Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Syntymäkartta ja ulkonäkö  (Luettu 14291 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #15 : 26.11.2009 17:32:22 »

Ja voin kertoo, ettei toi  askendentti aspect_con aurinko ainakaan mitään valovoimaista ammunvirkkua tee p*rkele. Smiley

Nooooo, exällä on myös tuo  aurinko aspect_con askendentti , tosin  kaksoset :ssa ja tuo yhtymä on hyvin tarkka. Hän on kunnon aamuvirkku, pomppaa aamuisin erittäin nopsaan ylös ja on heti valmiina tarttumaan päivän koitoksiin. Itse nukun sinne puolillepäivin, sen jälkeen heräilen n. 45 min, jonka jälkeen sängystä önyää ylös peikon ja zombien välimuoto Grin  Menee tämän jälkeen vielä pari tuntia ennen kuin olen täysin toimintavalmis. Olen sitten taas ilta-/yövirkku ja kouluhommia tykkään tehdä erityisesti pikkutunneilla, koska silloin on tehokas olo.

Tuleva yötyöläinen? Grin  Mulla  aurinko aspect_ssx askendentti .

Olen vielä kaiken kukkuraksi oppinut pahan tavan torkutella sen puoli tuntia ennen kuin nousee ylös ja lähtee kouluun. Kello on nykyään soimassa 6.15, koska mulla menee kuitenkin se 45 min torkutellessa Grin

Miehellä samaa torkutteluvikaa, tosin hällä ei taida olla  aurinko ja  askendentti välisiä aspekteja. Puolineliö saattaisi olla, ellei sitten ole liian laaja, että lasketaan aspektiksi Huh

Ja mitä vielä tulee tuohon  askendentti kauris :seen, niin itseironian taito on aivan käsittämätön. Kertoilen kyllä omista toilauksistani niin ironiseen sävyyn, että sillä saa porukan helposti repeämään nauruun. Toinen lahja ko. Nousumerkillä on se, että osaa laukoa vitsejä naama pokerina. Olen moneen otteeseen kuullut, ettei kukaan koskaan tiedä, koska mun jutuille voi nauraa, kun ei vaan voi olla varma, että heitinkö jutun vitsillä vai aivan tosissani :Smiley  Nimittäin osaan pitää äänensävynkin hyvin neutraalina tarvittaessa. No, paljon tule myös lauottua juttua, jolloin pääsee hymy suupielille ja silloin jutun huomaa vitsiksi Smiley

Ja eikös nämä komedian kruunaamattomat kuninkaat, John Belushi ja Leslie Nielsen ole myös  askendentti kauris  Huh  Muistaakseni molemmat  aurinko vesimies .
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Kieroon_Kasvanut
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47



Profiili
« Vastaus #16 : 27.11.2009 14:29:41 »

Planeetta yhtymässä askendenttiin tuo myös oman leimansa ulkoiseen olemukseen

Itselläni   pluto aspect_con askendentti, enkä koe olevani ulkoisesti tyypillinen skorpioni, mutta kuulen kyllä toisinaan kommentteja intensiivisestä tuijotuksestani... :Smiley

Minulla sama juttu Smiley  Hyvä ystäväni kertoi että katseeni on sellainen,että näyttää siltä kuin riisuisin ihmisiä alasti pelkästään katsomalla heitä 2funny

 Terv. askendentti skorpioni aspect_con pluto
tallennettu

Trooppinen aurinko vesimies, kuu oinas, askendentti skorpioni
Sideerinen aurinko vesimies, kuu kalat, askendentti vaaka

Kiinalainen Metallivuohi,puupuhvelin egolla
Sininen Solaarinen Yö
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #17 : 27.11.2009 14:47:14 »

Planeetta yhtymässä askendenttiin tuo myös oman leimansa ulkoiseen olemukseen

Itselläni   pluto aspect_con askendentti, enkä koe olevani ulkoisesti tyypillinen skorpioni, mutta kuulen kyllä toisinaan kommentteja intensiivisestä tuijotuksestani... :Smiley

Minulla sama juttu Smiley  Hyvä ystäväni kertoi että katseeni on sellainen,että näyttää siltä kuin riisuisin ihmisiä alasti pelkästään katsomalla heitä 2funny

 Terv. askendentti skorpioni aspect_con pluto

Kyllä vain, tunnistan tuon, miehelläni sama. Hänellä on tarkka katse mutta silmissä on myös paljon lämpöä. Vaikka pluto ei ehkä lämpöä välitäkkään, vai?

tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #18 : 27.11.2009 14:47:42 »

saturnus aspect_con askendentti mutta mut nähneet astrolaiset tuskin ovat pelästyneet  Grin
eli en tiiä, vaikuttaako. Enemminkin teki sen, että synnyin keisarinleikkauksella ja iskäni on natsi  2funny siis ei oikea natsi vaan pitänyt kuria vähän liikaa

Hui, no hyvä ettei oikea natsi  Grin
tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #19 : 27.11.2009 16:26:49 »

Sarkasmi on munkin juttu kyllä...missä sun  merkurius on?

 merkurius kaksoset 7.huone  aspect_kvi  askendentti skorpioni
 merkurius aspect_tri uranus vaaka
 merkurius aspect_sex chiron oinas
 merkurius aspect_ssx venus rapu

 Tongue
Aattelin, että jos sullakin on  merkurius skorpioni..., mutta tekeehän se askendentille aspektia... Mua ottaa päähän kun en osaa tulkita aspekteja!
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Asterix
Vieras
« Vastaus #20 : 28.11.2009 01:16:21 »

Sarkasmi on munkin juttu kyllä...missä sun  merkurius on?

 merkurius kaksoset 7.huone  aspect_kvi  askendentti skorpioni
 merkurius aspect_tri uranus vaaka
 merkurius aspect_sex chiron oinas
 merkurius aspect_ssx venus rapu

 Tongue
Aattelin, että jos sullakin on  merkurius skorpioni..., mutta tekeehän se askendentille aspektia... Mua ottaa päähän kun en osaa tulkita aspekteja!


Tuohon mun sarkastisuuteen vaikuttaa varmaan se, että minulla ilmaa noissa sosiaalisissa
planeetoissa ja tuota skorpioni antaa tarkkanäköisyyttä, olen huomannut,
että monilla sarkasteilla on usein ilmaa  kuu:ssa ja  merkurius:ssa, 
mutta syytän sarkastisuudestani kuitenkin eniten Trini Merkurius - Uranus yhtymää 
ja se löytyy kolmen muun pahimman tuntemani sarkastin kartalta,
kuin myös muutama stand up-koomikon kartalta myöskin. Smiley

Lainaus tulkinta Helmi/Kuudesaisti;
Trini Merkurius - Uranus yhtymä
Älykkyytesi on terävä kuin partaveitsi, koko hermojärjestelmäsi toimii ikään kuin fyysisen kehon rajoitusten ulkopuolella ja tästä osoituksena on omaperäinen neroutesi.
Kirjallisuus ja erilaiset fiktiot kiehtovat sinua.
Olet loistavan havaintokykysi ansiosta mestari selviämään erilaisista tilanteista.
Valtaosa ihmisistä ei ole vielä saavuttanut hermostossaan tätä kehitystasoa,
siksi he voivatkin kokea sinut kylmänä ja etäisenä viisastelijana.
Älä anna tämän häiritä, mutta yritä ymmärtää heitä.
tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #21 : 28.11.2009 01:55:28 »

Lainaus tulkinta Helmi/Kuudesaisti;
Trini Merkurius - Uranus yhtymä
Älykkyytesi on terävä kuin partaveitsi, koko hermojärjestelmäsi toimii ikään kuin fyysisen kehon rajoitusten ulkopuolella ja tästä osoituksena on omaperäinen neroutesi.
Kirjallisuus ja erilaiset fiktiot kiehtovat sinua.
Olet loistavan havaintokykysi ansiosta mestari selviämään erilaisista tilanteista.
Valtaosa ihmisistä ei ole vielä saavuttanut hermostossaan tätä kehitystasoa,
siksi he voivatkin kokea sinut kylmänä ja etäisenä viisastelijana.
Älä anna tämän häiritä, mutta yritä ymmärtää heitä.
Mä kävin tekeen oman karttani samalla sivustolla, ja tuo ihan täysin sama tulkinta tulee kun on  merkurius aspect_con uranus :Smiley
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #22 : 28.11.2009 14:49:30 »

Lainaus tulkinta Helmi/Kuudesaisti;
Trini Merkurius - Uranus yhtymä
Älykkyytesi on terävä kuin partaveitsi, koko hermojärjestelmäsi toimii ikään kuin fyysisen kehon rajoitusten ulkopuolella ja tästä osoituksena on omaperäinen neroutesi.
Kirjallisuus ja erilaiset fiktiot kiehtovat sinua.
Olet loistavan havaintokykysi ansiosta mestari selviämään erilaisista tilanteista.
Valtaosa ihmisistä ei ole vielä saavuttanut hermostossaan tätä kehitystasoa,
siksi he voivatkin kokea sinut kylmänä ja etäisenä viisastelijana.
Älä anna tämän häiritä, mutta yritä ymmärtää heitä.
Mä kävin tekeen oman karttani samalla sivustolla, ja tuo ihan täysin sama tulkinta tulee kun on  merkurius aspect_con uranus :Smiley


Minulla myös Merkuriuksen ja Uranuksen kolmio...

Ammattiastrologi on tulkinnut tätä kartallani mm. että,

"nopea äly,
tietää, mitä toinen on sanomassa jo ensimmäisestä lauseesta,
 eikä jaksa kuunnella pitkävetistä jorinaa loppuun,
vaan pitkästyy..."
 Smiley 2funny...sopii kuin nakutettu minuun!



Vai, että valtaosa ei ole vielä saavuttanut hermostossaan tätä kehitystasoa... Shocked
tässähän meitä näyttäs olevan jo ainakin kolme! 2funny



tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #23 : 28.11.2009 15:17:36 »

Mulla sama kun sangviinikolla. Sen lisäks aurinko aspect_con askendentti, mut ei tietoo mitä se vois tuoda.  askendentti vaaka vaikuttaa ehkä siihen, että mulla ei ole skorpparipainotteisesta kartasta huolimatta tapaa/tarvetta näyttää "varokaa, oon intensiivinen skorpparinainen ja näen teiän kaikkien läpi!"-tyypiltä.

Mullakin tuo nousuvaaka teettää enimmäkseen kiinnostusta siihen onko kuteet hyvin, maha litteä ja elämä mukavaa, mutta sitten toisaalta, kun jostain syystä päädyn aina oleskelemaan kaikenmaailman hattivattien seurassa, ei ole ollenkaan pahitteeksi myöskään näyttää siltä kuin pääravintona olisi  ihmisliha... knuppel2   
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #24 : 28.11.2009 17:21:24 »

Mä kävin tekeen oman karttani samalla sivustolla, ja tuo ihan täysin sama tulkinta tulee kun on  merkurius aspect_con uranus :Smiley
[/quote]


Minulla myös Merkuriuksen ja Uranuksen kolmio...

Ammattiastrologi on tulkinnut tätä kartallani mm. että,

"nopea äly,
tietää, mitä toinen on sanomassa jo ensimmäisestä lauseesta,
 eikä jaksa kuunnella pitkävetistä jorinaa loppuun,
vaan pitkästyy..."
 Smiley 2funny...sopii kuin nakutettu minuun!



Vai, että valtaosa ei ole vielä saavuttanut hermostossaan tätä kehitystasoa... Shocked
tässähän meitä näyttäs olevan jo ainakin kolme! 2funny




[/quote]

 Grin

Löytyy myös suurimman osan exieni ja nykyisen kartalta.
Varmaan siksi, etten voi sietää hitaita, totisia ja älyltään tylsiä ihmisiä. Grin angel
Lähes jokaisella hyvällä koomikolla se löytyy.
Kait me vielä tuohon 7 miljardiin olla harvinaisuuksia? Grin

Ex-Härkäni on oikein paha sarkasti ja heitää sellaista läppää, että oksat pois! Grin 2funny
Sen on vaikea löytää naista sen vuoksi, kun sen vitsit on jotain sellaista,
että moni nainen saattaa suuttua ja se mies ei ole koskaan vakava! Grin 2funny

Mutta...!
... siltä löytyykin  kuu  kaksoset  aspect_con merkurius kaksoset (LOL....!)
pluto  vaakaaspect_tri merkurius kaksoset (joka varmaan tuo sen purevuuden!)
neptunus jousimies aspect_opp merkurius kaksoset (loistava mielikuvitus ja ajatustyö!)
 Wink
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #25 : 28.11.2009 18:34:55 »

 Eniten vaikuttava ulkonäköön on varmaankin kartallani  kuu  aspect_con  askendentti, jonka tuomia mausteita on mm kasvojen pyöreys, ehkä joku lapsenomaisuus kasvoissa sekä taipumus muuttua ulkonäöllisesti. Kuunkierto todella saa meikäläisessä vedet liikkeelle ja saatan kerätä nestettä niin että housuihin ei meinaa mahtua ja kohta taas ollaan ihan normimitoissa. Kuukauden aikana kroppa todella muuttuu ja kaikki kulkee syklisesti. Onneksi tähän on tottunut.
 Puhumattakaan mielialamuutoksista  Lips Sealed. Todellinen lunatic  angel  crazy2.

  askendentti aspekteja kartalla ovat  aspect_tri aurinko ja  aspect_tri chiron, mutten tiedä miten nuo vaikuttavat ulkonäköön. Olisiko jollakulla ajatuksia?

 
tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #26 : 30.11.2009 00:59:35 »


Minulla myös Merkuriuksen ja Uranuksen kolmio...

Ammattiastrologi on tulkinnut tätä kartallani mm. että,

"nopea äly,
tietää, mitä toinen on sanomassa jo ensimmäisestä lauseesta,
 eikä jaksa kuunnella pitkävetistä jorinaa loppuun,
vaan pitkästyy..."
 Smiley 2funny...sopii kuin nakutettu minuun!
[/quote]Sopii muhunkin!
Vai, että valtaosa ei ole vielä saavuttanut hermostossaan tätä kehitystasoa... Shocked
tässähän meitä näyttäs olevan jo ainakin kolme! 2funny
Toivottavasti muut sentään ymmärtää meitä! Grin
Anteeks off topic! Toivottavasti In ei suutu...mä taisin olla se, joka huomaamattaan vei keskustelun vähän väärille urille...
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Ave^^
Vieras
« Vastaus #27 : 02.12.2009 13:55:24 »


Ex-Härkäni on oikein paha sarkasti ja heitää sellaista läppää, että oksat pois! Grin 2funny
Sen on vaikea löytää naista sen vuoksi, kun sen vitsit on jotain sellaista,
että moni nainen saattaa suuttua ja se mies ei ole koskaan vakava! Grin 2funny

Mutta...!
... siltä löytyykin  kuu  kaksoset  aspect_con merkurius kaksoset (LOL....!)
pluto  vaakaaspect_tri merkurius kaksoset (joka varmaan tuo sen purevuuden!)
neptunus jousimies aspect_opp merkurius kaksoset (loistava mielikuvitus ja ajatustyö!)

 2funny Minä kun taas rakastan miehiä joilla on ivallisen pistävän sarkastinen huumorintaju.  Grin  Cheesy Täytyy kai tunnustaa että se sama löytyy sitten ittestänikin, oikein rutikuivana ja vittumaisena.  Wink Jep, mulla on  uranus  aspect_con  merkurius sekä  mars  aspect_con  pluto  skorpioni
Mutta en minä kyllä pitkästy kenenkään juttuihin..  angel ihmisten jutut on mielenkiintosia.  Cheesy
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #28 : 03.12.2009 16:05:49 »

Eniten vaikuttava ulkonäköön on varmaankin kartallani  kuu  aspect_con  askendentti, jonka tuomia mausteita on mm kasvojen pyöreys, ehkä joku lapsenomaisuus kasvoissa sekä taipumus muuttua ulkonäöllisesti. Kuunkierto todella saa meikäläisessä vedet liikkeelle ja saatan kerätä nestettä niin että housuihin ei meinaa mahtua ja kohta taas ollaan ihan normimitoissa. Kuukauden aikana kroppa todella muuttuu ja kaikki kulkee syklisesti. Onneksi tähän on tottunut.
 Puhumattakaan mielialamuutoksista  Lips Sealed. Todellinen lunatic  angel  crazy2.
 

Mulla on myös "lapsenpyöreyttä" kasvoissa (lue: pallinaama), mutten silti ole lapsekkaan näköinen, ainakaan omasta mielestäni...
Ja joo, nesteenkerääminen on vaaalitettavan tuttu juttu :Smiley  Pitää huolehtia kropan nesteytyksestä riittävän usein, että kuonat ja nesteet pysyy liikkeessä (hookaksoolla siis).

Mielialanmuutokset, jea! Mä ELÄN tunteiden vallassa, ei pysty olemaan reagoimatta mihinkään, ei iloihin eikä suruihin, valtavilla tunneryöpyillä - ja useimmiten vielä keskellä väkijoukkoa... Näin  kuu leijona :na tunnekontrolli on huono ja tunteenosoitukset suurieleisiä :Smiley

Niin, ja lunaarisuuteen. Mulla  askendentti aspect_inc kuu .
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: