Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kaurismies  (Luettu 33923 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« : 15.06.2006 11:58:16 »

Tapasin pari päivää sitten kaurismiehen ja tämä oli ensimmäinen kauris kenet tunnen ja kartallani on todella paljon kaurista joten tulin todella hyvin toimeen hänen kanssa. Hän kyseli perusjuttuja ja meillä on nyt jotain meneillään mutta me haluamme tutustua paremmin.
Onko kelläkään kokemusta kaurismiehistä? Olen ainakin lukenut että kauris on uskollinen ja odottamisen arvoinen Smiley

olen myös lukenut jostain että juno planeetta kertoo "sen oikean" aurinkomerkin tai nousevan merkin, ja minulla se on kauriissa!  Shocked

Kiitos vastauksista jo etukäteen
  smitten
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1 : 15.06.2006 12:01:20 »

On kokemuksia hyviä ja huonoja kuten palstalla muillakin. Tekkiivät töitä ja joskus ehtiivät sänkyyn.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sonya
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38


Profiili
« Vastaus #2 : 16.06.2006 15:32:35 »

Itse seurustelen tällä hetkellä kauris miehen kanssa ja tämä on aivan kuin unta, niin ihanaa yhdessä olomme on  smitten

Hän on aivan uskomattoman huomaavainen, hellä, uskollinen sekä romanttinen  Wink ei voisi parempaa pyytää Smiley itse en kauris miestäni vaihtaisi mihinkään. eli minä olen ainakin erittäin tyytyväinen ollut Smiley myös eräs kauris mies (kaverini) on aivan mahtava ihminen. eli kannattaa kyllä ainakin kokeilla mitä jutustanne voisi tulla Wink
tallennettu

(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider04.gif)
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« Vastaus #3 : 16.06.2006 16:26:41 »

Kiitos teille smitten
Joo todellakin kannttais kokeilla mutta haluan edetä ihan rauhallisesti!  :Smiley (ainakin yritän)  Cheesy
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
sawotar
Vieras
« Vastaus #4 : 16.06.2006 17:35:51 »

Mun aviosiippani on kauris ja nouseva jouskari, on meinaa paras mies mitä ikuna ollut (http://www.cosgan.de/images/kao/liebe/d040.gif)  On uskollinen, rehellinen, jalat maassa tyyppi, romanttinen, hellyyden kipeä ja puhuu ja pussaa, just sellainen kuin aina toivonut smitten Pidä kiinni vaan Wink
tallennettu
Sonya
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38


Profiili
« Vastaus #5 : 16.06.2006 21:12:49 »

Joo todellakin kannattais kokeilla mutta haluan edetä ihan rauhallisesti!  :Smiley (ainakin yritän)  Cheesy

Joo minä olen kanssa sitä mieltä, että kannattaa edetä ihan rauhallisesti Smiley ainakin minä arvostan kauris miehessäni sitä puolta, että hän haluaa edetä pikkuhiljaa eikä hätiköiden. Se on minun mielestäni hyvä merkki siitä, että haluaa myös tulevaisuudessa olla rinnalla Wink
tallennettu

(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider04.gif)
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6 : 16.06.2006 21:36:51 »

Kauris puhuu ja pussaa? Mahtaa olla vesissä eroja.  angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rookette
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« Vastaus #7 : 16.06.2006 21:52:27 »

No voi jumaleissön - siis kaikki paha mitä Kauriista kerrotaan on TOTTA. Kitinäää, valitusta, mielivaltaa, vallankäytöä, terroria, mielikuvituksettomuutta, näköalattomautta, paaikaleen jäksähtäneisyyttä, työhulluudeksi naamioitunutta patalaiskuutta jne jne jne.

Jos joku vielä jsokus uskottavast perustellen kertoisi niistä jotain HYVÄÄ, hämmästelisin...
tallennettu

Aurinko-Oinas, nousu- ja Kuu-Jousimies
sawotar
Vieras
« Vastaus #8 : 17.06.2006 09:25:31 »

En yhdy edelliseen puhujaan..mun kauris on sitten ääripää tuosta kuvauksesta, mutta poikkeuksiakin ilmeisesti löytyy smitten Mikä sopii kullekkin, itse olen valintaani kerrankin tyytyväinen ja jupiter..se puhuu ja pussaa paljon Kiss smiley6600
tallennettu
Sonya
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38


Profiili
« Vastaus #9 : 17.06.2006 10:36:17 »

Kauris puhuu ja pussaa? Mahtaa olla vesissä eroja.  angel

Minun kauriini ei edes millään lopettaisi puhumista ja pussailua Wink vesissä on ilmeisesti hyvinkin paljon eroja. Se on mielenkiintoista tässä, kun itse olen rapu ja hellyydenkipeä sellainen, niin minusta tuntuu että kauris miekkoseni on vielä enemmän  Cheesy ei millään päästäisi pois sylistään. Uskomatonta mutta totta Smiley
tallennettu

(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider04.gif)
sawotar
Vieras
« Vastaus #10 : 17.06.2006 14:04:15 »

sonya niinpä smitten
tallennettu
heguli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 175



Profiili
« Vastaus #11 : 17.06.2006 22:46:35 »

Äitini ja isäni olivat rapu ja kauris smitten smitten smitten

Koskaan en ole tavannut tasapainoisempaa paria. He tapasivat sokkotreffeillä ja siitä kolmen viikon kuluttua he menivät kihloihin, vielä kolme viikkoa ja naimisiin.  smitten

Minulle isä oli auktoriteetti -ja aina tuntui tekevän töitä, mutta hän oli turvallinen isä, vaikka ei meille lapsille tunteitaan kovin näyttänyt.

Isän kuoltua äiti kertoi isän olleen hyvin romanttinen, kova pussaileen ja pitämään hyvänä.

BUY the WAY! Eräs ennustaja kertoi heidän olleen rakastavaisia jo edellisessä elämässään. Toivon kovasti, että jos vanhempani vielä joutuvat kiertoon, niin he saavat toisensa vielä kerran.

Heidät luotiin toisillensa, kunpa vain löytäisi omani minäkin...
tallennettu

Aurinko,Venus: Kauris
Kuu,Jupiter,Neptunus: Skorpioni
Sideerinen Jousimies
Valkoinen maailmojen sillanrakentaja
Maa-kukko
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #12 : 17.06.2006 23:56:36 »

Olenpas melkein kuin tuo Hegulin äiti. Wink

Siis tässä myös eräs hyvin onnellinen rapu-kauris avioliitto.

Riittänee, jos kerron, että poikani tässä kerran tokaisi. 'Mehän olemmekin superperhe'!
tallennettu
Miisu67
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Voimariimu: Fehu


Profiili
« Vastaus #13 : 25.07.2006 12:18:25 »

Mun aviosiippani on kauris ja nouseva jouskari, on meinaa paras mies mitä ikuna ollut. On uskollinen, rehellinen, jalat maassa tyyppi, romanttinen, hellyyden kipeä ja puhuu ja pussaa, just sellainen kuin aina toivonut  Pidä kiinni vaan

Hmmm... Minun kokemukseni kauriista ja nousevasta jouskarista on äärimmäisen kipeä ja fiilis hyytävä juuri nyt... Uskollinen? Ei, vaan addiktoitunut ihastumisen huumaan. Rehellinen? Osittain - kunhan pistetään selkä seinää vasten. Hellyyden kipeä? Kyllä - täysin minä-keskeinen tyyppi. Se siitä vuodatuksesta. Mutta kukin meistä on erilainen, vaikka kartta olisi täysin identtinen. Enkä halua yleistää, että kaikki kauris-jouskarit olisivat hänenlaisiaan. Onneksi!
tallennettu

Aurinko kalat ,  AC vesimies , Kuu ja MC jousimies , Venus oinas , Mars skorpioni
Punainen Kristalli Kuu
Tuli-Vuohi
sawotar
Vieras
« Vastaus #14 : 25.07.2006 13:30:33 »

Onhan meissä hyvä sekä huonoja puolia angel en meinaa itsekkään ole helppo tapaus oinaana, ja ei moni ole matkassa pysynytkään  Grin toisaalta erilaisuus aina kiehtoo vaikka peilinä näen että meissä on samoja piirteitä mieheni kanssa, kuka vaan osaa olla kylmä ja tunteeton loukattuna knuppel2
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: