. Kiitos jo etukäteen!

 Smiley
tallennettu
Raikul82
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #1094 : 04.03.2008 20:45:55 »

Heipa Atha Maarit!

Olen täysin romuna.. en kohta enää tiedä mihin kuulun. Voisitko katsoa tavalla minkä parhaaksi näet, mihin tieni oikein on menossa, millä ihmeellä selviän tästä?!?
Onko tämä ollut tarkoitettu, että uusi ihminen hyppää jostain elämääni kaiken tämän sotimisen keskelle..onko hän se joka tulee ja auttaa minua pois, turvaan.. uuden tuttavuuden tarkoitus, miksi se tuntuu niin tärkeälle?  Sad
tallennettu

Nousumerkki Vaa'assa
Aurinko Ravussa
Kuu Skorpionissa
Merkurius Kaksosissa
Venus Kaksosissa
Mars Vaa'assa

Maya: Keltainen Itsevallitseva Siemen
Sivuja: 1 ... 71 72 [73] 74 75 ... 110
  Tulostusversio  
 
Siirry: