Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ihan tukossa ja jumissa  (Luettu 7963 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rachel
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39


Profiili
« : 18.01.2006 02:06:06 »

Täällä näyttää olevan näitä avunpyyntöjä tms. jos kenelläkin tällä hetkellä, joten neuvoja ja apua pyydän minäkin.

Viimeinen puoli vuotta on ollut todella kovaa aikaa; en tiedä mitä haluan elämälläni tehdä -> odotan vain että kyllä aika näyttää... Oloni on kuin zombiella -> olen seurustellut tänä aikana, mutta en vain tunne toista ihmistä kohtaan loppujenlopuksi minkäänlaista kiinnostusta... Olen kumppaniani kyllä rakastanut, mutta se on ollu enemmänkin ymmärtämystä ja kannustamista kuin intohimoista rakkautta tai himoa, mitä aiemmin on suhteissani ollut. Aikaisemmin ajattelin, nyt vain OLEN, miettimättä yhtään mitään, ymsyms.

Fyysisistä oireista merkittävin on ollut se, että ruoka ei maistu, ei sitten yhtään. Olen kuitenkin ahtanut väkisin ruokaa sisuksiini jotta pysyn hengissä. Seurauksena on jo kolmatta viikkoa jatkunut ummetus. Toisinsanoen: MITÄÄN ei ole tullut ulos kolmeen viikkoon ja kroppani huutaa välillä apua kun sattuu niin paljon joka paikkaan. En myöskään saa nukuttua kuten yleensä. Heräilen pitkin yötä ja odotan että olisi jo aamu. Lääkärit eivät keksi vastausta.

Toisinsanoen olen jumissa niin henkisesti kuin psyykkisestikin.

Tuntuu että voisin maata sängyssä koko päivän; ei ole mielenkiintoa jutella kenenkään kanssa tai käydä missään. Kuitenkin nousen joka aamu sängystä ja lähden töihin tai kouluun. Kun näen tuttuja ihmisiä, he käyttäytyvät minua kohtaan kuin eivät olisi pitkään aikaan nähneet minua: tulevat halaamaan ja sanovat että ihana nähdä. Olen totaalisesti hämmentynyt!! Mutta toisaalta saan muista ihmisistä myös voimaa...

Tuntuu kuin eläisin tyhjiössä.

Sanomattakin on selvää että kroppa heijastaa mieltä (?). Koska mieleni on jumissa, myös kroppani on jumissa. Mutta mistä tämä kaikki johtuu?!?!?!?

Jos joku teistä viisaammista osaisi vilauttaa valoa tunnelin päässä ja kertoa että kyllä se siitä, se voisi ehkä auttaa. Edes sen verran että tietäisin että tämä on normaalia tms? Jos kartaltani näkyy jotain mikä vaikuttaa olooni, tässä tietoni: 150378 klo 1845 espoo jorvi. Olen TODELLA kiitollinen jokaisesta pienestäkin tulkinnasta, mielipiteestä tms. Itse en osaa karttaani tulkita vaikka sitä yritänkin kovasti opiskella ja tuijotella.

Voimia teille kaikille

rakkaudella

kiukkis (tämänkin yön hereillä...)
tallennettu

Aurinko: Kalat
Kuu: Kaksoset
Nousumerkki: Neitsyt
Keltainen Solaarinen Soturi
sawotar
Vieras
« Vastaus #1 : 18.01.2006 08:42:53 »

Huomenta Kiukkis Smiley ihan itselläni samalainen tilanne ollut 6kk, on ollut niin paljon muutoksia elämässä, että ei tahdo oikein elämän rattaissa pysyä kaikki huutaa tuu tänne tuu sinne tickedoff pitäs parhaillaan olla 3:ssa paikassa yhtä aikaa Huh Kuka sellasta kestää pitemmän aikaa Undecided Sitten tein radikaalin ratkaisun, menin lääkäriin ja kerroin oireistani ja selkeä masennushan ja BURN OUT:han minulla on..sain mieliala lääkityksen väliaikasen ja nyt olen sairaslomalla ollut kuukauden kohta..mitään vakaa ei ole terveydessä, on meinaa just noiden samaisten oireiden takia tutkittu joka kolkka ja sain terveen paperit, vaan mieli se ei tahdo olla nyt kohdillaan ja nyt on huomattavasti parempi ja virkeempi olla smitten Tilaa ihmeessä aika paikkakuntasi terveyskeskukseen ja kerro mitä tunnet, varmasti saat oikeanlaisen avun, eikä tarvitse kärsiä olotilaasi, koska et ole ainut maailmassa joka kokee samanlaista tilannetta angel
Rakkautta, voimaa, valoa lähetän sinulle sinne, että jaksat smitten  smitten
tallennettu
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 19.01.2006 12:15:30 »

Moikka kiukkis
Fyysisistä oireistasi merkittävin eli ruokahaluttomuus ja ummetus viittaa pidätettyihin tunteisiin sisällä. Lapset hyvin hakevat vanhempiensa huomion samalla tavalla, kun he eivät saa tunteitaan purettua he syövät huonosti ja pidättävät suolistoa. niin johan aikuiset antaa huolenpitoa ja rakkautta.

Olisiko rakkaudessasi kyse riippuvuussuhteesta, sillä aito rakkaus tekee iloiseksi ja huonoinakin päivinä löytää ilon aiheita pienistä asioista. Hienoa, että olet oivaltanut hilajisuuden ja yksinäisyyden merkityksen, kun mainitsit, että aikaisemmin ajattelit, nyt vain OLEN, miettimättä yhtään mitään, ymsyms. Sillä kun mielen, kädet ja sylin tyhjentää niin voi selkiintymisen jälkeen täyttää ne positiivisilla asioilla ja ajatuksilla.

Kipu sisältäsi heijastuu ulospäin, kun kroppa alkaa huutaa apua ja sattuu niin paljon joka paikkaan. Solmujen aukaisuun kannattaisi kokeilla energia hoitoa yms. kanavien avausta. Lääkärit eivät keksi vastausta, koska he hoitavat vain oireita eivätkä kokonaisuutta.

Mieli ja keho ovat kokonaisuus, kun fysiikka on jumissa niin menee henkisesti kuin psyykkisestikin jumiin ja päinvastoin.

Toiset ihmiset ovat tukenasi, koska he tuntevat energia vajeesi, mutta itse sinun pitäisi aloittaa prosessi itsesi kanssa. Kuten koulussa opin sanonnan: Ota sänkysi ja käy. Eli pelastus ja parannus ei tule odottamalla vaan itse on lähdettävä prosessissa liikkeelle.

Kroppasi kipupisteet ja heijasteet kertovat mistä kaikki johtuu ja mikä tökkii. Astro tiedoista päätellen olet Oinas eli impulsiivisena ON/OFF tyyppinä touhuat herkästi energiasi tyhjiin. Nuorena Oinaana mieltäsi vetää maihin alitajuntajunnan motto: heti mulle kaikki.
Ei muuta kun ajatukset kasaan ja traumat pois ja kroppa kuntoon.

Voimia sinulle
Toivotaan sisäisten tunteiden muuttumista voimavaraksi elämääsi.

keep smiling  Grin  Grin  Grin  Grin  smitten  smitten
tallennettu
Rachel
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39


Profiili
« Vastaus #3 : 19.01.2006 15:46:12 »

Kiitos viesteistänne. Salomi, viestisi kolahti hyvin, ainoana vaan että enhän minä oinas ole vaan kalat... Shocked vai onko sekin muuttunut tässä tohinassa? Smiley

Tuo "rakkaussuhde" loppui jo, ja kyse oli enemmänkin siinä että minussa roikuttiin. Ahdistuin ja lopetin suhteen. Sen jälkeen nämä sitten alkoivat...

Otankin heti selvää mihin voisin mennä energiahoitoon tutustumaan, onko hyviä vihjeitä?

Nyt keskityn siihen että en pidätä tunteitani sisällä vaan tiedostan ne ja annan tulla ulos... saattaa tulla rytinää  smitten  tickedoff  uglystupid2  2funny
tallennettu

Aurinko: Kalat
Kuu: Kaksoset
Nousumerkki: Neitsyt
Keltainen Solaarinen Soturi
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 20.01.2006 12:19:09 »

SORI Kiukkis, kun meikäläiseltä pääsi virhe tapahtumaan ja en osannut laskea päiviä tarkkaan. Niinpä oletkin kala. Tiedätkö mikä on kala naisten tunnus biisi, no sen miksi naiset rakastuvat renttuihin. kala naiset ovat niitä joita miehet yleensä vetävät retkuun, koska he ovat niin sydämmellisiä ja rakastavia sekä kaiken anteeksi antavia.
Riipuvuussuhteesta ja roikkumisesta antaisin neuvoksi vaarini sotaveteraanien hyvän neuvon eli tuleen ei saa jäädä makaamaan, vaan on jaksettava eteenpäin kohti parempaa.
Vihje: www.suomenkansanparantajaseura.net. Energiahoidossa rentoudu ja anna kaiken negatiivisen purkaantua sisältäsi, sillä mielen puhdistumisen myötä sinne voit alkaa täyttää positiivisia ajatuksia ja suunnitelmia, sitten elämä alkaa valasituun ja kirkastuun.
Opettele keskittymään ja lopettamaan tunteiden pidättäminen sisällä, ei muuta kun opit tiedostamaan ne ja annat tulla ulos ja ajan kanssa opit tunteiden purkamisen niin etteiu tule liikaa rytinää.         

Elä elämäsi, elämäsi arvoisesti ja tee siitä ikimuistoinen seikkailu.

Anteeksi vielä kerran päivämäärä ja merkki sekoiluni, ehkä kevättä rinnassa, kun toi aurinkokin niin kivasti alkaa valaista ja virkistää mieltä.  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: