Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Käärmeitä unessa  (Luettu 7247 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Untz1
Vieras
« : 05.04.2013 22:48:01 »

Osaisiko joku tulkita hieman viime öistä untani??

Olen unessa jollain mökillä, ymmärtääkseni olen unessa itse mökin ostanut ja mietiskelen parhaillaan sen kunnostamiskohteita. On kaunis, lämmin ja aurinkoinen kesäpäivä ja seison rannalla. Ranta on hyvänoloinen hiekka ranta, vierelläni näkyy iso terassipatio sekä punainen mökki.

Ihmettelen rannalla, koska rannalle on ladottu 50cm x 50cm kokoisista betonilaatoista alue, jonka päällä on iso puinen ruokapöytä jonka ympärillä istumatilaa monelle. Tämä laatoitus siis keskellä uimarantaa. Siirrän pöydän ja tuolit pois ja alan siirtämään laattoja myös pois. Kaikkien laattojen alla kuhisee kamalan paljon pieniä mustia käärmeitä ja iilimatoja. Käärmeet eivät minua pure eikä iilimadot tarraudu kiinni, läimäytän laatan joka kohdasta käärmeiden päälle. Myöhemmin mietittyäni yritän uudelleen siirtää laattoja pois rannalta ja nyt käärmeitä ja iilimatoja on paljon vähemmän, ihmettelen unessani onko ne voineet kaivautua hiekkaan, minne ne ovat menneet.  Lapset ovat unen aikana joko mökin sisällä tai patiolla turvassa. Uni päättyy kuitenkin hieman kesken.

Mitä käärmeet ja nuo kamalat iilimadot mahtavat merkitä? Entä voiko muilla asioilla olla jotain mitä voisi tulkita?

Näen harvoin todella selkeitä  ja pitkiä unia, mutta silloin kun niitä näkee ne jää mieleen pysyvästi ja tuovat jotain tullessaan!!
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1338



Profiili
« Vastaus #1 : 06.04.2013 15:23:21 »

Uni on monimerkityksinen. Olen kiireessä koneella, mutta olet jo aloittanut unessa selviämisen asioista, jotka eivät sinua miellytä.
Elämäsi tulee muuttumaan sen  kautta, että itse muutat omia toimintatapojasi.
Jatkan seuraavalla kerralla vastaustani.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1338



Profiili
« Vastaus #2 : 15.04.2013 13:54:03 »

Uni on monimerkityksinen. Olen kiireessä koneella, mutta olet jo aloittanut unessa selviämisen asioista, jotka eivät sinua miellytä.
Elämäsi tulee muuttumaan sen  kautta, että itse muutat omia toimintatapojasi.
Jatkan seuraavalla kerralla vastaustani.
Lisään tähän:
Huomasin vasta nyt, että muutostahan tuo uni pukkaa. Korkeammat voimat sekä vaativat muutosta, että tarjoavat turvaa muutoksenteon aikana.
Mökki tässä kuvaa selvästi sinua itseäsi. Kunnostamista on siis sinussa, elämässäsi. Olet peittänyt sisimmät ajatuksesi ja tunteesi betonin alle. Siellä ne käärmepienokaiset ja iilimadot (imevät sinusta voimaa keskittyä itseesi ja tehdä muutoksia >>  päästä ne lähtemään) sitten kuhisevat ja vievät sinulta kyvyn sisäiseen rauhaan.
Lukaisin kirjoituksesi uudestaan ja totesin, että osa noista sisäisistä käsittelemättömistä asioista onkin jo tullut sinulle tietoon, kun nostit laattoja unessa.
Perusta muutoksen tarpeelle on vaillinainen tasapaino tunteitten ja järjen välillä. Siihen sinun on pakko paneutua aivan omin ajatuksin.
Älä tee mitään päätöksiä ennen tasapainon saavutusta, ellei ole aivan pakko. Äläkä anna kenenkään toisen tohtoroida sisintäsi, ettet jää hänestä riippuvaiseksi. Vain sinä tunnet itsesi ja sisäiset toiveesi riittävän hyvin.

Jotta saat "unen" jatkumaan loppuun asti, ajattele sitä mitä siitä muistat. Jatka unen tarina niin että tiedostat peittelemäsi haitat sisimmästäsi. Siten unesi 'mökki' eli sinä itse alat voida selkeästi paremmin ja tulet muuttaneeksi asioitten käsittelyä sekä omia toimintamallejasi siinä ohessa.
Jollet onnistu luomaan selkeää kuvaa, mitä uni sinulle tahtoo kertoa ja mitä olet peittänyt sisimpääsi asioita käsittelemättä, pulahda uimaan siihen rantaan, minkä unessa näit - siis ajatuksissasi.
Voimia sinulle asioitten tiedostamiseen SILLOIN KUN NE OVAT AJANKOHTAISIA, näin et kerää laattojenkaan alle piiloon niljakkeita, jotka pelottavat.

Tunnistanet näitä asioita ja toimintamalleja itsessäsi..?
« Viimeksi muokattu: 24.04.2013 19:15:57 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sädetär
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« Vastaus #3 : 24.04.2013 19:05:00 »

Jos et pahastu Untz1 niin kysyisin myös unestani jonka näin viime yönä kun se oli käärmeistä myös....ja tuntui todella pahalle ja jäi tavallaan kesken..
Eli, olin itse järvessä uimassa kun huomasin, että muurahainen raahaa käärmettä mukanaan? Se käärme riuhtoi kovasti ja vielä enempi kun näki minut, ja tietenkin pääsi sitten irti. Salaman nopeasti se singahti veteen ja lähti uimaan nopeasti kohti, olin epäluuloinen, että miten se voi noin kohdistaa hyökkäyksensä juuri tiettyyn kohteeseen ja tein nopean mutkan uidessa, mutta käärme kääntyi yhtä nopeasti perään ja hyökkäsi kohti. Juuri viime hetkellä sain käärmeen 'kaulasta' kiinni ennekuin se oli aikeissa purra minua. Sain vääntämällä katkaistua sen kaulan, mutta pää ja kaula jäi edelleen uhkaavana ja hyökkäävänä käteeni ja tähän vaiheeseen sitten heräsinkin...... Koko päivän kummitellut tuo käärme ajatuksissa... Undecided
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1338



Profiili
« Vastaus #4 : 24.04.2013 19:27:03 »

Jos et pahastu Untz1 niin kysyisin myös unestani jonka näin viime yönä kun se oli käärmeistä myös....ja tuntui todella pahalle ja jäi tavallaan kesken..
Eli, olin itse järvessä uimassa kun huomasin, että muurahainen raahaa käärmettä mukanaan? Se käärme riuhtoi kovasti ja vielä enempi kun näki minut, ja tietenkin pääsi sitten irti. Salaman nopeasti se singahti veteen ja lähti uimaan nopeasti kohti, olin epäluuloinen, että miten se voi noin kohdistaa hyökkäyksensä juuri tiettyyn kohteeseen ja tein nopean mutkan uidessa, mutta käärme kääntyi yhtä nopeasti perään ja hyökkäsi kohti. Juuri viime hetkellä sain käärmeen 'kaulasta' kiinni ennekuin se oli aikeissa purra minua. Sain vääntämällä katkaistua sen kaulan, mutta pää ja kaula jäi edelleen uhkaavana ja hyökkäävänä käteeni ja tähän vaiheeseen sitten heräsinkin...... Koko päivän kummitellut tuo käärme ajatuksissa... Undecided

Sorgen Sie bitte! Untz1 oli kysyjä. Anteeksi kun vastaan. (Heh, alan muistuttaa Jope Ruonansuuta!)

Mielleyhtymänä nousi, että et kuuntele suht selkeää alitajuntaasi. Rasitatko itseäsi liikaa, vai miksi olet sille sokea?
Muurahainen kuvaa sinua ylenmääräisen sitkeästi puurtamassa voimiisi nähden liian suuren taakan kanssa. Sitten se taakka irtoaa otteesta ja on vähällä sinua vahingoittaa.
Tämä uni on selkeästi kaverisi, kun noin suoraan kertoo, että sinun pitäisi kuunnella sisintäsi. Ettei laiminlyöty puolesi vahingoita sisältäsi käsin sinun elämääsi.
Muut viitteet kertovat unessa, että kaipaat henkistä /jopa hengellistä tai fyysistäkin puhdistautumista, kenties seksuaalista purkautumista, jotta tasapaino voisi tulla. Sinänsä olet kutakuinkin tasapainossa, mutta jotenkin mun sieluani säräytti tuo kaipuun ja sallimattomuuden ristiriita sisälläsi.

Siis tällaisista asioista koen unesi sinulle puhuvan.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sädetär
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« Vastaus #5 : 24.04.2013 20:50:05 »

Kiitos t.touhula!  Smiley
Mielenkiintoinen tulkinta ja tais osuta ja upota.... se alitajunta ei vaan ole itselle selkeä, sitä täälä on ihmetelty koko elämä ja kerta toisensa jälkeen isketty päätä seinään..
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1338



Profiili
« Vastaus #6 : 25.04.2013 15:26:05 »

Kiitos t.touhula!  Smiley
Mielenkiintoinen tulkinta ja tais osuta ja upota.... se alitajunta ei vaan ole itselle selkeä, sitä täälä on ihmetelty koko elämä ja kerta toisensa jälkeen isketty päätä seinään..

Kun keskityt kuuntelemaan vain sisintäsi, saattaa kuulua erilaisia vastauksia kysymykseen: Missä mennään, mitä minun tulee tehdä? Keskity luottavaisesti niin kauan, että kuuluu vain yksi ääni. Se on se totuus, mitä sillä hetkellä tarvitset. Sitten vain teet sen, mikä sisältäsi nousi vastaukseksi. Useimmiten hyvin simppeli huomio, mutta tilanteen ja mielesi kuitenkin rauhoittava.

Lycka till!
 smitten
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: