Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5649035 kertaa)
0 jäsentä ja 14 vierasta katselee tätä aihetta.
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #60 : 05.03.2008 21:40:13 »


Valmariini on mun taikajuoma -  Cheesy Ei vainen tai totta vainen sitä juon, mutta on niin energinen olo ja äskeinen lenkki piristi lisää - on tässä oltukin matalla profiililla suht hissukseen kohta muutosta alkaen että  smitten

Nyt oikeesti tuntuu että I`m so happy ou sou happy .... I`m sou priti ou sou priti

yykaakoo yykaakoo yykaakoo .. mukava kun tulit kuulolle Esmiralda , vaikka ootkin tööt   tai vaikka itse sanotkin olevasi tööt smitten

tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #61 : 05.03.2008 22:28:41 »

Esmiralda  smitten

Halaan sinua ohimennen.Rutistan lujaa,mutten vie pois tuota tunnettasi.
Sinun pitää kulkea sen läpi,jotta aurinkoinen taas oikein kirkkaana paistaisi.
Ehkä jo huominen päivä tuo piristystä,tai sitten sitä seuraava. Cheesy
Aina se kuitenkin tulee,se on varma! smitten
tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #62 : 05.03.2008 22:58:04 »


 Cheesy tulin tänne vielä koluamaan ... ja katsomaan että onko kaikki ok.  Kiss
Mie ja rutistan sinua Esmiralda kuin sinua Chandra  - ihan uusille leveleille~siis tasoille tuli siirryttyä sen "aamupäiväisen " jälkeen Wink siitä varmasti tämä energisyys.  angel

Vaan nyt menen lämpimään suihkuun ja eikun unten maille - ehkä annan vielä aivoille pienen jumppahetken ristikon parissa ja sitten syyyvä huokaus ja pirteänä nukkumaan  smitten

Huomiseen ja http://mcdonaldobservatory.org/giftshop/product_images/hellomoon.jpg  eipä olisi aamulla arvannut mitä tämä(kin) päivä toi tullessaan että kiitosta kiitos  smitten
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #63 : 05.03.2008 22:58:43 »

Hymy tuli, levee sellainen!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #64 : 05.03.2008 23:13:17 »


Hei Ystäväin


Keittiössä tapahtui "vitamiinipommi-räjähdys"
- koko keittiö tuoksuu valkosipulille
Muovikannu kaatui jääkaapin sisälle
ja valui sieltä hyllyä pitkin lattialle ym.

Muutama paha sana tuli sanotuksi
- pyyhkeiden avulla yritän imeyttää
pirtelön pois jääkaapista
- tuoksu on valtaisa

 
Toivottavasti pöpöt kuolee

smitten Elämänilo
« Viimeksi muokattu: 06.03.2008 13:55:52 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #65 : 05.03.2008 23:30:22 »

Kiva kun tuli edes hymy! smitten

Voi ELÄMÄNKEVÄT sinun kanssasi Elämänilo! 2funny
Nyt et kyllä taida sairastaa flunssaa aikoihin.
Uskon että muutama ruma sana on lentänyt ja aiheesta kylläkin.

Katson G-pistettä,jossa aiheena sinkut ja seurustelevat.
En ole kuin kerran ennen hetken vilaissut ohjelmaa,mutta hmm,,,sehän on ihan mielenkiintoinen.
Pitää mennä jatkamaan,koska luvassa on myös Feng Shuita. smitten
tallennettu

Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #66 : 06.03.2008 00:52:19 »

Täällä on hiljaista ja käyn nyt samuttamassa tuikut ja lukitsemassa ovet.
No avaimen paikkahan on kaikilla tiedossa,mutta lukitaan nyt kuitenkin.
Tuoksuu puhtaalle,kun Viisutar on luutunnut. smitten

Jospa aamun ensimmäinen laittaisi taas kahvit valmiiksi. :Smiley
Kiitos rakkaat ystävät tästä iloisesta ja ikimuistoisestakin päivästä. angel

Joka ilta kun lamppu sammuu ja saapuu oikea yö.
niin Nukku-Matti nousee ja ovehen hiljaa lyö,,,
Nyt kolkuttaa minun oveani Matti.Hyvää yötä kaikille! smitten
tallennettu

Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #67 : 06.03.2008 01:08:36 »

Kahvilassa olisi tullut varmaan ohjelmariita.

Katsoin Yleteemalta 'Kotimatka', oliskohan kiinalainen elokuva. Upea, ällistyttävän liikuttava.

Riita sen vuoksi, jos kaikki kanavat näkyvät. Täällä kun ei näkynyt nelonen!  Undecided

Mutta ei kaduta... Cheesy
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #68 : 06.03.2008 07:58:11 »



http://www.jellymuffin.com/images/good_morning/images/111.gif
http://www.nextnature.net/research/wp-content/uploads/2007/11/philips_wakeup_sunrise.jpg


http://www.jellymuffin.com/images/good_morning/images/03.gif


 smiley6600 Huomenet uudet ja ihanat ... onpa ihana aamu ~aamurusko, no sieltä se myrsky tylossa, mutta vielä tyyntä, matkalla tänne näin kaikenlaista ...  smitten


Kahvia ja teetä ja jos maittaa niin tuoretta muutakin - tästä se lähtee uusi päivä - ja mie heitän jo takkia niskaan ja lähden kävelemään  Kiss

niin ja jos kuka suihkua kaipaa http://www.theseattletraveler.com/wp-content/uploads/2007/08/free-showerheads.jpg

pyyhkeet löytyy sieltä mistä ennenkin Wink


http://www.jellymuffin.com/images/good_morning/images/103.gif

 smiley6600 näkymisiim
« Viimeksi muokattu: 06.03.2008 08:05:32 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #69 : 06.03.2008 10:56:34 »

Huomenta vaan kaikille! smitten smitten smitten

Ihana on uusi aamu taas ja kiitos Viisuinen kun jo aikaisin olet ollut laittamassa aamiasta ja nyt otan sen pyyhkeen,sekä tuon valkoisen pehmoisen kylpytakin ja riennän suihkuun.

Flussa jatkuu ja minulla on veljen vaimo tulossa ruokatunnillaan kylään.
Tähän sekasotkuun. Grin

Nyt moikkaan erikseen Tigrinumia.Menen juttelemaan surullisen kanssa. Cry
tallennettu

Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #70 : 06.03.2008 11:05:30 »

Halaus sinulle Tigrinum ja kiva kun löysit tänne. smitten

Kyllä,muutto otti ja ottaa edelleen koville,mutta minun asemani on kuitenkin helppo sinuun verrattuna. Embarrassed
Saan nyt asettua tähän.

Mutta miten se mies ei nyt saanut sanaa suustaan silloin,kun muuttoa teitte??? Huh
Osaan kuvitella kyllä miltä sinusta nyt tuntuu ja ettei ole fiiliksiä paljon suunnitella kotia sen enempää.
Joskus joutuu kokemaan kaikenlaista vaikeimman kautta.Olen tuon myös omassa elämässäni huomannut.
Mutta se vahvistaa viime kädessä ja opettaa myös tarkkailemaan kaikilla aisteillaan.Vähän niin kuin ennakoimaan tilannetta.

Kaikkea ei tietysti voi ennakoida.
Koko sydämestäni toivon,että tämä on teillä vain ohimenevä,uuden tilanteen aiheuttama tukkeuma.
Vaan jos ei ole,niin tule puhumaan.Ei sinun yksin tarvitse kaikkea sisälläsi pitää,sillä emmehän me tiedä sinua ja miestäsi,joten et nyt riko mitään häntä vastaan.

Olet ajatuksissa ja jos haluat,niin voimme varmaan sinulle hieman energiaakin lähettää.Ainakin minä voin omalta osaltani luvata.
Voimia siihen uuteen koetukseen.
Asioilla on kuitenkin taipumus järjestyä ja parhain päin,vaikkemme sitä aina heti näe.
tallennettu

Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #71 : 06.03.2008 11:26:22 »

WS, eihän miulla ole vitosessa kuin  kuunsolmu ja  pallas, molemmat  harka..

Seiskassa mulla sitä tavaraa oli paljon  aurinko mars merkurius chiron ceres ja kaikki vielä  kaksoset ...
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #72 : 06.03.2008 13:53:05 »

...
Muutto on takana.. Oli aika rankka juttu.
Ja se saattaa olla mulla edessä uudelleenHuh
Itkin koko eilisen illan ja yölläkin,
mutta muistuttelin itseäni samalla,
että kävi miten kävi niin kaikki on hyvin.

En mä mitään voinut sanoa muuta kun että en voi sille mitään jos et halua enää seurustella -- en vaan voi sanoa muuta, sitten se menee niin ja mä lähden täältä vähin äänin.
... Itsehän minä olen tämän aikaansaanut kun joskus kirjoitin sen kirjeen ja tässä pari päivää sitten avauduin kaikista asioista mitkä vaivaa.. Ajattelin puhdistaa ilmaa ja toivoin että yritettäisiin yhdessä löytää jotain ratkaisuja tai tehdä edes joitain kompromisseja, mutta reaktio oli aika jyrkkä.. Ehkä se kuulosti aika toivottomalta kun sanoin ne kaikki asiat kerralla.. En ehkä ihan olettanut että ne minun sanomiseni usoivat ja upposivat niin lujaa......

Hei "Tigrinum"

Miesystäväsi matkan tarkoitus
oli avata sinun silmäsi totuudelle.
- mieti tarkoin mitä elämältäsi haluat

Toinen ihminen ei tee toista onnelliseksi,
onni löytyy sinusta itsestäsi.

Toivon sinulle kaikkea hyvää
sekä valoa, iloa ja rakkautta
kaiken kaaoksen keskelle.

Olenko ymmärtänyt oikein,
että ostit/ostitte oman asunnon
ja maalasitte seinät ymv.
ja nyt sitten muutto edessä.  Undecided



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #73 : 06.03.2008 14:41:40 »

Kengururotta -salukiko se sinun haukkusi on?  Cheesy Hauskan näköinen pikku vintiö  :Smiley

Tänne raahasin peffani kahvekuppi kourassa lounaan jälkiruokana  Wink Tänään on valmisteltu Auroran päivänä (10.3.) starttaavaa uutta elämän vaihettani  angel Soiteltu ja järjestelty lasten koulujuttuja, ostettu kyniä ja kumeja, pakattu nenäliinoja reppuun,peruttu lehtitilauksia ja organisoitu harrastustoiminta järjestelyjä mm.kuljetuksia  buck2 Kivaa, mutta kyllä käy hommasta... vaikka itse homma ei ole vielä alkanutkaan  Grin
Nyt listalla on vielä kukkien mullan vaihtoa, kun myöhemin ei ehdi ja käytin koirankin ell., kun myöhemmin ei ehdi ja täytyy nuo rokotukset pitää kunnossa. Madottaa kissat tänään, kun sain matkaani nekin lääkkeet yms., yms.  Smiley Ai niin, ja ne kesän näyttelyt täytys katsoa, varata ja maksaa... ääh...
Hullunmyllyä on koko touhu, mutta pakkohan kaikki on tehdä ja paree nyt kun sitten kun ei tiedä ehtiikö ajatuksella tehdä muuta kuin touhuta opiskelun tahtiin  Cheesy
Saapi muuten nähdä, kuinka täälläkin sitten ehdin hengailla... tuleekohan vierotusoireita?  :Smiley smitten
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #74 : 06.03.2008 15:15:55 »

^No sullapas on paljon hommaa.. :Smiley (toivotaan ettei tuu ihan ylitsepääsemättömiä vieroitusoireita tosiaan.. Wink) Ei ole Saluki se koira,vaan Whippet.. Just kävin pyörällä senkaa lenkillä tänään ja menetin hermoni senkanssa  Embarrassed  knuppel2 Kun eka pitää vetää tuhatta ja sataa eteenpäin kuin hullu,ja sitten tulomatkalla ei enää haluaiskaan juosta vaan alkaa jarruttelemaan ja suunnilleen istui vaan tielle että "en jaksakaan enää juosta".. vaikka eihän tollasesta sais hermojaan menettää,mentiin sit kävelyvauhtia loppumatka  Cheesy Hyvä jaspis kun puhuit madotuksista,pitäis itsekin käydä matolääke ostamassa ja rokotuksissakin ihan kohta,olis voinu unohtua. Shocked Pitäis itsekin syödä jotain,maha jo kurnii... ja alkaa lukemaan kemiaa... huomenna koe ja musta jotenkin tuntuu etten pääse siitä läpi,en tajua niitä kaavoja sun muita.. buck2
Odotan kyllä niin paljon lauantaita,oon varannut ajan tarot korteista katsojalle,vielä ihan vapaapääsy sinne ja puoli tuntia saa olla. smitten
« Viimeksi muokattu: 06.03.2008 15:22:13 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: