Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Inkarnaatio samaan sukuun?  (Luettu 3957 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Manta Myrsky
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« : 07.12.2013 23:22:54 »

Kuinkahan yleistä on uudelleensyntyä samaan sukuun uudelleen? Olisiko kenelläkään asiasta tietoa tai linkkejä jaettavaksi?

Minulle itselleni tuli nimittäin tänään isäni synnyinkodin pihapiirissä tänään vahvasti tunne "olen elänyt täällä ennenkin". Tai tarkemmin sanottuna alitajuntani tai jokin vastaava ääni lausui nuo sanat ja oikein hätkähdin niitä. Olenko todellakin?
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #1 : 08.12.2013 00:01:10 »


Mun käsityksen mukaan on aika yleistä, mitä olen kuullut kavereilta. Itsellä saman sieluperheen jäsenet ovat syntyneet kimppaan moneen kertaan. Ja nykyinen mies on ollut jo edellisessä elämässä mieheni.
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 08.12.2013 12:17:39 »

Carol Bowman on kirjoittanut tästä aiheesta kirjankin, "Paluu Taivaasta" on sen nimi.

Sitä tapahtuu. Yleisin tapa taitaa olla, että esim. kuolleena syntynyt tai aivan pikkulapsena kuollut lapsi syntyy uudestaan joko samalle äidille tai jos mahdollisuutta ei tähän ole, niin sitten jollekin tämän lähisukulaiselle tai ystävälle.

On sitten niitäkin, jotka ovat esim. omien isovanhempiensa reinkarnaatioita. Sillon on yleensä jäänyt jotakin muun suvun kanssa kesken, niin, että sielu päättää syntyä samaan perheeseen uudelleen.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Manta Myrsky
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #3 : 08.12.2013 21:58:49 »

Kun aloin miettiä sukupolvia taakse päin, niin tulin siihen tulokseen, että voisin olla elänyt joko ukkini sukupolvessa tai sitä ennen... tiedän, että paikalla on ollut asutusta ainakin vuodesta 1893 asti, kenties aiemminkin.

Ehkä tuo vain oli pelkkä ajatus, joka tuli mieleeni - tai sitten ei. Jostain syystä tuo isäni synnyin- ja lapsuudenkoti on pyörinyt viime aikoina paljon mielessäni ja vetänyt puoleensa, joten eilen piti mennä pitkästä aikaa ihan paikalla käymään, jos vaikka saisin vastauksia. Ja silloin tuo "olen elänyt täällä ennenkin" putkahti päähäni.
tallennettu
Manta Myrsky
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #4 : 08.12.2013 21:59:47 »

Ja kiitos Lilli tuosta kirjavinkistä! Pitää varmaan lainata.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: