Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kolmas silmä unessa  (Luettu 4162 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
1taina2
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« : 14.12.2011 21:48:12 »

Olisiko tulkintaa tälle unelle, jonka näin viime yönä. Tapasin unessa hyvän miespuolisen ystäväni. Tapaamme todella harvoin, viimeksi puoli vuotta sitten, sitä ennen meni monta vuotta. Hän on erään harrastukseni valmentaja. Hän katsoi minua, ja hänellä oli kolme silmää. Se otsachakran kohdalla oleva silmä oli pienempi, mutta täysin toimiva silmä silmäluomen kanssa. Hän kehotti minua eroamaan, ja ilmoitti kiinnostuksestaan. Hän on tahollaan varattu, ja oli unessakin. Mitään romanttista suhdetta meillä ei ole ollut, mutta vahva yhteys sieluntasolla kyllä. En kuitenkaan unessa ollut halukas eroamaan nykyisestä miehestäni. Mitä tämä avoinna oleva kolmas silmä kuvaa hänellä???
tallennettu
Lemmikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137



Profiili
« Vastaus #1 : 16.12.2011 15:14:58 »

Hei Taina Smiley

Mielenkiintoinen oli unesi. Jos sinulla itselläsi olisi ollut se kolmas silmä, niin olisin onnitellut todella hienosta unesta. Kolmas silmä  kertoo mielestäni henkisen puolen avautumisesta ja kehityksestä. Kun näit sen toisella, jotenkin minulle tuli intuitiivinen ajatus, ettei sinun pitäisi luottaa toisten näkemykseen, vaan luottaa enemmän omaasi. Mahtaako käsityksesi tästä ystävästäsi olla olla liiankin hyvä?
tallennettu

Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa
Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset
Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä
Kuu Jousimies/1. huone
Merkurius Kauriissa/1. huoneessa
Mars Oinaassa/3. huoneessa
Venus Kauriissa/1. huoneessa
Chiron Vesimiehessä
Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
1taina2
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #2 : 17.12.2011 17:33:51 »

Kiitos tulkinnastasi, voit hyvinkin olla oikeilla jäljillä. Tiedän, ettei hän pidä miehestäni, mutta se riittää, että minä haluan olla hänen kanssaan. Mielenkiintoista on myös se, että teen joka ilta rutiinin, jossa katson kolmannen silmäni kautta, mitä näkyy. Jotain ilmestyy joka kerta. Voi olla ihmisiä, maisemia, mitä hyvänsä, mutta aina näen hyvin tarkan kuvan, joka hetkellisesti välähtää edessäni.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: