Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 80
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kanavointia  (Luettu 451099 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Cheba
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #135 : 04.01.2008 00:23:18 »

Hei! Eksyin näille sivuille ja ajattelin kysäistä jos vaikka jonkinlaista ohjetta tai selvyyttä tähän elämäänsä saisi. En kyllä edes tiedä onko minulla opastajia tai suojelusenkeleitä. Kovasti ainakin haluaisin uskoa heidän olemassaoloonsa..

Vuosikausia jatkunut alakulo on laittanut yhden jos toisenkin kerran miettimään elämän tarkoitusta. Mikä on minun tehtäväni/ olemassaolon tarkoitukseni? Tiedän että minulla on paljon enemmän kuin monella muulla, mutta miksi silti tunnen tyytymättömyyttä? Miksi pelkään ja mitä pelkään? On koko ajan sellainen tunne, että jotain pahaa tulee tapahtumaan. Miksi olen kohdannut niin paljon vihamielisyyttä naisten taholta? Tulenko koskaan löytämään oikeita ystäviä? Entä saisinko valaistusta koskien opiskelua, olisiko ala minulle oikea?

Hirveästi kysymyksiä..Olisin enemmän kuin kiitollinen jos saisin edes osaan hieman selvyyttä,Kiitos!

Cheba
tallennettu
keijuenkeli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #136 : 04.01.2008 00:45:35 »

Hei Rhodonite,

toivoisin viestiä siltä oppaalta/enkeliltä, joka ylhäältä vahvimmin tulee. Neuvoa ennen kaikkea tälle alkaneelle vuodelle.

Lämmin kiitos!
tallennettu
viherpippuri
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16



Profiili
« Vastaus #137 : 04.01.2008 00:55:51 »

Hei rhodonite.

Täällä yksi suuntansa hukannut... Vuosikausia jo on jatkunut kalvava tyytymättömyys parisuhteeseen ja koko elämäntilanteeseeni. Olen vain toivonut ja uskonut kaiken aikaa, että paremmat ajat koittaa. Tähän asti olen kai jollain lailla yrittänyt edes lasten takia kärvistellä mutta nyt alkaa tuntua siltä että olisikohan jo lapsillekin paras että tämä loppuisi... Cry Eihän kai sellainenkaan kasvuympäristö voi olla hyväksi jos äidillä on jatkuvasti paha olla. Vaikeaa vain on kun tietää että siinä pakosti loukkaa sitä toista osapuolta ja pahasti...

Apua kaipaisin, tukea, johdatusta, jotain viestiä, mikä olisi oikea tapa hoitaa tämä asia kuntoon. Onko ero ainoa vaihtoehto vai voisiko tässä jotain vielä olla tehtävissä...? Enää en osaa itse muuta ajatella kuin sitä, miten sen eron saan aikaiseksi tehdä... buck2

Niin ja minäkin mielelläni tietäisin keneltä mahdollisen viestin saan. Kiitos! smitten
tallennettu

aurinko jousimies askendentti vaaka kuu rapu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #138 : 04.01.2008 01:38:41 »

Soul's Adventure: tässä suojelusenkelisi. kolhulla kopautetaan miettimisaikaa. miettiminen ei tarkoita tulkinnan tekemistä tilanteesta, vaan arviointia. itsensä miettimistä. mitä olen tekemässä ja miksi. tee itsellesi selväksi mitä haluat ja ehdottomasti siivoa vanhat. sitten se oikea mieskin löytyy. joka paikkaan et nyt ehdi kipsisi kanssa, jokohan nyt maltat katsoa elämääsi.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #139 : 04.01.2008 01:46:02 »

Pohjantähti: tässä suojelusenkelisi. kaikilla maan asukeilla on ollut tiukempaa aikaa viime aikoina. nyt on aika jättää kaikki toimimattomat asiat pois omasta elämästä. mistä asiasta et pidä? voitko muuttaa sitä? voisitko muuttaa sitä asteittain aluksi? tee inventaario elämästäsi, plussat ja miinukset.

olen kyllä koko ajan kansssi, vaika et mitään huomaisikaan. voit pyytää apuani. yritä kuunnella kun vastaan sinulle. se voi olla yllättävä tilanne tai puhelu, mitä tahansa. muista reagoida nopeasti. voit myös tehdä listan haluamastasi muutoksista ja toistaa niitä joka päivä ja samalla pyytää minulta apua siihen. muista hyväksyä apuni.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #140 : 04.01.2008 01:51:39 »

ms.ronya: suojelusenkelisi ei nyt tällä kertaa vastannut, mutta hän antoi luvan ja oli samaa mieltä vastauksesta, jonka nyt siis itse kirjoitan sinulle:

katso ensimmäistä viestiäni tässä ketjussa, en voi valita ketä kanavoin. henkistä on anteeksianto, katso aiemmat vastaukseni sinulle. jos olet antanut todella anteeksi, olet hyvin henkinen ihminen. -R
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #141 : 04.01.2008 02:01:24 »

Cheba: tässä suojelusenkelisi. rakas, olemassaolosi tarkoitus on elää, mieluiten ilossa. oppia ja kasvaa. rakastaa ja tuntea. olet tyytymätön, koska sinulla ei ole enemmän henkeä elämässäsi. on muutakin kuin päivittäiset asiat. totta kai ne on hoidettava, mutta kuvittele että olet ikään kuin rakkauden henkisessä koulussa, jossa tunteilla on oma selkeä osuutensä. kun et tunne oloasi hyväksi, voit ehkä muuttaa suhtautumistasi tai muuttaa koko asiaa jos voit. jos olosi on hyvä, niin nauti. sinusta paistaa läpi se ettet osaa oikein nauttia. löydä nautittavia asioita elämääsi. mieluiten sisäpuoleltasi. kun teet näitä asioita, niin vihan yms. asiat alkavat menettää otettaan. opiskele rohkeasti ja avoimin sydämin, nauti joka päivästä. ei tuo kanavoijakaan ole itseään löytänyt helposti. rakkaani, lopeta murehtiminen. aloita UUSI elämä. olen kanssasi, muistathan sen.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #142 : 04.01.2008 02:08:08 »

kastanja: tässä suojelusenkelisi. rakas. ota elämää haltuusi. tee päätöksiä. harjoittele päätösten tekoa. mene kauppaan ja tee selkeitä ostopäätöksiä. opettele punnitsemaan eri vaihtoehtoja, etsi uusia vaihtoehtoja, yritä löytää ainakin 3 vaihtoehtoa. sitten mieti niitä rauhassa, ja valitse itsenäisesti joku vaihtoehdoista. älä kysy neuvoa liikaa muilta ihmisiltä. toki on hyvä kun kysyit neuvoani rhodoniten kautta. mutta muista että teet itse päätökset lopulta, jollet tee niin tilanne pysyy samana. oppiläksysi on opetella tekemään päätöksiä ja noudattamaan niitä. totta kai voit aina tarvittaessa korjata päätöstäsi.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #143 : 04.01.2008 02:18:55 »

viherpippuri: tässä suojelusenkelisi. kun tyytymättömyys kasvaa monta vuotta, sitä ei enää muistakaan mikä oli alkuperäinen syy. juuri tässä on monen parisuhteen loppu. ei enää jakseta selvittää mikä oli alussa ja mitkä tunteet silloin. jos haluat oikeasti ulos ihmissuhteesta, totta kai sinulla on oikeus siihen. mutta joskus voi olla hankaloittavia tekijöitä, kuten sinulla lapset.

yritä keskustella miehesi kanssa. kerro neutraalisti tunteistasi, älä jättäydy tunteiden valtaan tässä keskustelussa. kerro miten asiat ovat mielestäsi. anna toiselle tilaa kertoa omista tunteistaan. jos hän ei osaa kuvailla tunteitaan, kerro, että otat asian esille viikon päästä uudelleen ja odotat että hänellä on silloin jotain sanottavaa. jos hän ei sano mitään, on sinun tehtävä päätöksiä siitä mitä haluat tehdä. juuri nyt ei ole mitään helppoa ratkaisua, koska tilanne on ikään kuin päällä. ota askel kerrallaan äläkä järjestä miehellesi voivottelukohtauksia. vie asioita eteenpäin asia kerrallaan, ja silloin voi tulla matkan varrella selkeyttä yllättävästäkin suunnasta.
tallennettu
viherpippuri
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16



Profiili
« Vastaus #144 : 04.01.2008 02:35:51 »

Tulipa vastaus nopeasti! Shocked

Viesti on kirjoitettu muistiin, että voin palata siihen milloin tahansa.

Suurkiitos! smitten
tallennettu

aurinko jousimies askendentti vaaka kuu rapu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #145 : 04.01.2008 10:48:55 »

Toive enkelilleni, jospa hän voisi supattaa sen velejni enkelille.  smitten
Voinko jotain kautta pyytää vilpittömän toiveen välittymistä enkeleille siitä, että veljeni löytäisi vihdoin ystävän elämäänsä, vai onko hänet tarkoitettu elelemään yksinäisenä? Tarkoitan siis ihan elämänkumppania kun tuota ikääkin on jo yli 40v. turhien pelkojen poistumista ja ilon astumista elämään. En toki halua sekaantua toisten asioihin, mutta jos voisi avittaa vähän...  Ei kai kukaan halua olla aina yksin.   Ellei se sitten ole hänen elämänsuunnitelmansa.

Kopsasin tämän 9-sivulta, se taisi hukkua tuonne koira-asioiden väliin.  Smiley
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #146 : 04.01.2008 11:49:09 »

Jepjep, pitipä silti kysäistä  Wink (kun ei tällä uteliaisuudella oo rajaa)

voimia ja jaksamista  smitten
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #147 : 04.01.2008 13:48:43 »

Heh. terkut vaan henkimaailmaan. Haluan ihan samaa kuin ennenkin; bisnekset vauhdilla liikkeelle, eikä ne pysähtyneetkään. Vähitellen päivätyö sivuun. Ja kokemista tuon, tai toisen sielukumppanin kanssa. Sanoin hänelle, että minua ei pysäytetä jne.. ja mietin, onhan jutussa oltava jotain, jos hän halusi tavata melkein joka pv.. no mutta.. siis hänen kanssaan kunnes muuta. Juttu ei ole minusta vielä vanhaa kauraa--

No nyt sattuu vähempi--serkun ja boyfriendin visiitti kiva.

Kyllä se tästä! Aurinkoa kaikille--

henkimaailma voisi lähettää voimia exälle, jonka veljelle taitaa käydä huonosti.
« Viimeksi muokattu: 04.01.2008 13:52:33 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Cheba
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #148 : 04.01.2008 14:15:22 »

Cheba kiittää! smitten Sainpa miettimisen aihetta! Smiley
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #149 : 05.01.2008 07:11:06 »

Rohana: tässä suojelusenkelisi ja veljesi suojelusenkeli. meillä ei ole lupa auttaa veljeäsi, jollei hän sitä pyydä. hänellä on omat oppiläksynsä. autat parhaiten veljeäsi olemalla rakastava.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 80
  Tulostusversio  
 
Siirry: