Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mars - miesihanne  (Luettu 78179 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #75 : 16.12.2009 14:01:15 »

Itsellä  mars oinas 3.huoneessa ja myönnänkin että miesihanteeni on vahva sekä fyysisesti että henkisesti. Omat mieleipiteet täytyy tuoda esille vahvasti, koen yleensä hissukkuuden tyhmyydeksi ja raivostuttavaksi piirteeksi. Itsellä on aika miehekkäitä harrastuksia, kamppailulajit ja punttailu, joten mieheni tulee olla minua vahvempi, enkä ehkä voisi kuvitella seurustelevani miehen kanssa joka ei osaa edes lyödä oikein xD Ehkä vähän pinnallista, mutta toisaalta arvostan sellaista soturi meininkiä, ylitetään sekä henkiset, että fyysiset esteet, veri ja hiki ei saa estää. Itselleni muutenkin tärkeitä asioita on pitää itseni kiinni elämän eläimellisissiä ja alkukantaisissa asioissa, minulle on tärkeää tuntea vietit, seksuaalisuus, taistelu ja selviytyminen, tietynlainen verenhimo jne. Hmm, tiedä sitten vaikuttaako  aurinko 8. huoneessa tähän? Ainakin jostain luin jotain sen suuntaista. Joten en koskaan voisi seurustella sellaisen neiti-miehen kanssa, koska en sellaisia piirteitä juuri arvosta ja kokisin itseni liian miehekkääksi ja vahvaksi.

Itse olen tosin vielä niin nuori, että kumppaneita ei kovin montaa ole ollut, varsinkin kun nykyinen suhde on kestänyt viimeiset viitisen vuotta. Nykyisen miehen kartalta ei tosin tunnu löytyvän muuta kuin  rapu taitaa olla  aurinko mars kuu merkurius ovat  rapu, joten hmm, onneksi hän on vahvempi ja erittäin fyysisesti lahjakas xD Ja onneksi hän on vahva persoona vaikka ei tuokaan sitä yhtä voimakkaasti esiin kuin minä itse. Ainakin hän pitää minua välillä aisoissa kun adrenaliini virtaa suonissa vähän liian kovaa =D Tosin 7. huone on minulla ravussa tai siis osittain, joten eikös sen pitänyt jotain kertoa, sieltä ei muuta löydy kuin  chiron ja koenkin, että nykyinen suhteeni auttaa minua olemaan pehmeämpi ja naisellisempi, hyväksymään romantiikan.

Tästä tulee vain mieleen se, että itse koen ainakin suurta ristiriitaa  venus rapu ja  mars  oinas välillä, jotenkin tuntuu, että en aina haluaisi hyväksyä rakkautta ja haluaisin ymmärtää kaiken vain fyysisen intohimon kautta. Tietyllä tapaa pidän romanttisesta rakkaudesta, mutta jotenkin tuntuu, että elämässä kuitenkin luonnollisempaa olisi olla vapaa ja intohimoinen. Mutta kun tämän tiedostaa niin ei ainakaan vielä ihan kauheita ongelmia ole koitunut ^^
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #76 : 17.12.2009 17:56:57 »

Minulla Venus Oinaassa ja Marsissa kauris, mutta täällä kanssa tykätään vahvoista miehistä niin fyysisesti kuin henkisesti  Wink En voi sietää mitään heinäkeppejä ja pillittäjiä...Saa sitä tietty tunteita olla mutta joku raja silläkin..
Ja intohimoa pitää olla, enpä juuri muuten osaa ilmaista rakkauttani  Kiss
Au-Kauris-miehiä ja naisia ihailen  smitten
Olen surustellut nousu-kauriitten kanssa, mutta ovat liian pessimistejä ja masentuvaisia minun makuuni  knuppel2 Masentavat ihmiset masentavat minuakin hyi olkoon  tickedoff


« Viimeksi muokattu: 17.12.2009 18:19:36 kirjoittanut Sun73 » tallennettu
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #77 : 17.12.2009 21:20:40 »

In: No sulle toi  mars oinas onkin osunut hyvin Smiley Taidan itte olla sellainen pillittäjä, etten tartte niin kovin kovaa miestä  Cheesy
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Mimia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 91



Profiili
« Vastaus #78 : 18.01.2010 02:32:00 »

Itsellä on  mars  kaksoset ja  venus  oinas. Ja kaikissa tapailemissani miehissä on aina ollut Kaksonen ja Kauris vahvasti esillä kartassa.

Oinas taas on aina vetänyt puoleen, mutta joku heissä on silti "pelottanut". En ole päästänyt heitä lähelleni. Tuntunut ihan siltä, että he olisivat liian haasteellinen pala minulle. Kaksoset tuntuneet taas niin tutuilta ja helposti lähestytäviltä. Ja Kauris tuonut turvaa.

Jostain myös olen lukenut, että oman isän kuumerkki näkyisi naisen miesvalinnoissaan ja yllätys yllätys isäni kuumerkki oli Kaksoset!  Cheesy

Mutta ne miehet kenellä on ollut eniten Kaksosta kartalla, niin heidän kanssaan suhde on aina jäänyt huvittelu puolelle ja joku heissä on alkanut minua erittäin paljon ärsyttämään..  Uskoisin, että juurikin tuo huvittelu on alkanut mua pännimään, koska DC Kauriini kaipaa sitä turvaa silti niin paljon!  Smiley

Mutta kuinkas sitten kävikään!? Rakas aviomieheni on  aurinko oinas  kuu oinas  askendentti kauris Eli sain ikiomaksi sen kauan ja salaa haaveillun Oinaan, joka tuo charmikkaalla Kauris-nousulla turvallisen olon!  smitten
tallennettu

Trooppinen: aurinko harka 11.huone, kuu kalat MC, askendentti rapu

Sideerinen: aurinko oinas 11.huone, kuu vesimies  MC, askendentti kaksoset

Valkoinen planetaarinen koira
Puu-Puhveli

Valkoinen Metalli Tähti
Jasmiini
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #79 : 18.01.2010 17:22:09 »


Joo..mun ensirakkaus oli  kauris ja olimme yhdessäkin neljä vuotta. Hän oli myös aika hauska tapaus, sellainen leikkimielinen, MUTTA siellä pohjalla oli myös sellaista kaurismaista vakavuutta kuitenkin.
Ainakin mun tuntemani  kauris miehet ovat olleet kaikki ihan hauskoja miehiä ja sana hallussa, mutta sitten heillä on ollut se jokin vakvavuus kokoajan mukana.. vai voisko sana jämäkkyys olla parempi  Wink tykkään heistä joteskii

Hassua  Smiley onko tästä jotakuinkin vuosi kun tämän edellisen kirjoitin.
Ja nyt asun yhdessä  kauris - miehen kanssa.
Mulla siis  mars  kauris huoneessa 6 olen  aurinko  oinas huone 1 ja  venus on  kalat huoneessa 10.
Miehelläni on  aurinko  kauris huoneessa 11,  mars nippanappa  vaaka puolella seiskassa ja  venus  vesimies huoneessa 1 yhtymässä mun  kuu ja  kuunsolmu kasissa. HÄnellä on myös kuumerkkinä mun aurinkomerkki  oinas
Tykkään mun kaljupäisestä kaurismiehestäni tosi paljon  smitten
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #80 : 20.01.2010 09:42:17 »

Marsmerkki ja miesihanne....

En löydä minäkään ihan äkkiseltään itsestäni tuota...

Mars  harka

Lihaskimput nounou...

Mutta kyllä tietty turvallisuusaspekti voisi ollakin ihan miellyttävää kaiken sen hörhöilyn ja hippeilyn jälkeen, mitä miehistä kokemusta... :Smiley

Jostain syystä olen haksahtanut aina niihin idealisteihin ja reppanoihin taiteilijoihin jotka kyllä rämpyttävät kitaraa aamuyöstä tai saavat visioita ja painuvat maanalle viikoksi pariksi jättäen KAIKKI velvollisuudet muiden huoleksi.. Undecided

Itseasiassa ei pöllömpi ajatus.. Mies rakentamassa hirsimökkiä.. smitten

Ihan konkreettinen, tekoihin perustuva maanläheinen rakkaudenosoitus voisi olla aika virkistävä kokemus, joo.

Eli  harka smitten

tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #81 : 20.01.2010 12:28:42 »

olen jälleen viime päivinä kokenut kansainväliset oinasmiehet miellyttävinä, tulen hyvin toimeen, saavat asioita aikaan, välittävät perheestä, lapsista, sellainen sitten. AC vaaka, DC oinas itsellä, 7-huoneen kärki oinas. he ymmärtävät käytäntöä, ovat kunnianhimoisia jne. ja mitä se sitten merkkaa että Saturnus juuri oinaassa, 5-huone..  mars hallitsee  oinas

vesimies-miehet ei nappaa. vaikka mars vesimies-

no mutta sielukumppanien kanssa merkit ei stemmaa, ehkä parissa on se  askendentti vaaka tuonut jotain "omaa elementtiä" -
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #82 : 20.01.2010 13:07:31 »

Mars Jousimiehessä, ja joo - ainoa suhde jonka päättyminen harmitti jälkeenpäin oli  aurinko  jousimies. Kiinnostavat mua kyllä. Mutta joku, en muista kuka, sanoi mulle joskus vuonna yks tai kaks, et mulla on miesten suhteen Neitsytkarma. On tullut huomattua. Mistä niitä  neitsyt oikein tulee?! Ei tahdo. Löytänyt joskus ihan kivan keskustelukumppanin, ja miettinyt et toi vois olla kiinnostava muutenkin, sitten puolen vuoden päästä selvinnyt syntymäaika, ja siinä taas  neitsyt  Grin  Muutamasta on ollut vaikea päästä eroon, ja ne kaikki ovat heränneet vasta vähän viiveellä haluamaan parisuhdetta. Kun mä olin kiinnostunut vakavasti,  neitsyt ei uskaltanut, mut sitten kk tai vuosien jälkeen sitten uskaltaa. Kemiat voi toimia paremmin henkisellä tasolla, mut ei juurikaan fyysisellä.
« Viimeksi muokattu: 20.01.2010 13:27:16 kirjoittanut ancelica » tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #83 : 29.07.2012 15:27:41 »

Yksi astrologi sanoi mulle joskus vuosia vuosia sitten, että sun miesihanne on intiaani. Kiinnostaa tietää, että mistä se tämän tulkinnan teki. Mitähän kannattaisi Marsin ja Venuksen lisäksi tutkailla tarkemmin?

7. huoneen kärki  kauris, samaisessa huoneessa  pallas  vesimies.
« Viimeksi muokattu: 29.07.2012 16:07:58 kirjoittanut m.magia » tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
mehmet
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67



Profiili
« Vastaus #84 : 11.09.2012 10:18:13 »

Mulla  mars neitsyt, enkä mielestäni koskaan ole kokenut neitsytmiehiä mitenkään puoleensavetäviksi. Silti neljä seurustelusuhdetta olleet ac-neitsyitä. Grin

Nykyisellä miehellä ei neitsyessä yhtikäs mitään, mutta vahvasti painottunut 6. huone, jonka kärki neitsyessä, ja sieltä löytyy myös hänen mars jousimies.
tallennettu

Aur, Merk, Mars Neitsyt
AC + Venus + Jup Skorpioni
Kuu Vesimies
Morwenna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #85 : 26.09.2012 20:34:31 »

Mulla  mars  kaksoset , ja täytyy sanoa että mua viehättää erittäin paljon älykkäät ja huumorintajuiset miehet. Just semmonen kaksosmainen supernopea ajatuksenjuoksu jossa ei meinaa perässä pysyä on aivan loistavaa  Cheesy Äitini on Kaksoset ja muutenkin paljon kaksosihmisiä ympärillä niin jotenkin vaan ymmärrän sitä maailmaa. No, en tiedä sitten millaiset ulkoiset piirteet Kaksosmieheen yleensä liitetään, ehkäpä ulkoisesti mua viehättää eniten Kauris- ja Leijonamiehet. Skorpionia unohtamatta  :Smiley
tallennettu
Domo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #86 : 02.04.2017 14:41:21 »

Piti oikeen kaivella omastakin kartasta toi tieto ja mulla  mars on  vaaka   Shocked

Ei kyl yhtään koskaan o vaaka-miehet kiinnostaneet. Oikeestaan en edes muista tunnenko ketään vaaka-miestä.

Monta muuta merkkiä on tullut kyl kokeiltua: kauris, härkä, skorpioni, oinas, kalat ja mitähän näitä kaikkia nyt vielä onkaan...  Cheesy
Oinaan kans päädyin naimisiin ja saatiin perheenlisäystäkin aikaan ja kalojen kans muutaman vuoden avoliitto oli, mutta joo...  :Smiley

Nyt mä vaan odottelen jotain ihmemiestä Cheesy
tallennettu

"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 898



Profiili
« Vastaus #87 : 02.04.2017 14:52:12 »

Sinikiviuhko, tuo on hieno oivallus. Itselläni on samat asc.  aspect_opp mars sijainnit, mutta merkit eri  rapu kauris ja tuon kai pitäisi vaikuttaa hyvinkin voimakkaasti miesihanteeseeni, mutta en ole edelleenkään keksinyt, että miten. Mun elämässä miehet ei ole kilvan yrittäneet tehdä muhun vaikutusta, mutta miehillä on ollut tärkeä rooli siinä, että ne on kannustaneet mua uskomaan itseeni. Moni mies on sanonut, että pystyn johonkin, johon itse en ole uskonut pystyväni. Olen huomannut, että jos miehellä on lisäksi kartallaan verbaalisuutta lisäävää  kaksoset niin olen ihan myyty. Siinä on jo mun karttaan nähden kaksi oppositiomerkkiä.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #88 : 02.04.2017 16:55:57 »

Hyvää pohdintaa yllä. Ihana kun näitä vanhoja ketjuja aina joku nostaa.

Kyl mä oon aatellu, että se  mars on vaan yks juttu siinä sopassa.
Onhan ne  kalat ja kalapiirteet semmosia että tykkään ja miellyttää...muttei se yksin mitään sillee kerro...ja koen että  kalat on mulle erityisen vaikea merkki, en siedä yhtään sitä omassa kalamaljassa polskimista, turhaudun het Cheesy
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #89 : 02.04.2017 23:41:43 »

No minulla on  mars  vesimies ja olen naimisissa  aurinko  vesimies kanssa. Kesällä tulee avioliitolle ikää 37 vuotta  Smiley
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: