Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mihin Skorpioni pyrkii salamyhkäisyydellään?  (Luettu 18599 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Triton
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #15 : 03.12.2013 17:29:19 »

Nythän tämä vasta salaperäiseksi menikin.  Cheesy

Minähän olin (en muista mainitsinko) luvannut kumminkin tavata tämän Skorpionin, mutta silloin iski sairaus ja piti perua se tapaaminen. Ei sitten jokuseen aikaan oltu yhteyksissä ja kun hän kumminkin vielä kirjoitti, lörpöttelin niitä näitä kaikenlaisista vaivoistani joita kyllä riittää. Tämä sitten on jonkin aikaa vaiti ja kysäisee että sitten "mihin sä oikein pyrit noilla sairauspakinoillasi, onko tää joku testi?" Lisäksi herra antoi ymmärtää kirjoittelen muutenkin liian pitkiä viestejä, ja kyseli että "kai sä kuitenkin olet normaali". Siinä sitten asiaa hioessa kävi ilmi että hän on pelännyt että olen päällepäsmäröivä tyyppi joka jutellessa on kokoajan äänessä, eikä toinen saa sanan sijaa. Vakuuttelin että jos ei vastapuoleksi satu ns. mykkätautinen, niin kyllä se sujuu ihan 50/50.

Sovittiin sitten tiistaille tapaaminen, ehdotin itse paikkaa se-ja-se ja jätin avoimeksi kellonajan, kun en minä voi hänen menemisistään tietää, mutta itse olen vapaa tänään, kunhan vain kertoo mikä aika käy. Ei kuulu mitään tässä päivien varrella moisesta tiedosta, laitoin tekstiviestin tänä aamuna kysyen että mikä aika sulle sitten sopi ja olisiko mitenkään se-ja-se, mutta eipä ole koko miekkosesta kuulunut yhtään mitään.

Kaikenlaista voi sattua, mutta väkisinkin änkee mieleen että askarteli aivoillansa ettei kannata minua tavata, mutta ei viitsi siitä minulle kertoa suoraan. Tuleepa mieleen jopa se että tämä on joku kosto siitä että jouduin perumaan sairauden takia sen aiemman tapaamisen viikkoja sitten, kun se "testaamisesta" höpöttäminen toi mieleeni että eikö hän usko että olin kipeä (ja olen edelleen, kroonisesti monellakin eri tavalla). Tänään kuitenkin ajattelin että hoidetaan se tapaaminen alta pois vaikka mikä olisi tämä terveydentila. Mutta kun ei niin ei?

Luulenpa että jos hänestä vielä jotain kuuluu, niin vaikka olisi hyvä selitys, niin tämä saa olla tässä. Jos ei kaksi ihmistä onnistu kahdella eri kerralla kohtaamaan, niin minulle tulee hyvin herkästi mieleen että ei edes kuulukaan. Olen sen verran taikauskoinen, kalamainenko kenties...?
tallennettu

Oinas: Venus, Saturnus
Neitsyt: Pluto
Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus
Skorpioni: Kuu, Neptunus
Jousimies: Mars
Vesimies: Merkurius
Kalat: Aurinko
Ave^^
Vieras
« Vastaus #16 : 29.12.2013 00:08:35 »

Mietein tätä skorppariasiaa tässä, ja koska skorppari on todella suojeleva omasta sisimmästään, niin ehkä tässä sitä syytä miksi on helpompi aina tuoda ensimmäisenä se seksi pöytään, ja sitten näin itse kyllästyn, kun ei mitään muuta sieltä tule esille. Joidenkin miesten kohdalla tuntui, että tässä seksissä oli jokin trauma, tai jotenkin se oli muodostunut heille elämää suuremmaksi asiaksi, mutta ehkä se on samalla myös sen sisimmän peittämistä ja suojelua. Vaikka tuokin herkän kohtansa esille, niin itse asiassa se kaikkein herkin kohta kuitenkin jää sinne suojeluksen alle. Toinen näin sitten luulee, että skorpparilla on ongelma seksin kanssa, vaikka itse asiassa se ongelma onkin siinä ettei uskalla avautua ja asettua haavoittuvaksi? Skorpparille kun ehkä kaikista merkeistä on petetyksi tuleminen suurinta myrkkyä.
tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #17 : 18.01.2014 03:06:03 »

Ei kannata tosiaan liikaa pelkkään aurinkomerkkiin tuijottaa. Mä oon tarkka yksityisyydestäni, mutta tunnen varsinaisen höpöttäjäskorpparin, joka levittelee yksityisasioitaan melkeinpä kenelle vaan! Muistaakseni merkurius 3. huoneessa sillä. Selittänee osan ainakin.
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1333



Profiili
« Vastaus #18 : 18.01.2014 14:12:06 »

Skorpioni elää 'syvissä vesissä', ei siis ole näitä joka perskarvan tippumisia muille jakavia persoonia, vaikka sensaatioitten perässä juoksevat immeiset kuinka sellaista TOISILTA odottavat. Kuinka tyhjä on henkilön elämä, jos sitä pitää täyttää TOISTEN elämien sensatisoinnilla!  Säälittää. MIKSI ELÄÄ, ellei päivissä ole omia tapahtumia ja omaa sisäistä draivia.

 crazy2  uglystupid2

Skorpioni toimii ja suunnittelee, hänen elämäänsä ei turhien huuhausten perässä juokseminen kuulu.

En ole itse skorpioni, mutta olen tuntenut hyvin lähellä eläen sellaisia persoonia, että oksat pois tai PISTÄN (lainaus skorpparin raivostumisesta parille perskärpäselle  =  uteliaalle Juoruämmälle.)
« Viimeksi muokattu: 18.01.2014 14:15:54 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #19 : 18.01.2014 23:59:29 »

Joo juoruämmä/äijä-allergia on mulla paha! Smiley Jotkut ihmettelee joskus, että miten mua ei kiinnosta toisten asiat... Niin kun se olis huono asia, ettei jaksa jauhaa muiden yksityiselämästä. Ja eihän mua ihan oikeesti yleensä kiinnosta. Tää mua paljon avoimempi skorppari, mistä mainitsin, puhuu lähinnä vaan omista asioistaan ja inhoo juoruilijoita myöskin.

Jospa koitan vastata tohon alkuperäiseen kysymykseenkin... Mä pyrin pitään yksityisyydestäni kiinni. Mulla on oikeus olla jakamatta kaikkia asioita muiden kanssa. Tai saan valita kenen kanssa jaan mitäkin. Ja annan sen oikeuden muillekin. Tai siis sehän on kaikilla, kunnioitan sitä. Mun kaltasen ihmisen lähelle pääsee niin, ettei tunge. Tivaamalla musta saa tosi vähän irti Smiley 
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1333



Profiili
« Vastaus #20 : 07.02.2014 15:09:00 »

Justpa niin! Oikeesti tosi terve asenne´sulla ja sillä toisellakin Skorpparilla. Taidankin kammeta = kaatua itseni tielle, kun tiedän  jonkun intelligentin skorpparin olevan tulossa. Tai leikkisinkö umpelo-tumpeloo auton kanssa... hmmm???
A kassellaan. Kai se tulee silmäin alle, kun alko taas syvästi viisaat kiinnostaa.


Otsikosta uudelleen
Mihin Skorpioni pyrkii salamyhkäisyydellään:

Ainoastaan ja vain oikeutensa omaan rauhaan säilyttämään ja omat päätöksensä elämästään tekemään.
« Viimeksi muokattu: 07.02.2014 15:12:57 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #21 : 07.02.2014 22:38:11 »

Tuo mun Kaksos-heila jaksoi aikansa nipottaa mun tavasta kailottaa yksityisasioitani. Hieman ironista...

Taivuin itsesensuuriin, kun muistin ettei suhde olekaan virallisesti mikään PR-sopimus. :Smiley
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1333



Profiili
« Vastaus #22 : 08.02.2014 15:42:32 »

Tuo mun Kaksos-heila jaksoi aikansa nipottaa mun tavasta kailottaa yksityisasioitani. Hieman ironista...

Taivuin itsesensuuriin, kun muistin ettei suhde olekaan virallisesti mikään PR-sopimus. :Smiley


Hienoa! Paljastit juuri sen, minkä olen sinusta kokenut kirjoittelusi perusteella. Viisas vaikenee! sanoo sananlasku.

 coolsmiley
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Buf~
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 249



Profiili
« Vastaus #23 : 03.03.2014 02:11:21 »

Tässä ketjussa mainittiin taas skoripionin seksuaalisuus. Ihme kyllä kolmen skorpparin kanssa on ollut säätöä tai seurustelua ja yhdeltäkään näistä en saanu seksiä ollenkaan Grin Itse kun vielä siihen aikaan pidin seksiä tärkeänä asiana. Saas nähdä taas, kun kohtasin tässä ikäiseni skorpioni miehen tuleeko yhteistä tulevaisuutta ..

Ja mitä salamyhkäisyyteen tulee, mä en ainakaan kestä miehiä jotka lörpöttelee heti kaikkea ittestään ja lässyttää ja imartelee.
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: