Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Chironin transiitit  (Luettu 53278 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #15 : 17.08.2009 20:56:34 »

Rohana  Smiley
Paluun kuvio on yhtymä. Elikkäs Chiron on samoilla asteluvuilla samassa merkissä niin taivaalla kuin syntymäkartallakin.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #16 : 17.08.2009 22:26:57 »

Chironin paluu on se kun chiron on kiertänyt kokonaisen kierroksen kartalla ja palaa samoihin asemiin kuin syntymän hetkellä. Samalla tavalla kuin saturnuksen paluukin Smiley

Anteeksi että olen näin stupido, mutta onko se paluu kolmio, neliö vai mikä kuvio...? Terveisin Tyhmä.  Wink

Voi kuinka tunnistan itseni noissa sinun 'stupido'-jutuissa! Ihme että päähäni on mennyt edes jotakin ja nekin voin vielä ymmärtää täysin väärin. Joten älähän välitä! smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Mystery Woman
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 163



Profiili
« Vastaus #17 : 10.01.2010 18:52:31 »


Myös Chironin paluu oli tosi kivulias kohtaaminen.


Minulla oli ihan erilainen kokemus  chiron aspect_con chiron Huomasin, että tehdessäni työtä, josta nautin niin rahasta tekee tiukkaa. Minulle henkinen hyvinvointi on kuitenkin paljon tärkeämpää kuin raha.  laugh

chiron aspect_opp keskitaivas toi eteen mielenkiintoisia ja unelmien täyttymykseltä tuntuvia mahdollisuuksia, mutta huomasin jokaisen kanssa etteivät ne olleet minun juttuni.

Tänä vuonna on vuorossa  chiron aspect_opp  venus ja  chiron aspect_tri askendentti saa nähdä mitä ne tuovat tullessaan.  Cheesy
tallennettu

Aurinko vaaka, Kuu neitsyt, Asc Skorpioni
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #18 : 24.01.2011 11:29:08 »

Heissulivei, tietääkö kukaan, mitä voisi merkitä  chiron kontakti nousulle, itselläni on kyseessä  aspect_sex Vaikea näistä chironin transiiteista löytää tietoa...
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #19 : 24.01.2011 12:16:57 »

Selkälokki:

yritin googletella sinulle, mutten löytänyt hirmuisesti tietoa kheironin transiiteista. Sovellan:

kheiron - haavan kautta parantaja sekstiilissä nousulle. Opit ymmärtämään omien haavojesi merkityksen omassa personassasi, ymmärrät paremmin muiden heikkouksia ja opit nousemaan omien heikkouksien yläpuolelle yhdistämällä ne itseesi ei hävettävinä piirteinä.

Meikäläisellä on kheironkausi:

solarilla huoneessa 4. yhdessä  neptunus, lilith,  jupiter  uranus

täydellistävässä puolikuusiossa  aspect_ssx  jupiter = Opin ymmärtämään empatian voiman ja käytän sitä kotini kautta yhteisöissä. Rayn rahapelit netissä  Tongue

päättävässä  aspect_ssx  uranus - hötkyily saa loppua, koti, sitoutuminen hoitaa päätä? Muutokset sisäisessä maailmassa, kehossa, kommunikointi tietokoneen kautta - ps. päässä pätkii, koirat on kissoja jne.

 neptunus 4.huoneen kärkeen yhtymässä ic, ja  neptunus yhtymässä  chiron Kotia, sekä sisäistä, fyysistä että konkreettista sivakoidaan rauta-atraimella, hellästi. Mitä jäis saaliiksi? - ainakin pölyä, siivoaisko tämä turhat rienakkeet nurkista, pistelis liiaksi paisuneet haaveet ja kuvitelmat rikki? Ja  aspect_con  chiron mielikuvituksen parantava voima. Leikki parantaa.

 aspect_ssx  ceres äidillisyys, lapset mielessä, niistä puhuminen (3.huone  ceres ) Oman äitisuhteen hyväksyminen ja tässä suhteessa olleiden arpien parantuminen. Irroittautuminen, ymmärrys heimokommunikoinnista huolenpidon suhteen.

 aspect_kvi  juno  neitsyt 10.h.  Huonesijainti tällä hetkellä sopii elämään, miehen ura ja perhe auttavat myös minua työssäni, molempien työt tällä hetkellä tärkeitä. Kuitenkin tuo hiertävä  chiron transiitti, parisuhdetta rassaa molempien kunnianhimo omilla alueillaan, johtaako se vammoihin vai korjausliikkeisiin?

kvintiili Pholus asteroidiin  jousimies 2h. -

Pholus - päihteiden väärinkäytöstä toipuminen, mielenrauhan saavuttaminen, päivittäisen rituaalin omaksuminen. ( http://ametisti.net/astrologia/kentauri.html )

Oma työnarkkarius sai "ponilta" kyytiä, 2.huoneen fyysiset voimavarat remonttiin, lepoaika paranemiseen ja takaisiin itseen saapuminen. Jokaisessa haavassa on hyvät puolensa...

Chiron - Torjumisesta johtuvien psyykkisten vammojen paraneminen, hengen palauttaminen kehoon.
( http://ametisti.net/astrologia/kentauri.html )

 chiron  aspect_opp mc  leijona vastakkaisuus. Hiljentyminen. Aika tekee työtään minun puolestani. Kodissa oleminen (pakosta) lepo jeesailee työelämässä.
tietty yhtymässä ic:lle, suoraan: kotona nuolemassa haavojaan.

Kheiron on minusta avain. Avain niihin oviin, joita ei osaa, huomaa tai tahdo aukaista. Silloin poni tulee ja potkaisee niin kovaa, että lukot auki kilahtaa. Sitten on pakko katsoa mitä siellä oven takana kököttää.


tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #20 : 25.01.2011 11:03:10 »

Kiitos Indiima! Tuo Chiron tosiaankin vaatii  pohdintaa, itseasiassa paria viikkoa aiemmin eräs selvännäkijä sanoi tuosta haavoista paranemisesta melkein samoilla sanoilla kuina sinä.
Lainaus
Opit ymmärtämään omien haavojesi merkityksen omassa personassasi, ymmärrät paremmin muiden heikkouksia ja opit nousemaan omien heikkouksien yläpuolelle yhdistämällä ne itseesi ei hävettävinä piirteinä.
  Hän ei vaan ollut mitenkään perehtynyt astrologiaan, vaan hänelle tämä asia tuli jostain muualta. Joten taas saa ihmetellä tätä maailmankaikkeutta, kyllä meitä neuvotaan ja ohjataan lempeästi ja kasvatetaan koko ajan. Smiley
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
Xuelai
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161



Profiili
« Vastaus #21 : 26.01.2011 19:15:26 »

Mitähän mahtaa minulla olevan edessä, kun on Chiron sekstiili Chiron. Syntymäkartalla minulla on Chiron huoneessa 12 Jousimiehessä ja nythän Chiron on kartallani vesimiehessä huoneessa 1
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #22 : 26.01.2011 23:15:10 »

nousee mieleen:

12. huoneen salaisessa, syvässä haudotut haavat, arvet tulevat näkyviin, olet esillä sinussa myös muille. voisko esmes olla, että esim. sosiaalisesti häpeällisen burnoutin/bibolaarisen kanssa "tulee ulos kaapista"?
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Xuelai
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161



Profiili
« Vastaus #23 : 27.01.2011 10:18:35 »

Niin tai voisiko tulla ulos tämä häpeällinen kiinnostukseni astrologiasta, kun jollain tasolla olen aina ollut kiinnostunut astrologiasta, mutta ystävä ja tuttavapiiristä ei löydy kannattajia, joten olen pitänyt mölyt mahassa. Kukaan ei minua varsinaisesti tutustuttanut astrologiaan, enkä osaa sanoa mistä kiinnostukseni on tullut tai alkanut. Nyt olen hienovaraisesti kokeillut kepillä jäätä, kun ei ihmisistä kuitenkaan koskaan tiedä, jos vaikka heidänkin joukostaan löytyisi tällaisia kaappiastrologeja.
tallennettu
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #24 : 30.01.2011 17:14:32 »

mulla on tulossa Chiron konjuktio jupiteriin...mitähän se meinaa?  Shocked
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Lasúr
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6



Profiili
« Vastaus #25 : 03.02.2011 12:48:10 »


Itselläni  chiron aspect_con venus (kaloissa 6.huone) alkaa tulevana viikonloppuna ja
seuraavan puolentoista kuukauden aikana selviää, miten se vaikuttaa.
Olen toiveikas, että kauan odotettu sydämeni kokoonkursija saapuisi vihdoinkin,
mutta 6. huoneen olleessa työhön ja velvollisuuksiin liittyvä, se saattaa vaikuttaa
velvollisudentuntooni työssäni. Kerron lisää, jos aihetta ilmaantuu.

Onko muilla ollut samaa transiittia?
tallennettu

02/03/73/17:33/KRISTIINANKAUPUNKI
-zillic-
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 40


au skorpioni, asc rapu, kuu vaaka


Profiili
« Vastaus #26 : 03.02.2011 21:11:41 »


Itselläni  chiron aspect_con venus (kaloissa 6.huone) alkaa tulevana viikonloppuna ja
seuraavan puolentoista kuukauden aikana selviää, miten se vaikuttaa.
Olen toiveikas, että kauan odotettu sydämeni kokoonkursija saapuisi vihdoinkin,
mutta 6. huoneen olleessa työhön ja velvollisuuksiin liittyvä, se saattaa vaikuttaa
velvollisudentuntooni työssäni. Kerron lisää, jos aihetta ilmaantuu.

Onko muilla ollut samaa transiittia?

Erinäisiä vuosia sitten oli kyllä  chiron aspect_con venus skorpionissa 5. huone, mutta ei mitään erikoista teemaan sopivaa. Muuta merkittävää tapahtunutta silloin oli, että jokunen kuukausi aiemmin aloitin uuden työn, jossa olen vieläkin. Niin ja kun transiitti oli kohdillaan aloitin oppisopimuskoulutuksen.


-zillic-  smitten
tallennettu

I´m not normal.
I don´t want to be.
I don´t pretend to be.
I am me.
Mystery Woman
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 163



Profiili
« Vastaus #27 : 05.02.2011 13:55:14 »

Chironin transiitteja on sitten eletty viime vuosi ja viimeinen on kohta päällä. Arvomaailma on tullut punnittua hyvin tarkkaan omassa työssä. Parantavat ihmissuhteet ovat toinen teema. Varsinkin viimeisin ystäväni on tuonut pintaan kaikki ne pelot ja haavat, jotka viisi vuotta sitten päättynyt ystävyys jätti jälkeensä. Järki sanoi silloin, että ei asiat ole noin, mutta tunteet tunsivat muuta.  Cry




Tänä vuonna on vuorossa  chiron aspect_opp  venus ja  chiron aspect_tri askendentti saa nähdä mitä ne tuovat tullessaan.  Cheesy
[/quote]
tallennettu

Aurinko vaaka, Kuu neitsyt, Asc Skorpioni
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #28 : 06.02.2011 02:13:46 »

Muistelin   chiron  aspect_con  chiron aikoja.Ne olivat mielestäni,niitä parhaita aikoja.Opintovapaa,ja paluu työhön,josta nautin tavattomasti.Monia muunlaisia hyviä asioita.Rahatilanne ei ollut parhaasta päästä,mutta en kärsinyt siitä,tilalle tuli niin paljon toisenlaista hyvää.
Silloin alkoi myös alzhaimeria sairastavan isän huolehtiminen.Sekään ei tuntunut raskaalta siinä vaiheessa,ainoastaan kasvattavalta,koin sen niin.

Nyt alkaa kohta  chiron  aspect_opp   mars .Mitähän siitä sitten tulee.Oppositiot ovat hämärän peitossa.Neliöistä tykkään,koska ovat haasteelisia,eivätkä laiskista.  aspect_tri ja aspect_sex tekevät sellaiseksi vötkyläksi.Lieneekö ikäpolvi kysymys,epäilen vähän sitä.
tallennettu
Solararc
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #29 : 20.02.2011 13:17:48 »

Taitaa olla vähän hankala aihe tämä Khiron kun tietoa ei tunnu löytyvän millään hakusanoilla. Tai sitten en vain osaa etsiä oikeilla termeillä...

Itselläni on juuri  chiron  aspect_tri MC tarkalleen, sekä keväällä alkaa  chiron  aspect_tri  merkurius -jakso. Näistä yritän kursia kasaan jonkinlaista näkemystä...Ammatillisesti viime vuodet ovat olleet todella pahoja, loppuunpalaminen on aivan käsillä (haa, Khironin teema toteutuu? Nyt sen hokasin?) ja uuden ammatin miettiminen on erittäin ajankohtaista. Mietin luovempaa, taloudellisesti epävarmaa alaa, kirjallisuus kiehtoo (voisiko tuo Khironin hyvä kulma Merkuriukselle auttaa) ja tulevaisuudessa voi tapahtua mitä vain...Kunhan vain pääsen tästä tahmaisesta elämänvaiheestani eteenpäin....

tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: