Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17 18
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Löytyykö täältä vielä ennustajia jotka tahtovat harjoitella?  (Luettu 127586 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #225 : 12.07.2012 21:04:28 »

Mullekkin sais katsella, taloustilanne ja työkuviot erityisesti nyt pinnalla. Asunnonvaihtokin tässä mielessä pyörii, edullisempaa etsimässä, mutta kannattaako? Kiitos jo etukäteen  Smiley

Anna anteeksi Kyllikki6! Jäit epähuomiossa välistä

Katsellaas mitä kortit meille kertovat tänään

Kuu

Outoja oivalluksia ja luovia ideoita. Kuun alla on kuitenkin parempi olla tekemättä mitään sopimuksia, suunnitelmia ja sitoumuksia.

sanoisin, että sinun kannattaisi vielä miettiä tarkoin, mutta älä toimi kuitenkaan ihan vielä. Aika ei ole sinulle otollinen etsiä uutta asuntoa vaan odota aikaa sopivaa joka tulee tuonnempana. =) Työssä sama juttu, älä sitoudu mihinkään vaativaan tehtävään, koska se ei tuo sinulle mitään hyvää =)

--SSMoonSS--
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #226 : 12.07.2012 21:08:37 »

Onko tämä sellainen ketju, johon voi antaa elämänsä harjoiteltavaksi? En jaksanut lukea tai edes selata kaikkia 15 sivua.

Minua vaivaa mies, johon tutustuin vuosi sitten. En pääse hänestä eroon. Hän ei päästä, vaikka hänellä on paljon naisia koko ajan. Olen pitänyt välimatkaa, mutta aina hän ottaa yhteyttä. Olen miettinyt sitäkin, että haluanko oikeasti olla erossa kokonaan, koska eihän se nyt niin vaikeaa voi olla. Varon tapaamasta, mutta puhelin, sähköposti jne on keksitty. Nyt tuntuu olo toisaalta jo voitokkaalta. Näyttääkö kortit jotain? Kuka vain saa vastata.

Allu

Hei, Allu

Tämä todellakin on sellainen ketju, jossa voit kysyä jonkun kysymyksen, joka mieltäsi vaivaa, ja samalla annat harjoitteleville ennustajille mahdollisuuden =)

katsotaas siis, mitä kortit antaisivat vinkkejä sinulle =)

Oikeus

Kertoo totuuden ymmärtämisestä. Pyrkimys luoda selkeä ja ennakkoluuloton kuva tilanteesta edistää ongelmanratkaisua ja sovittelutyötä.

Kortti kertoo siitä, että olet ymmärtänyt, että olet tavallaan yksi nainen muiden joukossa, ja myös sen, että tämä kyseinen mies ei ole sinulle hyväksi, koska ei pysty valitsemaan. Sinun kannattaa luoda selkeä kuva tilanteesta ja haluistasi; haluatko olla läheisissä väleissä miehen kanssa, jolla on useita naisia sinun lisäksi? Entä mitä sinä haluat? Kortti siis pyytää sinua tarkoin pohtimaan, mitä sinä itse haluat, ja sitten teet sen mukaan suunnitelmat tulevaisuudelle =)

--SSMoonSS--

Enhän minä olen hänen naisensa. Tunnen vain olevani vankilassa. Mietin kyllä, mikä minulle on hyväksi ja miten suojaan itseni. Hän vain ottaa minuun yhteyttä enkä voi olla vastaamatta, vaikka en tapaakaan häntä.

Pitää varmaan sitten kysyä, mitä minulle on luvassa tulevaisuudessa? Onko uusia tuulia vai pyörinkö vain tässä samassa. Minulla on vähän olo, että en osaa lähteä viemään omaa elämääni eteenpäin tässä tilanteessa.

Allu

Olehan hyvä =) Voin vielä vilkaista yleisesti vähän sun tulevaasi =)

Voima

Vaikeudet voitetaan

Hyvin lyhyt vastaus kortilta kysymykseesi... Eli vaikka nyt tuntuu hankalalta niin aikanaan se helpottuu ja pystyt viemään elämääsi eteenpäin. Ensimmäinen askel tähän suuntaan olisi vain olla huomioimatta tämän miehen soittoja ja yhteydenotto yrityksiä parhaasi mukaan, koska muuten hän vain jatkaa sitä ja pitkittää sinun eteenpäin astumistasi elämässäsi

Toivottavasti osasin auttaa =)

--SSMoonSS--
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #227 : 12.07.2012 21:13:41 »

Mulla on ihan karmee kohta tapahtuu jotain olo!
MITÄ tapahtuu?
Ja jos kuvittelen, niin mistä tämä olo sitten johtuu? Ei välttämättä mikään miellyttävä olo, mutta jännittävä ainakin.

Tahtoisko joku koettaa löytää mulle vastausta?

Yritetääs vilkaista, mitä suuntaviivoja kortit antaisivat =)

Oikeus

Lahjomaton henkilö, joka pyrkii arvioimaan asioita tasapuolisesti ja kantaa vastuunsa. Tulet saamaan sen mitä ansaitset - hyvässä ja pahassa. Seurauksista on syytä ottaa opikseen. Vilpillisyyttä ja epärehellisyyttä.

Korttikin vähän antaisi osviittaa, että jotain tulee tapahtumaan, mutta en kyllä yhtää nyt tiedä onko se pahassa vai hyvässä. Veikkaisin sinun olevan juuri tuollainen henkilö, joka kantaa vastuunsa. Tämä ominaisuus tulee mahdollisesti tarpeeseen. Kortti varoittaa sinua vilpillisyydestä ja epärehellisyydestä jota tulet mitä luultavammin kohtaamaan tulevaisuudessa.

Ei siis kovin iloista tapahtumaa ole vielä ainakaa tiedossa sinulle =/

--SSMoonSS--
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #228 : 12.07.2012 21:20:39 »

Hei SSMoonSS!  Smiley

Voisitko hieman taas katsella minulle?   Cheesy

Tämä vuosi on ollut erittäin rankka minulle ja tuntuu, että olen hieman romahtanut ja en jaksaisi enää uskoa asioiden järjestyvän! Mikään ei onnistu mitä yritän eikä mikään tuota enää iloa...Usko omaan tulevaisuuteen ei ole enää kovin vahva. Miltähän mahtaa tuo minun loppuvuosi näyttää?

Olen kohta puoli vuotta ikävöinyt erästä herraa. Miksen saa kyseistä miestä pois päästä? Tuntuu etten tule koskaan kohtaamaan hänen kaltaistaan miestä enää... Sydän rikki ja parannusta ei näy! Sad Mitä näet tästä tilanteesta? Tulenko löytämään miestä joka saisi minut unohtamaan tämän? Vai tuleeko tämä herra takaisin?


Kiitos, kiitos ja kiitos sinulle jos jaksat katsoa!  smitten

Heissa, totta kai voin =)

Loppuvuosi

Maltti

Aika hakeutua eheisyyteen ja tasapainoon. Tiedossa ehkä ansaittua lepoa ja menestystä hyvin valmistelluista asioista. Uusia yhdistelmiä syntymässä.

Sinun on aika hankkia takaisin se menettämäsi usko tulevaisuuteen ja nauttia hyvin ansaitusta levosta. Tulet saamaan menestystä asiasta/asioista, joiden valmistelu meni hyvin =) Uusia yhdistelmiä tiedossa Wink

Rakkaus

Tähti

Säteilee toivoa. Tyyntä myrskyn jälkeen. Tasapainoa, inspiraatiota ja nautintoja. Kerää voimia, lepää ja parane. Väliaikainen suvantovaihe.

Tämä aika hyvin tukee aikaisempaa korttia, koska tämäkin pyytää hankkimaan elämässäsi tasapainoa =) Samoin kortissa on toivon kipinä, joten uskoisin että jossain vaiheessa elämääsi, sinun tiellesi osuu mies, joka vie jalat altasi ja saa sinut unohtamaan menneet =) Tällä hetkellä elät aikaa, jolloin sinun täytyy levätä ja koota voimiasi tämän aikaisemman suhteen jälkeen, jotta olet valmis kohtaamaan uuden miehen, joka mahdollisesti on sinun kanssasi pitkään =)

Toivottavasti sain sinut taas innostumaan ja puhallettua toivon sydämeesi =)

--SSMoonSS--
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
Nanna- Kristiina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Profiili
« Vastaus #229 : 12.07.2012 22:51:37 »

Hei SSMoonSS! Eras rakkauselamaan liittyva asia vaivaa minua kovasti, ja pyytaisin ohjausta sen suhteen. Olen tapaillut erasta miesta nyt n. 9 kk ja pidan hanesta todella paljon. Nyt olemme kuitenkin eri maissa ja ikava on kova, mutta mahdollisuus palata samaan kaupunkiin on olemassa. Onko meilla mitaan tulevaisuutta yhdessa?

Kiitoksia  smitten
tallennettu

Aurinko Oinas
Nousumerkki Skorpioni
Kuumerkki Skorpioni
Merkurius Oinas
Venus Kaksoset
Mars Kauris

Kiinalainen: Lohikäärme
Maya: Sininen Magneettinen Käsi
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #230 : 12.07.2012 22:57:44 »

Mulla on ihan karmee kohta tapahtuu jotain olo!
MITÄ tapahtuu?
Ja jos kuvittelen, niin mistä tämä olo sitten johtuu? Ei välttämättä mikään miellyttävä olo, mutta jännittävä ainakin.

Tahtoisko joku koettaa löytää mulle vastausta?

Yritetääs vilkaista, mitä suuntaviivoja kortit antaisivat =)

Oikeus

Lahjomaton henkilö, joka pyrkii arvioimaan asioita tasapuolisesti ja kantaa vastuunsa. Tulet saamaan sen mitä ansaitset - hyvässä ja pahassa. Seurauksista on syytä ottaa opikseen. Vilpillisyyttä ja epärehellisyyttä.

Korttikin vähän antaisi osviittaa, että jotain tulee tapahtumaan, mutta en kyllä yhtää nyt tiedä onko se pahassa vai hyvässä. Veikkaisin sinun olevan juuri tuollainen henkilö, joka kantaa vastuunsa. Tämä ominaisuus tulee mahdollisesti tarpeeseen. Kortti varoittaa sinua vilpillisyydestä ja epärehellisyydestä jota tulet mitä luultavammin kohtaamaan tulevaisuudessa.

Ei siis kovin iloista tapahtumaa ole vielä ainakaa tiedossa sinulle =/

--SSMoonSS--

Kiitos sulle SSMoonSS Smiley

Kuulostaa aika...raskaalta :/
Joskin vastuunkantaminen ja toisaalla vilpillisyys ja epärehellisyys kuulostaa just mun elämältä  buck2 Ne ei siis oo mitään mistä en selviäisi.
Toisaalta tää kuulostaa kyllä ihan Saturnukseltakin, jota aloin tässä syytellä fiiliksistäni.

 buck2
tallennettu
jaden
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 95



Profiili
« Vastaus #231 : 15.07.2012 21:10:40 »

Hei SSMoonSS!  Smiley

Voisitko hieman taas katsella minulle?   Cheesy

Tämä vuosi on ollut erittäin rankka minulle ja tuntuu, että olen hieman romahtanut ja en jaksaisi enää uskoa asioiden järjestyvän! Mikään ei onnistu mitä yritän eikä mikään tuota enää iloa...Usko omaan tulevaisuuteen ei ole enää kovin vahva. Miltähän mahtaa tuo minun loppuvuosi näyttää?

Olen kohta puoli vuotta ikävöinyt erästä herraa. Miksen saa kyseistä miestä pois päästä? Tuntuu etten tule koskaan kohtaamaan hänen kaltaistaan miestä enää... Sydän rikki ja parannusta ei näy! Sad Mitä näet tästä tilanteesta? Tulenko löytämään miestä joka saisi minut unohtamaan tämän? Vai tuleeko tämä herra takaisin?


Kiitos, kiitos ja kiitos sinulle jos jaksat katsoa!  smitten

Heissa, totta kai voin =)

Loppuvuosi

Maltti

Aika hakeutua eheisyyteen ja tasapainoon. Tiedossa ehkä ansaittua lepoa ja menestystä hyvin valmistelluista asioista. Uusia yhdistelmiä syntymässä.

Sinun on aika hankkia takaisin se menettämäsi usko tulevaisuuteen ja nauttia hyvin ansaitusta levosta. Tulet saamaan menestystä asiasta/asioista, joiden valmistelu meni hyvin =) Uusia yhdistelmiä tiedossa Wink

Rakkaus

Tähti

Säteilee toivoa. Tyyntä myrskyn jälkeen. Tasapainoa, inspiraatiota ja nautintoja. Kerää voimia, lepää ja parane. Väliaikainen suvantovaihe.

Tämä aika hyvin tukee aikaisempaa korttia, koska tämäkin pyytää hankkimaan elämässäsi tasapainoa =) Samoin kortissa on toivon kipinä, joten uskoisin että jossain vaiheessa elämääsi, sinun tiellesi osuu mies, joka vie jalat altasi ja saa sinut unohtamaan menneet =) Tällä hetkellä elät aikaa, jolloin sinun täytyy levätä ja koota voimiasi tämän aikaisemman suhteen jälkeen, jotta olet valmis kohtaamaan uuden miehen, joka mahdollisesti on sinun kanssasi pitkään =)

Toivottavasti sain sinut taas innostumaan ja puhallettua toivon sydämeesi =)

--SSMoonSS--
Kiitos Sinulle!  smitten Jospa ne asiat alkais järjestyy ja elämä helpottuis!  Smiley
tallennettu
fairytales
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #232 : 15.07.2012 23:20:26 »

Moikka SSMoonSS  Smiley

voisitkos katsoa miltä rakkaus rintamalla näyttäisi?  smitten
tallennettu
marjasole
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6



Profiili
« Vastaus #233 : 16.07.2012 09:34:49 »

Hei
Tämäkin tahtoisi tietää rakkaudesta sekä rahakuvioistaan enemmän. Viimeiset vuodet ovat olleet rankkoja, viimeisimpien vastoinkäymisten jälkeen on niin tyhjä ja lyötyolo, ettei olisi ikinä uskonut  Undecided Kai tähän joskus tulee helpotusta?
Kiitos jo näin etukäteen, jos sinulta liikenee aikaa myös minulle  smitten
tallennettu
opc2
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3



Profiili
« Vastaus #234 : 16.07.2012 15:48:27 »

Hei, olisin vielä kysynyt opiskeluun liittyvää. Vuosia sitten olisin vaihtanut alaa ja olisin kouluunkin päässyt, mutta henk.koht. elämä oli silloin kaaoksessa ja jouduin siitä luopumaan. Nyt kuitenkin haluaisin samalle alalle uudestaan. Oliko tällä tarkoitus etten päässyt sinne? vai saavutanko sen uudestaan minkä silloin menetin? Kiitos viimekertaisesta ja tästä toisesta myös smitten

Heissan,

Katsotaas mitä kortit kertovat opiskeluusi liittyen =)

Torni

Muutoksen kortti, joka tuo mukanaan nopeita muutoksia.

hmmm... koska kortti on vahvan muutoksen kortti, veikkaisin, että tämä osittain osuu menneisyyteesi, jolloin joudut tämän alan jättämään kesken tiettyjen syiden mukaan. Nopeat muutokset voisivat liittyä nykyhetkeen ja uskoisin tähän opiskeluusi. Veikkaisin tämän nopean muutoksen syyn olevan se, että päätös opiskelemaan tuli aikalailla äkkiä, mutta kuitenkin 100% halulla tehdä juuri sitä. Jokaiselle tapahtuneelle on tarkoituksensa, joten opiskelusi keskeytymisellekin oli tarkoituksensa. Veikkaisin, ettei silloin ollut paras aika opiskellä tähän tiettyyn alaan vaan ehkä sinun piti varmistua, että tämä on se ala, mitä haluan opiskella. =)

Valitettavasti Torni kortti on jostain syystä minulle hankala tulkita ja avata, mutta toivottavasti onnistuin edes jotenkin =)

--SSMoonSS--

Kiitos, kyllä se osui oikeaan, varsinkin tuo 100% halulla alalle Smiley
tallennettu
Sumium
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #235 : 21.07.2012 17:38:46 »

Hei SSMoonSS tai joku muu,
Voisiko joku katsoa minulle miltä näyttää rakkausrintama? Alkukesästä SSMoonSS jo katsoikin ja hieman lupaili jotain tapahtuvaksi. Nyt tilanne tämän saman ihastuksen kanssa on hieman edistynyt ja näyttäisi että hänelläkin olisi kiinnostusta koska toistuvasti hakeutuu seuraani.
Eli jos näihin kysymyksiin saisin vastausta:

1. onko tämä ihastukseni kohteena oleva mies kiinnostunut minusta?
2. jos on kiinnostunut niin tekeekö hän aloitteen?
3. tuleeko meille suhde puolen vuoden sisällä?
4. montako lasta tällä miehellä on?
   
Kiitos jo etukäteen!!
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #236 : 21.07.2012 20:14:08 »

Jos joku jaksaa ja on intoa, niin saa minullekkin katsella.

Olen vastikään muuttanut uuteen maahan (jälleen - taas!) ja edessä on se sama rumpa. Uusi paikka, uudet tuttavuudet JA ennen kaikkea työn ja asunnon etsiminen. Kävin tänään katsomassa upeeta huonetta kivassa talossa ja toivon saavani sen. Kuitenkin työ-asiat hieman jännittävät. Taatusti löydän jotain mielekästä duunia - vai löydänkö? Millaset energiat minua siis nyt tukevat tai mitä tulen kohtaamaan täällä ollessani?

Suomeen kun ei innosta palata.

Kiitoksia kovasti etukäteen.  smitten

/A
tallennettu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #237 : 23.07.2012 20:56:42 »

Hei SSMoonSS! Eras rakkauselamaan liittyva asia vaivaa minua kovasti, ja pyytaisin ohjausta sen suhteen. Olen tapaillut erasta miesta nyt n. 9 kk ja pidan hanesta todella paljon. Nyt olemme kuitenkin eri maissa ja ikava on kova, mutta mahdollisuus palata samaan kaupunkiin on olemassa. Onko meilla mitaan tulevaisuutta yhdessa?

Kiitoksia  smitten

Heissan! Viimeinkin pääsee vastailemaan, kun on tässä levähdetty kaiken kiireen alla =) Ei muuta kuin katsomaan, mitä kortit rakkauselämällesi kertovat =)

Onnenpyörä

Kertoo elämän kiertokulusta, jota ihminen ei voi hallita. Särmikkään ihmisen elämä on täynnä käänteitä, jotka saavat muut haukkomaan henkeä. Joudut hyväksymään elämän sattumanvaraisuuden ja ainaiset muutokset.

hmmm... Kortti ei anna viitteitä rakkauselämänne kestosta, mutta se toki viestittää elämänne käänteitä ja mutkia, mikä on ymmärrettävää kaukosuhteissa. Elämä ei aina mene suunnitellusti, joten sinun kannattaa katsoa, kuinka palavasti toinen haluaa samaan kaupunkiin kanssasi ja lähteä siltä pohjalta rakentamaan tulevaa.

Valitettavasti tällä kertaa kortit eivät halunneet antaa selvää viestiä, miten rakkauselämäsi menee, mutta mutkia on tulossa kuitenkin, joten varaudu

--SSMoonSS--
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #238 : 23.07.2012 21:00:40 »

Moikka SSMoonSS  Smiley

voisitkos katsoa miltä rakkaus rintamalla näyttäisi?  smitten

Heissan wakie!

No katsotaas =)

Kuolema

Kertoo muutoksesta, joka raivaa vanhaa tehdäkseen tietä uudelle.

Hyvin lyhyt, mutta minusta aika selkeä viesti: Veikkaisin sinun olevan sinkku tai juuri sopivan miehen löytänyt. No tämä vanha kausi, jolloin sinulla on ollut yksinäistä yms sellaista, alkaa olla päättymässä ja uudet tuulet alkavat puhaltamaan sinun suuntaasi =)

--SSMoonSS--
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #239 : 23.07.2012 21:07:10 »

Hei
Tämäkin tahtoisi tietää rakkaudesta sekä rahakuvioistaan enemmän. Viimeiset vuodet ovat olleet rankkoja, viimeisimpien vastoinkäymisten jälkeen on niin tyhjä ja lyötyolo, ettei olisi ikinä uskonut  Undecided Kai tähän joskus tulee helpotusta?
Kiitos jo näin etukäteen, jos sinulta liikenee aikaa myös minulle  smitten

Heissan =)

Toki voin katsoa, tosin koska kysyt kahdesta asiasta täytynee katsoa kaksi korttia, jotta viesti tulisi tarpeeksi selväksi molemmissa =)

Raha

Tähti

Säteilee toivoa ja luottamusta tulevaan. Kerää voimia ja lepää.

Nyt sinun on aika ottaa aikaa itsellesi ja levätä. Tulevaisuutesi raha-asioissa tulee olemaan valoisa, mutta en tiedä, milloin rahahuolesi alkavat jäädä unholaan. Mutta tärkeimmät viestit ovat nämä: luota tulevaan ja lepää =)

Rakkaus

Rakastavaiset

Kertoo kahden ihmisen kohtaamisesta. Vetovoimaa kahden ihmisen välillä. Tärkeä ihminen on luottamuksen arvoinen.

Sait rakkauteesi aika vahvan kortin; rakastavaiset =) En tiedä, milloin kohtaat henkilön, jonka kanssa kipinät lentelevät, mutta en uskoisi siihenkään olevan kovin kauan kuitenkaan =) Joten luota tulevaisuuteen, ota itsellesi nyt aikaa, koska voi olla ettei sitä yksinolemista tulevaisuudessa paljoa ole Wink

--SSMoonSS--
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17 18
  Tulostusversio  
 
Siirry: