Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tunnistatko olemisen ja liikkumisen "tyylistä" tietyn merkin?  (Luettu 5443 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5935



Profiili
« : 28.05.2013 22:45:30 »

 :Smiley

Kuhan  nyt mietin. Väitän, että tunnistan härän ihmisessä hänen tavastaan kävellä. Ja oletan, että härkä jotenkin puskee tässä joidenkin muiden merkkien läpi... harka on niiiin maassa.
Eräs, jolla on ilmaa ja tulta muuten mutta Mars ja Venus härässä, kävelee todella härkämäisesti..tietyllä tavalla tanassa maata vasten aina hartioista alkain, hartiatkin ovat jotenkin maassa, vaikak siis ryhdissä, ja tuntuu ettei se askel milloinkaan maasta irtoakaan, ja askellus on niin voimakkaan tarmokas, että se kantaa koko kropan.
Toinen tällätavoin liikkuva on sitten aurinko ja kuu härkä. Nämä ovat tosin isä ja poika, mutta ainakin kahdessa muussa härässä olen tunnistanut samanlaisen tyylin liikkua.

Ja verrokkina vaikkapa vesimies, joka kävelee oikein kunnolla edes astumatta, ihan kuin ei käyttäisi jalkojaan kunnolla, kuin ei olisi tarvetta maahan koskeakaan, ja kroppa tuntuu leijuvan ja liikkuvan siinä itsekseen mukana, taitaa olla enemmän ilmassa kiinni kuin maassa, ja kädet heiluvat usein ihan holtittomasti mukana, kuin jotkin ylimääräiset repaleet. Ei kuitenkaan mitään laiskaa löntystelyä vaan ihan reipastahtista sykähtelyn ja lipumisen yhdistelmää  Cool Vesimies ei sinänsä kävele siinä missä on, vaan hän on jossain ihan muualla kuin siinä polulla kävelemässä, toisin kuin vaikkapa se härkä, joka on hyvin vahvasti juuri siinä. Itsestäni en siis tiedä, mutta olen seurannut muita Cheesy


Teidän muiden havaintoja?  Smiley
tallennettu
supikas
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #1 : 28.05.2013 23:05:13 »

Pakko vesimiehenä komentoida, minulle on sanottu, että näytän liikkuessani kulkevan kaikkiin suuntiin  Shocked. En kyllä yhtään ymmärtänyt asiaa, mutta kirjoituksesi oli valaiseva   Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5935



Profiili
« Vastaus #2 : 28.05.2013 23:19:30 »

Mitäs muita...
No kauriin kävely on miellyttävää, kaunista. Se on suorastaan taloudellisen näköistä, se sujuu tarmokkaasti, mutta ei kuitenkaan samalla intensiteetillä mitä härän kävely, se on jotenkin sellaista kepeämpää.
Ja neitsyt...kävelee pontevasti eteenpäin. Tai jalat kävelevät, mutta jotenkin keskilinjasta se tuntuu katkeavan, jalat vievät näpäkästi eteenpäin, mutta yläkroppa on aatoksissa, keskittynyt johonkin muuhun.
Ja joillain neitsyillä on lievä etukeno, ei löysä ryhditön etukeno, vaan sellainen tiukka etukeno. Ja noh, jostain syystä näyttää, että takamus korostuu jollain lailla kävellessä...joko etukenon, koon tai jonkin muun vuoksi Cheesy

Voisin hyvin kuvitella miltä leijonan meno näyttää, mutten nyt muista seuranneeni niin kovin tarkasti leijonien kävelyä...miten ne etenee?
tallennettu
Downtempo
Vieras
« Vastaus #3 : 30.05.2013 22:05:16 »

Musta oinaat keikkuu ruumiillaan puolelta toiselle kävellessään, vähän sillain köpöttäen mut ei kuitenkaan.
Paino selkeesti joka asekeleen kohdalla jommalla kummalla puolella. Ei ole kokemusta kuin aurinko oinaista.

Kaksoset taas kipittää nopeaa vauhtia ja tuntuu et niiden ruumis on altis ympäristön ärsykkeisiin jatkuvasti. Eli pää ja kroppa sinkoilee joka paikkaan ja huomioi kaikki liikkuvat asiat ympärillään, samalla voi näpytellä vaikka kännykkää ja tehdä kaikkea muuta liikkuessa, silti jäämättä auton alle, oli millainen ruuhka tahansa kyseessä. Monta kertaa olen ollut ihan hätääntynyt, että milloin tuo oikeesti jää auton alle, tai ihan jonkun muunkin alle. Mutta täytyy myöntää että en pysy niiden perässä (koska oon vähän varovaisempi liikenteessä), auton kyydissäkin pelkään, mutta olen huomannut, että ehkä he ovat vain nopeita huomioimaan lähes kaiken ympärillään, eikä mitään ole koskaan tapahtunut.  Cheesy Eläväisiä!
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #4 : 31.05.2013 09:36:18 »

Nyt en taas muista ihmisten tapoja liikkua, mutta näin mututuntumalta heittäisin, että oinaat ja jouskarit ainakin harppovat. Mulla ainakin on vaikeuksia, kun laittaa korkkarit jalkaan, että saisi lyhennettyä sitä askelta.  :Smiley



muok. Ainiin kalojen olemus! Sen kyllä tunnistan, se on sellainen vähän valuvan oloinen, muodoton, vaikea saada selkeää kontaktia, mutta kuitenkin jotenkin hyvin aistikkaan kiehtova. Eräällä aurinko-oinaalla (jonka muusta kartasta en tiedä mitään) on juuri tällainen olemus myös, ja epäilen, että hänellä on pakko olla tavaraa kaloissa.

« Viimeksi muokattu: 31.05.2013 09:42:02 kirjoittanut Ave^^ » tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #5 : 31.05.2013 10:46:51 »

Jossain on ollu puhetta, että kävelytyyliin vaikuttaisi Aurinkoa enemmän Mars.  Kuinka ollakaan, mars, mars!   Wink
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 227



Profiili
« Vastaus #6 : 31.05.2013 14:20:16 »

Täällä aurinko oinas, mars härkä.

Menen nopeaa, en voi sietää matelua. Siksi en voi myöskään sietää korkeakorkoisia kenkiä. En tosin ole urheilullinen, ja vaikka olen solakka, tunnen itseni usein kävellessä lylleröksi joka koettaa jotenkuten päästää eteenpäin.

Nopea suhari, joka tuntee itsensä raskasliikkeiseksi ja väsyneeksi.
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #7 : 08.06.2013 01:15:07 »

Täällä ilmoittautuu myös yksi nopealiikkeinen: en pysty kävelemään hitaasti, vaikka ei olisi edes kiire. Ehkä  askendentti Kauriin syytä? Tykkään harppoa aika pitkillä askelilla + nopeasti, ja korkkareilla on tekemistä kun askelta on pakko lyhentää. Yleensä liikun kuitenkin maihareilla tai tennareilla.
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #8 : 08.06.2013 09:54:35 »

Mun Vesimies-pomo, iso mies, vois sanoa että lihava, nousee raput ylös uskomattoman kevein askelin!  Kävelytyyli sitten ei ole yhtä sulava ja kevyt.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: