Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Skorpioninousuiset henkilöt ja Neptunus  (Luettu 26847 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #15 : 26.10.2007 15:09:03 »

Kommentoin, että siinä ei paljon sisäiset valot sun muut ideologiat
paljon auta, jos koko muu elinympäristö kaatuu/kasataan
painavana pienen ihmisen päälle.

Olen onnellinen muutettuani pois Suomesta
-se oli ratkaisu masentuneisuuteeni.
Jollakin toisella se on jokin muu asia. Smiley

Tunnistan itsessäni tuon synkemmän puolen
ja mistä se johtuu ja kuinka sen kanssa voi elää
ja miten tehdä oma elämä sellaiseksi, ettei se vaivaa.

Kartalla tuo aspekti on vain siksi, että sen voi löytää
haasteena ja myöhemmin vahvuutena.

Tärkeintä on löytää se, miksi masentuu,
jolloin löytää myös keinot sen estämiseksi. Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #16 : 26.10.2007 15:10:32 »

elinympäristö kaatuu/kasataan  painavana pienen ihmisen päälle.

Aikuisena pääsee kyllä muista ihmisistä maata vaihtamattakin, mutta on kiva tietää että jossain toisessa fyysisessä maassa on onnela. Olen itse miettinyt mikä maa se voisi olla, ja yllättäen, täälläkin on ihan kivaa.

Kaikkea hyvää sinulle - muuten onkohan kartallasi jossain että alkuelämä on hankalaa, loppuelämä paremmin? Minulla luki, alkuelämä on alkusoittoa, suuremmat kuviot myöhemmin kahlausten jälkeen.

Ongelmat kasvattavat juuri valoa, elleivät kasvata kieroon.
« Viimeksi muokattu: 26.10.2007 15:13:01 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #17 : 26.10.2007 15:52:57 »

Neptunus nousulla ilmoittautuu. Onhan noita masennuksia ollut, mutta en ole niitä ajatellut välttämättä neppariin liittyväksi. Minusta se vaikuttaa nousuplaneettana ennemminkin 'virittymisenä vallitseviin energioihin'. Herkkyyttähän se tietty lisää rutkasti ja se taas voi sitäkautta aiheuttaa masennusta.
Neptunukseni on todella vahvasti aspektoitunut, esim  aspect_opp  venus :seen seiskahuoneessa, joten nämä jutut liittyy usein ihmissuhteisiin.
Olen myös kokenut vahvaa 'kaukokaipuuta' ja reissannut paljon aikoinani. Ihmeellistä on, että muilla mailla kulkiessa olen aina kun kotonani. Olen pariin otteeseen asunut hetken ulkomailla, mutta palannut takaisin. Välillä on ollut tosi paha suomiangsti.

Voipi olla myös, että auringon ja kuun asemani tekee minusta niin perusoptimistin, ettei nuo masennukset kauaa pidä pihdeissä. Vääntöja ja ongelmia on todella riittänyt matkan varrella noususkorpparin tyyliin. Pluto möllöttää vielä keskitaivaalla, ettei totuus unohdu.
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #18 : 27.10.2007 11:29:39 »

Olen onnellinen muutettuani pois Suomesta
-se oli ratkaisu masentuneisuuteeni.
Jollakin toisella se on jokin muu asia. Smiley

Tunnistan itsessäni tuon synkemmän puolen
ja mistä se johtuu ja kuinka sen kanssa voi elää
ja miten tehdä oma elämä sellaiseksi, ettei se vaivaa.

Kartalla tuo aspekti on vain siksi, että sen voi löytää
haasteena ja myöhemmin vahvuutena.

Tärkeintä on löytää se, miksi masentuu,
Kiitos Sasha  Smiley
Luin aiempaa postaustasi ja olin todella likuttunut.

Minulla lapsuudessani ei ollut myöskään pysyvää kotia, ei siis mitään juuria. Olin lapsena erittäin masentunut.
Kaikki nämä menneet olen käsitellyt ja tullut sopuun näiden menneiden kanssa, kunhan nyt vain hieman raotan verhoa.

Ei myöskään ollut vahvaa aikuista, johon olisi voinut luottaa.

Tässä tullaan siihen, että minulle on ensiarvoisen tärkeää, että olen Lapselleni kokoajan läsnä, että hänellä on molemmat vanhemmat, jotta saa tasapainoisen kasvualustan.

Hän ei kasva irtonaisena lapsena. Minulle perheeni on voimavara.
Aurinkonihan maijailee 2.huoneessa, Härän huoneessa.

Pluton kurimuksessa on tullut muutoksia. Näen aina samaa tuskaisaa luopumisunta. Pakkaan kiireellä tavaroitani, enkä haluaisi lähteä, mutta minun on pakko, muuta vaihtoehtoa ei ole.

Mutta kuten jossain tuli esille Neptunus ensimmäisessä huoneessa hämärtää joskus oman minuuden ja haaveet saavat liiallisesti kasvualustaa.
Ehkäpä tahdon pakonomaisesti tehdä haaveistani totta, ja kun se ei onnistu, masennun tämän tämän, en tiedä??

Nyt olen saanut apua masennukseeni ja ponnistelen ylös täältä kuilusta. Joten akuuttihätä on ohitse.

Jos ajatellaan Neptunusta vahvuutena. Se löytyy toisten ihmisten auttamisessa, kykyyn olla empaattinen ja myötäelävä.
Kykyyn runoilla sielunsopukoista. Kykyyn rakastaa pyyteettömästi, ilman vaatimuksia. Kykyyn olla omaitsensä, ilman naamioita toisten edessä. Kykyyn ilmaista haavoittuvaisuutensa, ymmärtäen, että se on vahvuutta.
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Asterix
Vieras
« Vastaus #19 : 27.10.2007 20:31:55 »


Nyt olen saanut apua masennukseeni ja ponnistelen ylös täältä kuilusta. Joten akuuttihätä on ohitse.

Aivan loistavaa! smitten Sain eräältä parhaimmalta ystävältäni
hyvän neuvon;

"Kun sinulla on kuvana päässäsi se, mitä haluat,
ponnistelet automaattisesti sitä kohden"

Pidänkin huolen, että minulla on aina mielessäni kauniita ajatuksia
ja unelmia itsestäni ja tulevaisuudestani.
Ne yllättävän nopeasti käyvät toteen.  Smiley

En kuvittele mieleeni mitään tulevia synkkiä ajatuksia,
vaikka sillä hetkellä olisi jokin ongelma päällä.
Kuvittelen, kuinka sen ongelman ratkaisen ja kuinka onnellinen
olen sen jälkeen, mikäli väkisinkin asia puskee päälle.
Pidän onnellisesta loppuratkaisusta kiinni mielessäni. Wink

Se vaatii hiukan itsensä pakottamista ajattelemaan tietyllä
tavalla, ainakin aluksi, mutta voin kertoa,
että loppupeleissä se on kannattanut. Smiley

Toivottavasti tästä on apua sinullekin. Smiley



Jos ajatellaan Neptunusta vahvuutena. Se löytyy toisten ihmisten auttamisessa, kykyyn olla empaattinen ja myötäelävä.
Kykyyn runoilla sielunsopukoista. Kykyyn rakastaa pyyteettömästi, ilman vaatimuksia. Kykyyn olla omaitsensä, ilman naamioita toisten edessä. Kykyyn ilmaista haavoittuvaisuutensa, ymmärtäen, että se on vahvuutta.

Juuri näin. Neptunus-koulun hyvä puoli on se,
että ei mikään, eikä kukaan kaada enään,
vaikka olisi oma itsensä heikkouksineenkin.
Muiden mielipiteet ja ajatukset eivät kosketa
ja tabut lakkaavat olemasta.
Oikeaa ja todellista vapautta. Wink

Ja tuohon, mitä sanoit aikaisemmin, jota en lainaa tähän,
monet ihmiset sokaistuvat ja näkevät elämästäni
vain tämän nykyisyyteni.
Kuitenkaan suurin osa ei tajua, -vaikka tietävät-
että mistä olen lähtenyt ja millaisia ylivoimaisia vaikeuksia ja myrskyjä,
turvatonta päämäärättömyyttä ja kivuliaita karikoita se matka
tähän pisteeseen on ottanut.

Jos tarjoaisin tämän nykyisyyteni, jota moni jopa kadehtii,
jollekin samalla hinnalla, minkä itse maksoin,
niin kukaan ei olisi valmis hyppäämään samoihin saappaisiin.

Elämä maksaa aina moninkerroin takaisin kärsimäsi,
-sinun pitää vain olla valmis ottamaan se vastaan.

Kun tuosta selviät Stareyes, niin selviät mistä vain.
Ja sinähän selviät. coolsmiley
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #20 : 27.10.2007 21:19:46 »

Minulla on läheinen joka on skorpioni nousuinen ja hänellä neptunut ensimmäisessä huoneessa.

Hän masentuu ajoittain, käyttää paljon alkoholia, elää paljon "haaveissaan".
Herkkä ihminen josta monikaan ei osaisi kuvitella herkkää puolta.
tallennettu
Maisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75


Profiili
« Vastaus #21 : 31.10.2007 13:40:45 »

En ole huomannut erityistä taipumusta masentuneisuuteen -  liekö sitten Aurinko Jouskari joka sitä tasapainottaa - vaan ajattelisin että olen perusolemukseltani enempi sellainen vakavamielinen. Mietin juttuja useimmiten vähän pintaa syvemmältä  ja olen paljon omissa ajatuksissani, mutta en ole ollut koskaan todella masentunut. Alkoholia en juurikaan käytä, jos olen oikein mieli maassa, piristän itseäni komedioilla, riehakkaalla seuralla tms. Lapsena kyllä pelkäsin tosissaan että minusta tulisi alkoholisti, varmaan siksi että suvussa niitä riittää.

Tuosta herkkyydestä sitten, en kai näytä sitä erityisen helposti muille. Omasta mielestäni olen isostikin herkkä, mutta olen kuullut vieraammilta tuttavilta että he pitivät/ pitävät minua jopa pelottavan kovana.

Mulla siis Skorppari nousee, Neptunus ykköshuoneessa Jouskarissa osana stelliumia. (041274 7:45 Lahti)
tallennettu

Au Jouskari, AC Skorpioni, Kuu Jellona
Keltainen Solaarinen Aurinko
Kiinalainen Tiikeri
Tiikerililja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #22 : 31.10.2007 15:53:49 »

Tuumailin tässä hyvän ystäväni karttaa. Skorpparinousu, aurinko ja neptunus tarkassa yhtymässä 1. huoneessa, nousuplaneetta merkurius 12. h:ssa.

Henkilönä ei päällepäin vaikuta lainkaan masennusherkältä, mutta silloin kun elämä potkii päähän, niin tuntuu uivan todella syvissä vesissä. Elämä ei hänellä aina ihan helppoa ole ollut, mutta skorpparimaiseen tyyliin ei ehkä näytä sitä muille vaan osaa kyllä peittää sen taidokkaasti. Joskus olen vasta jälkeenpäin saanut kuulla ja tajunnut, miten vaikea tilanne on oikeasti ollut. Tässä taas parhaillaankin seurailen elämäntilanneettaan, joka tuntuu näyttävän nurjia puoliaan.  Undecided

Ehkäpä toi aurinko jousimiehessä tuo sitä positiivisuutta luonteeseen, että jaksaa rämpiä, vaikka välillä vaikeaa onkin. (Ja jupiterin ja kuun yhtymä vesimiehessä sekstiilissä aurinkoon.) Neppari ei huonosta maineestaan huolimatta ole saanut häntä ainakaan huumaaviin aineisiin sortumaan ja käyttää alkoholiakin todella harvoin. Itse asiassa hän on bilehile, joka sille päälle sattuessaan jorailee kotibileissä täyttä häkää aivan selvinpäin!  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 31.10.2007 15:55:28 kirjoittanut Tiikerililja » tallennettu

aurinko neitsyt 11.h
 pluto aspect_con askendentti vaaka 12.h
 kuu  aspect_con mars kaksoset 9.h
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #23 : 31.10.2007 16:15:22 »

Olen muuten itsekin huomannut, että jotkut neptunikot välttävät alkoholia ja nauttivat sitä hyvin harvoin. Ovat itsekin tajunneet, että se ei sovi heille ja tuottaa vain ongelmia (järkyttävä krapula tai muu toikkarointi, jota saa myöhemmin hävetä).

tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #24 : 01.11.2007 23:08:21 »

Täällä vielä yksi skorpparinousuinen, neptunus 1. huoneessa (ja neliössä saturnukseen, muun muassa). Ja aurinko vielä kauriissa, kuu neitsyessä Grin Synkkää...kö?!

Sen voin sanoa, että on hyvin vaikea olla täysin tyytyväinen itseensä.
Karttani on kaikin puolin hankala  muutenkin (t-ristiä ja suurristiä) ja totta ihmeessä masennusta on ollut. Tuo neptnuksen ja saturnuksen neliö on mm. katkaissut minulta erittäin menestyneen ja pitkän uran kuin veitsellä leikaten, ilman mitään järkeenkäypää syytä. ja ketäpä siinä muita sitten syyttelemään, kuin joko mustaa magiaa tai - itseään. Sad  Tosin tuo itsesyyttely siis ei ole tuollaisessa tilanteessa  rationaalista vaan tuskallisen hahmotonta: minussa täytyy olla jotain vikaa mutta jos vaan keksisi edes että MITÄ...Huh?

Myös leikki-ikäinen lapsoseni kuoli ilman lääkärien keksimää syytä, POX vaan  angel angel (syntyi muuten halloweenina ja kuoli ystävänpäivänä ja oli aurinkoskorppari, SIINÄ teille skorpparihuumoria!!!)

Minä kuulun heihin jotka EIVÄT juo, muutkin huumaavat aineet saavat aikaan hyvin epämiellyttävän olon. Itse tulkitsen tämän siten, että en halua menettää kontrollia. Kenties alitajuisesti pelkään "omaa voimaani" joka voi olla erityisen tuhoisa jos olen sekaisin  buck2

Eräs näkijä sanoi kauan kauan sitten, että mulla on vieläpä paha silmä, jota pitäisi yrittää hallita. No yritetty on  Embarrassed  (Syntyessäni taas eräs noitasukulainen sanoi että mulla on kolmas silmä).

Kun läheisiä sairastuu tai kuolee ympäriltä muistan aina syyttää itseäni ja pahaa silmääni, kenties olen ajatellut heistä pahaa knuppel2  Kaameaa, myönnetään, mutta me skorpparithan olemme tälllaisia   Wink uglystupid2
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #25 : 01.11.2007 23:11:30 »

.juu ja Suomea kohtaan ei kauheasti ole tunteita, olen luonnoltani "nomadi" (mustalainen, beduiini, tuaregi tms.)

Suomalainen muotoilu on kauheinta mitä tiedän!! Ei se rumaa ole mutta kun se on ANKEAA (kuten syomalainen helmikuu)  knuppel2
tallennettu
Taikatalvi
Vieras
« Vastaus #26 : 02.11.2007 19:11:56 »

Kaksi ihmistä tunnen joilla  neptunus  aspect_con  askendentti  skorpioni, toisella persoonallisuushäiriö jonka myötä sekoilut olleet rankemman mukaan.
« Viimeksi muokattu: 02.11.2007 21:31:49 kirjoittanut Taikatalvi » tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #27 : 04.11.2007 21:55:45 »

Täällä vielä yksi skorpparinousuinen, neptunus 1. huoneessa (ja neliössä saturnukseen, muun muassa). Ja aurinko vielä kauriissa, kuu neitsyessä Grin Synkkää...kö?!
Tännehän on tullut paljon vastauksia. Kiitos
No, johan pomppas, minulla myös Aurinko Kauriissa! Kuu Jouskarissa, tuo vekkuli on autellut minua, ilman tuota planeettaa, persoonallisissa planeetoissa, olisin enemmän kuin hukassa  Tongue Tongue
Minulla on Neptunuksen sekstiili Uranukseen Radixilla.
Olen erittäin henkinen tyyppi, juu.
Radixilla Neptunus neliöi MC
Sanotaan näin: Yritä olla putoamatta kuiluun, joka on unelmiesi ja todellisuutesi välillä. Haavemaailma todellisempi kuin arkinen elämä
Pluto sekstiili Neptunus, niin ikään.
Erittäin mielikuvituksekas.

Lainaus
Sen voin sanoa, että on hyvin vaikea olla täysin tyytyväinen itseensä.
Niin, kukapa meistä olisi??
Pitänee olla jollaintapaa henkisesti sairas, mikäli pitää itseään täydellisentyytyväisenä itseensä.

 
Lainaus
Kenties alitajuisesti pelkään "omaa voimaani" joka voi olla erityisen tuhoisa jos olen sekaisin  buck2
Minä käytin negatiivisesti alitajuntani voimaa aikanaan. Nyt tuolle en anna enää tilaisuutta tehdä pahaa, muille. Tosin tuo voima äksyilee minulle, kun en anna sen riehua  tickedoff joka kerta, kun se nostaa päätään, muistan sanoa sille:"Miten kivaa, että olet olemassa, minä rakastan sinua". Paijaan ja hellin sitä, se rauhoittuu.

Lainaus
Kun läheisiä sairastuu tai kuolee ympäriltä muistan aina syyttää itseäni ja pahaa silmääni, kenties olen ajatellut heistä pahaa knuppel2  Kaameaa, myönnetään, mutta me skorpparithan olemme tälllaisia   Wink uglystupid2
Tuon syyttelyn voisit kyllä suosiolla jättää pois, koska itse olen käynyt samat syyllisyydentaistelut lävitse ja tullut tulokseen, että en halua kantaa tuota rasitetta koko elinikäni.

Voimia ja yrittämistä tuo on todella vaatinut, mutta minun on muistettava, että jokaisella ihmisellä on oma vastuunsa omasta elämästään, ei minulla
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #28 : 04.11.2007 22:19:33 »

En ole huomannut erityistä taipumusta masentuneisuuteen -  liekö sitten Aurinko Jouskari joka sitä tasapainottaa - vaan ajattelisin että olen perusolemukseltani enempi sellainen vakavamielinen. Mietin juttuja useimmiten vähän pintaa syvemmältä  ja olen paljon omissa ajatuksissani, mutta en ole ollut koskaan todella masentunut. Alkoholia en juurikaan käytä, jos olen oikein mieli maassa, piristän itseäni komedioilla, riehakkaalla seuralla tms. Lapsena kyllä pelkäsin tosissaan että minusta tulisi alkoholisti, varmaan siksi että suvussa niitä riittää.

Tuosta herkkyydestä sitten, en kai näytä sitä erityisen helposti muille. Omasta mielestäni olen isostikin herkkä, mutta olen kuullut vieraammilta tuttavilta että he pitivät/ pitävät minua jopa pelottavan kovana.

Mulla siis Skorppari nousee, Neptunus ykköshuoneessa Jouskarissa osana stelliumia. (041274 7:45 Lahti)

Moips Maisa. tuo sun teksti vaikuttaa tulta. Ollaan molemmat aurinko jouskareita ja noususkorppareita. Neptunus löytyy myös  jousimies merkistä ja on osa stellumia. Erona vain että on 2 huoneen puolella pari astetta sen kärjestä.

Nousu skorpparit ovat kaikki herkkiä. ulkokuori vain vaikuttaa sellaiselta että se kestää mitä vain ja joskus meitä käytetäänkin likakaivona vain sen vuoksi ettei ulkopuoli paljosta värähdä vaikka sisus kuohuu. Itselläni ilmaisua häiritsee  merkurius  kauris   aspect_opp  jupiter  leijona. Ilmaisu ei todellakaan ole aina sitä mitä haluaisin.

Aurinko jousimiehessä on ollut monessa suhteessa pelastajani. Ja siitä olen kiitollinen!

 askendentti  aspect_con  vesta  aspect_con  kuu aspect_con  uranus  aspect_con  pallas. Taas aiheuttaa pään vaivaa ajoittain... Kaikki siis  skorpioni. Mutta hei! Elämää se vain on!

Meruska
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #29 : 04.11.2007 22:21:57 »

Kiintoisaa, "astrokaimani" eli topikin aloittaja Cheesy

Käypä sinäkin muuten, kuujouskari,  astrofaces.comissa. Minun 'kaksoisolentoani' sieltä ei löytynyt (siis  aurinko kauris, kuu neitsyt askendentti skorpioni)
mutta sinulle ehkä löytyy... crazy2
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: