Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ihottuma  (Luettu 13213 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #15 : 03.08.2006 00:28:27 »

Heippa Amaris!

Juu, kyllä tuo aromaterapia on mulle muutoin hoitomuotona tuttu, mutta eipä vaan tullut mieleen, että tuota laventelia voisi testata tähänkin vaivaan. Hyttysten puremia ja muita pikku ihottumia olen sillä hoitanutkin. Tosi hyvä siis että tuli puheeksi!!

Ja kyllä tuo akupunktiokin silleen kiinnostaa, että sitä voisi testata. Ihan vaan vaikka jo senkin takia, että tietää mistä on kyse, ja vois opetella sietämään neuloja. Minua ei se kipukaan sinänsä pelota..joku ällötys siinä vaan on.  Sad

Meillä muuten tuntuu Willow olevan kaikki samat kammot ampiaisista neuloihin  Grin Kiva tavata kohtalotovereita, tai siis muitakin friikkejä.. Grin
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Oikku67
Vieras
« Vastaus #16 : 03.08.2006 08:25:04 »

Ja kyllä tuo akupunktiokin silleen kiinnostaa, että sitä voisi testata. Ihan vaan vaikka jo senkin takia, että tietää mistä on kyse, ja vois opetella sietämään neuloja. Minua ei se kipukaan sinänsä pelota..joku ällötys siinä vaan on.  Sad

Meillä muuten tuntuu Willow olevan kaikki samat kammot ampiaisista neuloihin  Grin Kiva tavata kohtalotovereita, tai siis muitakin friikkejä.. Grin

 Grin Juu, mukavaa kun on joku muukin joka kammoaa kaikenlaisia "pistimiä"..  Grin Yleinsä saa hymähdyksiä osakseen kun asiasta mainitsee.. Angry  Wink

Vielä akupunktiosta, ei ne neulat edes tee kipeää, se vain on sellainen inha tunne,
en osaa sanoiksi pukea..  Huh Kokeilemaan vaan, sittenhän sen tietää onko se itselleen sopiva hoito.
Äidilläni käynyt monia piikkikammoisia ja ovat silti jatkaneet hoitoja koska apu on ollut suurempi kuin kammon aiheuttama pelko..  Smiley
tallennettu
uusihurmuri
Vieras
« Vastaus #17 : 22.08.2006 13:13:39 »

Onkohan tämä jo mainittu?
Nokkonen auttaa tosi hyvin ihottumaan, esim nokkostee.
Maria Trebenin kirjassa Luonnon Omat Läkkeet on tarkemmin siitä, tuo kirja on muuten tosi hyvä, suosittelen ihan kaikille.
tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #18 : 22.08.2006 13:22:27 »

Kiitos vinkistä! Smiley

Olen miettinyt tuon nokkkosteen ostoa ihan muutenkin, joten vois kyllä hommata. Katsotaan miten toimii, kun nyt olen viikon verran hoidellut itseäni jo tuolla aromaöljyillä terästyllä kosteusvoiteellakin.
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: