Sivuja: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 44
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten merkuriuksen perääntyminen vaikuttaa??  (Luettu 285343 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #465 : 07.09.2010 22:27:12 »


Ei kaikki johdu retro- merkurius:sta. Eihän..
Emeliallakin vois hyvin olla kuun alasolmun  :rapu:kautta Rapu-suku-historia tapetilla? Eller hur?

Tuota en muuten ollut huomannutkaan... Kiitos nikki..  ja vielä kun nyt on Dark Moon...  crazy2
tallennettu

Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #466 : 08.09.2010 18:42:57 »

Ihmeen monet vanhat ystävät ja tutut ovat ottaneet yhteyttä, kutsuneet kylään.  Cheesy
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #467 : 08.09.2010 19:02:07 »

Minulla  merkurius peruuttaa 5:ssa ja aiheeseen sopivasti vanha Leijona-ystävätär soitti ja kysyi saako tulla käymään!  (5. huonetta hallitsee Leijona)

Muuten on ollut hieman takkuista. Työelämässä ei uskalla tehdä isoja siirtoja, mutta ainahan voi pohtia asioita usealta eri kannalta.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #468 : 08.09.2010 19:45:09 »

sä oot jatkuvasti tekemässä työelämän siirtoja...  idiot2

"Eteenpäin elävän mieli".

t. Kauris  Grin  Grin

Ei kun Kauris kun olen niin ainahan tuo työ kiinnostaa ja olen sitä tosi paljon pohdiskellut. Mutta isompia siirtoja en ole vielä toteuttanut. Veikkaan että nyt kun kunnolla pohdin asioita niin vuodenvaihteessa saattaisi olla se ison siirron paikka.  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #469 : 09.09.2010 14:44:45 »

Mulla on ollut tän viikon ajan merkurius aspect_opp mars ja siis joka päivä ollaan miehen kanssa saatu riita aikaan puhelimessa, eilen päätty siihen että löin luurin korvaan ja heitin puhelimen kädestäni kauheella raivolla. Eikä oo ees mitään järkeviä riidan aiheita, tuntuu olevan väärinymmärryksiä, joihin on reagoitu ultimaalisella tunnelatauksella idiot2 smiley6600 Hullun hommaa.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #470 : 09.09.2010 17:51:15 »

Olen muuten ollut todella vähän tekemisissä sukulaisteni kanssa, ja ilmeisesti jokin kommunikaatiokatkos on meneillään, koska serkkuni ja veljeni eivät vastaa viesteihini  Huh
No, annan olla.
Ja plus sain taas yhden työhaastattelun maanantaille!  Smiley  Grin
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #471 : 09.09.2010 18:37:31 »

mullakin kommerverkit jatkuu...mun  merkurius siis 7:ssa ja perääntyy 6:een....eilen duunikaveri toi laskun jonka oli vahingossa maksanut kokonaan (oriflamen meikkejä), joten koska mä olen se meikkikonsultti joudun alkaa selvittämään miten rahat voisi palauttaa...ylläri eräpvä laskussa 16.9 ( merkurius perääntyminen päättyy) ja vasta sitten "kauppa" alkaa miettimään asiaa.....niin ja sainhan mä itekki sakkolaskun käyttämättömästä lekurikäynnistä, ainoo vaa että olin silloin lekurissa...jos mulla ei olis ollu tietoja ylhäällä, olisin varmaan joutunut maksamaan koko paskan, kaiken näköstä sähläystä.....
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6584


Profiili WWW
« Vastaus #472 : 09.09.2010 19:46:22 »

Titania
tää ultimaalisella tunnelatauksella
viittaa myös eiliseen  venusskorpioni aspect_kvi jupiteroinas kuvioon.
Pikkasen paisutellen alitajuisia aggressioita, piilosta takavasemmalta.
Toisaalta taas oli Kuun ja Venuksen noviili, harmonia. No noviili liittyy just parisuhteisiinkin.

Mulla  merkurius rx  aspect_con ceres
ja taas yhen tyypin  ceres aspect_opp mun  merkurius ja päästiin keskusteluyhteyteen purkamaan vanhoja juttuja.
On tää mielenkiintoista.
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #473 : 13.09.2010 11:31:26 »

Mielenkiintoista kyllä, että vaikka Merkurius on jo pysähtynyt ja lähtee kohta taas liikkumaan eteenpäin, en ole saanut vastauksia muutamiin sähköpostiviesteihini joita lähetin muutama päivä sitten.

Muutenkin tuntui että tämä Merkuriuksen peruutus keräsi voimia aluksi ja alkoi aiheuttaa ongelmia vasta aivan loppupuolellaan.  crazy2 Onneksi kuitenkin selvisin melko ehjin nahoin nyt.

Miten sitten taas seuraavan peruutuksen aikaan Joulukuussa käy onkin sitten aivan erijuttu.. http://www.astroprofile.com/2010mercuryrx.htm
tallennettu

nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #474 : 13.09.2010 12:10:58 »

Niin no jatkuuhan se vaikutus vielä jonkin aikaa senkin jälkeen kun se on lähtenyt etenemään. Lehtiranta sanoi joskus että pari viikkoa olisi sellainen reuna-alue molemmin puolin varsinaista perääntymisaikaa. Tiedä sitten miten lienee. Sitä vain joskus mietin että mahtaako sillä olla jokin erikoismerkitys kun Merkurius kulkee uudelleen sen pätkän yli jonka se juuri peruutti. Ei tosin ole mitään havaintoja asiasta. Mutta katsellaan. Wink  Joskus tuossa 27.-28.9. se on siinä missä se ensin pysähtyi.
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #475 : 13.09.2010 22:59:51 »

Satuin hiljattain löytämään sivuston, jonne oli merkattu kalenteriin Merkuriuksen perääntymispäivät SEKÄ varjoalueet vuonna 2010. Tässä Mercury Retrograde Guide 2010, olkaatten hyvät. Smiley Rullatkaa sivua alaspäin, niin löydätte kalenterin.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6584


Profiili WWW
« Vastaus #476 : 15.09.2010 12:56:32 »

Evea,
siellä oli  marsskorpioniaspect_kvi uranus aamulla toki myös.

Tuosta Ajatuksen linkistä käy selville nuo Merkuriuksen asteet maamerkeisssä tänä vuonna,
eli se on tehnyt sen maakolmion tänä vuonna syntyessään aina peruuttamisen aikana yhtymällä Aurinkoon.
Mitä on käytännössä tiedonvälittäjän tai rahaliikenteen maakolmio?

Mielenkiintoinen on tuo peruuttamisen loppumisaste 15.1.2010
 merkuriuskauris
joka on taasen sama kuin sen aloittaessa viimeisen peruuttamisen tänä vuonna 10.12.2010,
 merkuriuskauris.
Googlettamalla 15.1. sai jotakin osviittaa tapahtumista,
mutta kuvaavatko ne teemoja koko vuodelle?
15.1.2010 on ollut kansanterveyspäivä (verenpaineet, lihavuus, diabetes). Sopisiko tuohon sikainfluenssarokotteiden jälkipuinti?
Silloin on ollut myös yhteisöllinen semanttinen web 2.0 seminaari.
 uranus oinaspointissa tänä vuonna?
Ja
teräösjään paksuus vaivaiset 23 cm. keskimäärin.
Että mikä kantaa, eikö kestä?
Ja kaivot tyhjänä.
Hirvittää ihan vesivarannot tulevan  pluto kuunsolmu yhteydessä.
alasolmu hedelmällisessä vedessä, ravussa.

Summasummarum,
oisko itsekullekin apua miettiä vuoden teemoja tuolta tammikullta alkaen?
Ja mikä lie tilinpäätös, Kauriiseen sopivasti?
Varaston arvo?
 kuu venus yhtymät siinä lähellä seuranneet noita merkuriuksen käännekohtia.
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #477 : 12.12.2010 00:11:32 »

Varsin perinteisesti alkoi perääntyminen:
töissä ihan ihme soppa, kun yks oli luullut, toinen ymmärtänyt, kolmas tiesi sanoa varmaksi, suuttumista ja kaikki tämä kaatui sille joka ihan asiallisen ensimmäisen meilin oli lähettänyt.
Sitten tuli jo itkukin ja siinä vaiheessa minä hermostuin, että perkele, tänne tartte tulla ketään itkettään...
Kyllä se siitä sitten selvisi. Mutta jälkilöylyissä ihan OT tuli semmosta tietoa pomon pomosta että huh huh. Ihan vähän tekis mieli käydä kauluksiin kiinni!  tickedoff

Että jos se tällaista on koko kuun, niin ei ainakaan elämä käy tylsäksi. Ja mä en ollut tässä sopassa muuten mukana kuin rauhoittelevana osapuolena.
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #478 : 12.12.2010 11:49:35 »

Samoin tyypillistä retromeininkiä, soitin kuoli. :Smiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #479 : 12.12.2010 13:04:35 »

Jälleen ihmettelen tuota, kun jossakin sanottiin, että synt.kartan retro-Merkurius takaa helpotusta sitten kun se muuten retroilee.

Sillä viime viikolla meni vielä kaikki mahdolliset yhteenotot ja tapaamiset pieleen, mutta heti kun Merkurius retroilee, huomasin jo miksi en pääse pojantyttären blogisivuille porisemaan. Kuin jotakin helpottuisi.

Tiedä häntä...
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 44
  Tulostusversio  
 
Siirry: