Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Auringon pimennys 15.1.2010  (Luettu 12333 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mystery Woman
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 163



Profiili
« : 14.01.2010 11:37:12 »

Huomasin Sepon blogista, että huomenna perjantaina 15.1. klo 9 on tarkka auringon pimennys. Itse en ole yhtään tutkinut auringon pimennystä enkä tunne sen merkitystä. Itselleni tämän tekee mielenkiintoiseksi se, että sain eilen kutsun työsopimuksen tekoon täsmälleen kyseisenä aikana.  Cheesy Onko tälla jotain pitempi kestoisia vaikutuksia vai onko auringon pimennyksellä jokin hetkellinen merkitys?

Kysyy tietämätön  smitten


 aurinko vaaka
 askendentti skorpioni
 kuu neitsyt
tallennettu

Aurinko vaaka, Kuu neitsyt, Asc Skorpioni
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #1 : 14.01.2010 11:51:00 »

Hei tsekkaa aiempia kirjoituksia, tästä on olemassa juttua sillä kesällä oli auringonpimennys myös, vai oliko keväällä.
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #2 : 14.01.2010 11:52:07 »

Löysinkin sen Smiley Eli tässä:

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=29260.0
tallennettu
TaruMaru
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #3 : 14.01.2010 12:49:15 »

artemis, kiitoksia tuosta linkistä, oikein mielenkiintoinen. Tässä pohdin, että mikähän vaihe mulla sitten oisi menossa, jotta mikä saisi ns. päätöksensä?
tallennettu
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #4 : 14.01.2010 13:03:00 »

T, Se pimennys vaikuttaa henkilökohtaisesti jos se osuu syntymäkartalla jollekin planeetalle tai akselille. Kun se on Kauriissa, niin jos ei oo  kauris planeettoja niin vaikutus on huomaamaton.
Mulla osui viime vuonna syntymäpäivänä kuunpimennys mun  leijona kuuhun ja kun olen syntynyt  leijona kuunpimennyksen aikaan niin sepä sitten aktivoituu - sanovat että puoleksi vuodeksi - mut jos ei osu mihinkään... no hätää.
Hmm, viime kesän auringonpimennys oli 29'  rapu eli asteen päässä mulla Mc, ei tullut potkuja eikä muutenkaan mitään ihmeellistä.
Auringonpimennykset voi aktivoida maanjäristyksiä että toivottavasti niitä ei tule enempää

E smitten
« Viimeksi muokattu: 14.01.2010 13:32:45 kirjoittanut ancelica » tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #5 : 14.01.2010 13:32:28 »

Minulla tuo osuu suoraan deskendantille! Huh, mitäs se nyt sitten meinaa?

Viimeksi kesällä tuo osui askendantille.

Sinulla Tarumaru se osunee 12.huoneeseen.
tallennettu
Mystery Woman
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 163



Profiili
« Vastaus #6 : 14.01.2010 13:44:08 »

Mulla osuu tällä kertaa parin asteen tarkkuudella laskusolmuun ja 3. huoneen loppumetreillä ollaan.. Tuo viimekesäinen pimennys oli  aspect_con kuunsolmu

Tulipa sitten ns. alanvaihdos tehtyä sen pimennyksen jälkeen (alkuperäinen oli 9.huoneen juttuja), joten saa ny nähä et mitä tämä sitten tällä kertaa tarkoittaa angel

Kuolemaa nousee korteista, mutta samaan aikaan koko kevät on vaan yhtä rakkautta joten eip kai tässä hätää Grin

Mulla se osuu nyt työsopimusta tehdessä 3. huoneeseen ja tekee samalla  aspect_con kuunsolmu
Uusi työpaikkka on paluu opetusalalle monen vuoden jälkeen, mutta nyt en mene opettamaan vaan suunnittelemaan ja vastaamaan ryhmän toiminnasta.
tallennettu

Aurinko vaaka, Kuu neitsyt, Asc Skorpioni
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #7 : 14.01.2010 13:44:42 »

Hei Elwyn, jos totta puhutaan. Ehkä näin on.. Sillä suunnilleen kesän korvilla päätin alkaa olemaan itselleni armollinen ja lopettamaan ulkonäköni vahtaamisen  Grin Tarkoitan sitä että olen antanut itseni syödä mitä vain ja olen liikkunut vain oman fiiliksen mukaan, ei enää rääkkitreenejä unelmavartaloa tavoitellen  Cool Ja kyllä sen nyt huomaa takamuksessa että otettiin rennompi asenne  Grin mutta fiilis on hyvä!!!  Smiley  Smiley  Smiley

No mullahan on nyt käynnissä saturnuksen paluu Smiley Hyvin kyllä menee ainakin nyt, ei ihmeempiä ahdistuksia paitsi duunijutut, kun en vieläkään löydä minulle sopivaa työtä, joten tyydyn samaan vanhaan Tongue

Miehellä tuo pimennys osuu nyt niin että yhtyy hänen kuuhunsa. Onko meillä uudet ajat edessä? Smiley
tallennettu
TaruMaru
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #8 : 14.01.2010 13:50:27 »

T, Se pimennys vaikuttaa henkilökohtaisesti jos se osuu syntymäkartalla jollekin planeetalle tai akselille. Kun se on Kauriissa, niin jos ei oo  kauris planeettoja niin vaikutus on huomaamaton.
Mulla osui viime vuonna syntymäpäivänä kuunpimennys mun  leijona kuuhun ja kun olen syntynyt  leijona kuunpimennyksen aikaan niin sepä sitten aktivoituu - sanovat että puoleksi vuodeksi - mut jos ei osu mihinkään... no hätää.
Hmm, viime kesän auringonpimennys oli 29'  rapu eli asteen päässä mulla Mc, ei tullut potkuja eikä muutenkaan mitään ihmeellistä.
Auringonpimennykset voi aktivoida maanjäristyksiä että toivottavasti niitä ei tule enempää

E smitten

Aaa..juu kiitoksia...No mulla ei ole sitten kauheesti ihmeellisempää tiedossa... vielä...  Wink
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #9 : 14.01.2010 19:48:11 »

Tekee yhtymää IC:lle 3.huoneen puolelta. Varmaan saan kuulla, että taas joku sukulainen on heittänyt henkensä, tai jotain. Huh
tallennettu
TaruMaru
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #10 : 15.01.2010 10:19:50 »

No kertokaapas sitten, onko vaikutuksia nähty? Mulla aivan ihana aamu, teetä sänkyyn ja kissu kävi herättelemässä  smitten
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #11 : 15.01.2010 12:53:03 »

Apua mulla on neptunus ja pallas kauriissa! Luulin jo, että merkurius, mutta ei.. se onkin jouskarissa! On toi neptunuskin paha.. eihän mun salaisuudet paljastu? Pallas 27, Arska 24. Hähää! En tunne pallasta sen paremmin, ottaako jonkun silmään tässä nyt joku juttu et mitä saattas tuua tullessaan?

Edit: heti se sekoilu alko. Eli piru viete, se onkin merkurius 7 kauris ja neptunus pysyy salaisuuksien kammiossa jousimiehessä. Huone on kuitenkin kolmonen näillä kaikilla. Mä en halua menettää mun verbaalista taitoa ainakaan, eihän se pimenny samalla ku arska pimenty? Mun verbaaliset taidot on tärkeä taito mun elämän kannalta.
« Viimeksi muokattu: 15.01.2010 13:01:56 kirjoittanut marix » tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #12 : 15.01.2010 13:27:23 »

Ei vielä mitään ihmeellisempää  Smiley Voisi kyllä jotain kivaa tulla  Grin
Tosin mullahan se oli parisuhteen puolella, ja olen nyt töissä  Grin
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #13 : 15.01.2010 15:41:25 »

http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2010/01/1034389

Kaunista!
tallennettu
Sunami
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41



Profiili
« Vastaus #14 : 15.01.2010 15:47:10 »

Olipas upee!!!

tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: