Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Purkkaa hampaissa  (Luettu 6921 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« : 26.01.2017 10:18:53 »

Moi.

Olen nyt jo toistuvasti nähnyt unta että kiskon purkkaa irti hampaista ja silti sitä vain kerääntyy ja kerääntyy ja tunnen helpostusta kun saan kaivettua purkan suusta pois. Uneen ei liity mitään ahdistavia tai negatiivisia tunteita, ainoastaan helpostus olo kun saan purkan pois hampaista.

Alkaa sen verran naurattamaan koko touhu että ajattelin oisko teillä mitään ideaa mitä tässä nyt ole kiskomassa ja miksi unet vain toistuu ja toistuu  Grin

Kiitos jos joltain löytyy jotain ideoita!  smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Serafina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #1 : 26.01.2017 13:49:14 »

Yleisen tulkinnan mukaan hampaat tarkoittavat sukulaisia, joten ensimmäisenä tulee mieleen takertuvat sukulaiset, tai sitten, että sukulaisten välillä olisi jotain skismaa tai sitten jotain sellaisia hankalia asioita, jotka jäytävät sukulaisten välejä muuten vain. Mutta kun purkan kerran sai helposti irrotettua niin ilmeisesti ei ole kyse mistään ylitsepääsemättömistä ongelmista.  Smiley
tallennettu

Valkoinen solaarinen tuuli
Serafina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #2 : 26.01.2017 13:54:33 »

Olisiko myös niin, että sinä olet sitten se henkilö, joka selvittelee niitä sukulaisten välisiä riitoja ja väärinkäsityksiä ja vieläpä ilmeisen hyvin tuloksin...  Smiley
tallennettu

Valkoinen solaarinen tuuli
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 26.01.2017 19:57:23 »

Saman jauhamiselle loppu. Smiley
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #4 : 27.01.2017 08:43:36 »

Kiitos, molemmat oli siinä mielessä oikeassa että turhan jauhaaminen saa riittää ja toisten ongelmien selvittely jäädä. Ei sukulaisten kanssa enää mutta yhden ihmisen kanssa. On aika jatkaa elämää  Grin

Mulle hampaat edustaa terveyttä. Aina kun hampaat on huonossa kunnossa tiedän että tulee takapakkia terveydessä, näin minulla.

tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: