Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juuri tänään olen surullinen koska...  (Luettu 169840 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
delir
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #105 : 23.03.2008 21:06:33 »

..tajusin olevani rakastunut, mutten saa vasta rakkautta. EIKÄ TÄMÄ PERHANAN TUNNE KATOA MIHINKÄÄN KIRVEELLÄKÄÄN!  Cry
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #106 : 23.03.2008 23:24:54 »

Kuinkas kauan tuo tunne on kestänyt? Annatko aikaa sille?

kaikella lämmöllä... smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
tuuli-juulia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« Vastaus #107 : 24.03.2008 11:41:44 »

Joudun jättämään ihmisen, jota rakastan, koska hän on käyttäytynyt minua kohtaan niin ilkeästi, etten enää jaksa sellaista. Monta vuotta tapailtu, itse olin vakavissani, toinen ilmeisesti ei välittänyt ollenkaan, koska pystyy niin sydämettömästi loukkaamaan. Surullinen ja pettynyt olo,  omat tunteet hävettää  Sad
tallennettu

Aurinko Jousimies
Kuu Kalat
Nouseva Neitsyt
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #108 : 24.03.2008 12:19:38 »

Tiedän tuon tunteen Tuuli-Juulia.

Minulla oli rakas ystävä, joka alkoi käyttäytyä minua kohtaan loukkaavasti, alkoi nimitellä suhdettani mieheeni ilkeästi ja suhdettani tanssiin (varsinkin se  Grin !)

Mutta mietin puolin ja toisin olenko tällaisen suhteen arvoinen. Löysin itsearvostusta niin paljon, etten voinut hyväksyä toiselta tuollaista käytöstä. Kun kysyin syytä hänen käyttäytymiseen, sain sellaisen vihan ryöpyn, että se ratkaisi asian. Sanoin että haluan parantaa sydämeni ja jäädä syrjään hänestä. Sitten ei olekaan kuulunut mitään.

Jokaisella suhteella on oma tehtävänsä ja kun se on täytetty, voi jatkaa omaa tietä. Mutta suru tuntuu pitkään.  Cry   Voimia sinulle!

Mutta älä häpeä omia tunteitasi!!! Mieti mistä ne johtuu ja anna itsellesi anteeksi. Huh
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #109 : 24.03.2008 12:23:35 »

t-j, sinä et ole tehnyt väärin vaan se toinen. Toivottavasti tämä on ensimmäinen JA AINOA tällainen kokemus, ettei sinusta tule samanlaista.

Minuakin muuten loukattiin tuossa illalla, saattoi olla ajattelemattomuutta, mutta annoin takaisin samalla mitalla.. jos joku näkee vain oman juttunsa, voin sanoa yhtä suureen ääneen, että se juttu ei ole minulle mitään, eikä tule olemaan. Kas, hän puhui kyllä minulle vielä sitten. Ajattelin vetää muita ihmisiä mukaan ja kysyä mitä he ovat mieltä, ja se olisikin ollut scene. heh. Kannattaa varoa mitä nappejani painellaan.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
tuuli-juulia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« Vastaus #110 : 24.03.2008 12:26:15 »

Kiitos kannustavista sanoista Esmiralda ja Wild Star Smiley

 En varsinaisesti häpeäkään tunteitani, vaikka aluksi tuntui siltä. Mutta vielä tässä vaiheessa ainakin (viimeisimmät loukkaukset sain tekstarilla yöllä) häpeän sitä, että olen kertonut hänelle, että rakastan ja myös kertonut että hänen loukkauksensa ovat satuttaneet. Mulla on niin paljon ylpeyttä  - varmaan turhaa  - että en haluaisi toisen huomaavan, miten paljon hänen tekonsa satuttivat. Ehkä tässä sitten onkin tämän suhteen tarkoitus...oppia nöyrtymään...
tallennettu

Aurinko Jousimies
Kuu Kalat
Nouseva Neitsyt
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #111 : 24.03.2008 12:29:37 »

Tottakai niiden pitää tietää miten sanat ja käytös loukkaavat, siksi minäkin annoin samalla mitalla takaisin eilen, vaikka opetusmielessä. Mies olisi halunnut sitten lähteä sieltä sporttipaikasta, mutta hiillostin häntä niin että vain istuin siinä (ja sanoin miten tylsää on, mutta ei varmaan kaikista; johon hänen oli pakko yrittää sanoa että jos kokeilisi jotain minun urheiluharrastustani!), eikä tupakkaakaan päässyt polttamaan heti ja otin vielä maksamani tupakitkin pois, olin todella ikävä.. 2funny 2funny

no mutta oikeasti, kaikki olemme täällä oppimassa joka hetki, minä koetan opiskella edelleen miehiä, heidän käytöstään ja intressejään.. välillä.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #112 : 24.03.2008 12:30:11 »

Oppia nöyrtymään...kauniin asian olet huomannut.

Ja sen että kerroit tunteistasi. Kamalinta mitä toinen näissä suhteissa voi tehdä, on sellainen selän kääntäminen ja kuolettava hiljaisuus. Siihen sisältyy kamalasti pelkoa ja juuri pelkoa oman ylpeytensä menettämisestä. Viiltävä miekka, johon tartutaan kun ei OSATA muuta.

Mutta toinen kasvattaa sillä omaa karmaansa, torjuttua tunnetta. Mikä ei ole hyvä!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #113 : 24.03.2008 12:31:48 »

En kokisi sitä nöyrtymisenä jos sanoo jollekulle että välittää ja tämä ei osaa arvostaa. Sinähän olet vain rehellinen ja normaali ihminen.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
tuuli-juulia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« Vastaus #114 : 24.03.2008 12:40:19 »

Niin, kaipa se on ihan normaalia, että kertoo tunteensa. Mulla on vaan jotenkin sellanen olo, että annan toiselle vallan loukata lisää, kun se tietää että rakastan ja loukkaukset sattuu. Jos olisin niin kuin en välittäisi, toinen ei saisi haluamaansa tyydytystä. Siis koska toi mun kulta on koko ajan ollu sellanen, että kännissä tekstaa tosi inhottavasti ja sitten selvinpäin pyytää anteeks ja toivoo, etten välittäis hänen kännisestä käytöksestä. Mutta eihän humala voi aina olla tekosyy loukata toista.
tallennettu

Aurinko Jousimies
Kuu Kalat
Nouseva Neitsyt
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #115 : 24.03.2008 12:44:29 »

Rakasta tai välitä etäämpää.

Ei pidä sallia itseään kohdeltavan huonosti, sillähän ne alkaa pelata jos ei ole kovin kehittynyt henkilö. Ehkei sinun tuossa tapauksessa kannata olla edes ystävä. Miksi hän haluaa loukata muuten? Missä mättää= ihmisellä on yleensä itsellään ongelma, minä luulen että eilinen juttu alkoi alemmuuskompleksista tms, en oikein osaa selittää miksi eräs loukkasi kun koetin puhua hänen harrasteestaan, mikä sai kyllä sellaisen vastareaktion aikaan ettei varmaan vähään aikaan omaa juttuaan korosta. Jos on mahdollista puhua filosofiasta ja tehdä muuta kivaa, se on sitten.

Aina ei voi katsoa sormien läpi.

Hei muuten hauskaa kevättä, unohda se tyyppi nyt joksikin aikaa ja tee jotain aivan muuta.

delirille sama, koe se fiilis itsessäsi mutta älä KOHDENNA sitä johonkuhun typerykseen-
« Viimeksi muokattu: 24.03.2008 12:46:50 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
tuuli-juulia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« Vastaus #116 : 24.03.2008 14:13:01 »

Kunpa unohtaminen oliskin niin helppoa  Embarrassed mut yritän. En oikein tiedä, miksi haluaa loukata, enkä taida jaksaa miettiä. Joo, en ehdottanut hänelle, että ollaan silti ystäviä, vaan toivoin ettei pidettäisi mitään yhteyttä enää.

Hauskaa kevättä sinullekin, Wild Star, ja kiitos kommenteista Smiley
tallennettu

Aurinko Jousimies
Kuu Kalat
Nouseva Neitsyt
delir
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #117 : 24.03.2008 21:20:14 »

 smitten voi voi.. mulla ollu ihan sama et olen tuntenu itteni jotenki heikoksi tai suojattomaksi kun menny puhumaan omista tunteistani. nyt ymmärrän että se oli minulle kova kasvun paikka, koska ennen en ole tällaisiin oikein kyennyt. ja nyt kun luki näitä teidän viestejä, tajusin että enhän minä tässä ole tyhmä jos tarjoan rakkautta vaan se typerys joka ei tajua ottaa sitä vastaan. lisäksi sillä raukalla ei varmasti tunne-elämä ole kohdillaan vielä pitkiin aikoihin kun joka toisesta naisesta yrittää (muka) vaimoa leipoa..
noh ei ole ollut enää suru puserossa kun tähän ketjuun sen sai kirjottaa  Wink

tuo tunne on kestänyt, kas kummaa kaks, kolme kuukautta.. Cheesy uutta minulle.. olen kyllä yrittänyt päästä tunteesta irti kaikin keinoin (yleensä sekin onnistuu) mutta sitten luovutin ja sanoin herralle että se sattuu mutta ei voi mitään.

Ehkäpä se tästä, tiedän ainakin etten ole täysin tunteeton ihminen  Grin

tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #118 : 24.03.2008 23:58:34 »



                      coolsmiley

         Ohhoh, nyt yleistän. Ovatko naiset todella ihan, ja

           vapaaehtoisesti omien tunteittensa vankeja!

              Eikö teidän äitinne jo opettanut, ettei

                 miehiin kannata rakastua, eikä

                    ainakaan rakentaa ns.

                      kestävää pari- -

                        suhdetta.


                             knuppel2  smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #119 : 25.03.2008 01:09:22 »

Ohoh!!!  Shocked

Jokainen poika on äitinsä lapsi!  smitten

On toki väärin yleistää että miehet ovat jotakin vaikeaa, itseäänhän siinä tuo esiin!

Ihminen on vaikea.  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 23
  Tulostusversio  
 
Siirry: