Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vinkkejä kummitusten karkoittamiseen  (Luettu 3562 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
lauraemilia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20



Profiili
« : 01.06.2017 15:18:46 »

Löytyykö astrolaisilta vinkkejä jumissa olevien henkien karkoittamiseen. Omassa asunnossa kummittelee aikavälein todenteolla. Mm. juoksuaskeleet käytävillä, ja keittiössä kaappien ja uuninoven paiskominen on normaaleja juttuja. Kiitos jo etukäteen smitten
tallennettu
Domo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #1 : 01.06.2017 18:46:46 »

No mitä mä olen tämmösestä kuullut, niin niitä kummituksia voi pyytää siirtymään valoon/eteenpäin.

Yks mitä on kans suositeltu ni energiasuojaus. Ajattelet ympärilles violetin kehän ja sen voi sit laajentaa niin isoks ku haluat (koko kotisi ympärille) ni sen pitäs estää häiriköinti   Smiley

On myös olemassa ihmisiä jotka pystyy puhdistaan asuntoja ei toivotuista vieraista.
tallennettu

"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #2 : 02.06.2017 16:38:49 »

Jos olen ymmärtänyt oikein niin aina nämä ns henget ei tajua että häiritsevät ihmisten elämää mutta ainakin mulla toimii se että sanoo suoraan ja käskevällä äänellä että nyt saa loppua ja poistukaa.

Joskus joku tulee ja liikauttaa tavaraa mutta en ole moksiksaan vaan saatan sit sanoa että hieno suoritus, nyt voit häippästä ja jos ei rauhallinen sana ymmärretä niin saan raivarit.

Nämä ns henget eivät saisi missään tapauksessa häiriköidä elävien elämä missään muodossa mutta kait jotkut on sitten niin uteliaita että eivät välitä  police

Jos ei auta käskyt niin sitten meedion puheille.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #3 : 04.06.2017 14:48:45 »

Poltergeisti (t) tiehuu, kun niillä on asiaa. Ois hyvä saada jollai selville mitä ne haluaa kertoa ja saada ne sitten eteenpäin ja valoon.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: