Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juuri tänään olen surullinen koska...  (Luettu 169771 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
delir
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #120 : 25.03.2008 09:37:18 »

 Cheesy Meidän äiti on tuon opettanut ja myös antanut esimerkin että elämästä selviää ilman miehiäkin.. ikänsä sinkkuna. En minäkään miestä mihinkään tarvitse, haluan vain jakaa onnellisen elämäni jonkun kanssa "jaettu ilo on kaksinkertainen ilo"  :Smiley

Kyllähän nuo miehet on melkoisia mysteerejä  idiot2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #121 : 25.03.2008 09:44:32 »

Naisten ISÄT opettaa ettei kantsu ottaa toista miestä.

Miesten ÄIDIT opettaa ettei kantsu ottaa toista naista.

Riippuen kaikesta, ihminen kuuntelee äitsyä ja isää tai ei.

Olen K- silmän kanssa muutoin samoilla linjoilla.. unohdetaan "vakavat intohimot" miehiin ja pelataan.. palloa..  2funny 2funny
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #122 : 25.03.2008 09:48:27 »

smitten voi voi.. mulla ollu ihan sama et olen tuntenu itteni jotenki heikoksi tai suojattomaksi kun menny puhumaan omista tunteistani.

*Miehille myös opetetaan viimeistään armeijassa että tunteista ei puhuta, on sentään kyse kansallisesta eloonjäämisestä heheh--  2funny 2funny
« Viimeksi muokattu: 25.03.2008 09:57:19 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
delir
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #123 : 25.03.2008 16:23:55 »

 2funny joo pelataan!!. sitä palloa siis 2funny
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #124 : 25.03.2008 20:44:27 »



                      coolsmiley

         Ohhoh, nyt yleistän. Ovatko naiset todella ihan, ja

           vapaaehtoisesti omien tunteittensa vankeja!

              Eikö teidän äitinne jo opettanut, ettei

                 miehiin kannata rakastua, eikä

                    ainakaan rakentaa ns.

                      kestävää pari- -

                        suhdetta.


                             knuppel2  smitten


Eipä äitini opettanut nuin, vaan luottamaan  Kiss
Isäni sen sijaan lausui - ensirakkauteni idyllin muserruttua: "Ei KETÄÄN niin hyvää, ettei toista vielä parempaa."  angel
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #125 : 25.03.2008 23:28:54 »

Kuulin tänään, että kotitalomme joudutaan myymään isän minulle aiheuttamien velkojen takia, jottei minulta mene luotot. En surisi asiaa niin paljon, jos tietäisin, että isällä olisi tiukkaa rahallisesti, mutta hän on ihan vain periaatteesta ja oinasmaisesta kostonhimostaan jättänyt tahallaan velan roikkumaan ja kasvamaan minun nimiini, vaikka hänen sen kuuluisi maksaa (hänen omaisuuttaan minun nimissä, kun omat luotot ovat menneet), kun en ole ollut hänelle mieliksi. Viimeisetkin hatarat sidokset siihen mieheen katkesivat tänään ja suren kovasti kotitalon pakkomyyntiä, vaikkei minulta Itseltäni menekään koti alta ja kyseinen koti on vain maallinen, sekä pitkällä tähtäimellä muutos hyväksi.

Tulee raskas kuun vaihde...
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #126 : 26.03.2008 00:18:26 »

Ymmärrän surusi AthaMaarit! Cry

Kun isäni kuoli ja yritys meni siinä samalla konkurssiin,meni kotitalo.
Sen jälkeen ei mikään talo ole enää tuntunut sillä lailla rakkaalta.
Siellä on kaikki ihanat lapsuuden muistot,leikit ja piilot. smitten

En tiedä haluaisinko nyt uusien omistajien muutosten jälkeen enää käydä siellä,mutta olisi ihanaa,jos olisi jokin tuttu kiintopiste.
Tuo koti,metsät ja kalliot,leikit ja pienet pahan teotkin ovat silti aina sydämessä.
Joulut ja juhannukset ja se yhteenkuuluvuus,kun molempien puolelta vielä isovanhemmatkin samassa pihapiirissä. smitten
En kyllä mennyt enää käymään siellä,kun äitini muutti alta pois.
Saivat rauhassa tapella ja huutaa sitä ja halvalla meni.
Tosin minä en olisi osannut määritellä mistään rahasta sen arvoa.
Voimia sinulle! smitten
tallennettu

tuuli-juulia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« Vastaus #127 : 26.03.2008 11:22:38 »

Kurja tilanne, AthaMaarit! Voimia sinulle.
tallennettu

Aurinko Jousimies
Kuu Kalat
Nouseva Neitsyt
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #128 : 01.04.2008 19:40:32 »

En tiedä olenko ainoa,eikä sen väliäkään,mutta tunnen suurta myötätuntoa ja suruakin Ilkka Kanervan erottamisen johdosta. Undecided

En käsitä näitä tyttösiä,joilla on tarve keinolla millä hyvänsä nousta julkisuuteen.
Tämä neitokainenkaan ei ihan siitä päästä tunnu olevan,joka järkyttyisi aivan pienistä.
Ja olisihan tuon viestittelyn voinut helposti lopettaa,jos ei olisi halunnut ottaa viestejä vastaan.

Onneksi olen tuiki tavallinen ihminen,jonka joka asiaa ei tongita ja asioillani ei ole mitään myyntiarvoa.

En aina oikein jaksa ymmärtää,,,
tallennettu

Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #129 : 01.04.2008 20:45:09 »

 Kanervaako sinäkin suret, Chandra? Kyllä minäkin vähän suivaannun noihin naisiin, jotka julkisuuden kaipuusta ottavat esille noita miesasioitaan, mutta...

Toisaalta on hyvä, että otetaan esille sekin, miten miesten tulisi käyttäytyä. Joskus tuntuu, että vallalla on yhä se vanha tapa, että kun mies pääsee pinnalle, on lupa machoilla ja käyttäytyä villisti naisia kohtaan.

Sitten taustalla on vähän tuollainen amerikkalainen 'rohkeat'- filosofia, jossa tikusta tehdään asiaa ja jankutetaan päiväkausia. Miksi sellaisen pitäisi tänne suorasukaiseen Suomeen levitä? Showta se kaikki on!! Suurelta osin. Mutta aina on joku johon nämä jutut kipeästi kolahtaa.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #130 : 01.04.2008 20:50:28 »

Minunkin sympatiani ovat kyllä nyt Kanervan puolella  Angry. Pilataan ihmisen elämä vaikka työnsä on hoitanut niin hyvin, tuollaisen asian takia. Jos edes viestien saaja olisi ollut ihminen jolle tuollaisten viestien saanti olisi ollut häirintää voisi ymmärtää paremmin, mutta nyt tämä juttu meni käsityskykyni ulkopuolelle  Angry !
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #131 : 01.04.2008 21:31:58 »


Tänään olen surullinen.
Henkilö, johon olin kiintynyt, on nukkunut tänään pois.
Olen surullinen ja voimaton kun en voi lohduttaa hänen perhettään. Voin kuitenkin olla olemassa.

 Cry  Cry  Cry  Cry  Cry 

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #132 : 01.04.2008 22:02:44 »

Kultainen sulka!

Mielestäni lohdutat ja tuet perhettä ajatuksillasi. Sielulla on eri viestintätiet kosmisten kanavien sokkeloissa, mutta menevät varmasti perille.  smitten

Näin uskon minä.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
pagan
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« Vastaus #133 : 01.04.2008 22:04:01 »

Höh  Tongue täälläkös puhutaan Kanervasta, ja minä menin kirjoittamaan tuonne kahvi ja teetupaan, kun en tätä ketjua huomannut.

Harmittavaa on, ja eniten tässä harmittaa, että toivottavasti tänne ei rantaudu tämä jo jenkeissä mennyt aivan hirveisiin mittasuhteisiin paisunut "syntien" tonkiminen ja siellähän niitä myös tekaistaan, ja keksitään valheitakin, jotta saadaan joku pudotettua pois politiikasta.

Siellähän esim. kirjaimellisesti tehdään puhelinkeskusteluja, kun niitä nauhoitetaan ja sitten viedään leikkaamoon ja liimaamoon, jossa sanoja ja jopa yksittäisiä kirjaimia muokataan niin, että puhe kuulostaa henkilön itsensä puheelta, mutta sanat ja kaikki on siirrelty ja muokattu niin, että ne saadaan kuulostamaan ihan miltä tahansa, eli valheilta.

Sinänsä kun tämä päätös nyt on tehty, niin olen sen kannalla, koska vaikka Suomessa nämä seksiasiat kyetään jättämään omaan arvoonsa, niin tuolla maailmalla on 160 ja ylikin, muuta valtiota, joissa se on edelleen "kuolettava" asia, ja ulkoministeri kun on enemmän juuri näissä maissa ikään kuin töissä, niin vaikeuksia olisi ollut luvassa.

Suomi kun on mielestäni yksi edistyksellisimpiä paikkoja, joissa ei nämä keskiaikaiset lynkkausjärjestelmät toimi, ja jossa tämä typerä ihmisen seksuaalisuuden vihaaminen ja pahuudeksi tuomitseminen, ei ole voimissaan. Nih  knuppel2
tallennettu

"Suojelemme vain sitä, mitä rakastamme.
Rakastamme vain sitä, minkä ymmärrämme.
Ymmärrämme vain sen, mitä meille opetetaan."
                         Robert Dione, luonnonsuojelija
Trinity
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #134 : 01.04.2008 22:57:38 »

Olen surullinen koska 95-vuotias isoäitini kuoli pääsiäisviikolla... Hän sai tahtonsa läpi, ja nukkui pois kotonaan, mutta meitä muita surettaa tietenkin. Varsinkin veljeni pieni melkein 2-vuotias tytär etsi häntä kovasti hänen talossaan, mutta totesi sitten että mummu ei ole täällä.  Undecided

Eikä se, että hän nukkui pois tietenkään riitä... äitini on hoitanut äitiään nämä viime vuodet, mutta nyt hänen Ruotsissa asuvat siskokset keksivät laittaa kaikkia kapuloita rattaisiin kun tulee paperisotaan... joten surettaa äidinkin puolesta kun hän viime aikoina enemmän vai vähemmän on pitänyt paussia elämästään, ja sitten vielä tämä...  Undecided

Onneksi on viikonloppuna Reiki-kurssi, joten on jotain mitä odottaa!  Smiley
tallennettu

The magic never ends...
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 23
  Tulostusversio  
 
Siirry: