Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluto oppositio Aurinko?  (Luettu 6226 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« : 29.11.2005 14:07:10 »

Lips Sealed Hui, minulla on näköjään tulossa ensi vuodeksi Pluton oppositio Auringolle. Lupauksissa mm. 90% entisen elämän heittämisestä roskakoriin. Tällähetkellä olen kyllä varsin tyytyväinen elämääni kun kaikki alkaa taas olla ok, mutta nyt säikähdin, että ihankos tässä nyt elämä laitetaan mullin mallin?!?
Onko muilla tietoa mitä tämä aspekti voisi tarkoittaa?  Huh
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 29.11.2005 14:19:43 »

Auringonkukka, Pluton transiitit eivät läheskään aina näyttäydy ulkoisina, konkreettisina tapahtumina, joten päällisin puolin elämäsi saattaa jatkua aivan kuten ennenkin niin saman perheen kanssa, samassa asunnossa, suhteellisen entisenkaltaista elämää. Pluton transiitti voi kertoa vain omasta sisäisestä muutoksesta. Tunnet tarvetta muuttua, jättää jotakin vanhaa ja aikansa elänyttä taaksesi - mutta kyseessä saattaa olla vain omat, aikansa eläneet käyttäytymismallit jne... Helpolla ei muutos tapahdu vaan sen eteen tarvitsee työskennellä joskus rankastikin. Ja jos osaamme kuunnella omaa sisäistä intuitiotamme, ulkoisia pakotteita muuttumiseemme ei tarvita. Pluton transiitti Aurinkoon on hyvin voimakas kuvio ja ehtii toistua elämässäsi vain kerran. Transiitin jälkeen huomaat olevasi aivan uusi ihminen, ehjempi ja vahvempi, vaikka itse transiitin kourissa tunnelmat varmasti ovat välillä negatiivissävyisiäkin.

Pojallani oli Pluton oppositio Aurinkoon parisen vuotta sitten ja mitään varsinaista, ulkoisesti mullistavaa ei tapahtunut, joskin poika painiskeli aika ankarasti itsensä kanssa kehittääkseen itseään ja sosiaalisuuttaan pärjätäkseen kaveripiirissä, jossa oli jäänyt melkoisen syrjäiseen ja syrjittyynkin asemaan.

Toivottavasti muutkin vielä innostuvat kertomaan omia kokemuksiaan Pluton transiiteista. Myös hakemalla tältä forumilta vanhoja viestejä, löydät jo käytyjä keskusteluja Pluton transiiteista. smitten
tallennettu

Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #2 : 29.11.2005 14:27:22 »

kiitos May!   :smitten:Tuo selvensi!   Smiley
Toisten kokemuksien kautta saadut esimerkit ovat aina hyviä!
Onhan tässä muutoksia tiedossa ensivuodelle; muutto, esikoisen jälkeen hyvin pian syntyvä toinen lapsi (mulle onkin joskus ennustettu kaksosia...olen jo varautunut olemaan tiukilla!), toive uudesta työpaikasta hiukan lähempänä jo lastenkin takia. Parisuhde toki vaatisi myös aikaa, nyt se on ollut kirkkaasti jossain sijalla viisitoista kaiken muun jälkeen...
Helppoa ei varmasti tule olemaan, vaikka mitään pahaa siis ei olekaan tiedossa näitten esimerkkieni pohjalta, haasteita toki mitkä vaativat jaksamista ja ponnistelua onnistumistensa eteen.
Hei kertokaa lisää kokemuksia, tämä on mielenkiintoista!!!  Smiley
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
irkkunen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184



Profiili
« Vastaus #3 : 29.11.2005 14:53:23 »

Mulla oli Pluto oppositio Aurinko neljä vuotta sitten, ja se oli kyllä melko mullistavaa aikaa mulle itselleni lähinnä sosiaalisessa elämässä. Koko kaveripiiri uudistui ja aloin muuttua omaksi itsekseni vähitellen. Aika rankkaakin, mutta sen jälkeen on ollut valoisaa. Niin kuin tuossa sanottiinkin, olen ollut sen jälkeen kuin uusi ihminen.  coolsmiley Kiinnostava aihe muuten. Seuraavaksi mulle tulee Pluton oppositio Merkuriukseen ja Venukseen, onneksi ei ihan vielä, ja yhtymä Uranukseen ja Saturnukseen, mutta ne on niitä kaukaisempia möhkäleitä.
tallennettu

aurinko merkurius venus kaksoset , kuu vesimies , askendentti vaaka , mars kalat
Keltainen Planetaarinen Tähti
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #4 : 29.11.2005 15:07:00 »

Kaverillani on parhaillaan transitoivan Pluton yhtymä Aurinkoon ja samanaikainen oppositio Kuuhun, kun taas itselläni on paraikaa Pluton yhtymä Kuuhun. Kaverini on mennyt jotenkin sen oloiseksi, että olisi suunnittelemassa jotain suurta, josta ei kummiskaan kerro kenelläkään mitään. Itselleni taasen on palautunut valtavasti parivuotiaan lapsuusmuistoja, jotka paljastivat, kuinka tylsä, virikkeetön ja ilmapiiriltään apaattinen varhaislapsuus meitsillä oli. Mitään ei saanut tehdä, kaikki oli kiellettyä, mukaanlukien naapuruston lasten kanssa leikkiminen koska niiltä oppi sanoja. Siis duh! Shocked
tallennettu
Ivan
Vieras
« Vastaus #5 : 29.11.2005 15:14:45 »

Itsellänihän on tämä asetelma jo luonnonkartalla.
Eli viimeistä elämää viedää.
Iloitkaa, olette siten harvinaisessa asemassa että pääsette nauttimaan minusta.
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #6 : 29.11.2005 15:29:35 »

Itsellänihän on tämä asetelma jo luonnonkartalla.
Eli viimeistä elämää viedää.
Iloitkaa, olette siten harvinaisessa asemassa että pääsette nauttimaan minusta.

Olit viime Halloweenina se unabomberiksi pukeutunut? Tongue
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 29.11.2005 15:39:08 »

Itselläni oli tämä transiitti vuosituhannen vaihteessa. Omalla kartallani  aurinko, kuu, saturnus ja  mars ovat asettuneet niin, että tr. planeetta tekee yleensä jotain aspektia yhtäaikaisesti tai ihan peräkanaa kaikkiin noihin radix-planeettoihin. Näin oli siis myös  pluto aspect_opp aurinko -transiitin aikana.

Joka tapauksessa tapailin tuohon aikaan miestä, jonka koin olevani elämäni rakkaus. Tunne oli valitettavan yksipuolinen ja itse asiassa toiselle osapuolelle ihan tahallista k***tusta. Hän näytti pyrkivän maksimaaliseen nöyryyttämiseen tässä suhteessa syistä, joita en tiedä. Sydänhän siinä murskautui. Tämä olikin kuitenkin tarpeellinen kokemus minulle, siitä alkoi varsinainen "kuonanpoistokausi", siis kaikki asiat, jotka olivat jotenkin jääneet kaivelemaan alitajuntaan, tulivat pintaan käsiteltäväksi. Luultavasti jopa oman syntymäni tuli pintaan. Traumaattisen nuoruusiän käsittelyä oli paljon. Kaikki tämä oli niin raskasta, että välillä luulin todella kuolevani, mutta niin ei käynyt. Sen sijaan henkinen suursiivous johti tietynlaiseen uudelleensyntymään, oman itseyden löytymiseen, kasvuun ja eheytymiseen.

Ulkoisesti tämän prosessin aikana ei mitään hirveän mullistavaa tapahtunut. Kaikki suuret tapahtumat keskittyivät ihan korvien väliin. Mutta minulla onkin Aurinko huoneessa 12, joten odotettavissa onkin, että transiitti tuntuu lähinnä henkisellä tasolla.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #8 : 29.11.2005 15:55:46 »

Lilli, minulla myös Aurinko 12. huoneessa...
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: