Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 44
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten merkuriuksen perääntyminen vaikuttaa??  (Luettu 285323 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Lizzy
Vieras
« Vastaus #90 : 09.06.2008 12:16:00 »

Katselin planeettaohituksiani ja tajusin, että perääntyvä merkurius liikkuu tällä hetkellä  aspect_tri keskitaivas

Ainakin selvittelyä on nyt ilmassa kovasti opiskelujen puolesta, toivottavasti myönteisessä hengessä tuon kolmion myötä, vaikka perääntyminen sekoittaakin ikävästi.  Undecided

Minkä takia nyt joka asiassa tökkii.  Angry  tickedoff knuppel2

 Cry
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #91 : 09.06.2008 14:36:47 »

Töissä lainassani olleeseen järjestelmäkameraan tuli kesken kuvauskeikan ihme häiriö, joka luojan kiitos korjaantui pienellä ramppaamisella, mutta nytpä iski oikein todellinen Merkkaripommi eli....


... tada.........

Tietokoneeni hajosi! Ihan ilman mitään varoituksia se ryökäle meni kosahtamaan ja nyt olen ollut ilman konetta muutaman päivän. Onneksi toimituksessa on porukkaa kesälomalla niin pääsin kirjoittamaan työpaikan koneilla lehtijutut valmiiksi, mutta nyt itkettää miten hirveä lasku huollosta mahtaakaan tulla...! :X Pitää toivoa parasta, että se selviäisi pikkujutulla. En saanut tehtyä itse koneelle mitään kun Windows sammua kosahti hetken aukiolon jälkeen. Jos siitä jokin on mennyt niin kiintolevy.

Ja luojalle kiitos sain justiinsa kaikki tärkeät tiedostot tikulle talteen! O__O Olisin saanut pikkuisen kohtausen jos 50 sivua raakaluonnoksia, luonnoksia, skannattuja sivuja ja valmiita sivuja (eli yhteensä melkein 200 sivua)sarjakuvasta olisi haihtunut savuna ilmaan.....! Tai jos kesken jäänyt tarinanpoikanen, joka oli viittä vaille valmis olisi sekin haihtunut.
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #92 : 09.06.2008 14:53:32 »

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=17713.msg200684#msg200684

Perääntyvä Merkurius kosautti minulta tietokoneen hengiltä (tai toivottavasti vain  Windowsin hengiltä) joten olen koneeton ja näin ollen myös netitön jonkin aikaa vielä.

 Cheesy Cheesy Shocked Shocked ... joo tätä ...mulla jo jonkin aikaa on mennyt näin ETTÄ kun avaan tietokoneen niin kun se on kaiken rullaatirullannut ja nk.aukeaa NIIN ei toimi netti ei - ainakaan tähän aamuun asti - jonka jälkeen valitsen JÄRJESTELMÄN PALAUTUS - ja sieltä palautuspisteen jonka uusin nyt melko tiuhaan - tällä hetkellä kone toimii parhaiten kun klikkaa 2.6.08 tehtyä palautuspistettä ELI kone palauttaa toimintonsa ko. päivämäärän ja kelloajan mukaiseen toimintaan - että koneen toimivaksi saamiseen menee joskus montakin tovia = jopa kolmet vartit ja silleen.

Olenkin viimepäivinä suhtautunut koneisiini suurta kunnioitusta tuntien Wink :Smiley enkä mitenkään  tai ainakin pyrkinyt olemaan  mitenkään suuremmin ainakaan  :Smiley angel kiukustumatta ...  Lips Sealed angel

Lisäksi olen itsessäni havainnut että OLEN tosi sähköinen saan sähköiskuja tämäntästä ja joka paikasta - joten koetan siinäkin mielessä pysyä coolina ettei minun ja koneiden virtapiirit ala enempiä hylkimään toisiansa ...  smiley6600 smitten että kiitos kiitos rakkaat armaat vempaimet  Kiss Kiss Kiss

NIIN ja tämä vielä että näinä päivinä olen useamman kerran poistanut ohjelmia ja taas ladannut KUN kertaskaikkiaan ovat vain lakanneet toimimasta - esm Soneran Avustaja Mozzillan TuliKettu nyt mainitakseni  Cheesy

Terveisin Aaviisunen  aurinko kaksoset eli juuri ytimessä tuon Merkiuriuksen suhteen  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 09.06.2008 14:56:57 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #93 : 09.06.2008 15:24:54 »

Silleen, että eräs on ilmeisesti kadonnut matkalle eikä saa puhelinyhteyttä. Nyt sitten kieli keskellä suuta että mitä sanoa, sama tilannehan oli vuoden vaihteessa. Nyt tosin tiedän vähän enemmän meidän jutusta, vaikka hänen aivonsa olisivat vapaalla ja hummailtaisiin kaverien kanssa. No itse lähden myös kesämatkoille pian, katotaan miten itse viittin pitää yhteyksiä..

muuten vaikutus voisi olla se, että kasaan henkistä voimaani takaisin riippumatta sielunyhteyksistä jne, ja puu kaatui muuten raitiovaunun eteen myrskyssä, että sellaista Liikenteessä.


« Viimeksi muokattu: 11.06.2008 20:44:27 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #94 : 09.06.2008 16:13:33 »

Mä tein sen eilen taas!!!
Lähetin vahingossa tekstarin Ajatukselle, kun piti lähettää Anna-Kaisalle!

Juu, kiitos vaan! Oikeasti kyllä luulin (tällä kertaa) että se oli mulle ja piti vastatakin siihen, mutta olin just reissun päällä ja se jäi tekemättä. No hyvä, nyt huono omatuntoni asiasta hälventyi. Grin
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #95 : 11.06.2008 20:34:42 »

Siis Venuksen ( 27.7 ja kestää yli kk )ja Uranuksen retro vasta tulossa, Jupiter, Pluto ja Merkkari menossa. Täältä löytyy retrot. Ei liene sattumaa, että kun Venus on kaksosissa ja kaksosen hallitsijan  merkurius retro alkoi 26.5, niin just edellisenä päivänä  rapu vielä oli kuuluvilla, sitten ei. No tuossa 19.6-4.7 välillä sanotaan että asiat alkaa oieta.

Olen siis muilta huomannut 2 kertaa avainten katoamisen ja tänään autoin erästä joka ei saa puhelinyhteyttä henkilöihin, joilla hänen omaisuuttaan ja palkkio maksamatta. Itse sain noihin tyyppeihin yhteyden. Lisäksi hän ei saa yhteyttä johonkuhun jonka pitäisi majoittaa toisessa kaupungissa, mutta hänen tyylinsä taaplata on aina tuo sama.. en auta joka kerta. Aamulla lisäksi auto ei ollutkaan käytössä kun piti. Voihan näitä laskeskella jos niin tahtoo.

Vaikuttaisikohan Jupiterin retro siihen, että on niin vaimea olo, huhtikuun jälkeen ei oo bisnes maittanut, duuni vaan.. no siellä puolella jotain voittoja.  :Smiley

http://www.astrologycom.com/retro.html
« Viimeksi muokattu: 12.06.2008 13:36:43 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #96 : 12.06.2008 09:26:50 »

Löysinpä aika paljon kaikenlaisia vaikutteita noista retroista. Kun Pluto alkoi 2.4 retroilla ja Jupiter 8.5, niin juuri silloin tuli etäisyyttä suhteessakin. Nyt nämä vasta huomasin. Juuri  pluto ja  jupiter  aspect_sex  venus minulla on. Sitten kun Venus meni hetkeksi kaksosiin (hallitsija Merk), oli hyvä pv kommunikoida ja olla 24.5. Ja heti 26.5 Merkkari retron aikaan katkosta.  Eli selvästi tuolla joskus syyskuun alussa, kun sekä  pluto  jupiter  venus lopettavat retroilun ja  venus menee Jousi- mieheen lokakuussa, kenties alkaa rullata  venus asiat. Ei siis kesällä, olikin sellainen aavistus että jokin kesällä "estää".. Uranuksenkin retro vaikuttanee koska se transitoi 5. huonetta(mme ravun kanssa).

Mutta siis jokin helpotus kaikille tässä  merkurius aiheessa 19.6 alkaen ja  venus rapuun 18.6. Piti oikein katsoa mikä kaikki on päällekkäin. Sillävälin muuta puuhaa ja henkistä harjoitusta. Jo viikon kuluttua pitäisi olla asiat ok kommunikaatiossa. Onkohan monikin miettinyt syntyjä syviä kun ei pintatasolla kommunikaatio pelaa. HEH lisäksi sain meilin juhlista joissa olimme  rapu kanssa, siellä oli hukkunut paljon tavaraa. Ja jollain toisella tutulla tällainen
:


Meillä oli viikonlopun ajan linjakatkos ja nettikaupan synttäritarjous ja koko nettikauppa oli pois pääältä viime viikonlopun.



Cheesy Wink

*Ja lisää, yhdellä bisneskumppanilla  jousimies kone hajos mutta miitti oli hyvä, jatketaan juh. jälkeen. Taisin saada uutta intoa asioihin..
« Viimeksi muokattu: 12.06.2008 13:42:56 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #97 : 12.06.2008 13:13:34 »

Henk.koht ei juuri mitään havaittavaa, mutta töissä senkin edestä..koneet hajoilee, pikku tulipalo viimeviikolla, laahataan myöhässä kaikesta, eikä pomoilta saada mitään tarvittavaa tietoa  Tongue

Suurella mielenkiinnolla olen seurannut ihmisdynamiikkaa..Hirvittävän monelta on maskit tippunu ja se kuuluisa todellinen karva näkyvissä. Sekä hyvä että huono juttu Huh

Kummallista kapina mielialaa joka puolella ja ihme kärhämöintiä mitättömistä asioista  idiot2 , kaikki kuitenkin tekee duunia saman asian eteen..
Onko kukaan muu huomannut minäminäminä-menttaliteetin selvää näkyvyyttä?
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #98 : 12.06.2008 13:32:58 »

Tänään on ollut akamoinen Merkkaripäivä selvitellessä erinäisiä väärinkäsityksiä ja juostessa ympäri kaupunkia koko aamun Grin Kaikessa kaaoksessaan sangen huvittavaa! Lisäksi selvisi, kun kävin kyselemässä tietokoneeni perään, että asentajalle oli kiintolevyä tilatessa sattunut kommunikaatiomoka, jonka takia kone onkin kunnostettuna parin päivän viiveellä. Onneksi kuitenkin mukavasti viikonlopulle osuu koneen takaisin saaminen, voi jatkaa hommia kotosalla!
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #99 : 12.06.2008 17:02:20 »


Hei Ystäväin

Onko tämäkin  merkurius :n perääntymisen aikaansaannosta

Olin tänään isoveljeni, äitini
ja äidin sairaanhoitajan, fysioterapeutin
sekä kotipalveluohjaajan ja kotipalvelu-hoitajan
kanssa
kartoittamassa äidin tulevaa kotona-asumista

Pikku-veljeni oli laittanut äidin asunnon oven turvalukkoon
ja se ainokainen avain oli tietty hänellä
- veljeni metsästettiin työpaikaltaan tuomaan avainta
- kiukkua ja p.......ttä tuli tuutin täydeltä,
vaikka meillä ei ollut osaa eika arpaa ko. oven lukitsemiseen
- veljeni oli saanut lisäksi nuhteita työpaikalta poistumisen vuoksi

Kyllä tuli kaupungille kalliiksi tämä käynti,
koska palkka juoksi jokaiselle osapuolelle
- sairaanhoitajalle, fysioterapeutille,
kotipalveluohjaajalle ja kotihoitajalle


Lisäksi äidin rollaattori oli jäänyt taxin peräluukkuun


Huoltoyhtiöllä ei ollut ko. avainta,
koska uusi lukitusjärjestelmä ei sellaista tarvitse



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #100 : 12.06.2008 17:08:55 »

Merkuriuksen perääntyminen voisi selittää myös sen, ettei me peruskoulun päättävät (ainakin pk-seutu) saadakaan tietää huomenna jatko-opintopaikkojamme, sillä joku järjestelmä oli kaatunut ja tiedottaminen lykkääntyy sen takia. Pirskatti, joutuu jännittämään vielä jonkin aikaa..
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #101 : 13.06.2008 08:37:50 »

Ei ole totta!!! Lähden tänään lomalle ja kamera on hukassa!!!! Liittyykö tämä tähän pirun merkuriukseen???

Pässi saa hermoromahduksen kun on penkonut kaikki paikat jo... =(
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #102 : 13.06.2008 09:35:06 »

Artemis, mulle käy aina samanlailla..yleensä se mitä etsin on joko ekassa paikassa, mistä katsoin tai ihan lähellä  Huh
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #103 : 13.06.2008 10:12:00 »


Juu, kiitos vaan! Oikeasti kyllä luulin (tällä kertaa) että se oli mulle ja piti vastatakin siihen, mutta olin just reissun päällä ja se jäi tekemättä. No hyvä, nyt huono omatuntoni asiasta hälventyi. Grin

Juu, onneksi se oli tuollainen ok viesti... Ja olisin ihan hyvin voinut sen sinullekin lähettää.  Wink

Kummallista kapina mielialaa joka puolella ja ihme kärhämöintiä mitättömistä asioista  idiot2 , kaikki kuitenkin tekee duunia saman asian eteen..
Onko kukaan muu huomannut minäminäminä-menttaliteetin selvää näkyvyyttä?

Minä olen huomannut myös työkavereissani tuota, tosin olen laittanut sen lomantarpeen piikkiin. Itsellä välillä tahtoo hermo mennä, mutta rutiinilla ja työmoraalilla pusken eteenpäin.

Vielä reilu kuukausi itsellä lomaan, mutta onneksi tänään jää lomalle yksi ihminen joka on osoittanut tuota  minäminä -ajattelua... Jospa helpottaisi.

Niin ja AthaMaarit ja Aaviisuinen... Mulle noin kävi jo toukokuussa. Huollossa latasivat omalta rompultani windowsin uusiksi ja lisättiin vähän lisää muistia, että kone pyörisi nopeammin ja netti toimisi paremmin. Talteen otettiin melkein kaikki tiedostot. Yhteensä maksoi 250€ . crazy2
tallennettu

Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #104 : 13.06.2008 11:15:52 »

Artemis, mulle käy aina samanlailla..yleensä se mitä etsin on joko ekassa paikassa, mistä katsoin tai ihan lähellä  Huh

Juu.. ja jos ei löydy niin ei voi mitään =)
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 44
  Tulostusversio  
 
Siirry: