Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Muodonmuutos  (Luettu 6062 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« : 04.11.2013 13:57:38 »

Puhtaasta uteliaisuudesta haluaisin kuulla teidän kokemuksia siitä, miten elämä on muuttunut, kun on "herännyt" tai kokenut jotain henkisesti mullistavaa? Missä se näkyi ensimmäiseksi, huomasiko kukaan ulkopuolinen, miten koet asian nyt? Saa jakaa kokemuksenkin, jos haluaa  smitten

Ja jos mä sit aloitan; aina ollut vähän erilainen "nuori", vetänyt roolin päälle teininä ja nyt tovin katsellut tätä touhua käsi poskella.. Mulla "laukaiseva tekijä" oli mies, jonka mielenliikkeitä en oikein ymmärtänyt.. no nyt ehkä, mutta enää ei sillä tavalla ole väliä, kun näkee koko kuvion toisesta perspektiivistä, mitään ei tapahtunut sattumalta. Muoto todellakin muuttui, ennen hain merkityksiä asioille, nyt ne vaan on. Mulla on aika tiivis verkosto samanhenkisiä ihmisiä, joten siellä ehkä enemmänkin odotettiin, koska kupla puhkeaa.. vanhat "ystävät" on aika pitkälti jääneet, ei ole juurikaan yhteisiä puheenaiheita. Hienointa  on ollut tajuta, että mä riitän ja olen hyvä just tällaisena, eikä rakkautta tarvitse ansaita.. se oli aika vaikea läksy  smitten
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 04.11.2013 22:04:55 »

Omasta muodonmuutoksesta on 13 vuotta. Olihan siinä sellainen olo kuin kotelostaan kuoriutuneella perhosella, ihmettelin vain että "jaa- tämmöinenkö minusta nyt sitten tulikin?"

Transformaation jälkeisestä elämästä saisi kirjan aikaiseksi. Toisin kuin monissa henkisen alan kirjallisuudessa kovin mainostetaan, en alkanut vetää puoleeni "korkeasti värähteleviä ihmisiä", vaan heidät piti etsimällä etsiä (krhm, siksi minä tällä foorumilla luuhaan..), vaan jouduin toinen toistaan raskaimpiin valtataisteluihin, ventovieraat olivat minua kohtaan aggressiivisia ja talous heikkeni. Aloin muistaa entisiä elämiä tod. näk. siitä syytä, että selvitettyäni nykyisen elämän sotkut pohjia myöten jouduin setvimään sitten entisten elämien sotkuja. Karmisia suhteita siis on riittänyt ja välillä niissä on tuntunut, että henkihän tässä lähtee. Transformaatio toi mukanaan myös tiedon elämäntehtävästä ja sen toteuttaminen/toteutuminen onkin ollut mielenkiintoinen taival.

Sen on tietysti oppinut, että suurenkaan muodonmuutoksen jälkeen oppiminen ei lopu, ei kai sitä tule koskaan valmiiksi. Kokemuksen ja kasvun myötä on kuitenkin aiempaa enemmän työkaluja erilaisten ongelmatilanteiden tai haasteiden ratkaisemiseksi.

Ei tullut siis elämästä eteeristä lipumista päivästä toiseen jonkun ihanan kaksoisliekin kanssa, vaan ihan kaikkea muuta. Liekö tuo karminen vaihe nyt kuitenkin käyty lävitse, kolmisen vuotta on ollut ihmeen seesteistä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8226


Profiili
« Vastaus #2 : 04.11.2013 22:58:53 »

Omasta muodonmuutoksesta on 13 vuotta. Olihan siinä sellainen olo kuin kotelostaan kuoriutuneella perhosella, ihmettelin vain että "jaa- tämmöinenkö minusta nyt sitten tulikin?"

Ei tullut siis elämästä eteeristä lipumista päivästä toiseen jonkun ihanan kaksoisliekin kanssa, vaan ihan kaikkea muuta. Liekö tuo karminen vaihe nyt kuitenkin käyty lävitse, kolmisen vuotta on ollut ihmeen seesteistä.

Lilli hyvä, pidä nyt mielessä, että karmaa on sekä positiivista että negatiivista. Sinulla voi olla vuorossa
"hyvän" karman kypsymisvaihe. En väitä kuitenkaan tietäväni, voiko yhden ihmiselämän aikana kokea
sekä vaalean (shukla) että tumman (kRSNa) karman kypsymistä.

 Karmaa tulee koko ajan lisää, vaikka istuisit pylvään päässä lopun elämääsi. Jokainen ajatus käsittääkseni luo uutta karmaa,
 kun karma käsitetään Intian filosofian ortodoksisten suuntausten mukaan. Esimerkiksi joogafilosofian mukaan ymmärtääkseni
ainoa metodi karman vaikutuksesta vapautumiseen on tietämättömyydestä (avidyaa) eroon pääsy, ja sen myötä prakRtiin
samaistumisen lakkaaminen, tjsp.

Toki jokaisella on oikeus muovata käsitystään karmasta ihan miten lystää...

 :Smiley
« Viimeksi muokattu: 05.11.2013 00:19:41 kirjoittanut sideman » tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 05.11.2013 10:03:39 »

Lilli hyvä, pidä nyt mielessä, että karmaa on sekä positiivista että negatiivista. Sinulla voi olla vuorossa
"hyvän" karman kypsymisvaihe. En väitä kuitenkaan tietäväni, voiko yhden ihmiselämän aikana kokea
sekä vaalean (shukla) että tumman (kRSNa) karman kypsymistä.

Tuon ylläolevan vanhan energian ajan karmakäsityksen tilalle on tullut kanavoidun tiedon kautta uusi karmakäsitys ja karmastaan voi myös halutessaan sanoutua kokonaan irti, jolloin oppiminen alkaa karman sijaan tapahtua kanssaluomisen kautta.

Karmaa tulee vain, kun puuttuu toisen ihmisen vapaaseen tahtoon (tai sitten tietysti omakarmaa, eli kun juon kännin, saan krapulan). Jokainen ajatus ei tuota mitään muuta kuin ns. pikakarman; luot jokaisen tunnetilasi omilla ajatuksillasi.  Ja tämä ei edes ole esoteriaa, vaan ihan maallista psykologiaa; jokaista tunnetilaa edeltää ajatus joka sen aiheutti, vaikka se voikin olla niin nopea että sitä ei itse harjoittelematta huomaa. Mitään sen kummempia 'ajatusrikoksia' ei ole  olemassa.

Vanhan energian karmakäsitys on osa sellaisen uskonjärjestelmän kokonaisuutta, jonka tarkoituksena oli se että eliitti saattoi kontrolloida massoja ja repiä oman toimeentulonsa näiden selkänahasta 'palvele kiltisti ylempiäsi niin sinut palkitaan tulevassa inkarnaatiossa ja jos et tee kuten eliitti käskee, synnyt seuraavassa inkarnaatiossa torakaksi.'
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8226


Profiili
« Vastaus #4 : 05.11.2013 10:26:41 »

Lilli hyvä, pidä nyt mielessä, että karmaa on sekä positiivista että negatiivista. Sinulla voi olla vuorossa
"hyvän" karman kypsymisvaihe. En väitä kuitenkaan tietäväni, voiko yhden ihmiselämän aikana kokea
sekä vaalean (shukla) että tumman (kRSNa) karman kypsymistä.

Tuon ylläolevan vanhan energian ajan karmakäsityksen tilalle on tullut kanavoidun tiedon kautta uusi karmakäsitys ja karmastaan voi myös halutessaan sanoutua kokonaan irti, jolloin oppiminen alkaa karman sijaan tapahtua kanssaluomisen kautta.


Kuinkahan paljon riippuu esim. aurinkomerkistä, kumpaa karmakäsitystä haluaa kannattaa?
Sinun aurinkomerkkisi lienee pakko olla joko  skorpionijousimies tahi  kauris??

Olisin melko hämmästynyt, jos se olisi synkkä ja pessimistinen Skorppari...

Mutta eihän toki aurinkomerkki kaikkea määrää!

 Grin
« Viimeksi muokattu: 05.11.2013 10:28:50 kirjoittanut sideman » tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #5 : 05.11.2013 10:30:09 »

Skorpparit vai synkkiä ja pessimistisiä? Höpöti höö, Sideman  Cheesy
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8226


Profiili
« Vastaus #6 : 05.11.2013 10:53:43 »

Skorpparit vai synkkiä ja pessimistisiä? Höpöti höö, Sideman  Cheesy

Noh, ainakin näillä leveysasteilla (60 - 70?) synkimpään vuodenaikaan syntyneet
tuppaavat olemaan? Jousimiesten syntyessä sentään on jo usein pysyvä lumi maassa??
Vaikka tuo pätenee myös loppupään  skorpioni :ihin?

 :Smiley
« Viimeksi muokattu: 05.11.2013 10:56:26 kirjoittanut sideman » tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #7 : 05.11.2013 11:05:31 »

Miä oon syntynyt skorppariksi leveysasteella 60-70 väliltä, ja no joo. Olen minä sairastanut vaikean masennuksen joka käytti ihan silläkin rajalla että ajattelin kuolemaa enkä puhunut siitä ääneen (haa, tämä jopa liittyy aiheeseen, koska se tapahtui pian alettuani miettiä uudelleen näitä asioita, ja burnoutin plus masennuksen myötä koko muukin elämä oli pakko miettiä uudelleen), mutta perusluonteeltani olen kyllä kovin optimistinen ja iloinen  Smiley

Noh, then again, mää olen nousujouskari, ja ykköshuoneessa mulla on Neptunus-Venus-Jupiter stellium kolmiossa Kuuhuni ja sekstiilissä Plutooni. Nuo asetelmat kai toimiessaan kyllä ilostuttaa Cheesy
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #8 : 05.11.2013 12:51:08 »

Ja kuu leijonassa indyseni.

Joo, en sanoisi että olet synkkä ja pessimistinen, ennemminkin semmonen vaalenpunanen hattarapallo joka tuoksuu ahomansikoilta ja keijupölyltä Wink
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #9 : 05.11.2013 12:59:37 »

Omasta muodonmuutoksesta on 13 vuotta. Olihan siinä sellainen olo kuin kotelostaan kuoriutuneella perhosella, ihmettelin vain että "jaa- tämmöinenkö minusta nyt sitten tulikin?"

Ei tullut siis elämästä eteeristä lipumista päivästä toiseen jonkun ihanan kaksoisliekin kanssa, vaan ihan kaikkea muuta. Liekö tuo karminen vaihe nyt kuitenkin käyty lävitse, kolmisen vuotta on ollut ihmeen seesteistä.

Lilli hyvä, pidä nyt mielessä, että karmaa on sekä positiivista että negatiivista. Sinulla voi olla vuorossa
"hyvän" karman kypsymisvaihe. En väitä kuitenkaan tietäväni, voiko yhden ihmiselämän aikana kokea
sekä vaalean (shukla) että tumman (kRSNa) karman kypsymistä.


On ollut myös niin, että asiat, jotka olen tulkinnut karmisiksi, eivät ole varsinaisesti sitä olleet. Minulla kun on yhtenä elämäntehtävän osana olla tällainen kävelevä vertaistuki, niin opastan sitten muita ihmisiä lävitse samantyyppisistä kokemuksista, mitä itselläni on ollut ja jotka olen jokseenkin onnellisesti selvittänyt. Kun olen lukenut tarinoita ihmisten "heräämisistä", niin vain harvalla niihin näyttäisi kuuluvan samanlainen vihavaihe kuin mitä minulla oli. Sitä kesti nelisen kuukautta, jonka jälkeen se oli ohitse. Se oli kuitenkin aivan oleellisen tärkeä asia oman kasvun kannalta ja osaan suhtautua siihen muissakin ihmisissä kärsivällisesti niin kauan kun pysytään erossa muiden vahingoittamisesta.

Noin kolmen vuoden ajan olen saanut sitten olla vertaistukena niille, jotka käyvät mystisempiä kokemuksia lävitse ja ovat jotenkin tästä säikähtäneet. On tätä ollut aiemminkin, mutta harvakseltaan.

tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #10 : 15.11.2013 22:24:23 »

Eräs läheiseni käy läpi muodonmuutosta ja siinä tunnutaan menevän äärimmäisyyksien kautta. Minusta näyttää ja tuntuu, että tämä liittyy jollain tapaa vahvasti tämän ihmisen elämäntehtävään ja sen löytämiseen sekä toteuttamiseen ja hän on kypsynyt ihmisenä aivan valtavasti ja kertoo itsekin ajatusmaailmansa muuttuneen suuresti. Myös henkiset asiat hän ottaa nyt vastaan eri tavalla kuin aiemmin. Vrt. "kun kuolee, niin lakkaa olemasta, on vain pimeää" ja nyt "miten päästään henkioppaaksi?".

Astrologiselta kantilta katsottuna: Pluto tekee parhaillaan oppositiota ja Uranus neliötä MC:lle ja takana on Uranuksen pommitus ASC:ille.
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: