Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: no voi hyvänen aika mikä uni!!!  (Luettu 5089 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
a-jellona
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26


Jaksan tänään.


Profiili
« : 09.03.2008 14:10:51 »

 :angel:no näin unta että olin enkeli ja jopa vielä arkkienkeli!!!ja pelkäsin siinä unessa kovasti näitä sielunvihollisia mutta silti tein sitä hommaa; ne olivat aivan tavallisia ihmisiä joilta kysyin että uskotko jumalaan ,kadutko syntejäsi?ja jollain tapaa mä tiesin että tyyppi oli paha ja ansaitsi mennä kadotukseen.ne vaan hävisi kun kosketin niitä otsaan  ja sitäennen kun kosketin ,näistä ihmisitä tuli esiin se mitä ne todellisuudessa oli.demoneja tai jotain..ahdistaa vielläkin.
herätessä mietein et hei,eihän yhtään arkkienkeliä ole joka olisi nainen.?mikä mää sitten olin ,mikä enkeli? Shocked
en ole koskaan nähnyt tuollaisia unia!!!ja noin pelottavia....
tallennettu

a-jellona
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 17.03.2008 17:36:57 »

Onpa tosi voimakas uni, jo ihan energiansakin puolesta. Tuli kuitenkin ihan ensimmäisenä mieleen, että oletko tyyppiä, joka tuomitsee muita helposti, jos he eivät ole kanssasi samaa mieltä? Unessahan kyselet arkkienkelinä toisilta, uskovatko he Jumalaan (siihen, jota sinä unessa arkkienkelinä palvelet) ja jos he vastaavat, että ei, kosketat heitä ja he muuttuvat pahoiksi. Sanojesi mukaan he ansaitsevat kadotuksen. Oletko siis heivaamassa porukkaa ikkunasta ulos vaan siksi, etteivät he näe asioita samoin kuin sinä? Cheesy

Arkkienkeleitä on toki naispuolisiakin, sillä jokaisella arkkienkelillä on feminiininen kumppani, kaksoisliekki. Esimerkiksi arkkienkeli Rafaelin feminiininen kaksoisliekki on Maria.
tallennettu
a-jellona
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26


Jaksan tänään.


Profiili
« Vastaus #2 : 17.03.2008 19:45:15 »

[arkkienkelinä toisilta, uskovatko he Jumalaan (siihen, jota sinä unessa arkkienkelinä palvelet) ja jos he vastaavat, että ei, kosketat heitä ja he muuttuvat pahoiksi. Sanojesi mukaan he ansaitsevat kadotuksen.

eihän se noin menny!!!äläpäs nyt tulkitse noin oikoviivaisesti... Wink katsos sitä ennenkuin kosketin mitään ja ketään,heistä tuli se esiin mitä he yrittivät ihmisenhamoon pukeutuen peittää ,siis pahoja demoneja tai pikkupiruja.
Usko Jumalaan-kysymys oli siis heistä paha...
Ja en ole mikään tuomitsija,ikinä ollut enkä tule olemaan.Ja minusta jokaisella saa olla omat mielipiteensä kuten minullakin ja näin omasta unesta jälkeenpäin ajatellen, minulla taitaa olla kamppailu meneillään,arkkienkeli onkin omatunto joka soimaa minua itseäni kun en ole tehnyt niinkuin pitää...siis syntinen... Wink.joo omatulkinta laihdutusyrityksestä, joka ei ihan ole mennyt nappiin,olen ollut tosi tuhma ja syönyt pienen määrän karkkia.... Embarrassed Embarrassed ja omatunto soimaa.
tallennettu

a-jellona
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #3 : 17.03.2008 20:40:35 »

Hyvänen aika, älä nyt minun tulkintaa ryhdy noin kovalla kädellä tuomitsemaan Grin "Ei se näin olut, argh! tickedoff" Sehän oli ainoastaan minun tulkinta ja jos se ei tunnu oikealle, niin anna olla, älä välitä Smiley
tallennettu
a-jellona
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26


Jaksan tänään.


Profiili
« Vastaus #4 : 21.03.2008 13:29:07 »

no voi eläimen pää...juu en .ja piste. Cool
tallennettu

a-jellona
Ennari
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23



Profiili
« Vastaus #5 : 15.04.2008 09:51:06 »

Mä vosin yrittää tulkita. öö.. :DD Siis aika omanlaatusii unii. No siis, millaset sun tuntemukset on enkeleihin tai piruihin tai mihinvain, koska jos oot ollu aika paljon vastaan näitä, niin tietenki siirtyvät uniin. Näille ei oo oikein mitää ihmeellisii tarkotuksia, mutta joitain pieniä. Ja sä taidan kamppailla omantuntosi kanssa ja itsesi eri puolien. Joten nyt rauhallisuutta peliin. Ja positiivisia ajatuksia smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #6 : 15.04.2008 10:15:20 »

Tiedän, että tuollainen "uni" on hyvin vaikuttava ja alussa ehkä pelottavakin kokemus. Syytä pelkoon ei kuitenkaan ole.  angel Unessasi olet ihan oikeasti voinut käydä kamppailua ns. "vastavoimien" kanssa. Turha silti pelästyä.  Wink Itsekin olen nähnyt vastaavan kaltaisia unia monia kertoja. Olen ollut enkelinä, joskus ihan itsenänikin unessa "taistelemassa" "pahaa" vastaan. Olen lähettänyt myös eksyneitä sieluja valoon, taivaalliseen kotiinsa, parantanut ihmisiä ym. ym. Ns. "Yliminäsi" on siis ihan oikeastikin voinut olla "hommissa". Unissahan kun kaikki on mahdollista, voi työskennellä energioiden kanssa, vierailla henkenä leijaillen vaikka missä yms.

Rakkautta ja valoa.  smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #7 : 15.04.2008 10:21:35 »

Haluan kuitenkin vielä mainita, että  kadotusta ei ole (egosi tai päivätajuntasi on vain hieman päässyt "värittämään" "unta"  Wink ) ja on aivan sama miten ja mihin uskoo. Olemme kuitenkin kaikki yhtä suurta "perhettä".  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: