Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sisäinen soturi tulkinta  (Luettu 2965 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Venku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94



Profiili
« : 03.04.2012 13:22:37 »

Mitä olette muut mieltä tuosta sisäinen soturi tulkinnasta? Minä tilasin sen juuri ja hyvä niin, koska moni asia mitä aavistellut selvisi siitä. Entisten elämien vaikutus oli kyllä paljon suurempi mitä olin ajatellut, mutta hyvällä tavalla, koska olen entisissä elämissä oppinut paljon. Hyvin mielenkiintoista luettavaa ja pisti miettimään!
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 03.04.2012 13:31:54 »

Minä sain oman Sisäinen Soturi -tulkinnan käteeni juuri syntymäpäivänäni vuonna 2002. Siihen tutustuminen oli aivan loistava kokemus, tosi monta kertaa sellainen "ahaa, nyt ymmärrän mistä sejase johtuu." Siinä oli ihan mieletön määrä, suurin osa, juurikin asioita jotka tunnistin itsessäni ja oli aivan mahtavaa sitten lukea siitä miksi ne asiat ovat siten kuin ovat.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Venku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94



Profiili
« Vastaus #2 : 03.04.2012 13:37:31 »

Juu minulle tuli kanssa tuo "ahaa-elämys" moneen kertaan ja moni asia loksahti paikoilleen. Tooosi hyvä, että tilasin, vaikka eka vähän mietin sitä hintaa. Tuota pitää lukea moneen kertaan ja ajatuksella.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: