Äänestys
Kysymys: Mikä merkki hallitsee imum coeliasi
Oinas - 37 (9%)
Härkä - 24 (5.8%)
Kaksonen - 35 (8.5%)
Rapu - 36 (8.7%)
Leijona - 32 (7.7%)
Neitsyt - 30 (7.3%)
Vaaka - 34 (8.2%)
Skorpioni - 45 (10.9%)
Jousimies - 40 (9.7%)
Kauris - 32 (7.7%)
Vesimies - 39 (9.4%)
Kalat - 29 (7%)
Äänestäjiä yhteensä: 361

Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: IC merkkisi (ja miten se näkyy)  (Luettu 118626 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #105 : 12.07.2008 10:48:00 »

IC kaksoset :Smiley

Noh, kuvaa ainakin sitä, että mä en välttämättä ole semmoinen perinteinen pullantuoksuinen kotiäiti - ei, pahimmillaan olen liikkeellä melko kiivaaseen tahtiin ja kodinhoito sitten unohtuu ja mulla nyt on muutenkin tapana olla aika boheemi kodinhoitoon liittyvissä asioissa, kämppä on jotain sieltä kotoisan asutun ja totaalisen kaaoksen väliltä Tongue  Noh, jotkut kodinhoitoon liittyvät asiat on pitänyt sitten itse opetella ja kyllä sitä on hengissä pysytty, ainakin toistaiseksi angel

Mutta, pidän siitä, että kotona tapahtuu, jotain kiinnostavaa pitää tapahtua koko ajan myös kotioloissa. Tykkään siitä, kun kotona käy vieraita ja että on liikettä koko ajan ympärillä (osan liikkeestä tuovat mukanaan 2 kissaani), vaikka joskus viihdyn myös itsekseni ja nautin omasta ajastani. Ja nautin syvällisistä, sekä älyttömistä että joskus myös älyllisistäkin keskusteluista miehekkeeni kanssa, juttua pitää olla smiley6600
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #106 : 15.07.2008 12:50:46 »

Äh, laitoin väärin IC:ni tuohon äänestykseen, muistin kirjain-yhdistelmän väärin... *nolo*.
IC:ni on siis oikeasti Härässä eikä Ravussa. Mitäs tuosta voisi päätellä... haluan ainakin, että kotini on kaunis ja järjestyksessä, viihdyn siellä hyvin, enkä halua, että asiat paljoa muuttuvat (en pidä yhtään, jos huonekalujen paikkaa siirretään). Enkä myöskään pitäisi toiseen kotiin muuttamisesta.

Mikään "pullantuoksuinen kotiäiti" en kuitenkaan ole, tärkeintä on että saan olla kotonani rauhassa ja tehdä omia juttujani.
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Atomi
Vieras
« Vastaus #107 : 15.07.2008 20:37:51 »

Minä olen IC-veskari, mutta mites sen pitäisi näkyä? Mulle koti on ykköspaikka, mutta kotityöt viimeinen juttu tärkeysjärjestyksessä. Tiskit tiskataan, kun puhtaita astioita ei enää ole ja valmisruoka lämmäytetään nopeasti mikrossa, kun on nälkä. Pullantuoksu löytyy, kun on vieraita tulossa ja pakastimesta tuupattu uuniin valmispullat enkä ole kerennyt kauppaan pullaa ostamaan. Vastaako tämä veskarin elämää?   Embarrassed 
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #108 : 15.07.2008 22:26:51 »

ic oinas
pirttihirmu,tyrannosaurus,minä määrään missä kaappi seisoo tyyliin
just tytär sanoi eilen että KYLLÄSTYTTÄÄ,eiköhän muuteta järjestystä
mitä meillä tapahtuu pari kertaa vuodessa isossa mittakaavassa,huusholli on pari päivää kuin tsunamin jäljiltä..ainakin tulee siivottua nurkkia myöten ja tehtyä inventaariota,enkä minä osaa tehdä mitään kohan on tyyliin vaan:any job,big or small,do it well,or not at all! joten aikaa kuluu hommaan ja just kun totut uuteen sänkysi paikkaan niin eikun uusiksi!!!
niin tyttären KUU on oinaassa,että hyvät, aloitteekkaat ja äkkipikaiset tunne-eväät minä sille oon pakkiin väsännyt..
oinas on johtava tuli,sehän selittää paljon
meillä on tarkoituksenmukaisen sotkuista,minun taholtani,työt on näkyvillä ,ja jatketaan kun keretään,mikä rassaa taas siistiä tytärtäni
siis sotkuista mutta PUHDASTA,viikkosiivous tehdään ja pölypunkit lentää oinasmaisen rivakasti pihalle,petivaatteet ulkoili niillä kovilla pakkasilla ainakin vuorokauden ennen kuin päästin takasin sisälle...
spontaanisuus kuuluu myös kuvaan,siivouspäivä ei oo just tietty päivä
ja pullataikina nousee silloin kun siltä tuntuu,joskus iltayhdeksältäkin..

eli siis jos huoneen teema on oikeestaan SISÄINEN TURVALLISUUS
niin minun sisäinen turvallisuus tulee vaihtelusta,
siitä että ELÄMÄ ON LIIKETTÄ,rolling stones...
meillä käy vähän vieraita,mistä se johtuu..ai kysyt vielä...
hyvät ystävät kyllä,ja enhän minä pälä-pälä-seuraa kaipaakaan..
ehkä oinas puolustaa reviiriään niinku leijonakin,eivät tule vieraat kollit nurkkiin kuseksimaan..
sisäinen turvallisuus on siis helpointa kokea fyysisessä kodissa,
voi olla oma itsensä
nummela teemaa tämän huoneen:turvallisuuden tunne
ja silloin siihen liittyy kaikkea sitä mikä antaa ihmiselle turvallisuutta:
tietysti siis koti,lapsuuden kotiolot,suhde äitiin,perhe-elämä
ja harrastukset kotona
kiinteä ja peritty omaisuus
ennakkoluulot-tapa suojella itseään
elämän loppu ja alku-kohtu-
maanviljely ja maaseutu
       tuo maaseutu on minulle tärkeä,multaa pitää löytyä käännettäväksi ja muokattavaksi,oinaan innolla keväällä siemeniä maahan,oinaan merkki keväällä
antaa elämän jatkuvuuden tunteen kun krookukset puskee läpi roudan ja jään,
on turvallista tietää että elämä jatkuu ja uusi kierto alkaa..

Ja eräs tyrännisaurus ilmottautuu joukkoon. Grin 2funny
IC:ni istuu siis Oinaassa ja eipä tuohon Nikín kuvaukseen ole mitään lisättää. Smiley
tallennettu
mondo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 123



Profiili
« Vastaus #109 : 15.07.2008 23:05:54 »

Sattui niin sopivasti. Oinas.
Vapaus olla oma itsensä ja pistää vähän väliä kaikki uusiksi pohjia myöten. Multaa olla pitää ja omaa rauhaa sopivasti. Tosiaan hyvin puhuttu siinä edellä.
tallennettu

askendentti mars neptunus skorpioni
 kuu pluto uranus aurinko neitsyt
 merkurius leijona  Dc harka  Ic oinas  Mc venus vaaka   chiron kalat
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #110 : 16.07.2008 12:13:07 »

nyt meni usko astrologiaan!!!!! mun pikkuveljellä ( aurinko  harka  askendentti  jousimies) on ic NEITSYESSÄ kolmosessa... no ei tässä vielä kaikki siis. se saatana on maailman EPÄSIISTEIN ihminen. se tuli tänne meille asuun eilen ku sen työt on täällä.. niin mä oon kulkenu sen perässä sit sulkemassa keittiön kaapin ovia, laittamassa laatikoita kiinni, pistämässä wc:n kannen alas ettei toi toinen kissa tipu sinne ja laittamassa valoja pois.. nyt sit ku tulin töistä ni ekana kauhee vitutus; "minkä vitun takia nuo johot on tuossa keskellä lattiaa".. sitä ennen soitin äitille ja valitin tuota samaa mitä tänne nyt niin äiti sano et niinhän se on heillä kotona et ainaku se on käymässä niin talo on ku myrskyn jäljiltä. miten tämä on siis mahollista?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #111 : 16.07.2008 14:14:49 »

Hehee, ovela IC-Neitsyt: pistää muut siivoamaan puolestaan... :Smiley

Joskus tätä näkee myös Aurinko-Neitsyillä. Ensimmäinen asia, joka kanssaihmisillä tulee mieleen hänen huushollissaan vieraillessaan, on: "Täällä pitäisi siivota."
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #112 : 16.07.2008 16:24:36 »

nyt se käski mun pestä huomiseks pyyhkeitä, koska samaa pyyhettä ei voi käyttää kahta kertaa. ja tekee tuolla ruokaa, jättää kyl kaiken niinku perseestä taas (laatikot auki, kaapit auki, roskat pöyällä..) mut ei voinu käyttää niitä kahta etummaista levyä, koska niitten pinnassa oli jotain paskaa mikä kärys ja höyrys ku levyt lämmitti.

leijona jo hermostu mun huutoon joten mä hermostuin takasin ja kävin avaamassa joka ikisen luukun keittiöstä mitä löytyy ja kysyin et onks tää ny siistiä. oli kuulemma ylilyönti.

pieni pyyntö teille siis; kasvattakaa kersanne kunnolla! argh!
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
mondo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 123



Profiili
« Vastaus #113 : 16.07.2008 19:54:10 »

Ihanaa marix. Nousi ihan karvat pystyyn ja ihan ensin tuli itellekin ajatus, että merkeistä huolimatta sillä on merkitystä, miten lasta ohjaa asioita tekemään  Smiley . Mulla menis kyllä totaalisesti päre tossa tilanteessa ja pistäisin äkkiä selvät ehdot.

Lillin Aurinko-Neitsyt -kommentista nousi myös hymy. Olen ajoittain just tommonen. No en mielestäni sottanen, mutta silti monet näissä oloissa varmaan ajattelis just noin. Siksi onkin viisasta valita ystävänsä Wink .

Koita kesää marix tai onnea täydelliselle kohtaukselle!
tallennettu

askendentti mars neptunus skorpioni
 kuu pluto uranus aurinko neitsyt
 merkurius leijona  Dc harka  Ic oinas  Mc venus vaaka   chiron kalat
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #114 : 16.07.2008 22:05:46 »

noh kai se tästä. päivällä jouduin lakaseen eteistä ku tuntu vaan varpaissa hiekka ja ihmettelin et mistä sitä tänne asti.. niin selvis sekin et toi jätkä säilyttää työkenkiään melkeen olohuoneessa asti. ilta on menny kyl ihan jees.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
sunflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 116



Profiili
« Vastaus #115 : 17.07.2008 06:17:24 »

minulla on kalat ...siivoan kyllä joskus tosi innoissanikin mutta se riippuu aina tunnetilasta. sanoisin että kalat ic minun kohdalla että koti on turvapaikka "pakopaikka" kovalta maailmalta ja suhtaudun tunteella myös esineisiin ja sisustamiseen 
tallennettu

aurinko: oinas
kuu: kauris
AC: skorpioni
merkurius: kalat
venus: kalat
mars: rapu
Atomi
Vieras
« Vastaus #116 : 17.07.2008 15:58:32 »

IC  vesimies.. = halvatun hippi Grin J

Tietokonefriikki mutta en koodarinörtti.
Elwyn olikin napakasti jo analysoinut IC-veskarin. Tuohon ei tosiaan ole mitään lisättävää.    Grin    2funny
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #117 : 17.07.2008 18:39:28 »

Pähkäilinpäs minäkin tätä IC:täni. Se on tuolla pirttihirmu Oinaiden puolella.

Kyllähän minäkin tykkää välillä panna hyrskyn myrskyn ukkoni ja poikieni kauhuksi. Pusken sarvillani kaikki ympäri ja järjestän. Sanovat nuo miehenpuolet, että 'kamala sentään, nyt ei varmasti löydä sitten mitään mistään kun äiti JÄRJESTÄÄ'. Tosi on. En sitten löydä itsekään mitään mistään, ennen kuin laitan taas kaikki ympäri ja komuan ja järjestän.

Sama on tuolla pihamaalla. Annan aika villisti kukkieni kukkia ja viime tipassa niitä sitten alan pelastelemaan ja siirtelemään ja tekemään uusia penkkejä. Samaa kyytiä voi saada puut ja varsinkin pensaat. Ukkoni kauhuksi olen siis laittanut koko pihamaankin hyrskyn myrskyn ja hänen hoitamattoman viihtyisä nokkoskenttä on kadonnut kuten muutakin!  Grin

En tykkää steriilistä ympäristöstä, se on minulle kauhistus. Valkoista ja puhtaita seiniä, uh!!! Täytyy vain ymmärtää että jollekin se on tarve. Kerran eräs romaaninainen kadotti myyntisanansta, kun näki tupani ja silmät levähti iloisesti: - Ai kun on tavaroita, tosi viihtyisää!

Mutta kodikasta pitää olla, sohvalla pitää saada asua ja syödä ja joka paikassa. Mikä se sellainen koti on, jossa ei kaikilla nurkilla ole asumisen merkkiä! Koti on olemista ja viihtymistä varten, ei näytteillä olemista, sanoo IC-oinas!
« Viimeksi muokattu: 20.03.2009 16:12:50 kirjoittanut Esmiralda » tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #118 : 17.07.2008 18:49:04 »

Koti on olemista ja viihtymistä varten, ei näytteillä olemista, sanoo IC-oinas!

Esmiralda, nyt kyllä osasit iskeä lujaa! Nimittäin, meillä kun on viime aikoina ollut suunnitelmissa kihlattuni kanssa rakentaa ökytalo, n. 180m2 tuohon rantaan. Olemme suunnitelleet ja miettineet sellaista todella korkeaa, näyttävää taloa jossa on poreallas ja sitten kutsutaan KAIKKI kaverit tupareihin joissa toteaisimme "vaatimattomasti" : "Tämä on minun."  Grin

Heh. Voi minua IC-Leijonaa!

Sanasi koskettivat. Pitäähän siellä kodissa asuakin...  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #119 : 17.07.2008 19:22:52 »

Voi hyvänen aika! Kyllähän tässä astro-foorumissa on jo leijonaakin oppinut ymmärtämään!

Jos se ei saa loistaa, niin se sairastuu!  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: