Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voisiko joku auttaa...?  (Luettu 3122 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Vedenhelmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 167



Profiili
« : 22.01.2012 14:03:12 »

Näkisikö joku, että miten minun tulisi edetä/millaisia valintoja tehdä liittyen elämänkumppaniini...? Tilanne ollut "pysähdyksissä" jo pidemmän aikaa...  Sad
Kiitos, jos joku viitsii vastata..... smitten
tallennettu
Vedenhelmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 167



Profiili
« Vastaus #1 : 23.01.2012 17:09:20 »

Vedenhelmi, nostin Sinulle voimaeläinkortin antamaan näkökulmaa tilanteeseesi. Sinulle nousi

SAMMAKKO, puhdistautuminen

"On aika puhdistaa sotku."

On aika puhdistaa ja puhdistautua. Etsi elämästäsi sotkuiset alueet, ja käy niiden kimppuun yksi kerrallaan. Älä yritä tehdä kaikkea kerralla, ettet muserru. Aloita jonkun huoneen nurkasta, tai pöydän kulmasta, tai komerosta, ja omista pari tuntia lajittelulle ja seulomiselle. Kierrätä ja anna pois niin paljon kuin voit. Usko tai älä, tämä prosessi voi olla yksi henkisimmistä kokemuksistasi. Toinen puhdistettava alue on kehosi. Juo paljon vettä seuraavien päivien aikana, ja jos mahdollista, tee puhdistautumisdieetti. Tai ole ainakin kasvisruokavaliolla, ja eliminoi alkoholi ja rasvaiset ruuat. Tarkastele, miltä sinusta tuntuu, kun teet niin. Yksi puhdistautumisen kohde on mieli. Ole vailla televisiota ja lukematta sanomalehtiä muutaman päivän ajan, ja niin paljon kuin mahdollista, vältä negatiivisuutta sekä itsessäsi että muissa, joilla on tapana olla negatiivinen. Puhdista ja kirkasta henkiset harjoitteesikin. Tee sitä, mikä vie sinut lähimmäksi luojaa, oli se sitten rukoilua, mietiskelyä tai metsässä kävelemistä. Niin yksinkertaista se on.

 smitten


Kiitos  smitten !
...jännä juttu, että olen ollut viime viikkoina ahdistunut juurikin tuosta tavaramäärästä, mitä täällä nurkissa on ja tuntuu, että mikään ei mahdu minnekään, eikä tavara lopu, vaikka kuinka yritän laittaa sitä eteenpäin...jotain olen kyllä jo saanutkin pois Smiley
tallennettu
Vedenhelmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 167



Profiili
« Vastaus #2 : 23.01.2012 17:27:17 »

Ehkä se ajatusmaailmakin siitä selkiytyy, kun saat tilaa energioiden virrata.  smitten

Totta  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: