Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nimimerkkien vaihdosta  (Luettu 8175 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Totsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 291


Profiili
« Vastaus #15 : 20.03.2007 22:43:01 »

Olen vaihtamassa mutten tiedä mihin. Kun tässä samalla elämässä vaihtuu niin moni muukin asia, nikki menee samassa rytinässä. Muutenkaan en enää koe tätä nikkiä osuvana itseeni. Mihin se muuttuu, en tiiä ku oon niin huono keksimään nimimerkkejä. Aina välillä mieleen tulee joku tosi osuva, mutta kun en tajua kirjoittaa ylös, se unohtuu yhtä nopeasti buck2
tallennettu

Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa,
Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #16 : 21.03.2007 11:26:00 »

Ja Elektra vaan on ja pysyy - kuten Elämänilokin  Wink

Meillä on vakaa 4 elämänpolkuna ja Neitsyt nousussa, niin siinä ei pahemmin nikkejä vaihdella  Smiley


Hei "Elektra"


Mikä sinun aurinko - merkkisi on? 

Minä:
aurinko vaaka askendentti neitsyt kuu jousimies
Tässähän nämä kolme tärkeintä: aurinko  harka  askendentti  neitsyt  kuu  kaksoset  Smiley
tallennettu
Freyja
Vieras
« Vastaus #17 : 21.03.2007 14:01:49 »

siis voi vitsi, minä en vaihda nikkiäni teidän astrolaisten vuoksi vaan kun tapanani on aika lailla tilittää niin yhtäkkiä mieleen nousee että !!tätähän voi lukea kuka tahansa missä tahansa koska tahansa!! ja samassa vaihdan nikkini ja nollaan tilini ettei kukaan jäljitä minua. TEISTÄ ei ole väliä  Grin kun teillehän juuri tilitän  smitten 

t: pikkusisko-Yulunga joka onkin nyt NOITA  Shocked
tallennettu
inkivääri
Vieras
« Vastaus #18 : 21.03.2007 20:46:02 »



Lainaus
t: pikkusisko-Yulunga joka onkin nyt NOITA  Shocked

 Grin 2funny Grin 2funny smitten angel
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #19 : 21.03.2007 21:43:03 »

!!tätähän voi lukea kuka tahansa missä tahansa koska tahansa!!

t: pikkusisko-Yulunga joka onkin nyt NOITA  Shocked

...TOTTA, aika usein googlaillessa törmää foorumilaisten kirjoituksiin... Cool
....itsekin olen nikkiä vaihtanut muutaman kerran...sillä on melkoisen "iso merkitys"...kuten avattarella tai näillä allekirjoituksillakin...nykyinen nikki on sellainen että en ihan heti sitä vaihda - avatarta sitäkin useimmin...sinänsä ei ole merkitystä jäljittääkö joku vai ei...että mitään salaisuuksia en nikin taakse kätke...vaan totta se että jos olisi omalla nimellä ja kuvalla niin ehkä ei ihan henk.koht. kokemeuksia kirjoittaisi-en juurikaan henk.koht.asioistani juttele, muutamaa läheistä ihmistä lukuunottamatta ELI...tässä mielessä tämä ns.anonyymina oleminen on ihan ok....jokatapauksessa nimimerkki tai oma nimi niin voin kirjoittaa vain sen mikä on oikeesti totta ja jonka tekstin voin oikeasti allekirjoittaa... Smiley

jk. ja yv:t ja meilit pysyy kuitenkin salaisina..sekin on hyvä että nämä mahdollisuudet ovat olemassa... Smiley
« Viimeksi muokattu: 21.03.2007 21:45:35 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: