Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oinas ja kalat???  (Luettu 24456 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rachel
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39


Profiili
« : 27.01.2006 02:16:22 »

Heippa!

Kirjoittelinkin jo tuolla toisessa keskusteluosuudessa, että olen ihastunut sydänjuuriani myöten!  smitten

Nyt kuuluukin kysymys teille hyvät astrologian taitajat: miten kalat ja oinas sopii yhteen?

Minulla on Venus Oinaassa, mutta merkitseekö se mitään siihen, että nyt tuntuu kuin olisin löytänyt miehen loppuiäkseni (mikäli asia olisi vain minun päätettävissäni).

Tämän miehen tiedoista en tiedä muuta kuin että hän on aurinko Oinas ja että hän on se, mihin kaikki aikaisemmat suhteeni on minua valmistaneet (tai ainakin nyt tuntuu siltä  Wink )

Auttakaa ja pysäyttäkää ennenkuin törmään, tai antakaa lisää vauhtia

Kiukkis
tallennettu

Aurinko: Kalat
Kuu: Kaksoset
Nousumerkki: Neitsyt
Keltainen Solaarinen Soturi
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #1 : 27.01.2006 02:44:34 »

Kaikki ihmiset, merkeistä riippumatta, jotka rakastavat toisiaan, sopivat toisilleen.  smitten smitten smitten
tallennettu

Miisu67
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Voimariimu: Fehu


Profiili
« Vastaus #2 : 27.01.2006 16:54:49 »

Moi kiukkis,
minun ex-mieheni on Oinas ja minä Kalat, ja minulla myös Venus Oinaassa. Liitto oli pitkä - kaikki mahdollisuudet sillä oli periaatteessa onnistua. Kun nuorena suhteeseen ryhdyttiin, meiltä puuttui taito keskustella emmekä sitä sitten myöhemmin osanneet opetella. Siksi liitto kariutui. Mutta välit ovat edelleen hyvät ja siitä suhteesta on kuitenkin kaksi ihanaa lasta.

Kuten Christian sanoi, rakkaudesta kaikki vain on kiinni  smitten
tallennettu

Aurinko kalat ,  AC vesimies , Kuu ja MC jousimies , Venus oinas , Mars skorpioni
Punainen Kristalli Kuu
Tuli-Vuohi
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #3 : 27.01.2006 18:24:14 »

Ex-miesystäväni oli kalat,  tosin en nousevaa tiedä. Tulimme hyvin toimeen mutta jotain puuttui. Meillä ei synkannut kuitenkaan niin hyvin. Mutta aurinkomerkkejä ei pidäkkään tuiotella ainoastaan  Smiley Anna mennä vaan, rakkaus on ihanaa ja kaikki on mahdollista.
tallennettu
Rachel
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39


Profiili
« Vastaus #4 : 27.01.2006 19:02:10 »

Kiitos teille  Smiley

Niinhän tuo on, että ei ne merkit ratkaise kun tunteista on kyse.

 smitten
tallennettu

Aurinko: Kalat
Kuu: Kaksoset
Nousumerkki: Neitsyt
Keltainen Solaarinen Soturi
sawotar
Vieras
« Vastaus #5 : 29.01.2006 01:13:18 »

Heips.. Smiley itse olen oinas ja äitini on kala ja meillä on on/off suhde välillä sanotaan suoria sanoja ja pistetään luukkuja kiinni ja sitten ollaan taas ystäviä, koska en voi sietää sitä että joku ohjailee minun elämääni ja yrittää omilla vahvoilla mielipiteillään vaikuttaa minun valintoihin tickedoff tosin hyvää hän varmaan tarkoittaa tyttärensä parasta, mutta ei sitä aina jaksa uglystupid2 kala miehiä itsellä ei ole koskaan ollut, tosin ehkä minulle vois olla turhankin viileä persoonana, mutta tosi rakkaus ei merkkejä katso vaan hyväksyy sen sellaisena kuin se on smitten
tallennettu
Starseed
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #6 : 02.02.2006 23:16:37 »

Minulla on yli 15v  vuoden kokemus kala-oinassuhteesta, eikä merkkien luonne-erot ole minua haitanneet kuin vasta viime vuosina. Oinasmies on sellainen poikamainen koheltaja joka ei varmaan koskaan kasva aikuiseksi. Hän kaipaa jatkuvaa ihailua ja kehumista ja aikaansaavana ihmisenä on sen usein ansainnutkin. Persoonana hän on myös valloittava, kaikki naiset suurinpiirtein ovat hänen kimpussaan hänen luontaisen vetovoimansa ja synnynnäisen karismansa takia.... Tämän kaiken kääntöpuolella sitten on sellainen sanaton ylemmyydentunto muita kohtaan, jotka eivät ole samoilla avuilla varustettuja kuin hän.

Hän lupaa puolisolleen ikuista rakkautta ja uskoo siihen vilpittömästi myös itse, mutta siinä samassa hän ei huomaa että aika kuluu ja kalakumppani muuttuu väistämättä kääntyen sissäänpäin, eikä kaikki voi jatkua samanlaisena kuin silloin kun tavattiin..... Häntä eivät kiinnosta syvällisyydet, henkiset harrastukset, sen paremmin kuin maailman nälkää näkevät ihmiset tai otsoonikerroksen tuho. Hänellä on liian kiire kasvaakseen sisäänpäin, ja vierellä eri suuntaan kasvava kalapuoliso ei voi kuin ihmetellä sitä innostusta jolla hän edelleen kuvittelee ainoaksi elämänsisällöksi nämä ulkoiset puitteet, jotka jo aikoja sitten ovat lakanneet kiinostamasta kalaihmistä.

No, minä olen avioeron partaalla näiden perustavaa laatua olevien näkemyserojen takia. Olen väsynyt olemaan äiti oinasmiehelleni ja kehumaan häntä ja tsemppaamaan aina kun tulee lunta tupaan. Oinas kai herää todellisuuteen vasta kun on tosi kyseessä. Sitten hän onkin ykskaks valmis kääntämään taivaat ja maat ympäri pelastaakseen tilanteen. Minä taas olen uinut niin syvällä jo vuosikaudet, että hän ei tule koskaan pääsemään samoille syvänteille vetämättä vettä keuhkoihinsa ja hukkumaan uhkarohkeuksissaan, vaikka hän senkin tekisi osoittaakseen rakkauttaan ....

Mutta, oinasmieheni on lopulta aivan ihana persoona, enkä halua pelotella kalaa tiehensä. Oinas tekee kaikkensa ollakseen kunnon puoliso, mutta aina se vain ei riitä. Silloin on kai turhaa hakea syytä kummastakaan.

Namaste  smitten
« Viimeksi muokattu: 02.02.2006 23:20:50 kirjoittanut Starseed » tallennettu

aur kalat~asc vaaka~kuu vesimies
~valkoinen itsevallitseva peili~
Henja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 71



Profiili
« Vastaus #7 : 03.02.2006 00:38:12 »

Itselläni on kokemusta olla oinas naisena kalamiehen kanssa ja täytyy kyllä myöntää että suhde karitui uskomattomiin ristiriitoihin. Itselläni on kuu kaloissa ja koen olevani todella herkkä oinas ja paras ystäväni on myös kalat, mutta kumppanuus / rakkaussuhteessa tämä yhtälö ei kertakaikkiaan toiminut idiot2 On totta että oinas on ikuinen eläinradan lapsi, joka vilpittömästi innostuu uusista ja vanhoista vesilätäköistä uudestaan ja uudestaan ja tuijotus voi joskus olla enemmän sisään kuin ulos... Itse en kuitenkaan koskaan pysty käyttämään tätä ns. kyynörpää taktiikkaa omien saavutuksieni takia, vaan ympäristö ja kanssa ihmisten tunteet menevät aina edelle.

Kokonaisuus ratkaisee... oinaksena täytyy sanoa että nyt on ihanaa kun on leijonamies rinnalla- sama rytmi!

 smitten
tallennettu

Aurinko*OInas***Kuu*Kalat***Nouseva*Skorppiooni
Punainen Kristalli Lohikäärme
Freija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #8 : 08.02.2006 10:49:24 »

Heips!

Täällä myös yksi kalanainen oinasmiehen kanssa elelee. Viisi yhteistä vuotta on kohta tallattu ja paljon mahtuu noihin viiteen vuoteen. Yhteenmuutto samantien, puolen vuoden pakollinen erillään olo, kihlaus, koira, avioliitto, lapsi, nyt on menossa jo toinen yhteinen omistusasunto. Mitä suhteessa on tapahtunut? On vain menty aallon mukana, tyyntä, paljon tuulta, vähän isompia myrskyjä. Nyt tuntuu, että pitäisi mennä jo henkisellä tasollakin eteenpäin, mutta tuntuu, ettei se onnistu. Kalanainen miettii ja puntaroi, vaikea on saada sanottua niitä asioita joista oikeasti tulisi keskustella, koska joskus kun sitä on yrittänyt, on saanut toisen vain sulkeutumaan entistä syvemmälle.

Starseediltä lainattua "Oinasmies on sellainen poikamainen koheltaja joka ei varmaan koskaan kasva aikuiseksi. Hän kaipaa jatkuvaa ihailua ja kehumista ja aikaansaavana ihmisenä on sen usein ansainnutkin.

 hän ei huomaa että aika kuluu ja kalakumppani muuttuu väistämättä kääntyen sissäänpäin, eikä kaikki voi jatkua samanlaisena kuin silloin kun tavattiin..... Häntä eivät kiinnosta syvällisyydet, henkiset harrastukset, sen paremmin kuin maailman nälkää näkevät ihmiset tai otsoonikerroksen tuho. Hänellä on liian kiire kasvaakseen sisäänpäin, ja vierellä eri suuntaan kasvava kalapuoliso ei voi kuin ihmetellä sitä innostusta jolla hän edelleen kuvittelee ainoaksi elämänsisällöksi nämä ulkoiset puitteet, jotka jo aikoja sitten ovat lakanneet kiinostamasta kalaihmistä."

-Puhut kuin minun suullani Starseed. HUomasin, että olet myös kuuvesimies. Olemme tainneet moikata joskus aiemmin.  Smiley Olen tuossa tilanteessa myös, siis mietin miten jatkaa, avioeroa en ole suunnitellut. Pitäisi varman hakea apua, mutta tiedän, ettei mieheni ole sitä mieltä.

"Oinas kai herää todellisuuteen vasta kun on tosi kyseessä. Sitten hän onkin ykskaks valmis kääntämään taivaat ja maat ympäri pelastaakseen tilanteen. Minä taas olen uinut niin syvällä jo vuosikaudet, että hän ei tule koskaan pääsemään samoille syvänteille vetämättä vettä keuhkoihinsa ja hukkumaan uhkarohkeuksissaan, vaikka hän senkin tekisi osoittaakseen rakkauttaan ...."

Näin, kuulostaa tutulta.

"Mutta, oinasmieheni on lopulta aivan ihana persoona"

- niin minunkin mieheni, oikein kunnon aviomies kaikin puolin, mutta mutta...

Freija
tallennettu

Aurinko-Kalat
Kuu
Merkurius - Vesimies
Venus
Mars- Kaksosen
Asc- Leijona
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9 : 08.02.2006 11:57:49 »

Kyse on koko ajan siis henkisestä kehityksestä.

Henkisesti kehittymätön oinas lie yhtä vähän antava kuin vastaava kauris..vai mitä F.  Tongue Nyt tuntuu että koko kokemus valuu pois, kauris voi olla ihan yhtä menevä ja itsekeskeinen ja uratyyppi.. ja tavallaan naisiakin kiinnostava, ehkä, mutta nykynaiset menee pois huonoja kokemuksia pakoon. Samoin miehet vois olla minusta kiinnost. kuten yx oinas muttei jaksa.

"Hän lupaa puolisolleen ikuista rakkautta ja uskoo siihen vilpittömästi myös itse"

ton nyt voi miehet tehdä merkistä riippumatta, on tullut kuultua jouskari skorppari kauris...kuhan ei oinas tekis taas samoja temppuja. Älkää rakastako liikaa.. Cool Wink Eli en tarvi ego-kokemusta enää miltään merkiltä.  coolsmiley

"nämä ulkoiset puitteet, jotka jo aikoja sitten ovat lakanneet kiinostamasta kalaihmistä" kuulostaapa eräältä kauriilta-- tai sitten yleisesti miehet.  buck2
« Viimeksi muokattu: 08.02.2006 12:20:48 kirjoittanut EternalSun » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10 : 08.02.2006 12:05:52 »

PS Että mua kypsyttää ja naurattaa kuulla että kaikkialla äijät menee puhumaan ikuisesta rakkaudesta naisille, on seksiä ja ihastusta ja jakamista ja kokemista ja hetken kuluttua - mikään ei ole ollutkaan mitään. Ihan kuin kattois jotain tosi pahasti itteään toistavaa leffaa..varokaa noita ikuisuus/loppuelämäfiiliksiä..

Tai sitten nämä parisieluongelmat, joka paikassa vaan heti ongelmia. Olen kyllä aika hyvä antamaan takaisin, Merkurius Skorpparissa, jos siis täytyy, aina hetken mietin ja sitten ehkä hieman jälkeenpäin tiedän miten vois..

Ei rakkautta, ei surua.  :Smiley

No tuohonhan se ex päätyi 3 liiton jälkeen ja ittensä sillä on vastassa taas seuraavassakin suhteessa. Vähän hermostuttaa seuraava tapaaminen tai sit se menee helposti ohi.  Kiss Sille helpompaa pitää kaikki kavereina jos sekään onnistuu. Muistan ton kun kysyin miksi kavereita, eikä rakkautta, eikö se ole ihanaa.( Kaveruus on kuulema helpompaa - lopulta sellainen "kaveruus" johon ei siihenkään anneta mitään. Ajankäyttö menee siis siihen muuhun..) Minkäs menee rakastumaan. Nykynaiset kuulema niin vaativia.

No se oli KUUkalat. Joka puhuu vaikka kvasihenkisiä mieluummin kuin vain rakastaa. Se on kato niin vaikeeta..(tunteet, vetovoima)

VOIN uskoa et tuli ja tuli toimii.  smitten

Huu - tuo on romanttista!
"Tämän miehen tiedoista en tiedä muuta kuin että hän on aurinko Oinas ja että hän on se, mihin kaikki aikaisemmat suhteeni on minua valmistaneet "

Onko tuossa oinasmiehessä oireita että rakastaisi? Tunneilmaisu? öö?  Tongue Shocked Grin
« Viimeksi muokattu: 08.02.2006 13:08:43 kirjoittanut EternalSun » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #11 : 08.02.2006 16:57:28 »

Totta, kehittymätön oinas voi olla todella rasittava tyyppi  Embarrassed
Ikuinen lapsi, kiukutteleva pikkukakara joka mennä tohottaa joka suuntaan ja unohtaa huomioida muita.
Kauriista sen sijaan en ole ainakaan tavannut sellaista "kehittymätöntä", luulisin.

Oinas ei ole helppo kumppani. Onneksi rakas mieheni on kärsivällinen.

Itseäni voisin kuvailla näillä hymiöillä (ikuista mielialan vaihtelua) ..

 Smiley  tickedoff  Shocked  tickedoff  Smiley   Cheesy   Cheesy  Cry   Cry  Smiley  smitten  Grin  tickedoff   Cry  smitten  Smiley  idiot2  knuppel2 smitten  Smiley  Wink   Grin   Cheesy
tallennettu
Freija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #12 : 08.02.2006 20:55:27 »

"Totta, kehittymätön oinas voi olla todella rasittava tyyppi  Embarrassed
Ikuinen lapsi, kiukutteleva pikkukakara joka mennä tohottaa joka suuntaan ja unohtaa huomioida muita.
Kauriista sen sijaan en ole ainakaan tavannut sellaista "kehittymätöntä", luulisin."

- mieheni on kuumerkiltään kauris, joten siinäpä samassa paketissa kaksi ääripäätä. Tuo kauris puoli rauhoittaa ja viilentää tulista oinasta. En sanoisi mieheni olevan kehittymätön, mutta kovasti paljon on erilainen kuin minä. Minäkään en ole helpoimmasta päästä, mutta yritetään selvitä...
tallennettu

Aurinko-Kalat
Kuu
Merkurius - Vesimies
Venus
Mars- Kaksosen
Asc- Leijona
enska
Vieras
« Vastaus #13 : 08.02.2006 22:33:59 »

Oinas ja Kala soppii ihan yllättävän hyvin yhteen..Tosin kartoilta pitää katsoa vähän muutakin kuin pelkkää aurinkomerkkiä.
Ammoisina aikoina avokkini oli  oinas ja mulla ko. merkki on DC:n kärjellä samoin  kuu
Hänen nousuaan en tiedä, mutta  kuu kuitenkin kalat joka on aurinkomerkkini.

Että tsemppiä vaan Kiukkis!
Muista vaan että: oinas vie ja  kalat vikisee..
sopii kummallekin paremmin näin kuin päinvastoin..
tallennettu
Freija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #14 : 09.02.2006 10:46:15 »

Enskalta lainattua "Oinas ja Kala soppii ihan yllättävän hyvin yhteen..Tosin kartoilta pitää katsoa vähän muutakin kuin pelkkää aurinkomerkkiä.
Ammoisina aikoina avokkini oli  oinas ja mulla ko. merkki on DC:n kärjellä samoin  kuu
Hänen nousuaan en tiedä, mutta  kuu kuitenkin kalat joka on aurinkomerkkini."

Olet oikeassa Enska, koko kartta on tärkeämpi, meilläkin luultavasti juuri tuo mieheni kuu kauris sopii minun  aurinko :kalat:n ja  :askendentti:ni leijona mieheni  aurinko :oinas:en ja  askendentti :jousimies:en.

"Muista vaan että: oinas vie ja  kalat vikisee..
sopii kummallekin paremmin näin kuin päinvastoin.."

Tuo ei kyllä meillä ole noinpäin, en tosin osaa sanoa kumpi vie ja kumpi vikisee, kumpikin vuorollaan ja välillä erikseen eri suuntiin.

Kiukkikselle, ettei tosiaan kannata jäädä tuijottelemaan aurinkomerkkejä eikä miettiä sitä miten on mahdollista onnistua, mahdollisuus on jos rakkautta on...ja TAHTOA ja sitä voi tarvia matkanvarrella paljon. Tahdosta kaikki on loppupeleissä kiinni. Tietenkin jos suhde on alusta asti hankala, voi olla parempi lopettaa heti alkuunsa, mutta ei nyt ennen kuin on ihmiseen tutustunut, vaikken usko että niin tekisitkään Smiley

Ystävällisin terveisin

Freija
tallennettu

Aurinko-Kalat
Kuu
Merkurius - Vesimies
Venus
Mars- Kaksosen
Asc- Leijona
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: