Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kookosöljy  (Luettu 32152 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #30 : 01.08.2010 23:18:14 »

Antti Heikkilä mm suosittelee kookosöljyn käyttöä. Hänen ravinto-oppinsa onkin aika mullistava, hänen kirjat "Ravinto ja terveys" ja "Diabeteksen hoito ruokavaliolla" ovat loistavia. Olen ollut Heikkilän suosittelemalla ruokavaliolla puolitoista kuukautta ja olennainen osa ruokavaliota on nimenomaan rasva. Ja paljon sitä Cheesy Lisäksi proteiinia ja kasviksia. Hiilareita alle 72g/vrk. Ja rasvoista nimenomaan eläinrasvoja, voita ja tuota kookosöljyä sekä myös oliiviöljyä. Mitään muuta ei tarvitse laskea kuin hiilareitten määrä. Kannattaa tutustua. Mukavasti mahtuvat jo monet vanhat vaatteet päälle ja ihana kun saa syödä hyvää ruokaa kerman kera ja ihania kermajuustoja yms yms. Ilmavaivat ovat loppuneet, iho voi paremmin, kaikki on paremmin. Ja mikä parasta, tällä ruokavaliolla voi olla ja kannattaa olla loppu iän Kiss
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
Asterix
Vieras
« Vastaus #31 : 01.08.2010 23:42:06 »

^ Mielenkiintoista. Kauan olet ollut ko. ruokavaliolla?

Aloitan huomenna täyspäiväisen, tai no, aloitin jo tänään, puhdistuskuurin
tuolla kookosvedellä.
Ja jos nälkä yllättää, niin ihan kylmällä rapu-mustekala-simpukkaa öljyssä
ja mausteissa-salaatilla yritän pärjätä.

Muoks. Joku sana-sokeus vika.  crazy2
« Viimeksi muokattu: 02.08.2010 00:02:35 kirjoittanut Tavallinen Telluksen Tallaaja, Universaalinen Uniikki Ihme » tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #32 : 01.08.2010 23:52:37 »

Antti Heikkilä mm suosittelee kookosöljyn käyttöä. Hänen ravinto-oppinsa onkin aika mullistava, hänen kirjat "Ravinto ja terveys" ja "Diabeteksen hoito ruokavaliolla" ovat loistavia. Olen ollut Heikkilän suosittelemalla ruokavaliolla puolitoista kuukautta ja olennainen osa ruokavaliota on nimenomaan rasva. Ja paljon sitä Cheesy  Lisäksi proteiinia ja kasviksia. Hiilareita alle 72g/vrk. Ja rasvoista nimenomaan eläinrasvoja, voita ja tuota kookosöljyä sekä myös oliiviöljyä. Mitään muuta ei tarvitse laskea kuin hiilareitten määrä. Kannattaa tutustua. Mukavasti mahtuvat jo monet vanhat vaatteet päälle ja ihana kun saa syödä hyvää ruokaa kerman kera ja ihania kermajuustoja yms yms. Ilmavaivat ovat loppuneet, iho voi paremmin, kaikki on paremmin. Ja mikä parasta, tällä ruokavaliolla voi olla ja kannattaa olla loppu iän

Kiitos, tasta rasvasta juuri taallakin puhutaan paljon, myoskin diabetes potilaille ja laiduttajille.
Taalla on hyvin kuuma ja kaytan paljon shortseja ja polvihousuja ja jalkani kuivuvat pahasti auringossa-eilen rasvasin ne hyvin kookosoljylla ja mika ihana tulos-pehmeat, sopot jalat ja rusketus tarttuu paremmin-noh, nyt viela 10 vuotta pois iasta ja everthing will be fine!!!
Edes kalliit merkkituotteet eivat auttaneet ja tama halpa rasva kumminkin auttoi. smitten
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #33 : 02.08.2010 00:04:53 »

Äh, puolitoista kk sanoitkin jo. Mulla on oikeasti tänään jotain sanasokeutta. buck2
Sanoja jää pois lauseista sekä lukemana, että kirjoittamana. uglystupid2
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #34 : 13.08.2010 20:03:11 »

Minä hain tänään purkin ittelleni.  Laitoin sormiin ja varpaisiin, kynsinauhoihin eritoten.  Ja toden totta- ainakin ensivaikutelma oli hyvä!

Tämän käyttö tulee olemaan mulle vaikeaa, minä kun en läträä yleensä minkään rasvojen kanssa ellei ole pakko.  Naamaan laitan kosteusvoidetta vain meikin alle.  Jalkojen rasvaaminen ällöttää mua, tuntuu kuin jalat olisi hikiset koko ajan.  Sama tunne käsien rasvaamisen kanssa.  No talvella kämmenselät kyllä kuivuu ja silloin on pakko laittaa jotain. 

Kookosöljy kyllä nimestään huolimatta ei tunnu kovin öljyiseltä.  Josko tätä oppisi käyttämään.  Jaloissa on jotain outoa ryhelmää- liekö jalkasienen alkua.  No josko tämä auttaisi siihenkin.  Lisäksi mulla on kaulalla sellaisia "näppyjä", rasvasyyliä tai mitä lie.  Ne saa kans kookosöljyä niskaansa.

Kookos ei makuna kuulu suosikkeihini, tuoksun siedän jotenkin.  Ajatus suuhun lappaamisesta ei kyllä houkuta.  Tongue  Sitä vois kokeilla kaakaoon tai johonkin paistamiseen. 

Toiveikkaan epäilevästi aion kuitenkin käyttää hetki aikaa.  Syötän sitten kissoille, jos ei muuten tule käytetyä!  Cheesy
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #35 : 14.08.2010 16:07:20 »

Jotain löysin sentään suomeksikin Kookosvedestä;

http://www.ruohonjuuri.fi/ekotietoa/ruohonjuuri-blogi/362010-kookosvesi/


Tätä merkkiä itsekin käytän ja siitä myös perusteellista tietoa alla,
kun kelaa sivua alas.

http://www.viidakkotohtori.fi/kookosvesi-luomu-naturelle-p-818.html

Kiitos  Cheesy
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #36 : 24.08.2010 18:27:46 »

Saaks tätä kookosvettä useimmista luontaistuotekaupoista vai pelkästäänkö netistä ?
tallennettu

.
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #37 : 26.08.2010 18:47:43 »

Sanovat, että Kookosvesi puhdistaa tehokkaasti elimistöä ja sillä voi pitää loistavia
puhdistuskuureja ja ajattelin tuossa Maanantaina aloittaa kokeilun.

Siis niin, että pelkkää Kookosvettä ja mineraalivettä,
eikä mitään kiinteää ruokaa ja katson, mitä tapahtuu.

Tähän asti olen vetänyt ihan janojuomana, ruoan kanssa ja liikunnan jälkeen,
ehkä noin litra, puolitoista päivässä.

Kieltämättä aineenvaihduntani on nopeutunut, mutta en ole myöskään
kovin nälkäinen, mutta en myöskään niin väsynyt, joten siitäkö laihtuminen? Huh

Yksi syistä, miksi annoin itseni myöskin aloittaa Kookosveden käytön
on se, että olen totaalisen nollatoleranssin laktoosikko
ja huoli luustosta ja kemiallisten kalsium-valmisteiden myrkyt huolettaa.

Kookosvesi sisältää runsaasti kalsiumia.
Miten kokeilu sujui?
tallennettu
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #38 : 29.08.2010 16:26:18 »

En tiedä onko täällä jo ollut vinkkiä, mutta luin juuri yhdestä kirjasta aromavinkkejä, niin siinä kerrottiin, että ihanaa vanilijaöljyä saa, kun uuttaa kookosöljyyn aitoa vaniljatankoa. Eli ohje oli, että ruskeaan lasipulloon juoksevaa kookosöljyä tai manteliöljyä ja paloiteltu vanilijatanko. 6 viikkoa annetaan uuttua ja sekoitellaan pulloa kääntelemällä päivittäin. Sitten suodatetaan vanilijan palat pois, kuulemma ihana vartaloöljy. Täytyy heti laittaa uuttumaan  Smiley
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #39 : 22.09.2010 20:38:55 »

Selkälokki: kuulostaa ihanalta!

Olen höpissyt kookosöljyn ylivoimaisuudesta kaikille, jotka jaksavat kuunnella. Muutamat kaverit ovat kysyneet, myynkö kenties tuotetta, kun kehun sitä niin kauheasti Smiley Pitäisiköhän ruveta tuomaan maahan ja myymään?  Cheesy
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #40 : 26.01.2011 10:15:12 »

Nyt on tullut ylipuhuttua 6 kaveria käyttämään kookosöljyä kosteusvoiteena Smiley Ovat olleet innoissaan tehosta.

Maistoinpa tuossa juuri kookosvettä, kun sitä löysin ekokaupasta. Asun tällä hetkellä keskikokoisessa kaupungissa, joten tuote ei ilmeisesti ole enää äärimmäisen harvinainen Suomessa. Ensimmäinen kulaus maistui hirveältä, mutta makuun tottui ja lopulta se oli jopa hyvää. Maku oli lähellä kookosmaitoa, mutta raikkaampi ja vähemmän makea. Pitäisi varmaan ostaa useamminkin, jos kyseessä kerran on niin mahtava tuote. Hinta on tosin luonnollisesti huikea opiskelijalle Smiley
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #41 : 01.02.2011 23:52:45 »

Hyvä kun eksyin taas tänne - täytyykin huomenna käydä Lifesta ostamassa neitsytkookosöljyä.

Mä olen paistanu siinä kalaa mut täytyy kokeilla muidenki ruoka-aineiden kanssa ja kosteusvoidekin kun on loppunu niin nyt sitä vois kokeilla naamaan   Cheesy
tallennettu

.
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #42 : 01.10.2011 10:44:31 »

Kun nyt kerran kookoksesta on puhe, haluan hehkuttaa täällä uusinta kookoslöytöäni! Tämä kookossmoothie maistui niin hyvältä, että kyseessä on ehdottomasti yksi parhaimmista mauista, mitä olen maistanut! http://www.dr-martins.at/products_smoothie.php?lang=en

Kaupassa en ole nähnyt, mutta tilasin tuon pullon kokeeksi nettikaupasta muiden tuotteiden mukana. Oli niin hyvää, että koin onnen tunteita  Cheesy Hämmentävää!
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: