Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ripsivärit, suositelkaa!  (Luettu 23730 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #30 : 09.12.2009 15:46:50 »

Joo ei ne mitään haurastuta. Olen taivutellut ripsiä 15 vuotta ja edelleen ovat pitkät ja hyväkuntoiset  Smiley Se vaan pitää tehdä hellästi, eikä runnoen  Grin

Ja se todella pidentää ripsiä entisestään  smitten

Hyvin usein näen naisia joilla ripset ovat suorassa, ne eivät silloin pääse oikeuksiinsa sillä ripset näyttävät silloin lyhyemmiltä eikä edes ripsiväri niitä tuo esiin.
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #31 : 09.12.2009 17:37:31 »

Jee, saan joululahjaksi luultavasti tuon Max Factorin kehutun ripsarin, katotaan nyt voittaako tuon mun Kanebon/Sensain coolsmiley Jos yhtäänkään suttaantuu päivän aikana pitkin naamaa niin takas kaneboon! Toisaalta talvella ei ole nuita allergioita niin paljon riesana kuin kesällä, mutta tietenkin sateet yms vaikuttaa
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #32 : 20.12.2009 14:30:44 »

Nyt ollut pari viikkoa käytössä Diorshow Iconic ja ilman muuta paras tähän mennessä kokeilluista ripsareista Kiss Tulee hyvin pituutta, tuuheutta ja sopii mun herkille silmillekkin. Ei klumppaa ja lähtee aika hyvin poiskin. Lancomet, Lumenet aiheuttaneet ärsytystä. H.Rubinsteinin Spectacularistakin aikoinaan tykkäsin. Useita Cliniquen Deep Impactia mennyt, sekin ollut hyvä.Lumenen premium vai mikä se oli lensi heti roskiin,kun ei sitten meinannut lähteä irti millään  tickedoff
Vuosia olen etsinyt todella hyvää ripsaria,joka pidentää ja tuuheuttaa lyhyitä ja hailakoita ripsiäni. Ja ei aiheuta allergiaa..
Luin jostakin että Sharon Stone käyttää samaa,joten ostin  Grin
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #33 : 22.12.2009 17:14:20 »

LOL...!  Grin




Minulla on luonnostaan pitkät ripset ja ongelma vesiliukoisten kanssa on,
että ne tuhraa päivän myötä yläluomen ja kulmaluun mustaksi,
alaripset alaluomen,
joten joudun käyttämään vedenpitävää, ellen halua näyttää viehättävästi pandakarhulle. Grin




Jotta ripsiväri ei suttais ennenkaikkea ala- mutta myös yläluomea, mä laitan AINA sekä ylä-että alaluomeen ohuella pensselillä läpikuultavaa irtopuuteria; sen jälkeen vasta muu meikki silmiin. Se tepsii siis niin hyvin....

No kyllä kait jokainen normaali järkinen osaa laittaessa tulleet tahrat siivota pois, uglystupid2
mutta kysymys ei ole tuosta,
vaan siitä, että vesiliukoinen ripsari päivän aikana hieroontuu yläkulmiin
ja alaluomiin, kun ne ottaa ihoon kiinni alhaalla ja ylhäällä normaaleissa silmän liikkeissä,
koska iho(-ni) aina hiukan kostea.

Jos laitan vesiliukoista ripsaria, niin minun pitää olla putsaamassa tahroja 15 min
välein silmän ympäriltä pois.

Vedenkestävä ripsari on ollut ratkaisu tuohon. Smiley
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #34 : 23.12.2009 02:36:12 »

Mulla ei auta mitään ripsentaivuttimet,ihan yhtä tyhjän kanssa. Ei taivu nämä tyngät yhtään mihkään  Grin


tallennettu
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #35 : 14.01.2010 12:50:11 »

Kiva että täällä on muitakin meikkifriikkejä. Smiley

Bobbi Brownia ei saa edes tilattua.  Angry Aivan ihania tuotteita. Pitää hamstrata kun käy sellaisessa maassa josta saa.
Mun lemppariripsari on YSL Faux Cils Effect
tallennettu
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #36 : 14.01.2010 14:18:00 »

Kiva että täällä on muitakin meikkifriikkejä. Smiley

Bobbi Brownia ei saa edes tilattua.  Angry Aivan ihania tuotteita. Pitää hamstrata kun käy sellaisessa maassa josta saa.
Mun lemppariripsari on YSL Faux Cils Effect

No saa tilattua Afro

http://www.strawberrynet.com/makeup/bobbi-brown/

Ja kun firma on USA:ssa niin alle 45€ tulee ilman tulleja.

Kiitos  Smiley

Olen joskus pari vuotta sitten katsellut noita Strawberrynetin sivuja, mutta en ole uskaltanut tilata sieltä mitään. Mahtaako johtua että sivut näyttävät vähän epämääräisiltä.
HQhairista Englannista saa aika paljon ja kun £ kurssi on meille hyvin edullinen. Nyt on kyllä noussut.
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #37 : 15.01.2010 13:24:26 »

No tulihan sitä Max Factorin False lashia kokeiltua ja suoraan sanottuna MULLE ihan peestä!! tickedoff Angry Ostin kyllä vedenkestävän, että en tiedä onko sillä vaikutusta...Kaveri osti just saman ripsarin ja sanoi, ettei tykännyt...ISO pettymys...Ripset paakkuuntuivat isoiksi könteiksi tai jos ne sattuivat pysymään erillään tuli tämä kärpäsenjalka efekti...Lisäksi ripsari on niin vedenkestävää, ettei auta edes siihen tarkoitetut puhdistusaineet tai moninkertainen kasvojen puhdistus...Ripsarin jäämät on sitten pari päivää käytön jälkeen vielä pleksissä....Sain joululahjaksi jonkun toisen max factorin ja se oli paljon parempi...Sensai 38 astetta/entinen kanebo on edelleen suosikkini!
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #38 : 15.01.2010 16:36:54 »


Siitä kärpäsenjalkaefektistä pääsee eroon kun: levittää ripsivärin ainoastaan horisontaalisesti, siis =>=>=> suunnassa, ei vertikaalisesti eli ^^^^ eli ylös, ylös, ylös kohti ripsien kärkeä kuten useimmilla kai on tapana.

 Hei mä en tajua tätä, miten ripsivärin voi levittää horisontaalisesti? Jos levitän sen niin, niin mun ripsetkin on sen jälkeen tikkuna korvia kohti? Tarkoitatko viistoon vai todella suoraan sivuun?
 Mä levitän ripsaria ripsien juuresta kärkiä kohti. tosin viistoon enkä oikein tiedä mitään muuta tapaa tehdä niin? Jotkut hinkkaa eestaas <==> harjaa ripsiinsä, se on jotenkin horisontaalisesti kai?
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #39 : 15.01.2010 16:51:13 »


Siitä kärpäsenjalkaefektistä pääsee eroon kun: levittää ripsivärin ainoastaan horisontaalisesti, siis =>=>=> suunnassa, ei vertikaalisesti eli ^^^^ eli ylös, ylös, ylös kohti ripsien kärkeä kuten useimmilla kai on tapana.

 Hei mä en tajua tätä, miten ripsivärin voi levittää horisontaalisesti? Jos levitän sen niin, niin mun ripsetkin on sen jälkeen tikkuna korvia kohti? Tarkoitatko viistoon vai todella suoraan sivuun?
 Mä levitän ripsaria ripsien juuresta kärkiä kohti. tosin viistoon enkä oikein tiedä mitään muuta tapaa tehdä niin? Jotkut hinkkaa eestaas <==> harjaa ripsiinsä, se on jotenkin horisontaalisesti kai?


Mä kanssa mietin tätä, että miten lyhyet ja harvat ripset pitää olla tuohon, Huh
mulla ainakin liimautuisi kaikki ripset yhteen ja sitten rivissä olisi vain 5 kolmion muotoista ripsitupsua. Grin
Siihen riittää jo pieni viisto nykiminen, kun ne on liimautuneet yhteen kolmio tikuksi
ja tarvii harjausta ennen kuin se ehtii kuivaa.
Kaunista.. :Smiley
« Viimeksi muokattu: 15.01.2010 16:53:25 kirjoittanut Sasha » tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #40 : 15.01.2010 17:33:52 »

Mie ihan kokeilin tuota tapaa...kun niin ihmettelin, miten niistä noin harjaamalla saa muka kauniit.

Mulla on todella pitkät ja luonnostaan kaartuvat ripset.

En ole koskaan käyttänyt/ omistanut niitä ...mitkänenyton...kihartimet/kähertimet...

..mutta ripseni eivät ole sellaiset upean tiheät, kuin joillain pojilla...

jessus miten kauniita, tiheitä, pitkiä räpsyttimiä joillain poikalapsilla on!!!

Minusta tuo vaakasuuntaan harjaus oli vaikeaa...

Siis miten se oikein käytännössä tapahtuu?

 Huh
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: