Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oletteko toteuttaneet itseanne, toiveenne?  (Luettu 18581 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #30 : 12.10.2006 08:43:46 »

No kyllä nyt työssä ja suhteissa yhtaikaa voi onnistua - tai ainakin kerätä mielenkiintoisia kokemuksia kummastakin. Onko suhdekin joku "onnistuminen" tms..  Cool Etkös ole itsekin diamond onnistunut molemmissa? Minäkin periaatteessa koetan uskoa että alkuelämä oli vasta harjoittelua..

Niin ja Lilja, ainahan voi toivoa mutta jos toivoo aina kuuta ja aurinkoa taivaalta, niin silloin pettyy enemmän, mutta so what, pettymyskin on vain kokemus ja sitten voi muuttaa tavoitteita.  angel Välillä on tosin huojentavaa olla ilman jättitoiveita, mutta minkäs voi kun on venusjupiter-yksilö.  :Smiley

« Viimeksi muokattu: 12.10.2006 08:47:13 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #31 : 12.10.2006 11:03:43 »

Hah Metsatonttu-sinapa sen sanoit-lopputulos on ettet enaa elakkaan!
Mirjam- en pida sinua pessimistina-vaan realistina.
Lilja- kuinka hyva onkaan etta meilla on unelmia, sehan virittaa uutta energiaa tulevaisuudelle, eihan ilman unelmia ole uusia haasteita ja GS, voi tietysti onnistua vaikka kaikissa 3 tavotteessa jotka mainitsin, mutta en usko etta koko elaman lapi onni seuraa eika ikina ole vastoinkaymisia
Eli pitaa jalat maassa, mutta haaveilla ja luoda...
                                    smitten
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #32 : 12.10.2006 16:57:39 »



                                :Smiley

           Ei siis pidä mennä yli sieltä, missä aita on matalin.

             Vaan pitää jalat maassa ja pää pilvissä.

                Nostaa rima niin korkealle, että

                  voi surutta kulkea selkä

                    suorana sen alitse.


                             2funny


tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #33 : 12.10.2006 19:14:17 »

Ei vaan harjoitus tekee mestarin, loikata ensin matalalta ja vahitellen nostaa rimaa.  Cheesy
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #34 : 12.10.2006 19:55:16 »

Mitä on vastoinkäyminen.. illuusio illuusiossa.. minä elän menestysilluusiota nyt.. tai kipuamassa siihen taas omalla tavallani kovaa vauhtia.. olisi jo 2007, silloin menee kovempaa.  coolsmiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #35 : 12.10.2006 21:08:38 »

Jatka vain, pista kaasu pohjaan.
On sanonta, etta rauta on taottava silloin kun se on kuumaa!
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #36 : 12.10.2006 21:15:37 »

Hmm.. vuonna 2008 haluaisin vihdoin pistää hieman enemmän rahaa=matkustaa joihinkin kaukaisiin henkisiin paikkoihin siellä Tyynellä valtamerellä.. ei sen myöhempään, vielä kun kiinnostaa. Lähempänä Atlantilla tiedän yhden paikan. Näitähän suunniteltiin erään kanssa, joka toteuttaa osan toiveestaan. Minulla oli kova kiire muuttaa maasta jonnekin valoisaan tai henkiseen paikkaan, mutta vielä voi plania muokata.  Kiss
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #37 : 12.10.2006 21:17:51 »

Mirjam!

Sinähän toivot, uskot ja rakastat niin kuin minäkin.

Elämme siis! smitten
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #38 : 13.10.2006 06:28:44 »

Ei vaan harjoitus tekee mestarin, loikata ensin matalalta ja vahitellen nostaa rimaa.  Cheesy

                 Cry

     Hidas ja tuskien täyttämä tie,

         puhdasta evoluutiota.

          ILMAN kvanttihyppyä.


               knuppel2


tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #39 : 13.10.2006 09:07:00 »

Tällä olemisen tasolla painovoima kyllä päättää kaikenmaailman kvanttihypyt lyhyeen. Eikä se mua tällä hetkellä edes haittaa.

Mä oon nyt viimesen vuoden aikana miettiny paljo oppaita ja enkeleitä ja muutenkin erilaisia energioita. Tajusin, että se ei oo itsetarkotus olla niihin yhteydessä, vaikka sekin on tärkeetä. Olennaisinta kuitenkin on se, että ne antaa voimia mun toteuttaa itteeni tällä tasolla kun kerran täällä ollaan.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: