Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Viesti Arkkienkeleiltä,tai pyhimyksiltä ja enkeleiltä,,  (Luettu 70700 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
j-62
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #60 : 05.12.2007 13:34:53 »

Hei Chandra  Cheesy


Koska olen tiennyt vähän aikaa näistä sivuista ja en oikein ole hyvä näissä jutuissa niin kysyisin, että oletko sinä lähettänyt minulle viestin yv:lle. Jos olet niin miten löydän sen ?

Kaikkea hyvää sinulle Toivo j-62  Cheesy
tallennettu
sunangel
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« Vastaus #61 : 05.12.2007 15:25:42 »

Kiitos miljoonasti Chandra! Miracle viesti on lohduttava, toivonkin niin kovasti ihmettä (vaikka en oikeasti koekaan olevani sen arvoinen)! Vastauksesi siirsi hieman mustia pilviä taivaallani.  Smiley
Oikein hyvää loppuvuotta sinulle!! Smiley
tallennettu

Better to regret the things you do than the things you don´t do.
Sinkkis
Vieras
« Vastaus #62 : 05.12.2007 15:42:00 »

Hei Chandra!
Olisiko korteilla viestiä miten tämän sisäisen sekamelskan saisi oordnunkiin takaisin?
t. Sinkkis   Smiley
tallennettu
Mirjam*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 313


Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta


Profiili
« Vastaus #63 : 05.12.2007 17:02:44 »

Kiitos Chandra!!!  smitten
Pitää vaan kaivella sanakirjaa esiin, kun ei ihan sanasta sanaan aukene tuo teksti kokonaan näillä kielen taidoilla...  idiot2 Cheesy
tallennettu

Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä.
Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna.

https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #64 : 05.12.2007 17:56:59 »

j-62 nyt se yv on siellä. Grin
Katsos kun olen tällainen touhuuja,etten aina muka kerkeä,vaikka aihe kiinnostaa. Cheesy

sunangel! knuppel2
Tuo oli tarkoitettu helläksi silitykseksi,mutta hieman "ravistelin"tuota suhtautumista itseesi.
Mikset ole ansainnut?Tähän ei kuulu vastata kuin itselleen.
Sinä olet ansainnut kaikki rakkauden ja ihmeet siinä missä kaikki muutkin!!!! angel smitten
Älä vähättele itseäsi,vaan löydä kaikki ihanat puolesi ja ala vaalia niitä!
Ja soita sinne diakoniatoim.Älä suotta yksin asioita murehdi.
Ei tarvitse kuulua kirkkoon,eikä siellä sellaisia edes kysellä,mutta saisit nyt hengähtää hetkeksi rahahuolista.
Kaikkea hyvää elämääsi! angel smitten
tallennettu

Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #65 : 05.12.2007 18:05:11 »

DeltaPavonis! smitten

Tuo pyhimyksen viesti oli mielestäni niin osuva sinulle,kun sinulla on jalat maassa ja niin voimakas tietoisuus oikeasta ja väärästä.
Halusta auttaa heikompia ja nähdä asiat niin laajasti! smitten

Jos lähtisit muitten "pillin"tahtiin tanssimaan,et olisi enää sinä.
On rohkeata seistä sanojensa ja tekojensa takana,vaikka vastassa olisi hieman suurempikin herra,tai rouva,miten vain!
Kuitenkin kommunikoit ja kuuntelet muitten mielipiteitä,mutta kunnioitat omaa vakaumustasi.
Et ole tuuliviiri,joka mielistelläkseen vaihtaa kaistaa ja sellaisena Pyhä Agnes sinut varmaan haluaa tulevaisuudessakin nähdä enkeleineen!
Saat varmaan jonkun tehtävän,joissa noita kykyjäsi tarvitaan. smitten
tallennettu

Mirjam*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 313


Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta


Profiili
« Vastaus #66 : 05.12.2007 18:34:44 »

Kiitos toistamiseen Chandra  smitten
Tänäänkin tuota on tarvittu ja olen ollut sen asian edessä.
Herra Rehtorin kanssa kun olen hieman eri linjoilla miten asioita hoidetaan lasten kanssa ja miten ei. Ainakin minun lapsieni kohdalla, joiden aitoa ja herkkää omaatuntoa en salli talottavan "aikuisen oikeudella"... murr murr  knuppel2
Olen hieman raottanut näköalaa, että voi olla niinkin, ettei ole sallittua vain huonosti koulussa menestyviltä lapsilta virheitä ja ereheitä, vaan ihan kaikille lapsille niitä sattuu ja kaiken voi korjata rakentavasti ja kaikkia kunnoittavasti. ( miten noin kiltti ja hyvä oppilas voi saada päähänsä tuollaista, jota olisi voinut odottaa joltain vaikealta tapaukselta, tämä oli siis suurempi "rikos" ns"kiltiltä" oppilaalta)*umph* hiukan off topic,,  :Do
tallennettu

Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä.
Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna.

https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
sunangel
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« Vastaus #67 : 05.12.2007 20:49:29 »

Chandra! Hassua koko hommassa on, että yleensä olen luonteeltani erittäin optimistinen. Nyt vain tuntuu koko elämä tökkivän niin pahasti. Kiitos tuosta kirkko-vinkistä. Tämä vaan on sellainen pikkupaikkakunta, että sielläkään ei oikein apua saa ja jos hakee, niin kaikki supattaa. Eihän siinä kirkolta pyytämisessä mitään pahaa ole (ja itse olen uskovakin). En itsekään tiedä, miksi en mielestäni ansaitse ihmettä. Ehkä siksi, että olen ollut "vastuussa" laskujen maksamisesta, rahaa vaan ei niihin ole ollut tarpeeksi ja jo pitkän aikaa on aina joku jäänyt rästiin. Syytän siis itseäni.
Kiitos kovasti kannustuksesta, se lämmittää mieltä. smitten
tallennettu

Better to regret the things you do than the things you don´t do.
jankat
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 333



Profiili
« Vastaus #68 : 09.12.2007 01:00:40 »

Hei Chandra!
Olisiko korteilla viestiä, joka toisi vähän selkeyttä nykyiseen elämääni?  Smiley
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #69 : 08.04.2008 22:28:49 »

mitäpä arkkienkelit sanoisivat kauttasi miun ja erään miehen väleistä...millaiseksi muodostuu?
tallennettu

Tuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #70 : 09.04.2008 08:11:31 »

Hei

Mitä minulle kerrotaan sydän-ja ansiotyöni suhteen. Olen vähän levoton alkavasta muutoksesta.
Huh
Kiitos ja valoa kevääseen :smitten
-Tuli-
tallennettu

Vesi-Rotta,
Keltainen Planetaarinen Soturi
Nousu Jousimies
Aurinko Leijona
Kuu Vaaka
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Leijona
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #71 : 09.04.2008 15:11:27 »

Hei Chandra !  Smiley

Ahdistaa ja toivoisin enkeleiltä tukea. Smiley Smiley

Kiitos !  smitten   
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #72 : 11.04.2008 09:54:18 »

Huomasinpa tämän topicin nousseen jostain kätköstä uudestaan ylös.
Nyt minulla on sellainen oman elämän prosessointi vaihe päällä,
että en laajemmin vielä katsele.
On niin monia juttuja kesken.
Mutta nämä,jotka ovat ehtineet pyytää,niin heille nostan tässä jossain vaiheessa,kun vire nousee.
Katsotaanpa lenkin jälkeen,mitä luonto saa aikaan taas. smitten

Kiitos palautteista ja pikaisiin kuulumisiin. angel smitten
tallennettu

Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #73 : 14.04.2008 20:59:52 »

Hei Ametha ja anteeksi että jouduit odottamaan. angel

Tässä sinulle kortti uuteen matkaasi elämäsi polulla! smitten

SAFE TRAVEL:
ST.CHRISTOPHER

This card singnals a safe passage and lets you konw that St.Cristopher is by the side of the one who's travelling.This trip is blessed by the angels,who will ensure that all the details are taken care of.
The transportation,luggage,meals,and accommodations are overseen by Heaven,so the way is clear for enjoyable trip.

This can also be a message that it's time for you to take a trip.Have you been hankering for a relaxing vacation?Is there a place that you're drawn to for research or business purposes?Is there a loved one whom you'd like to visit?If so,this card is a validation that it's time to set this plan in motion.

Itselleni tämä pyhimys,Kristoforus on hyvin tärkeä.
Googleta itsellesi tietoa tämän pyhimyksen tehtävistä,niin saatat ymmärtää viestin sisällön vielä paremmin.Itse kukin kun välillä myös kantaa koko maailmaa harteillaan.

Hyvää jatkoa sinulle ja ilosta kevättä! angel
tallennettu

Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #74 : 14.04.2008 21:16:13 »

Coventina! smitten
En näistä korteista juurikaan katso parisuhteita,mutta tein nyt poikkeuksen.
Tässä sinulle viestiä. angel

AE MIKAEL:
YOU ARE SAFE:I'm protecting you against lower energies,and guarding you,your loved ones,and home.

Let go of Worries,as I'm surrounding you,your loved ones,home,and possessions with powerful loving light.
This light repels lower energies,and attracts loving experiences.Focus on this light and love-insted of fear-as you'll attract the object of your focus.Whit your mind free of fear,you have additional time and energy to devote to your life's missions.
You are free when you are fearless.
Know that you are safe at all times,and that my protection is flawless.

Toivottavasti sait vastauksen kysymykseesi.Hyvää kevättä ja pyydä tämän voimallisen ja johtavan Arkkienkelin sinistä väriä suojaksesi. angel
tallennettu

Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12
  Tulostusversio  
 
Siirry: