Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vetovoiman laki  (Luettu 14501 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mäntysuopa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 84



Profiili
« : 01.09.2012 22:44:36 »

Ei aavistustakaan, mille osastolle tämä kuuluisi, mutta siirtäkää jos menee ihan väärään paikkaan.  Smiley

Monillako on kokemusta vetovoiman lain ja ajatuksen voiman toimivuudesta? Jos kovasti ajattelee ja visualisoi ja toivoo jotain asiaa, toteutuuko se todella? Minulla esim. on nyt vain yksi voimakas toive ja ajatus josta päässä pyörii jatkuvia visioita ja "haavekuvia" ja olen vähän jo edennyt asiassa mutta sellaisista realiteeteista huolimatta, jotka estävät toiveeni toteutumisen, mielikuvani ovat vahvoja.

Ok, en ehkä osaa päästää irti ja luovuttaa, mutta olen myös kuullut, että jos jotain oikein kovasti haluaa ja päättää sen saada, se onnistuu. Jo yksi vaihe tässä jutussa meni viittä vaille niin kuin olin kuvitellut ja visioinut - vaikka oikeasti en edes uskonut sellaista tuuria ikinä käyvän...  Shocked Olen siis aika ihmeissäni!

Toteutuvatko voimakkaat ajatukset siis aina? Millaisia kokemuksia teillä on?
tallennettu
Ninsku_1
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31


Profiili
« Vastaus #1 : 01.09.2012 23:55:58 »

Minulla on kokemusta asiasta aivan muutaman viikon takaa. Olin puoli vuotta ollut asuntojonossa eikä mitään kuulunut. Töissä sitten yövuoroissa haaveilin uudesta asunnosta, katselin sisustuslehtiä ja haaveilin miten sen sisustan. Olin oikeasti innoissani asunnosta (jota ei vielä ollut edes!) ja kuvittelin jo sen omaksi. Leikkasin muutaman inspiroivan kuvankin talteen miten aion sen sisustaa.
Kun viimeinen yövuoro oli ohi ja heräsin päivällä, kännykkääni oli tullut tekstiviesti "otathan yhteyttä mahdollisimman pian, yritin soittaa asuntoasioista". Samana päivänä olin saanut kivan kaksion!

En sitten tiedä miten nämä vetovoiman lait vaikuttavat esim. ihmissuhde asioissa: maailmassahan on vapaa tahto ja on toisesta kiinni haluaako hän esimerkiksi olla kanssasi vaikka kuinka yrität käyttää vetovoman lakia.. Wink
tallennettu
Vedenhelmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 167



Profiili
« Vastaus #2 : 04.09.2012 00:45:08 »

Irtipäästämisestä tuli mieleeni, että minulle se on yhden ihmisen kohdalla ollut vaikeaa ja nyt vuosien jälkeen olen alkanut miettimään sitäkin vaihtoehtoa, että olenko minä ns. pilannut tuon ihmisen elämän/elämää (oman elämäni lisäksi), kun en ole osannut päästää irti...jos joku nyt ymmärtää, mitä tarkoitan.... Tarkennanpa sen verran, että sisimmässäni toivo MEISTÄ on elänyt vuosikymmeniä... Hänen kaikki suhteensa minun jälkeeni ovat kariutuneet ennemmin tai myöhemmin, mukaan lukien yksi avioliitto.
Jos se onkin minun ja minun ajatusteni "vikaa"....?  Cry
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #3 : 10.03.2013 17:38:16 »


"Saat mitä tilaat" ja sillä energialla mitä milloinkin ilmennät, näin sen ymmärrän. Vetovoiman lakihan on koko aika olemassa, itseasiassa koko meidän elämä on vedetty näin, omilla energioilla, sitä kutsutaan myös heijastuksen laiksi. Vedetään, heijastetaan..Asiat tapahtuu jopa yhdessä päivässä kun siihen on valmis eikä enää epäröi.
Vetovoiman laki toimii juuri niin kuin se on esitetty, esimerkkejä tuntuu olevan monissa tilanteissa arjessa,mutta ne pitää jättää itämään ne ajatukset sen jälkeen kun sen asenteen sitä asiaa kohtaan on kasvattanut.

Kaikki asiat, joita mulla on elämässäni, olen itse vetänyt puoleeni. Hyvät asiat kuin myös huonot asiat. Ihan konkreettisesti olen luonut aineen tasolla olevia juttuja, jotka on joskus ollut vain haaveita.
(Kohotin tätä aihetta.)
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #4 : 10.03.2013 17:41:21 »

Ajatuskin on energiaa, huomasin tuossa äsken.. Wink smitten
tallennettu
Nefarian
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 327



Profiili
« Vastaus #5 : 11.03.2013 12:02:31 »

kyllähän se vetovoiman laki toimii.. molempiin suuntiin hyviin ja huonoihin asioihin.. Valitettavasti huonoihin vähän tehokkaammin.. Tälläi perusnegatiivisena ihmisenä on ollut todella hankala opetella ajattelemaan positiivisesti kaikkea ja uskomaan asioihin, että ne toteutuvat.. Jotkut jopa mahdottomat asiat ovatkin toteutuneet ja niistä innostuneena sitä sitten pääsee aina eteenpäin.. Harmillisesti tulee niitä hetkiä ja aikoja kun ei vain pysty ajattelemaan saavuttavansa jotain ja yleensä se sitten meneekin mönkään..
Ehkä sitä siis myös pystyy vaikuttamaan jonkun muun ihmisen tekemisiin omalla ajatuksellaan jos on ihan tosissaan.. tuota Vedenhelmen kommenttia tuossa jäin pohtimaan.. eipä sitä kuitenkaan pysty toista saamaan itseään rakastamaan, mutta kai sitä tahtomattaan ajatuksillaan saattaa tehdä asian mahdolliseksi teoreettisella tasolla.. Tämä on kyllä mielenkiintoinen aihe ja itsellä ainakin vaatisi aika-ajoin pientä muistutusta, vaikka kokoajan helpottaakin.. Smiley
tallennettu

..just go with the flow..
jaden
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 95



Profiili
« Vastaus #6 : 03.04.2013 15:14:01 »

Minulla on alkanut vetovoiman laki toimiin aika hyvin! Moni asia mitä sanon että tahdon tai toivon että tapahtuisi niin tulee yleensä menemään niin. Ainut missä minulla tämä ei toimi on rakkauselämä...  Sad Vaikka kuinka keskityn siihen millaisen miehen haluan elämääni niin mitä ei vaan näy! Näin hiljasta ei ole ollu miesrintamalla aikoihin! Cheesy Miten tämän saisi toimimaan rakkauselämän kohdalla?
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #7 : 03.04.2013 20:08:21 »

Mulla toimii ihan kaiken muun paitsi RAHAN kohdalla ! Sad

Nimim. elämässään jo melkein kaiken haluamansa saavuttanut/kokenut hiippari.
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #8 : 03.04.2013 20:51:51 »

Hei kyllä minun mielipiteen mukaan tähän kuuluu kokonainen prosessi. Rehellinen tunteiden tutkiskelu, asioiden myöntäminen, irtipäästäminen (joka voi joskus olla pitkäkin prosessi), anteeksianto, toistuvat positiiviset affirmaatiot jne.

En minäkään osaa sanoa, miksi se toimii joidenkin asioiden kohdalla ja toisten ei. Ehkä on niin, että tällöin tämä destruktiivinen voima (ajatukset) ovat niin syvällä tai osa alitajuntaisia, että niiden käsittely kaipaisi jo enemmän rohkeutta...

Minuakin kyllä kiinnostaa tämä aihe aika paljon. Väittävät tosiaan, että elämän /todellisuutensa voi luoda täysin uusiksi. Ehkä kaikkein tärkein asia (ainakin omalla kohdallani) on luottaa siihen prosessiin. Asiat eivät myöskään aina ole sitä, miltä ne näyttävät.


/A
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #9 : 03.04.2013 21:28:43 »

Eksä nyt juurikin tuossa Kato Vega ilmentäny ajatusta, että se EI toimi sulla rahan kohdalla?  :Smiley
tallennettu
Nefarian
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 327



Profiili
« Vastaus #10 : 03.04.2013 22:40:55 »

pitää olla kärsivällinen ja uskoa.. ehkä lähestymistapa on väärä jos ei toimi.. ja homma toimii vasta sitten kun antaa sen toimia.. ehkä rahan ja ihmissuhteiden kohdalla on jokin blokki että ei sitten kuitenkaan uskalla antaa mennä.. miettii, että mistä se raha muka sitten tulee tai minkä kulman takaa se mies nyt tulee.. jos miettii näin, niin sitä ei koskaan saavuta edes..
jos siis miettii niinkuin esim Jaden, että millaisen miehen haluan.. pitää miettiä millainen mies minulla on..!! jos miettii mitä haluaa, se jää haluamisen tasolle.. pitää miettiä mitä jo on..!! vaikkei vielä oliskaan..
Rahan ja isompien asioiden esim. talon kanssa kuulemma voi mennä jopa vuosia.. riippuu siitä miten voimakkaasti ajattelee.. jokainen positiivinen ajatus on päämäärää kohden.. Smiley
tallennettu

..just go with the flow..
jaden
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 95



Profiili
« Vastaus #11 : 04.04.2013 00:11:18 »

Pitää alkaa harjottamaan tuota ajatuksen muuttamista enemmän. Olen tehnyt itselle aarrekartan ja ne asiat mihin en ole niin keksittynyt mutta ovat siellä aarrekartassa ovat toteutuneet, mutta nämä mitä eniten haluan niin niitä ei ole näkynyt. Ehkä johtuu juuri siitä kun haluaa ja tahoo tätä asiaa niin kovasti että unohtuu se ajatus et pitää ajatella niin kuin se olisi jo. Sitä vaan ajattelee mitä haluaa... Ja saa vaan lisää sitä haluamistunnetta.. Vaikeaa! Cheesy
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #12 : 04.04.2013 03:05:19 »

Tärkeintä on kiitollisuus siitä mitä on elämässä saanut. Mitä enemmän kiität, sitä enemmän saat
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #13 : 04.04.2013 05:24:03 »

Mulle riitti rakkausasioissa pelkkä yksi päätös, toive ja ajatus. Tosin luulen muutenkin että meidän oli tarkoitus tavata, mutta olin positiivisesti yllättynyt. Kaikki täsmäs paitsi tatuoinnit  Grin Raha-asioissa kannattaa olla todella tarkka. Jos haluaa saada puhtaasti rahaa tilille ilman velkaa tmv. niin voi käydä niin kun mulla. Tiskikone hajosi ja sain vakuutusyhtiöltä puhtaasti rahaa tilille mutta kone rikki ja suurempi hankinta myöhemmin. Joten, lottovoitto, lottovoitto ellei ole rikkaita sukulaisia tmv.  Grin
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #14 : 04.04.2013 07:28:49 »

Eikä, Avicii Cheesy
No sait sitä mitä halusit Cheesy Cheesy

Mulla toimii raha ihan hienosti. Kädestä suuhun mennään, mutta saan aina kaiken mitä tarvitsenkin ja vähän päälle. Olen lähes kokonaan lakannut huolehtimasta siitä. Kyllä voin luottaa, että sitä järjestyy siksi kun tarvitsen Smiley

Minä en uskaltanut pyytää rahaa,...sen sijaan pyysin yltäkylläisyyttä. MItähän siitä seuraa? Smiley
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: