Sivuja: 1 ... 93 94 [95] 96 97 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1671711 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #1410 : 14.03.2012 22:19:10 »

Saamari että turhauttaa joku paperisota ja kiukuttelu!  tickedoff Prrrkkkll...
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #1411 : 17.03.2012 15:29:49 »

Olinpas eilen meedio tilaisuudessa (Irene Nadèn, mielestäni melkein parhain suomessa) , jota odotin oikein tosissani ja joka oli synttärilahja itselleni.
Paikalla oltiin ystävän kanssa yli 30 min ennen alkua ja katteltiin kun pikkuhilja täytty koko sali. Ja eikös jumankauta pari minuuttia ennen alkua sinne pölähdä joku tv2 kuvausryhmä!
Kyllä oli mukava tunnelma kun siellä suvereenisti tuupataan kameraa naamojen eteen ja työnnetään mikkiä sinne ja tänne.
 Ei mitään tiedotusta eikä mainintaa tuosta- ei myöskään kukaan sanonut että rahoja palautettaisiin. Törkeetä!  tickedoff knuppel2
Hämmennys oli niin valtava ettei edes tajuttu lähteä menemään..  Shocked
Ei oikeasti paljon lohduta että "Katsokaa syksyllä kakkoselta jos vaikka vilahdatte mukana kun me tehdään tälläista 8-osasta sarjaa lahtilaisesta tytöstä joka blaa blaa."
Luojan kiitos ei itselle tullut viestiä (enkä kyllä olis ottanu vastaankaan-kiitos kuvausryhmän), mut oikeesti aika raivostuttavaa tuollainen  Angry. Tilaisuus on aika intiimi enkä oikeesti usko että kaikki haluavat tulla tv:ssä nähdyksi tuollaisessa jutussa.

"Muistakaa sulkea puhelimet ettei meedion yhteys häiriinny kun hän työskentelee herkässä tilassa"..ja kamera KÄY .
Meni maku totaalisesti koko Henkisen kehityksen (Helmi) porukasta!
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5935



Profiili
« Vastaus #1412 : 17.03.2012 15:47:38 »

 Shocked
Ohhoh Eppana, aika härskiä kyllä tuo!
En menis minäkään minnekään missä kuvataan!
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1413 : 19.03.2012 00:46:04 »

Mä sain toissaoäivänä yövuorossa yhtäkkiä työkaverilta hirveet haukut ja henkistä paskaa niskaan,
asiasta johon hänen ei tulisi puuttua,
joka tapahtui pari vuotta sitten eikä enää voimassa oleva asia...  uglystupid2
Hirvee piikittely ja "nyt saat kärsiä teoistasi"
"HYVÄ ettet hae täältä vakipaikkaa" "olet ylpeä ja nenä pystyssä kulkeva ihminen ettäs tiedät"
"en minä ole mitään sanonut, tämä on kaikki sinun omaa sanomaasi, en minä sinua ole haukkunut"
 idiot2 uglystupid2

Mä olin ihan vaan sanaton pitkän aikaa.

Siis ihminen, kenen kanssa en oikeestaan koskaan puhu töissä, en niinku juuta enkä jaata, kun n eri käytävälläkin. Päätti vaan haukkua mut ihan pystyyn.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1414 : 19.03.2012 00:50:48 »

Hän siis syytti minua siitä että olen kiusannut yhtä työntekijää sillon kaks vuotta sit (jonka kanssa oon nykyään kaveri  uglystupid2 )..
Joo, siis on totta et tää työkaveri otettiin nihkeesti vastaan osastolle koska oli ulkopuolinen hakija ja kaks pitkäaikasta sijasta jäi vaille vakipaikkaa (minä ja yks muu). Mutta aika äkkiä me otettiin hänet sitten mukaan ja alettiin suhtautuun paremmin.

Tää nainen, joka mua siis sätti sillon keskellä yövuoroa ollessamme kaksin kansliassa, on sellanen et hän itse huutaa/tiuskii välillä millon mistäkin työkavereille eikä ikinä ole väärässä tai pahoittele mitään, on itkettänyt opiskelijoitakin. Mä en sentään ole hullu sekopää, enkä tosiaankaan mikään työpaikkakiusaaja mistä hän yritti mua syyllistää.

tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1415 : 19.03.2012 00:52:53 »

Ja sori kirjotusvirheet, multa puuttuu o ja p näppäimet kun joku nappula on repinyt ne irti, niin niihin osuminen on vähän haastavaa ja nopeesti kirjottaessa saatan sekottaakkin ne keskenään... Grin
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #1416 : 22.03.2012 18:31:40 »

ärsyttää kun väsyttää koko ajan. D: ja mammakin on kiukkusella tuulella, joten pistää ärsyttämään vielä enemmän.
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Ave^^
Vieras
« Vastaus #1417 : 23.03.2012 12:14:53 »

Mua niin harmittaa kun ei ehdi nostelemaan tarotteja ihmisille.  Sad Kauheesti tykkäis, mutta se vaatii aina sen oikean energian, ja on ne korkean energian ajat pitänyt käyttää muihin hommiin..  Undecided
Pakko kai pistää tauko.
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #1418 : 23.03.2012 13:09:21 »

No mutta työnhaku onkin kamalaa! Minä olen ainakin ihan pieni ja surkea luikku sen jälkeen, vaikka hyvin olisi mennytkin. ei oo niin rautanen itsetunto tuolla saralla mulla.
Mutta häntä pystyyn vaan! Jos se meni hyvin, niin kyllä se paikka rapsahtaa, ja jos ei, niin ei sitten ollu tarkotuskaan!

No ei paikka auennut.Alan olla todella turhautunut,kun elämästäni ei tuu mitään.Itsetunto on ihan pohjamudissa.LÄhtisikö sitä tänään jonnekin reissuun,jotta pääsisin pois Tampereelta?Houkuttelee niin hirveästi lähteminen Turkuun.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Ave^^
Vieras
« Vastaus #1419 : 23.03.2012 13:40:09 »

Treellä on  knuppel2 tickedoff uglystupid2 knuppel2 idiot2 buck2 :n vaikea saada töitä,
ei sitä oo mitenkään huono jos ei siellä helposti niitä saa.

Jossain gallupissakin oli, että tre on se kaupunki missä suurin osa suomalaisista haluais asua jos ois mahollisuus. Plus paljon oppilaitoksia, joista valmistuu jatkuvalla syötöllä porukkaa. Ei ihme, että on hankalaa.

Häntä pystyyn vaan. Kyllä se vielä tärppää ja jos ei, kokeile toisia paikkakuntia.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #1420 : 27.03.2012 20:06:45 »

En jaksais mun ailahtelevaa mieltä. Ei tullu taas mistään mitään tänään. buck2
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5935



Profiili
« Vastaus #1421 : 27.03.2012 20:09:21 »

En mäkään jaksais mun omaani  buck2
Toisaalta se on ihan kiva sillon, kun on oikein vihanen ja kohta taas onnensa kukkuloilla  Grin
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #1422 : 27.03.2012 20:25:34 »

Joo, kaikenlaiset vimmat on jees.  Grin

Se ei oo kun kaikki katoaa jonnekin eikä saa itteensä ees syömään...  buck2
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5935



Profiili
« Vastaus #1423 : 27.03.2012 20:48:32 »

Sekin on tuttua.
Ei hajua, miten siitä se vaihde vaihtuu...mutta vaihtuu se aina  buck2
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #1424 : 27.03.2012 20:56:32 »

Niinpä. Sitä odotellessa. buck2 
tallennettu
Sivuja: 1 ... 93 94 [95] 96 97 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: