Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voiko intuitio pettää näin pahasti...?  (Luettu 12443 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Atomi
Vieras
« Vastaus #15 : 23.01.2008 18:38:41 »

Löytämäni punainen lanka kertoi, että älä pöllö Atomi hae enää mitään paikkoja vaan odota, että sulle tarjotaan mielenkiintoista työtä. Tällä hetkellä odotan, että talossa aloitettaisiin uusi hanke, joka minua kiinnostaa. Koska olen tullut hulluksi tästä loputtomasta pään hakkaamisesta seinään, odotan että minua pyydetään hankkeeseen mukaan ehkä ensi syksynä. Hulluna on hyvä olla, joten passaa tässä odotella valmista. Kaipa intuitio sitten laittoi minut hakeutumaan aikaisemmin noihin paikkoihin, että oppisin odottamaan kärsivällisesti. Joka tapauksessa olen päättänyt, että jos ensi syksynä ei tapahdu mitään, niin minä nostan kytkintä vaikka tuohon naapuritaloon opeksi. Ne jotka ei osaa tai viitsi tehdä, niin nehän opettaa.   2funny
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #16 : 23.01.2008 18:51:17 »

Ne jotka ei osaa tai viitsi tehdä, niin nehän opettaa.   2funny

Tai ovat hallinnollisissa tehtävissä, pois häiritsemästä työntekoa  Grin
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #17 : 27.01.2008 10:20:06 »

Voisko olla niinkin, että nuo kokemukset "kasvattavat" lähtemään pois siitä talosta? Hakemaan uusia tuulia eri yrityksestä/työpaikasta tms?
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #18 : 27.01.2008 12:17:01 »

Voisko olla niinkin, että nuo kokemukset "kasvattavat" lähtemään pois siitä talosta? Hakemaan uusia tuulia eri yrityksestä/työpaikasta tms?

Itseasiassa mulla on ollut jo sen 10 vuotta haaveena saada oman alan töitä, ja jos niitä nyt ei sitten omasta talosta ala järjestyä, nii ei se auta ku hakea muualta. Paperit on jo vetämässä Wink
tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #19 : 29.01.2008 12:17:11 »

Paljon on vuosien mittaan tullut pohdittua tuotakin vaihtoehtoa pois lähtemisestä. Olen jopa hakenut muutamaa paikkaa muualta, mutta ei ole napannut. Hienosti olen aina edennyt viimeiseen haastatteluun saakka ohi monien muiden hakijoiden, joten en kai sitten ihan mitään tekemätön vaihtoehto ole ollut. Intuitio on kyllä aina väittänyt, että jään eläkkeelle nykyisestä talosta. Vaan enhän minä muutenkaan orjallisesti aina tottele intuitiota, joten hyvinkin alan etsiä töitä muualta kun on kesäloma ensin pidetty tässä talossa.    Wink         Grin

Tai ovat hallinnollisissa tehtävissä, pois häiritsemästä työntekoa  Grin

 2funny      Grin      2funny    ...taitavat hallinnossa vaan pelätä, että häiritsisin heidän pitkiä lounaitaan töillä.....kauris kun olen.....     knuppel2      coolsmiley       crazy2
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #20 : 29.01.2008 19:46:01 »


Tai ovat hallinnollisissa tehtävissä, pois häiritsemästä työntekoa  Grin

 2funny      Grin      2funny    ...taitavat hallinnossa vaan pelätä, että häiritsisin heidän pitkiä lounaitaan töillä.....kauris kun olen.....     knuppel2      coolsmiley       crazy2

Ach, siitäkö se johtuukin???  2funny
tallennettu
PAMI
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #21 : 30.01.2008 18:27:14 »

Hei Tulitirppa!
Olen itse huomannut,että jos kysyy intuitiolta ja "sallii"järjen tulla väliin,niin poskelleen menee,että paukahtaa.Pitää vain luottaa siihen ensimmäiseen tunteeseen,joka tulee!
Olen itse ollut samanlaisessa tilanteessa turhan usein.Tiedän miten tyrmäys aina turhauttaa!Älä lannistu!Se onnistuu,kun se on sinulle tarkoitettu!Valoa tiellesi!Pami
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #22 : 30.01.2008 20:50:43 »

Kiitos valaisevista ajatuksista PAMI:lle ja tigrinumille! smitten
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #23 : 30.01.2008 21:27:46 »

Kuinka oikeassa aitisi onkaan Tigrinum
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #24 : 30.01.2008 21:41:09 »

Niin, äidit on AINA oikeassa jostain kumman syystä - erityisesti silloin kun itse on eri mieltä..

Äiti: - kannattaisko vaihtaa toi uusi paita pois ennen kun syöt sitä mustikkakeittoa? idiot2 angel
minä:- Äiti!  tickedoff En mä oo enää mikään viis vuotias joka vaan sotkee . . . HUPS!  Embarrassed.. Öhm, mä pesen sen kyllä itse......
tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #25 : 04.02.2008 12:46:43 »

Taas palaan pulmissani tänne....äiti auta....   Huh

Minä: Nyt olis kaksi johtotason paikkaa taas vapaana. Pitäsköhän hakea niitä?   Smiley
Äiti: Tottakai rakas tyttäreni. Sinä kykenet ihan mihin tahansa. Hae ihmeessä.   smitten
Minä: Mutta kun ei kiinnosta enää pätkääkään hakata päätään seinään.   Undecided
Äiti: No voi hyvänen aika. Oma häpeänsä on, jos eivät valitse sinua.    knuppel2

Ajatus:
Olisin Tosi Hyvä noissa hommissa ja koulutuskin riittää, mutta miksi yrittää, kun tyhjän saa pyytämättäkin.     Sad

Tulos:
Haen paikkoja, vaikka en enää jaksaisi. En ole motivoitunut, en pärjää haastatteluissa kun en usko mahdollisuuksiini tässä talossa, en saa paikkaa ja taas kerran olen hakannut päätäni seinään. Äidistä ei ollut apua.     Angry

Kysymys.
Mikä tässä tositarinassa on intuitiota ja mikä egon sananhelinää?    Embarrassed
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: