Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Energioista ja unista  (Luettu 4687 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
avecmoi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« : 02.11.2005 11:03:06 »

Hei,

Onko tällä hetkellä jotakin erityisenergiaa liikkeellä? Eilen tapahtunutta: mennessäni töihin kuulin muutaman pikkupojan keskustelevan työpaikkani lähistöllä. Lause kuului: älä kuule tee sitä, sut nimittäin hakataan jos sen teet". Töistä palatessani kaksi isoa humalaista miestä huusivat edellä kulkeville tod. näk. somalimiehille: tuu poika lyömään vaan, käy päälle p....le. Pääsin autolle ja hirveä huuto alkoi kullua jostakin kauempaa. Naisihmisenä hyppäsin autoon ja lukitsin ovet ja lähdin ajamaan kotiin. Mietin vain että mikä näitä ihmisiä tänään vaivaa.

Työpaikkani rakennukseen, joka on iso kompleksi, liittyy muutaman vuoden takainen pommi-isku, en itse työskennellyt siellä vielä silloin. Nyt kun minulle tarjottiin ko. paikasta töitä en olisi ensin halunnut mitenkään mennä sinne. Kyseessä on ostoskeskus ja siellä liikkuu paljon erilaisia ihmisiä. Sitten kuitenkin menin ja yllätyksekseni näin tämän paikan hyvin valoisana ja puhtaana ja ihmettelinkin, kuinka tämä paikan olemus on näin raikas, vaikka ennen olin kokenut sen hyvinkin tunkkaiseksi.

Eilisessä oli sitä jotain sellaista mitä on vaikea selittää. Olen yleisesti herkkä tunnistamaan energioita, mutta en ole paneutunut astrologisiin tähtikuvioihin tietääkseni milloin minkäkinlaiset energiat liikkuvat.

Sitten siihen uneen. näin viime yönä unen, jossa pojallani oli jollakinlailla vaara joutua väkivallan uhriksi. Minusta ajatus siitä että jotakin kohdellaan ylipäätään väkivaltaisesti, kuten se huuto jonka kuulin on aivan hirveää. Mutta ihan vieläkin kamalammalta tuntuu, jos oma lapsi joutuisi väkivallan kohteeksi. Ajatus on niin kamala että sanat eivät riitä kuvaamaan.

Minulle tässä unessa tuli ajatus, että minun tulisi estää se. Kun heräsin aloin tietysti ajatella suojausta molemmille pojilleni.

Tästä tapahtumaketjusta yhteenvetona se, että onko nyt jotain sellaista asetelmaa meneillään. Ja muitakin hyviä neuvoja otetaan vastaan ilomielin.
tallennettu
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 06.11.2005 12:34:29 »

Hei! Avecmoi

Kyllä meistä toiset ovat herkempiä tunnistamaan energioita, mutta sen "kuuntelu" vain on monelle vaikeaa, kun egomme ei oikein salli "poikkeavaa" käyttäytymistä.
Kun itse aikoinaan menin töihin suureen konserniin, kun laitoin jalan sisään firmaan tunsin pienen pysähdyksen ja tuli lämpöaalto ja tunne että olen väärässä paikassa. 2 vuotta kirosin joka päivä työpaikkaa, mutta egon takia oli oltava ns. menestyjien porukassa. Kun opiskelin energia hoitoa minulle valkeni, että kuinka elöämä on mukavampaa, kun oppii tunnistamaan energioita ja kuuntelemaan sydäntään.
Unissanikin on alkanut lähettämään viestejä, jotka ovat toteutuneet kaukainen edesmennyt tätini jota en koskaan tavannut, koska eli 1900-luvun alussa. Todennäköisesti energiaperintö on tullut häneltä. Joten ei muuta kun rohkeasti kuuntelemaan sydämen intuitiivistä viestiä ja positiivista hyvää energiaa välittäämään tähän kovaan ja kylmään maailmaan
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #2 : 06.11.2005 18:57:31 »

Hei!

Kyselit onko nyt jotain erityisiä energioita liikkeellä. Olekos lukenut mitään siitä suuresta rististä? Täällä  alkusivuilla on tekstiä siitä. Undecided

Nyt tuntuu tosiaankin olevan ilmassa helposti vihan, tyytymättömyyden ja kiukun energioita.  knuppel2

Meidän tulisi mielestäni ajatella tälläisinä aikoina itseksemme mahdollisimman rakkaudellisesti koko maailmankaikkeutta  smitten   smitten   smitten

Silloin olemme tehneet kaiken sen minkä voimme tehdä -koska ajatus toimii kauttamme tekoina ja sanoina!

Me kaikki tunnistamme energiat nykyään huomattavasti helpommin ja siksi olemme myös haavoittuvaisempia ja tunteellisempia kuin aikaisemmin. Meidän tulee vain hyväksyä se tosiseikka, että ajankulku kiihtyy ja energiat muuttuvat   :Smiley
tallennettu
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #3 : 06.11.2005 20:15:30 »

Me kaikki tunnistamme energiat nykyään huomattavasti helpommin ja siksi olemme myös haavoittuvaisempia ja tunteellisempia kuin aikaisemmin. Meidän tulee vain hyväksyä se tosiseikka, että ajankulku kiihtyy ja energiat muuttuvat   :Smiley

Sen tuloa ei voi estää                                                           
smitten                     smitten                     smitten                     smitten                     smitten                     smitten
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
jana maria
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #4 : 12.04.2006 22:22:27 »

olen viimepäivinä nähnyt painajaista jonka ite painajainen oli outo mielettömän voimakas, pelottava energia.välillä on tuntunut siltä että se hiipii ja yrittää koskettaa jolloin aloitin itseni herättämisen unesta. viime yönä se oli ottanut kuolleen hahmon kuvan ja tullut sänkyyni.sen aisti myös musiikillisesti ja se oli myös pelottavaa. nyt en herättänyt vaan hyökkäsin kokeilee sitä jolloin koko ruumis\elävä kuollut hävisi ja melu lakkasi kuulemasta.heti kun aivoni irtosivat titoisuudesta\ kontrollista sama toistui niin kauan aina uudestaan kunnes heräsin. en nukkunut sen jälkeen moneen tuntiin juuri sen energian tunnun takia. hirveä ja kamala.osaako kukaan kertoa mitä toi on.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: